Active Desktop - Hier is ie [Deel 3]

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 5.113 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:03

DeTeraarist

#Boots2Asses

Op vrijdag 26 juli 2002 01:17 schreef crisp het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
  for (var i = 1; i < A.length; i++) {
    var B = A[i].split('.');
    if (B[0].length > 8) B[0] = B[0].substring(0, 6) + '~1';
    newprog += '\\' + B[0];
    if (B.length > 1) newprog += '.' + B[1];
  }
Als je 2 dirs hebt als c:\program files\microsoft office en c:\program files\microsoft frontpage (euh, das alleen maar een voorbeeldje he ;)) dan gaat dit stukje volgens mij voor een fout zorgen.

zou dit niet een betere oplossing zijn:
code:
1
prog = "\"" + prog + "\"";

Met dubbele quotes er om heen werkt het bij mij namelijk best die lange bestandsnamen.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379

VampireSlayer:
Maar verder lukt het me dus echt niet om een .exe bestand te openen...
Als je [url="http://home.wanadoo.nl/~shapeone/opener.html"]deze[/url] voorbeeld html eventjes van binnen bekijkt moet je er zelf uit kunnen komen. De warnings kun je ook wegkrijgen; kijk even op pagina 19, daar staat precies hoe dat moet.
tutterke:
hoe zorg je ervoor dat hij opera gebruikt om links te openen?
Een mozilla compliant tracker downloaden, en alle 'mozilla.exe' referenties vervangen door 'opera.exe' of iets dergelijks. Ik heb zelf geen Opera, dus ik weet niet precies hoe het opstartbestand heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60069

kheb sinds kort ook AD en ik moet zeggen dattik 't best l33t vind...alleen 1 prob... ik heb volgens de tut van ehm, {username kwijt, maar iig die gast die die hele uitgebreide tut had geschren} een AD gemaakt, er staat nu een tracker van GoT en van nu.nl op ... ook staat er een lijst met pers. links en links naar mn HD's ... Het probleem is alleen als 1 van de 2 trackers vernieuwt de lijst met links et cetera verwdijnt en er komt te staan pagina niet gevonden :? ik los dit op door opnieuw op apply te drukken, maar er is vast een betere oplossing....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tutterke
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-06 06:37

tutterke

Klein maar tapper!

ben bezig met die site waarop je exe's kan openen...

ik heb die dingetjes aangepast in het register, maar krijg nu dit:

ClassFactory cannot supply requested class

wat is dit ?

And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Dit zal vast wel eens zijn langs gekomen , maar k ben een beetje te lui om al die threads door te gaan lezen . Mijn active desktop refreshed niet vanzelf , wat kan ik daar aan doen ??

Alvast Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tutterke
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-06 06:37

tutterke

Klein maar tapper!

tutterke schreef op 28 juli 2002 @ 22:14:
ben bezig met die site waarop je exe's kan openen...

ik heb die dingetjes aangepast in het register, maar krijg nu dit:

ClassFactory cannot supply requested class

wat is dit ?
en toen waren we 2 dagen later :)

sorry, maar kan met google niet zo meteen iets vinden

(ja, wsh opnieuw installen, maar vind enkel install files voor 9x en 2k)

And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cootje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-05 11:11
Heb vandaag eens flink wat tijd gestoken om me ook zo'n active desktop te bezorgen. Heb al wat leuke html-etjes gevonden, maar heb nog wel een aantal dingen waar ik zelf niet goed uit kon komen.

1) Heb Coolmon geconfigureerd, maar als ik dan op de knop "Bureaublad weergeven" klik (dat ding naast je start knop ja) verdwijnt al deze info. Terwijl als ik handmatig alle vensters 1 voor 1 minimaliseer de info wel blijft staan. Hoe is het op te lossen dat ik met die enkele knop wel die info blijf zien? (niet echt active desktop)

2) Heb een mooi grafiekje van iemand over genomen waar de AEX instaat, maar hoe krijg ik die witte achtergrond weg? Zie pic:
Nu is het dus de bedoeling dat ik die witte achtegrond ook mooi transparant krijg, dat is net effe wat mooier :D.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.aartsen/desktop.JPG

3) Verder had ik nog in het vorige topic hierover Active Desktop - Hier is ie [Deel 2] het volgende plaatje zien staan. Ik wou ook graag mijn Nu.nl headlines op die manier geshowd zien. Dus enkel een aantal headlines van de verschillende rubrieken. Heb stad en land afgezocht maar helaas niet kunnen vinden. Op Nu.nl zelf stond wel wat maar daar kwam ik ook niet verder mee. Deze link bijvoorbeeld: http://nu.nl/deeplink_html maar dan wil ik alleen de hoofdonderwerpen van elke rubriek zien. Wie kan en wil me helpen? :D
Afbeeldingslocatie: http://www.rendo.dekooi.nl/~azanting/desktop.jpg

Edit: bedoeling van laatste plaatje is niet helemaal duidelijk daarom hier directe link waar ie groter weergegeven wordt: http://www.rendo.dekooi.nl/~azanting/desktop.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

...maar hoe krijg ik die witte achtergrond weg?
Deze regel toevoegen in je html: <script>d.write('<BODY BGCOLOR='+col+'>');</script> Mag niet in je <HEAD></HEAD> staan, en <BODY> en </BODY> kun je gewoon laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Uhoh, probleempje met m'n active desktop :(
Ik had hem tijdelijk effe uitgezet en wou hem weer aanzetten. Alleen kan ik hem niet meer vergroten.
Ik dacht dan druk ik toch op "Webonderdelen op het bureaublad vergrendelen" (Lock Desktop Items). Maar dat werkt dus niet. Op geen enkele manier krijg ik dat grijze balkje waarmee je je active desktop fullscreen kan maken. Ik heb het ook al geprobeerd met TweakUI, maar dat hielp ook geen zier. Ik heb al lopen spitten in m'n reg, maar ook daar kon niks vinden. Iemand die weet hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vreemd probleem. Heb je al een backup van je cookie teruggezet? Of zet even een verse index.html en functions.js neer, misschien dat dat helpt.

Trouwens nog een vraagje: zijn er al vorderingen wat betreft de nieuwe trackers, of ben je er niet meer zo mee bezig de laatste tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Het probleem ligt niet bij de Active Desktop, maar bij Windows, bij andere active desktops werkt het namelijk ook niet.

En over die trackers:
Veelste warm om daar mee bezig te zijn ;) en ik ben nog niet helemaal tevreden met wat ze nu zijn. En nu m'n desktop niet wil, schiet het helemaal niet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het probleem ligt niet bij de Active Desktop
Jouw vorige bericht: Uhoh, probleempje met m'n active desktop Beetje een tegenspraak, vind je niet? :)

Maar ff serieus, het is inderdaad een vreemd probleem. Kun je het niet in veilige modus proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

werkt ook niet ;)
Ennuhm Active Desktop != Active Desktop ;)
Active Desktop houdt gewoon in dat er webelementen op je desktop staan. Je kan namelijk gewoon elke willekeurige website als website in vullen als active desktop. Dat RB-338 zijn Active Desktop nou ook Active Desktop heeft genoemd, daar kan ik niks aan doen :P

Ik ben trouwens al wel zover dat er weer een fullscreen Active Desktop mogelijk is. Dat wil zeggen, m'n eigen desktop, niet die van RB-338. Ik heb hem nu namelijk ingesteld als Wallpaper en dat pikt die van RB-338 niet :( (dat zou komen in versie 1.3, maar daar heb ik al tijden niks meer over gehoord )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JedaiNait
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

JedaiNait

Uiteraard!

Ik heb een probleem met de Fok!-headlines. Ze worden niet meer ververst. Het nieuwste bericht wat er op staat is van afgelopen vrijdag. Ook een handmatige refresh (F5) heeft geen zin. Ligt dit aan mij of aan Fok?

En dan heb ik nog een vraagje: Is het ook mogelijk om transparante headlines/trackers op je desktop te poten zonder gebruik te maken van de AD van RB-338? Niet dat dat geen mooi ding is (in tegendeel) maar als het ook zonder kan lijkt mij dat praktischer.

Ach en nu ik toch bezig ben met zeuren: Na een tijdje ziet mijn AD er niet meer mooi uit. Die ronde boxen worden vierkant en zijn hun ' effect' grotendeels kwijt. Dit heb ik sinds ik WindowsXP gebruik. Het enige wat ik hieraan kan doen is mijn PC restarten (gewoon AD refreshen heeft geen zin). Weet iemand hoe ik dit kan fixen?

Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn fokzine tracker wordt ook al een paar dagen niet meer ververst, ik denk dat het probleem bij fokzine.net ligt. Echt jammer dit, want het gebeurt toch wel vaak. De tweakers tracker, en de voetbalonline tracker werken perfect, maar de rest is nog niet helemaal 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SpaceMaker-
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

-SpaceMaker-

Tweakt sinds 29-01-2000

cootje, waar heb je dat mooie aex grafiekje vandaan en heb je hier de html code voor ?

ook werkt m'n fokke en sukke plaatje niet meer sinds nrc de links veranderd heeft.
ze staan nu op
http://www.nrc.nl/images/0508AP1FOKSUK,0.gif
http://www.nrc.nl/images/0608AP1FOKSUK.gif
http://www.nrc.nl/images/3107AP1FOKSUK,0.gif
etc etc
iemand idee hoe deze dagelijks auto laten te refreshen naar nieuwe plaatje ?

-Think Progressive-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1362

ben eigenlijk niet zo te spreken over sommige addons, met name die voor slashdot, daar kon je een refresh tijd instellen, ik zet die mooi op 3600 seconden (zoals bij de neowin tracker waar ie wel goed werkt) maar hij refreshed gewoon elke seconde, gevolg ip gebanned door slashdot, opzich niet zo erg buiten dat het het ip van de router is die de hele uni hier van inet voorziet, konden ze zo niet ehct mee lachen en hebben mij dus afgesloten :(

goed uitkijken dus voor je iets gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

ik neem aan dat het over mijn slashdot tracker hebt (omdat je het ook over de neowin tracker hebt)?
Standaard staan de refreshrates op 0. En dan refreshen ze niet. Bij de Slashdot Tracker heb je hooguit het probleem dat de refreshrate niet in seconden is, maar in duizendste van een seconde. (dus 3600x1000 voor een uur), maar dat zal bij de volgende versies opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cootje
-SpaceMaker- schreef op 06 augustus 2002 @ 17:23:
cootje, waar heb je dat mooie aex grafiekje vandaan en heb je hier de html code voor ?

....knip....
Waar ik hem vandaan heb gesleurd zou ik niet meer weten, maar ik heb hem hier wel staan:
Aex grafiekje
HIer heb je misschien meer aan:
code:
1
2
&lt;link rel=&quot;stylesheet&quot; href=&quot;style.css&quot;&gt;&lt;IMG SRC=&quot;http://www.aex.nl/scripts/sendchart.asp?alfa=aex&amp;exch=aex&amp;type=home&quot;&gt;&lt;/script&gt;
&lt;/body&gt;&lt;/html&gt;

Als je daar tevreden mee bent ;)

Iemand al enig idee hoe ik die Nu.nl headlines in orde krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1362

DeTeraarist schreef op 06 augustus 2002 @ 19:23:
ik neem aan dat het over mijn slashdot tracker hebt (omdat je het ook over de neowin tracker hebt)?
Standaard staan de refreshrates op 0. En dan refreshen ze niet. Bij de Slashdot Tracker heb je hooguit het probleem dat de refreshrate niet in seconden is, maar in duizendste van een seconde. (dus 3600x1000 voor een uur), maar dat zal bij de volgende versies opgelost zijn.
aha dat zal het dus geweest zijn :)

weet btw niet of het de jouwe is, stond ergens zo'n pagina met een aantal trackers in dit topic, had hem daar vandaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the12be
  • Laatst online: 11:08
Afbeeldingslocatie: http://users.castel.nl/~pape01/a_desktop_thumb.jpg

hier de mijne,

weinig bizonders, alleen winamp op active desktop :) :9

iemand trouwens een idee hoe ik die lelijke zwarte randen bij die icoontjes wegkrijg?

fixed it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JedaiNait
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

JedaiNait

Uiteraard!

the12be schreef op 06 augustus 2002 @ 23:53:
[afbeelding]

hier de mijne,

weinig bizonders, alleen winamp op active desktop :) :9

iemand trouwens een idee hoe ik die lelijke zwarte randen bij die icoontjes wegkrijg?

fixed it
Mischien een domme vraag hoor, maar waar heb je die winamp vandaan? Ik volg dit topic al een tijdje, maar die winamp ben ik nog niet tegengekomen dacht ik.

Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the12be
  • Laatst online: 11:08
da's de snowcrash plugin voor winamp, met een zelf gemaakte skin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

Waar vind ik de codes voor de kleuren?? Ik wil de achtergrond kleur veranderen van de boxjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy

Ruudboy

Database Beheerder

Of beter nog, kan ik ze ook transparant maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-06 21:50
sjek op me site is meer info over je eigen active desktop/startpagina
http://xp.rvgmedia.com

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

PuckStar schreef op 08 augustus 2002 @ 19:32:
sjek op me site is meer info over je eigen active desktop/startpagina
Heej, die site heb ik eerder hier op GoT voorbij zien komen, toen kreeg je een waarschuwing wegens spam volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58045

Mijn AD is nu bijna af, ik ben alleen nog opzoek naar een html'utje dat verwijst naar een script dat informatie geeft over de systeem bronnen (Geheugengebruik, vrije schijfruimte, windows uptime etc.) Ik heb wel een script gevonden (zit standaard bij Samurize) maar ik heb geen idee hoe ik het een een html-bestand moet implementeren.

KAN IEMAND DAT HIER UITLEGGEN OF EEN LINK GEVEN NAAR EEN SITE DIE DIT BEHANDELT??? BVD Joost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy

Ruudboy

Database Beheerder

Coolmon gebruiken, doe ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
DeTeraarist schreef op 08 augustus 2002 @ 19:40:
[...]
Heej, die site heb ik eerder hier op GoT voorbij zien komen, toen kreeg je een waarschuwing wegens spam volgens mij...
nou ik heb dus effe echt geen waarschuwing gezien.
+ dit heet toch gewoon behulpzaam!?!?!?!
noemen we allemaal niet eens een goeie site

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:10

crisp

Devver

Pixelated

Ruudboy schreef op 08 augustus 2002 @ 18:13:
Of beter nog, kan ik ze ook transparant maken?
transparant op een active desktop gaat je niet lukken, je kan wel een achtergrondkleur of een achtergrond plaatje instellen (en die eventueel uitlijnen met je normale achtergrond).
Hoe dat moet? Ik geloof dat er in het AD proggie wel een optie is voor de kleur (gebruikt het zelf niet, dus weet het niet zeker). Anders zal je je toch een beetje moeten gaan verdiepen in HTML/CSS, dan kan je alles helemaal naar je eigen wensen aanpassen!

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Dan zal die er wel op lijken, is ook al een tijdje geleden volgens mij (lees dik een jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

PuckStar schreef op 09 augustus 2002 @ 23:34:
[...]

Mzzz, of het een goede site is valt natuurlijk te betwisten; echter ben ik bang dat een gemiddelde tweaker het meeste toch al weet wat er op je site staat.
Verder valt het propageren van je eigen site in mijn ogen wel onder spam, zeker gezien de context waarin je het post...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58045

HaLLo,

Heeft iemand al een manier ontdekt om de instellingen van AD te bewaren, vast te leggen, te blokkeren inclusief achtergrond, formaat van de bosxjes etc.? Ik weet dat het om de cookies draait maar het vreemde is dat het niet werkt als je een gebackupd cookie terugzet??? AD maakt namelijk steeds een nieuwe cookie aan:
1e cookie: username@d____davdghdas.dssd[1].txt
2e cookie: username@d____dhfddfjdfhj.ffefe[2].txt
etc. [3]
etc. [4]
Is het duidelijk zo??? Ook renamen heeft geen zin. Ik heb het idee dat als je AD afsluit en dan het cookie vervangt, dan vervolgens AD weer opstart, het gebackupte cookie dat je net hebt terug hebt gezet weer direct overschreven wordt met een nieuwe versie met weer de foute instellingen? Kan ie me nog volgen???
Ik ben nu al een paar uur aan het pielen (kijk maar even naar de post-tijd) maar het wil gewoon niet lukken. Iemand ideeën ???
Dit is volgens mij nog het enige minpuntje van AD, voor de rest mijn complimeten, fantastisch progje!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
crisp schreef op 10 augustus 2002 @ 00:04:
[...]
Mzzz, of het een goede site is valt natuurlijk te betwisten; echter ben ik bang dat een gemiddelde tweaker het meeste toch al weet wat er op je site staat.
Verder valt het propageren van je eigen site in mijn ogen wel onder spam, zeker gezien de context waarin je het post...
ik ben van mening dat de info en formulieren op mijn site handig kunnen zijn voor een ieder.
of ik dan die lap tekst etc. hier gewoon ga posten, of makkelijk de link plaats.

hoewel ik het of course niet erg vind om meer bezoekers te krijgen was de intentie van mijn post als tip bedoeld en dus gewoon behulpzaam.
mag mijns inziens toch geen probleem zijn.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Laatst online: 05-01 12:58
DeTeraarist schreef op 09 augustus 2002 @ 23:45:
[...]
Dan zal die er wel op lijken, is ook al een tijdje geleden volgens mij (lees dik een jaar).
Je hebt gelijk, die site heeft ie inderdaad al eerder gepromoot.
Volgens mij in deel 1 van dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

PuckStar schreef op 11 augustus 2002 @ 13:26:
[...]

ik ben van mening dat de info en formulieren op mijn site handig kunnen zijn voor een ieder.
of ik dan die lap tekst etc. hier gewoon ga posten, of makkelijk de link plaats.

hoewel ik het of course niet erg vind om meer bezoekers te krijgen was de intentie van mijn post als tip bedoeld en dus gewoon behulpzaam.
mag mijns inziens toch geen probleem zijn.
Ik maak er ook geen probleem van hoor, mij stoort het niet zo, maar jij vroeg indirect om een mening dus die geef ik.
Dat de site handig kan zijn geef ik toe, maar niet voor de 'gevorderden' waar de meerderheid van de tweakers onder zou moeten vallen. Veel, alsniet alles, van deze informatie is ook gewoon op dit forum (of zelfs in dit topic) te vinden, dus het hier als text neerplanten voegt denk ik weinig toe, en zoals jij je link neerzet lijkt het in mijn ogen een beetje op spam. Ik ben echter niet degene die daarover oordeelt, dus breng ik het gewoon als mijn mening.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Laatst online: 05-01 12:58
Het is spam, simpel :)
En nu weer on-topic he? :>

/offtopic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Laatst online: 18-06 19:33

Caveman

whahoehaha

Waar laat de GoT tracker zijn instellingen?? ik wil hem op een andere pc zetten maar dan ben ik mijn opvolg topics kwijt en die wil ik juist bewaren.

/edit: sorry verkeerde topic

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Laatst online: 28-07-2022
Ik ben de afgelopen druk bezig geweest met prutsen, en volgens mij ben ik nu wel zover dat ik iets toonbaars heb. Ik bedacht namelijk tijdens mijn vakantie dat al die verschillende trackers niet handig zijn. Vandaar moesten eigenlijk alle nieuws-sites in hetzelfde formaat worden aangeboden. Daar is in principe het RSS formaat voor, maar dat is een beetje verbose voor wat we hier willen. Daarom heb ik NewsML gedefinieerd en vervolgens voor een aantal nieuws sites (alles wat ik hier kon vinden, zo'n beetje) een script gemaakt (binnen een leuk framewerkje) dat de headlines in NewsML geeft (en cachet, voor een half uur). Daarnet heb ik nog een eenvoudige JavaScript client voor NewsML in elkaar gemikt, op basis van de trackers van DeTeraarist. Die kan nog een stukje ingewikkelder (met tijden erbij, met een pulldown voor categorieen), maar dat heb ik nog maar even gelaten.

Linkjes:

DTD voor NewsML
NewsML voor WebWereld
Tracker voor WebWereld
De tracker in een zipje

Bronnen beschikbaar:

beleggersnet (het.beleggers.net)
betanews (www.betanews.com)
cnn (europe.cnn.com)
fok (www.fok.nl)
gamers (www.gamers.nl)
mtg (www.mtgnews.com)
nu (www.nu.nl)
osnews (www.osnews.com)
phpdev (www.phpdeveloper.org)
rtl (www.rtlnieuws.nl)
slashdot (www.slashdot.org)
thereg (www.theregister.co.uk)
tweakers (www.tweakers.net)
voetbal (www.voetbalonline.nl)
warp2search (www.warp2search.net)
webwereld (www.webwereld.nl)

Door aan http://www.cs.vu.nl/~dochtman/nml/req.php? het keyword (bijv webwereld) toe te voegen krijg je de NML. Door in de JS-tracker de variabele source aan te passen zou je in principe voor elk van bovenstaande sites een tracker moeten krijgen.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Manuzhai schreef op 13 augustus 2002 @ 17:24:
Ik ben de afgelopen druk bezig geweest met prutsen, en volgens mij ben ik nu wel zover dat ik iets toonbaars heb. Ik bedacht namelijk tijdens mijn vakantie dat al die verschillende trackers niet handig zijn. Vandaar moesten eigenlijk alle nieuws-sites in hetzelfde formaat worden aangeboden. Daar is in principe het RSS formaat voor, maar dat is een beetje verbose voor wat we hier willen. Daarom heb ik NewsML gedefinieerd en vervolgens voor een aantal nieuws sites (alles wat ik hier kon vinden, zo'n beetje) een script gemaakt (binnen een leuk framewerkje) dat de headlines in NewsML geeft (en cachet, voor een half uur). Daarnet heb ik nog een eenvoudige JavaScript client voor NewsML in elkaar gemikt, op basis van de trackers van DeTeraarist. Die kan nog een stukje ingewikkelder (met tijden erbij, met een pulldown voor categorieen), maar dat heb ik nog maar even gelaten.

Linkjes:

<knip>

Door aan http://www.cs.vu.nl/~dochtman/nml/req.php? het keyword (bijv webwereld) toe te voegen krijg je de NML. Door in de JS-tracker de variabele source aan te passen zou je in principe voor elk van bovenstaande sites een tracker moeten krijgen.
klinkt erg interessant!
heb je geen screenshots of een voorbeeld ergens?

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppie
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ziet er goed uit ManuzHai! Je NML structuur spreekt me wel aan.
Ga je er ook een opzetten voor GoT?
Kun je er misschien ook één opzetten voor de site van Autoweek.nl? Ben ik erg in geïnteresseerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
PuckStar schreef op 13 augustus 2002 @ 19:13:
klinkt erg interessant!
heb je geen screenshots of een voorbeeld ergens?
Screenshots waarvan? :D Alle boeiende dingen zijn genoemd in mijn post.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
Hoppie schreef op 13 augustus 2002 @ 20:32:
Ziet er goed uit ManuzHai! Je NML structuur spreekt me wel aan.
Ga je er ook een opzetten voor GoT?
Kun je er misschien ook één opzetten voor de site van Autoweek.nl? Ben ik erg in geïnteresseerd!
De NML-structuur is te specifiek voor nieuws-sites om m ook voor fora en andere types te gebruiken... Ik denk dat dat niet echt goed werkt. Ik zal binnenkort eens kijken naar autoweek.nl. :)

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppie
  • Niet online
Manuzhai schreef op 13 augustus 2002 @ 20:49:
[...]
De NML-structuur is te specifiek voor nieuws-sites om m ook voor fora en andere types te gebruiken... Ik denk dat dat niet echt goed werkt.
Daar was ik al bang voor. M'n eigen tracker voor GoT is ook duidelijk anders dan die voor Fok en Tweakers.
Manuzhai schreef op 13 augustus 2002 @ 20:49:
[...]
Ik zal binnenkort eens kijken naar autoweek.nl. :)
Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Hoppie schreef op 13 augustus 2002 @ 20:57:
[...]

Daar was ik al bang voor. M'n eigen tracker voor GoT is ook duidelijk anders dan die voor Fok en Tweakers.
*SPAM* De GoT Tracker en FOK! Tracker van mijn hand hebben toch nagenoeg dezelfde layout hoor (in compact mode) ;)

Intentionally left blank

• djc
Ik heb ook alvast een PHP tracker gemaakt. Hier is de source. De include is ook als .phps beschikbaar.

Rustacean

Anoniem: 29296

Waar slaat AD eigenlijk de instellingen op (de cookies)?
Ik heb pas m'n comp geformatteerd, had de directory van AD gezipped. Toen ik het wilde terugzetten, waren alle instellingen weg. Kon ik dus opniew beginnen....

Welke cookies moet ik back-uppen en voortaan terugzetten?

Iemand trouwens een idee hoe dit op een AD te planten is, (lees=werkende te krijgen is) :S

Handig? Zoeken op sites via de adresbalk (IE)

Anoniem: 59437

Anoniem: 29296 schreef op 15 augustus 2002 @ 13:29:
Waar slaat AD eigenlijk de instellingen op (de cookies)?
Ik heb pas m'n comp geformatteerd, had de directory van AD gezipped. Toen ik het wilde terugzetten, waren alle instellingen weg. Kon ik dus opniew beginnen....

Welke cookies moet ik back-uppen en voortaan terugzetten?
naar mijn ervaring werkt het niet als je de cookie terugzet omdat hij direct weer een nieuwe aanmaakt.
wat bij mij werkt:
verwijder eerst al je cookies.
start AD en stel hem eerst helemaal in zoals je hem hebben wilt en klik op save.
hij heeft nu een 2e cookie gemaakt(naam@x_active_[2].txt).
sla deze op.
open nu functions.js EN je opgeslagen cookie(aparte schermen) en neem dan de instellingen van de cookie over in je functions.js
http://www.xs4all.nl/~hanmir/ad%20instel.JPG
in de links zie je hoe(let goed op de waardes dat je de cijfers ervoor(21) laat staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thx, das tenminste lekker duidelijk :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppie
  • Niet online
crisp schreef op 14 augustus 2002 @ 00:45:
[...]

*SPAM* De GoT Tracker en FOK! Tracker van mijn hand hebben toch nagenoeg dezelfde layout hoor (in compact mode) ;)
De layouts zijn bij mij ook vrijwel identiek. Het ophalen van de data uit de xml-structuur is bij mij wel verschillend, aangezien ik info over o.a. het forum type en het aantal pagina's replies wil tonen. Dit doe ik niet bij Tweakers en Fok!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Hoppie schreef op 18 augustus 2002 @ 19:56:
[...]

De layouts zijn bij mij ook vrijwel identiek. Het ophalen van de data uit de xml-structuur is bij mij wel verschillend, aangezien ik info over o.a. het forum type en het aantal pagina's replies wil tonen. Dit doe ik niet bij Tweakers en Fok!.
Uiteraard, een forum is ook iets anders dan een lijstje nieuws-items. Logisch dat je dan ook andere informatie wil laten zien.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 16:09
Ik krijg mijn active desktop niet aan de praat, met win2kpro en IE6 geinstalleerd. Er gebeurt gewoon helemaal niks, zowel met dat AD-programmaatje en als ik use current homepage aanvink. Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

En op een andere pc doet AD het wel, maar de nu.html box doet het niet. daar komt een page cannot be displayed error. maar als ik nu.html open met mijn browser, dan werkt de link wel.

• ShadowBumble
  • Laatst online: 09:35

ShadowBumble

Professioneel Prutser

zeg jongens nou vraag ik me toch af aangezien ik lichtelijk te lui ben om 20+ pagina's door te spitten, of de Tracker van Gamers.nl en Betanews.ook te krijgen is zoals de twekaers.net tracker ? zodat ik deze ook op me desktop kan plaatsen iemand een idee ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• djc
ShadowBumble schreef op 22 augustus 2002 @ 21:54:
zeg jongens nou vraag ik me toch af aangezien ik lichtelijk te lui ben om 20+ pagina's door te spitten, of de Tracker van Gamers.nl en Betanews.ook te krijgen is zoals de twekaers.net tracker ? zodat ik deze ook op me desktop kan plaatsen iemand een idee ?
Bij mij staan die gegevens op de laatste pagina, maar ik heb GoT ingesteld op 100 posts per pagina. Voor jou zal ongeveer 2 of 3 pagina's terugstaan (het kan inderdaad).

Rustacean

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Ik heb een vreemd probleem met mijn AD. Sinds kort werken tekstvelden niet meer fijn. Ik klik erop en er verschijnt een tekstcursor die in minder dan een seconde alweer verdwijnt. Typen gaat dan dus een letter per muisklik.

Dit is ook bij het instellen van de opties en ook als ik de pagina in de gewone browser open. Op gewone websites heb ik het probleem niet. Wie weet wat het kan zijn? Een auto-refresh misschien?

Edit: Het is de GoT tracker 2.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Manuzhai schreef op 22 augustus 2002 @ 22:58:
[...]
Bij mij staan die gegevens op de laatste pagina, maar ik heb GoT ingesteld op 100 posts per pagina. Voor jou zal ongeveer 2 of 3 pagina's terugstaan (het kan inderdaad).
Hmmm de gamers tracker doet het nie meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Device schreef op 22 augustus 2002 @ 23:17:
Ik heb een vreemd probleem met mijn AD. Sinds kort werken tekstvelden niet meer fijn. Ik klik erop en er verschijnt een tekstcursor die in minder dan een seconde alweer verdwijnt. Typen gaat dan dus een letter per muisklik.

Dit is ook bij het instellen van de opties en ook als ik de pagina in de gewone browser open. Op gewone websites heb ik het probleem niet. Wie weet wat het kan zijn? Een auto-refresh misschien?

Edit: Het is de GoT tracker 2.6
Yep, clipboardcheck uitschakelen (staat ook in de help)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
ShadowBumble schreef op 23 augustus 2002 @ 02:08:
Hmmm de gamers tracker doet het nie meer?
Ik heb het gemerkt en ben er mee bezig.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Manuzhai schreef op 23 augustus 2002 @ 11:53:
[...]
Ik heb het gemerkt en ben er mee bezig.
Okay bedankt dan weet ik in ieder geval dat het nie aan mij lag dat ik hem nie aan de praat kreeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppie
  • Niet online
Manuzhai, nog tijd/zin gehad om naar een Autoweek tracker te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
Nog niet, maar ik zal hem meenemen als ik die Gamers.nl fix (na dit weekend, ws).

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36750

Heb bijna de drie draadjes helemaal doorgespit maar ben nergens tegen gekomen hoe ik programma's ga starten vanuit een box. Wel een oplossing gezien met drop-down menuutjes maar ik wil het met links doen via activeX.

Wie heeft er zo ff een code voor?

Thnx 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenesmia
  • Laatst online: 09-06 07:51

Tenesmia

First Sergeant

Byte_Me schreef op 20 augustus 2002 @ 08:27:
Ik krijg mijn active desktop niet aan de praat, met win2kpro en IE6 geinstalleerd. Er gebeurt gewoon helemaal niks, zowel met dat AD-programmaatje en als ik use current homepage aanvink. Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

En op een andere pc doet AD het wel, maar de nu.html box doet het niet. daar komt een page cannot be displayed error. maar als ik nu.html open met mijn browser, dan werkt de link wel.
heb ik dus ook ... helemaal niemand een idee ? ik heb al aardig wat doorgespit, en op me andere pc werkt ie probleemloos .. :'( maar ik wil hem hier ook graag ... PLEASE HELP ;(

edit:
Opgelost, het lag aan de registry tweak waardoor je je recycle bin niet meer op je desktop hebt --> werkt niet met ad !

Ad Astra Per Aspera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-04 09:57
Ik ben even bezig geweest met dit gebeuren, en ik krijg mijn active desktop wel aan de praat, maar ik kan niet mijn pictorgrammen op het bureaublad weergeven want dan krijg ik hele rare indeling. Windows XP btw

Nog even de desktop in kwestie:
Afbeeldingslocatie: http://www.student.kun.nl/m.vellinga/desktop.jpg

en het orgineel Afbeeldingslocatie: http://www.student.kun.nl/m.vellinga/background/abstract533.jpg

OPGELOST, saerch wat langer en je vindt alles :z

[ Voor 0% gewijzigd door pretorian_nl op 25-08-2002 23:23 . Reden: voorbeeldjes erbij, en een foutje eruit ]

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
NML Update.

Inmiddels zijn de volgende bronnen beschikbaar op http://www.cs.vu.nl/~dochtman/nml/req.php?*

ag (www.automatiseringsgids.nl)
autoweek (www.autoweek.nl)
beleggersnet (het.beleggers.net)
betanews (www.betanews.com)
cnet (www.news.com)
cnn (europe.cnn.com)
emerce (www.emerce.nl)
fok (www.fok.nl)
gamers (www.gamers.nl)
mtg (www.mtgnews.com)
nu (www.nu.nl)
osnews (www.osnews.com)
phpdev (www.phpdeveloper.org)
rtl (www.rtlnieuws.nl)
slashdot (www.slashdot.org)
thereg (www.theregister.co.uk)
tweakers (www.tweakers.net)
voetbal (www.voetbalonline.nl)
warp2search (www.warp2search.net)
webwereld (www.webwereld.nl)
xperience (www.xp-erience.org)

Het RTL Nieuws werkt nog niet naar behoren.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
Thanks maakt mijn desktop weer wat beter :)

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppie
  • Niet online
Je hebt m'n autoweek tracker af!

Manuzhai BEDANKT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

[n00b]Hoe werkt dat als ik de xp-erience.org updates wil zien?[/n00b]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Manuzhai schreef op 26 augustus 2002 @ 11:52:
NML Update.

Inmiddels zijn de volgende bronnen beschikbaar op http://www.cs.vu.nl/~dochtman/nml/req.php?*
Ligt het aan mij of werk die link niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppie
  • Niet online
Anoniem: 36750 schreef op 26 augustus 2002 @ 23:46:
[...]

Ligt het aan mij of werk die link niet?
Dat ligt aan jou. >:)
Als je Manuzhai's post goed gelezen had, dan wist je dat je de gewenste site erachter aan moet koppelen.
Dus voor bijvoorbeeld autoweek:
http://www.cs.vu.nl/~dochtman/nml/req.php?autoweek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
  • Laatst online: 20-01 18:05
Wederom een request, omdat ik zelf er niet zoveel wijs uitkom:

[url="http://www.quotationspage.com"]Quotations[/url] biedt alles aan in XML zeggen, ze alleen dan RSS geformateerd :? een XML conventie o.i.d. van My Userland en My Netscape.com.

De directe file is [url="http://www.quotationspage.com/data/qotd.rss"]hier[/url] alleen ik kan er geen wijs uit hoe ik verder moet.

Any1?

Compromises are for the weak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppie
  • Niet online
Manuzhai, mag ik een suggestie doen ter verbetering van de AutoWeek tracker?
Op de frontpage van Autoweek staat aan de rechter zijde een kolom 'meer nieuws'. Zou je die niet kunnen toevoegen? Dan zijn er wat meer topics te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
Tha_Butcha schreef op 27 augustus 2002 @ 19:37:[url="http://www.quotationspage.com"]Quotations[/url]
Deze is in ieder geval niet zo geschikt voor NewsML, omdat het geen news-site is. Zoek eens op RSS bij Google of iets dergelijks, in principe moet je RSS kunnen parsen met bijvoorbeeld Perl, PHP of JavaScript, en er zijn ongetwijfeld mensen die iets dergelijks hebben geschreven.

Die Autoweek-uitbreiding zal ik binnenkort naar kijken.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cootje
Manuzhai schreef op 26 augustus 2002 @ 11:52:
NML Update.

.....Knip.........
Jammer maaar ik heb geen flauw idee hoe ik dit nu in mijn active desktop moet doen ;(
Moet ik in 1 zo'ns cherm dus voor het geval van nu.nl: http://www.cs.vu.nl/~dochtman/nml/req.php?nu invullen? Of zelf html aanmaken? Of iets anders? Ik snap niet, alleen wil ik wel errug graag die nu.nl in me ad stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
Zijn er trouwens nog meer gewone html "plugins/scripts"

Digital Media Junkie

Had iemand per ongeluk nog een code om programma's te starten d.m.v. linkjes?

• djc
Hoppie schreef op 27 augustus 2002 @ 19:46:
Manuzhai, mag ik een suggestie doen ter verbetering van de AutoWeek tracker?
Op de frontpage van Autoweek staat aan de rechter zijde een kolom 'meer nieuws'. Zou je die niet kunnen toevoegen? Dan zijn er wat meer topics te lezen.
Done.

Rustacean

• Hoppie
  • Niet online
'k Heb het gezien! Perfect!
Manuzhai: _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
Binnenkort wat wijzigingen: http://www.cs.vu.nl/~dochtman/nml/* wordt http://nml.xavamedia.nl/*. Verder zal ik binnen afzienbare tijd de oude webwereld, cnn, mtg en voetbal trackers verwijderen, omdat die nu vervangen worden door NML trackers. Degenen die dus http://www.cs.vu.nl/~dochtman/xml/cnn.php, http://www.cs.vu.nl/~dochtman/xml/mtg.php, http://www.cs.vu.nl/~dochtman/xml/rtl.php, http://www.cs.vu.nl/~dochtman/xml/voetbal.php en http://www.cs.vu.nl/~dochtman/xml/webwereld.php gebruiken zullen nieuwe trackers moeten krijgen die werken met NewsML.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
is het mogelijk om een programma te starten met zo'n html paginaatje ?
volgens mij bedoelt Vanquish hetzelfde

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowrunR
  • Laatst online: 18-05 20:55
Ja je kan daar gewoon programma's meestarten. Je zult alleen een scriptje moeten inbouwen om het openen/opslaan window weg te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

ShadowrunR schreef op 31 augustus 2002 @ 17:01:
Ja je kan daar gewoon programma's meestarten. Je zult alleen een scriptje moeten inbouwen om het openen/opslaan window weg te werken.
Nee hoor, gewoon een stukje terugbladeren en er wordt uitgelegd hoe het kan mbv VB script, en hoe je de security-meldingen weg kan werken :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26720

Ik ben zelf helaas niet zo'n prof. coder, maar misschien dat ik iemand hiermee op weg kan helpen voor een icq tracker.
Er is namelijk sindskort ook een web-based versie van icq aanwezig.
Het lijkt me toch mogelijk om die om te bouwen voor gebruik in een actieve desktop.
http:\\go.icq.com <-- hier kan je hem vinden

Ik hoop dat iemand hier wat van kan maken, want icq staat nu lelijker dan ooit op mn desktop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-03 14:08

Kristof

is een Belgisch product

Sinds enige tijd gebruik ik ActiveDesktop.
Nu heb ik juist een format achter de rug, en wou mijn AD terug installen.
(heb versie 1.2 gedownload)
Maar bij het klikken op het > teken linksboven, geeft hij ipv het normale config screen, een heel klein schermpje (zie screenshot)

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/truyts/desktop.jpg

Iemand een idee hoe dit komt, en hoe te verhelpen?

EDIT: Heb coockies gewist, en opnieuw geladen, en dan deed hij het wel terug normaal

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64026

hier zij je dus mijn probleem
http://users.pandora.be/bokko/activedestkop
waar staat die tab WEb IN GODSNAAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppie
  • Niet online
Ik heb het hier nog nooit voorbij zien komen, maar ik activeer m'n active desktop altijd als volgt:
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/b.hopman/activedesktop.jpg
Nooit last van een opduikend windowrand en je kunt gewoon de beeldscherm eigenschappen met de rechtermuisknop bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

RB338's Active Desktop werkt zo niet. Dat kwam in de volgende versie, als ik me dat goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
Voor degenen die graag Fokke & Sukke op hun desktop willen, maar bij wie dat niet lukt omdat NRC de hele tijd de URL van de laatste strip veranderd kunnen de laatste nu ophalen van http://fs.xavamedia.nl/ .

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppie
  • Niet online
DeTeraarist schreef op 07 september 2002 @ 00:07:
RB338's Active Desktop werkt zo niet. Dat kwam in de volgende versie, als ik me dat goed herinner.
Klopt. Die heb ik ook nooit werkend gekregen. Bovendien wilde ik een andere layout. Dus heb ik er zelf één gemaakt.
Volgens mij was het grootste probleem bij RB338's AD die afgeronde randjes van z'n window'tjes. Daar kreeg ik dacht ik foutmeldingen op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308

voor het starten van exe files in html bestanden moet je effe zoeken op runprotocolhandler bij google

dit programma installeert een oude windowsupdate ( deze is officieel niet meer bruikbaar doordat de beveiliging wordt aangetast )

gebruik dit script dus op eigen risico !!!! en bij voorkeur alleen op je eigen pc / intranet !!!!

je krijgt geen pop-up scherm en andere shit gewoon linken naar programma en starten maar ( zelfs .pif / .lnk files start ie ! )

// zal zelf ook nog kijken waar op internet hij staat

verder heb ik gekeken naar het script van RB338 van NU.nl is het ook mogelijk om de headlines van bij economie / sport etc te selecteren ??

hoe geef ik dit aan in het script dat hij die headlines moet pakken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dit is de link:
http://www.virtualplastic.net/html/art_htm.html

tekst:

Launching apps (1 - run: protocol)
The big piece... if you'd like to improve your customised webpage you will need the ability to start apps from a link or a script.There are some ways to do that.

First of all, Daan Kets from blackbit.net had the great idea to create a "run:" protocol that gives the ability to run apps with a link like: <a href="run:x:\path\executable.exe">.You can download the file (Run Protocol handler) at blackbit.Updated with an installer, very nice. Hum, not working right now...but for now you can get it at Customize.org.

Anoniem: 1815

ehm ik heb em nu ingesteld maar ik wil die msnding weg en die andere dingen toevoegen, hoe doe ik dat.
En ik heb trouwens ook een leeg schermpjes er tussen zitten.

edit:
laat maar ik heb de basis dingetjes al uitgevonden mbv Active Desktop Tutorial voor beginners.com

maar ik zou graag zo'n desktop als hoppie willen :)

maar weet niet of ik em dan als active desktop of fullscreen (f11?) IE zou zetten.

• Cootje
PRmartijn, wat jij zegt over die headlines heb ik hier ook al een aantal keren gevraagd. Helaas heb ik ook nog altijd niet de oplossing hiervoor gevonden danwel gekregen.. Op sommige desktops heb ik het ook al gezien, dus het moet mogelijk zijn om te maken.
Wie het weet mag het zeggen :D

ja plz plz tell us _/-\o_ _/-\o_

ik wil het sportnieuws kunnen selecteren :)

-------------
ben trouwens zelf al aan het knutselen geweest krijg dan wel alle secties dus economie en sport maar dan ook allemaal dus sectie sport ziet er als volgt uit dan:

nu. sport
spoprtbericht1sportbericth2spoprtbericht1sportbericth2
spoprtbericht1sportbericth2spoprtbericht1sportbericth2

en dan 1 link dus berichten worden onder ectie niet apart weergegeven

• hilarisch
  • Laatst online: 13-06 20:42
Hoe krijg ik die ronde randen weg om de verschillende pagina's.
Heb al geprobeerd om roundrect te veranderen in rect... dit werkt wel... maar dan kan hij niet meer verschoven worden... en staat ie een beetje linksboven in de hoek...

• hilarisch
  • Laatst online: 13-06 20:42
Voor de mensen die het leuk vinden om naar de radio te luisteren op de pc...

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~gosselt/files/radio.jpg

Hij is hier te vinden

IK weet niet waar hij allemaal op werkt... iig internet explorer 6.0 en dat is genoeg voor mij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38235

www.vcs-denhaag.nl/back.jpg

voetbalonline doet het niet, al klik ik op het rondje dan doet ie het niet.

De file-info deed het wel maar nu niet meer

en rtl-info is ook brak.

enig idee wat het kan zijn???

tnet doet het weer wel :?

oja, ik heb een aantal keer het verzoek om een Formule1 tracker gezien maar heb niets gezien met een oplossing daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59437

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Dit topic is gesloten.