Active Desktop - Hier is ie [Deel 3]

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 5.071 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 38235

tnx :)

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Hoppie schreef op 06 september 2002 @ 20:02:
Ik heb het hier nog nooit voorbij zien komen, maar ik activeer m'n active desktop altijd als volgt:
[afbeelding]
Nooit last van een opduikend windowrand en je kunt gewoon de beeldscherm eigenschappen met de rechtermuisknop bereiken.
Ik wil het ook graag zo. Ik kan best zonder randjes. Zeker met mijn huidige wallpaper.

Wat moet je veranderen in index.html om het zo te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppie
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Device schreef op 14 september 2002 @ 20:07:
[...]

Ik wil het ook graag zo. Ik kan best zonder randjes. Zeker met mijn huidige wallpaper.

Wat moet je veranderen in index.html om het zo te krijgen?
Jij gebruikt de active desktop van RB-338?

Ik heb het zojuist zelf ff uitgeprobeerd en je zult een paar paden in index.html moeten toevoegen. In index.html wordt verwezen naar de style sheet 'style.css' en de javascript module 'functions.js'. De browser zoekt deze in dezelfde map als de html file zelf. Normaal gaat dit goed, aangezien deze bestanden ook werkelijk in dezelfde map staan als index.html. Echter als je de active desktop activeert zoals ik dat doe, dan maakt windows een copy van index.html in desktop.htt. Deze file staat echter op een hele andere lokatie, dus niet meer bij 'style.css' en 'functions.js'. Die kunnen dus niet meer gevonden worden en veroorzaken een foutmelding.
Dus, in index.html ff de paden volledige paden naar 'style.css' en 'functions.js' toevoegen en het werkt bij mij....

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

of je style.css en functions.js copien en in de map van desktop.htt plaatsen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379

Manuzhai, mijn NML trackers blijven de hele tijd op 'loading' staan. Wat moet ik doen om dit weg te krijgen? Hier heb je een van die HTML's, daar kun je vast aan zien wat er mis is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppie
  • Niet online
Anoniem: 38235 schreef op 15 september 2002 @ 13:39:
of je style.css en functions.js copien en in de map van desktop.htt plaatsen? ;)
Mmm, zou dat ook werken dan... :?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppie
  • Niet online
Anoniem: 7379 schreef op 16 september 2002 @ 11:14:
Manuzhai, mijn NML trackers blijven de hele tijd op 'loading' staan. Wat moet ik doen om dit weg te krijgen? Hier heb je een van die HTML's, daar kun je vast aan zien wat er mis is gegaan.
Same here, maar dan voor voetbal en autoweek... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-07-2022
De server waar ze eerst stonden heeft geen PHP meer. Vervang http://www.cs.vu.nl/~dochtman/nml/ door http://nml.xavamedia.nl/.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik dat doe dan staat er weer 'Unknown Channel' i.p.v. 'Loading'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppie
  • Niet online
Manuzhai schreef op 30 augustus 2002 @ 14:21:
Binnenkort wat wijzigingen: http://www.cs.vu.nl/~dochtman/nml/* wordt http://nml.xavamedia.nl/*. Verder zal ik binnen afzienbare tijd de oude webwereld, cnn, mtg en voetbal trackers verwijderen, omdat die nu vervangen worden door NML trackers. Degenen die dus http://www.cs.vu.nl/~dochtman/xml/cnn.php, http://www.cs.vu.nl/~dochtman/xml/mtg.php, http://www.cs.vu.nl/~dochtman/xml/rtl.php, http://www.cs.vu.nl/~dochtman/xml/voetbal.php en http://www.cs.vu.nl/~dochtman/xml/webwereld.php gebruiken zullen nieuwe trackers moeten krijgen die werken met NewsML.
Volgens mij ben ik iets vergeten.... |:(

Manuzhai, ik heb het adres gewijzigd en m'n autoweektrackertje werkt weer als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoppie, werkt jouw voetbal tracker ook weer dan? Ik heb toch echt het volgende gedaan:

-NML Tracker gedownload
-Alle 'webwereld' verwijzingen veranderd in 'voetbal'.
-Usemoz op true gezet
-http://nml.xavamedia.nl/req.php?voetbal toegevoegd

Wat doe ik verkeerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoppie schreef op 16 september 2002 @ 13:18:
[...]

Mmm, zou dat ook werken dan... :?

;)
let's give it a shot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60366

<html><head>
<title>Headlines</title>
<link rel="stylesheet" href="style.css">
<script>
d=document; var bgcol = location.search.substring(1); col = bgcol? bgcol : '#243462';
d.write('<style>body { scrollbar-face-color: '+col+'; scrollbar-shadow-color: '+col+
'; scrollbar-highlight-color: '+col+'; scrollbar-3dlight-color: '+col+'; scrollbar-darkshadow-color: '+col+
'; scrollbar-track-color: '+col+'; scrollbar-arrow-color: #ffffff } </style>'+
'<meta http-equiv="refresh" content="1800; URL=links.html?'+col+'">');
</script>
</HEAD>
<script>d.write('<BODY BGCOLOR='+col+'>');</script>
<ul>
<li><B>Shortcuts</B></li><BR><BR>
<li> <a href="http://www.mail.yahoo.com" target="_blank">Internet</a><BR></li>
<li> <a href="D:\Games\Counter-Strike\cstrike.exe -console" target="_blank">Counter-Strike</a><BR></li>
<li> <a href="file://C:\Program Files\NoNameScript\mirc.exe" target="_blank">mIRC</a><BR></li>
<li> <a window.location.href=run:"C:\Program Files\NoNameScript\mirc.exe" target="_blank">irc</a><br></li>

Waarom werkt die laatste zin niet...
</ul>
</body>
</html>

Waarom werkt die laatste zin niet...
ik probeer mIRC te starten.. maar die link doet ut niet...
als ik probeer een gewone link te maken zoals er iets boven staat.. wil ie um downloaden van me computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-05 22:15
Ik heb etzelfde probleem ook nog steeds, Sp00k.... Ik kreeg et ook niet voor elkaar met die plugin voor AD. Werkte ook niet goed. Kreeg ik een page-error op, bij het openen. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppie
  • Niet online
Anoniem: 7379 schreef op 16 september 2002 @ 16:31:
Hoppie, werkt jouw voetbal tracker ook weer dan? Ik heb toch echt het volgende gedaan:

-NML Tracker gedownload
-Usemoz op true gezet

Wat doe ik verkeerd :?
Bij mij doet de voetbal tracker het ook weer. Ik heb echter een eigen tracker geschreven en niet de NML tracker gedownload. >:)
Weet zo niet wat er bij jou fout gaat...

[ Voor 0% gewijzigd door Hoppie op 16-09-2002 19:46 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoppie schreef op 16 september 2002 @ 19:44:
[...]
Ik heb echter een eigen tracker geschreven
en die ga je natuurlijk ff aanbieden aan ons ?

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppie
  • Niet online
Anoniem: 38235 schreef op 16 september 2002 @ 21:34:
[...]

en die ga je natuurlijk ff aanbieden aan ons ?

:D
Is dat een script request? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee hoor :D

zie nergens script staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppie
  • Niet online
Nou vooruit dan maar! :)

JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
    function update_autoweek_tracker()
    {
        var TRACKER = new ActiveXObject(&quot;Microsoft.XMLDOM&quot;);
        TRACKER.async=&quot;false&quot;;
        TRACKER.load(&quot;http://nml.xavamedia.nl/req.php?autoweek&quot;);
        var text = &quot; &quot;;

if (TRACKER.parseError.errorCode == 0)
        {
            text = &quot;&lt;div style='font: 14pt verdana; font-weight: bold; color: #FFFFFF'&gt;&lt;a href='&quot;;
            text += TRACKER.getElementsByTagName('url').item(0).text + &quot;' TARGET='_blank'&gt;&lt;u&gt;&quot;;
            text += TRACKER.getElementsByTagName('title').item(0).text + &quot;&lt;/u&gt;&lt;/a&gt;&lt;u&gt; Headlines:&lt;/u&gt;&lt;/div&gt;&quot;; 
            for (var item = 1; item &lt;= TRACKER.getElementsByTagName('item').length; item ++)
            {
                text += &quot;&lt;br&gt;- &lt;a href='&quot; + TRACKER.getElementsByTagName('url').item(item).text + &quot;' target='_blank'&gt;&quot;;
                text += TRACKER.getElementsByTagName('title').item(item).text + &quot;&lt;/a&gt;&quot;;
            }
        } else
        {   
            text += TRACKER.parseError.Reason;
        }
        autoweek_tracker.innerHTML = text + &quot;&lt;br&gt;&quot;;
    }

setInterval(&quot;update_autoweek_tracker()&quot;,300000);

In de HTML file maak je een span als volgt:

HTML:
1
2
    &lt;span id=&quot;autoweek_tracker&quot;&gt;
    &lt;/span&gt;

Issesimpel... ;-)

Deze tracker werkt eenvoudig voor de autoweek, maar je kunt eigenlijk iedere NML file van Manuzhai gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoppie, zou je jouw complete HTML inhoud eens willen plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppie
  • Niet online
Anoniem: 7379 schreef op 16 september 2002 @ 23:30:
Hoppie, zou je jouw complete HTML inhoud eens willen plaatsen?
Dus toch een script request! >:)

Ben nu op m'n werk en heb hier die zooi niet. Zal vanavond ff kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30271

Ik krijg die active desktop niet fullscreen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppie
  • Niet online
Anoniem: 30271 schreef op 17 september 2002 @ 11:44:
Ik krijg die active desktop niet fullscreen???
Welke AD? Met welk OS? Hoe laat? ;)

Geef ff wat meer info, dan kunnen we meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb het al gevonden. Had web items gelocked

Heb winxp btw

Alleen weet ik nu niet hoe ik de pagina's als weer, search moet toevoegen.

Ik vul dus wel alles in, in het control panel, vervolgens komt er een box met niks erin :?

edit: Hmmz alleen 3 en 4 doen het niet... Oplossingen hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

welke doen het niet?

ik heb alleen tnet werkend en F1counter
de anwb heb het gedaan maar doet het nie meer, terwijl die voor mij erg handig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmz, alles deed het net, maar fok is er mee gekapt. Is dat alleen bij mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Anoniem: 30271 schreef op 17 september 2002 @ 18:51:
Hmmz, alles deed het net, maar fok is er mee gekapt. Is dat alleen bij mij?
nee, das niet alleen bij jou... ;)

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

k, was het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:06

DeTeraarist

#Boots2Asses

Fok kennende, zal d'r wel een "&" verkeerd in de XML staan...

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-05 22:15
Ik mis eigenlijks een hele belangrijke tracker: MEUKTRACKER!. Ik zou wel in de vorm van headlines de nieuwe items van meuktracker willen zien. Ik ben niet echt kapot van de nieuwe layout van meuktracker, maar de topics worden volgens mij nog steeds op dezelfde (oplopende nummers) manier gepost. Is er een scriptje wat in een Active Desktop de inhoud van (zeg maar de 10 laatste) meuktrackeritems laat zien? Ik zou em in ieder geval HEEEEEEEL graag willen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoppie, heb je nog tijd om je HTML inhoud te plaatsen?

ik wil zou nou graag eens een werkend AC willen hebben

Ik ook. Op dit moment zijn er teveel verschillende trackers, en dat is naar mijn mening niet goed. Manuzai heeft een stap in de goede richting genomen door NML te introduceren, maar goede trackers, voor iedereen beschikbaar, zijn er nog niet. Hoppie heeft werkende trackers, vandaar dat ik zijn HTML inhoud weleens zou willen zien.

• djc
De NML tracker voor Fok! is nu gefixed zodat er geen problemen meer komen als ze een & laten staan. :)

Rustacean

Manuzhai, weet jij wat er bij mij aan de hand is? Ik heb:

-NML Tracker gedownload
-Usemoz op 'true' gezet

Toch werkt het niet, en staat er bij mij nu constant 'Unknown Channel'. Zou jij, of iemand anders met een werkende NML tracker, eens je HTML inhoud willen plaatsen?

• djc
Ik gebruik zelf geen JavaScript om de NML te parsen. Ik heb er alleen een keertje eentje gemaakt voor jullie, maar ik geloof dat die niet helemaal werkt. Ik parse zelf de NML met PHP.

Rustacean

• Hoppie
  • Niet online
Anoniem: 7379 schreef op 18 september 2002 @ 01:01:
Ik ook. Op dit moment zijn er teveel verschillende trackers, en dat is naar mijn mening niet goed. Manuzai heeft een stap in de goede richting genomen door NML te introduceren, maar goede trackers, voor iedereen beschikbaar, zijn er nog niet. Hoppie heeft werkende trackers, vandaar dat ik zijn HTML inhoud weleens zou willen zien.
Ik heb in deze post al m'n tracker gepresenteerd. Meer is het niet. :z

Anoniem: 45455

Hoppie schreef op 18 september 2002 @ 19:19:
[...]

Ik heb in deze post al m'n tracker gepresenteerd. Meer is het niet. :z
Maar dan snap ik nog steets niet hoe je html er dan uitziet, alleen die 2 regels? En als wat sla je dat script op dan? Als ik die 2 regels als html op sla en dat script als JScript Script File werkt de autoweek tracker nog steets niet.

Ik heb die nieuwe fok file gedowned, maar hij doet het nog steeds niet :(

Inderdaad, dat heb ik ook. Hoppie, zou je niet gewoon even je complete HTML inhoud kunnen plaatsen?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hier nog even melden (zag dat in de first post nog steeds de oude GoT Tracker van MickMack stond die dus al lang niet meer werkt):
GoT Tracker
Directe download (anders dan de first post in boven genoemd topic, want die site gaat binnenkort offline!):
-2.67 Engels
-2.67 Nederlands
:)

Intentionally left blank

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik snap geen f*ck van die nml trackers.
Het zal wel aan mij liggen maar ik heb dus echt geen flauw idee, hoe ik deze moet integreren in mijn AD. (of uberhaupt aan het werk moet krijgen)

Iemand misschien zin om me dat even uit te leggen?
thx

Tja, als iemand dan even een werkende NML tracker plaatst. Hoppie heeft bijv. een werkende, maar hij plaatst zijn HTML inhoud (maar) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppie
  • Niet online
Anoniem: 7379 schreef op 19 september 2002 @ 20:55:
Tja, als iemand dan even een werkende NML tracker plaatst. Hoppie heeft bijv. een werkende, maar hij plaatst zijn HTML inhoud (maar) niet.
Ik heb al m'n tracker gepost! :(
Moet ik het helemaal voorkauwen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36750

ff vraagje, dat nu.nl scriptje werkt perfect op m'n desktop. Maar als ik het op het www plant doet het nix, waar ligt dit aan?

Hoppie, gewoon je volledige HTML inhoud, dus niet een paar stukken en dan zeggen dat je zelf moet uitzoeken. Gewoon even je HTML openen en alles wat erin staat kopieëren, en hier op GoT, in deze thread, plaatsen.

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Bedankt Hoppie! (paar replies terug) Maar hoe krijg ik nu die randen weg zonder dat het script in de war raakt?

En belangrijker: Ik heb de tnet tracker ook, maar ik heb die tekst met "Laatste update:" weggehaal samen met de <br>. Alle marges heb ik op 0 gezet, maar er zit nog steeds een ruimte tussen het begin van de pagina en waar de headlines beginnen. Ook het "| " voor de headlines ben ik liever kwijt. Wie kan mij vertellen hoe?

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
nice!,
erg handig dat active desktop!,
alleen, is er al een addon voor hotmail, zodat ik altijd mijn postvak in op desktop heb???

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
ik heb het al!!!,
op www.palmclub.com staan verkleinde webpagina's speciaal voor palm/pocketpc's.
de links gewoon importeren in active desktop en je hebt keus uit 10 tallen active desktop informatie.

http://www.palmclub.nl/channels/

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 07:59
Hoppie schreef op 06 september 2002 @ 20:02:
Ik heb het hier nog nooit voorbij zien komen, maar ik activeer m'n active desktop altijd als volgt:
[afbeelding]
Nooit last van een opduikend windowrand en je kunt gewoon de beeldscherm eigenschappen met de rechtermuisknop bereiken.
DeTeraarist schreef op 07 september 2002 @ 00:07:
RB338's Active Desktop werkt zo niet. Dat kwam in de volgende versie, als ik me dat goed herinner.
Werkt wel.. je moet alleen even het 1 en ander verplaatsen..

Zorg ervoor dat er een javascript error komt en kijk naar welke file hij verwijst.
(Desktop.htt ergens in je systeem)

verplaats vervolgens alle losse bestanden (style sheets, iframe html files etc) naar die dir en het werk perfect !

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Anoniem: 40424

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik Terry's CNN tracker kan gebruiken? Ik doe view source en doe de refreshtime heel laag, en er verschijnen geen headlines. Ook als ik de refreshtime op nul zet wil die (met behulp van het knopje manueel) niet headlines laden.

Alsjeblieft, wil iemand even een werkende voetbal tracker plaatsen. Mijn trackers (behalve die van fok & t.net dan) doen het niet, en ik wil ze graag weer werkend krijgen :'(

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Dat een aantal trackers van mij niet meer werken, komt omdat de url's van de XML zijn gewijzigd. Omdat Manuzhai ook de XML heeft verandert, om ze allemaal aan een standaard te laten voldoen, zijn er een aantal die ook als je de url wijzigt niet meer werken. Maar geen nood. Ik heb hier een flinke voorraad nieuwe trackers (nu nog in test fase). Die allemaal gebruik maken van de nieuwe NML standaards (en de urls uiteraard) van Manuzhai.
Tevens zullen ze voorzien zijn van een opties schermpje, met standaardopties als het aantal nieuwsposts, de refreshrate en de url openen in Mozilla. Als er XML bestanden zijn die meer info geven (slashdot, tweakers, cnn), dan zijn er ook opties bij te vinden voor de extra info in mouseovers. Maar zoals ik al zei, de meeste zijn nog in testfase.

Zijn er trouwens veel mensen die een andere browser als Mozilla en IE gebruiken? Ik zat er namelijk aan te denken om ook een optie in te bouwen dat je het path naar je browser kan invullen, zodat de url daar in geopend wordt (mits ik dat werkend krijg uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeTeraarist, dat is hartstikke mooi :)

En de huidige Mozilla compatible trackers werken met iedere andere alternatieve browser ook. Gewoon alle mozilla.exe referenties veranderen in het openingsbestand van je browser en het zou moeten werken. Dus bijv:

WSHShell.Run("mozilla.exe "+url)

veranderen in

WSHShell.Run("opera.exe "+url)

Als je dit hebt veranderd zou de tracker ook moeten werken in Opera. Natuurlijk ook even alle andere Mozilla referenties veranderen in Opera, maar dat spreekt eigenlijk voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Weet ik, maar als je een path in kunt vullen zit je niet vast aan de browser, of de browser het op deze manier (dat +url zeg maar), das een tweede. Op deze manier kunnen ook mensen die geen standaard browser(IE, Mozilla, Netscape, Opera) ook hun favo browser gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjAb
  • Laatst online: 23-03 12:30
hmm ben nu ook ff bezig geweest met die actieve desktop...

tot nu toe ziet het er zo uit

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~s_pot/actievedesk.jpg

hoe krijg ik die irri rand boven aan weg...das van die balk van de actieve desk...iedere keer als je er langs komt gaat dat ding naar benenden..maar als ie weer naar boven gaat laat ie zo\n "irri spoor" achter.. :'(

en dan heb ik nog een vraagje..

hoe krijg ik deze http://members.home.nl/frosty/ticker.html ticker er mooi bij....dus zonder kader etc...gewoon alleen die balk..want die wil ik wel graag helemaal bovenaan hebben staan....

bvd

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Na > 650 posts wordt het tijd voor een nieuw topic. Laat even weten wie 'm wanneer opent, dan kan deze op slot :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus als ik het goed begrijp gat DeTeraarist er voor zorgen dat wij allemaal hem hardstikke dankbaar gaan zijn omdat de AD het weer perfect doet?

BETER!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 07:59
tjAb schreef op 22 september 2002 @ 14:06:
hmm ben nu ook ff bezig geweest met die actieve desktop...

tot nu toe ziet het er zo uit

[afbeelding]

hoe krijg ik die irri rand boven aan weg...das van die balk van de actieve desk...iedere keer als je er langs komt gaat dat ding naar benenden..maar als ie weer naar boven gaat laat ie zo\n "irri spoor" achter.. :'(

en dan heb ik nog een vraagje..

hoe krijg ik deze http://members.home.nl/frosty/ticker.html ticker er mooi bij....dus zonder kader etc...gewoon alleen die balk..want die wil ik wel graag helemaal bovenaan hebben staan....

bvd
ehh je moet hem 'locken'
waarschijnlijk ergens onder je rechtermuisknop -> Active Desktop

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeTeraarist, kun je vertellen hoe ver de trackers gevorderd zijn? Ik ben erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Op naar de volgende :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.