me=sniper too

Maar geen camper, ik ben ook van mening dat een goede sniper ook rond kan rennen, ik sniper dus alleen maar in MOHAA, neem als voorbeeld Omaha, je kan lekker, als Allied, op het strand gaan sniperen, maar ik sniper eerst de gasten boven weg, ren dan naar binnen, linker(centrale ingang), ga meteen rechts, en ga dan daar in het hoekje, alle aankomende Axis wegsniperen, zodat iedereen er langs kan, weg vrij, trap op, onder dekking van SMG-er, shotgunners sucks...., dan helemaal door, ff bunker in, kijken of er nog snipers boven rondhangen... Dan verder naar boven. Voorzichtig door deur, netjes naar het muurtje rechts, ff kijken, ventjes afsniperen, dan richting bom, wachten tot er andere Allied is, dan in een hoekje wachten, tot hij bom plaatst, je stil houden en als de Axis bom willen verwijderen, ze afsniperen, snel weer verstoppen, voor de lol ff granaten naar totaal andere kant gooien, zodat die sukkels daar gaan zoeken..... Ondertussen begint de bom te piepen, Axis in paniek, rennen als een dolle rond, gooi nog ff een paar granaten weg, sniper het laatste ventje weg, mocht ik in tijdnood komen, ren als een gek in het rond, granaten om me heen gooiend, soort zelfmoord poging, maarja, je rekt er tijd mee..... Das de eerste bom.. Dan, vaak meerdere malen afgeschoten verder, op weg naar linker bom, ga dan altijd net naast de tweede bunker zitten en cover de bom, wacht tot andere Allied bom plaats, gooi weer voor de fun, granaten in de andere richting, het leuke is, je kan me gewoon niet zien zitten, behalve als je bij bom staat, maarja, dan sniper ik je dus weg..... Succes verzekerd, BOEM tweede kanon weg.... En ik een camper??? Welnee, een slimme lopende sniper.... En geloof me, een sniper is goed van dichtbij, gewoon goedmikken en nadenken, je hebt vaak maar één kans, maar als je nadenkt schiet je zelfs iemand dood vanaf één meter, terwijl hij shotgun heeft.....
Ja camper zijn irri, snipers niet...... (Als iemand nog goeie sniper voor clan zoekt... Helaas ben ik wel zo zielig om de clan eerst ff in een aantal maps op de proef te stellen, ga de eer aan, tot nu aan toe won niemand het, en had ik er geen trek in om in die clan te gaan.....)