Toon posts:

Kleuters & Forumvervuiling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn ergernis wordt enigzins gewekt door niet nadenkende kleuters die blijkbaar vanwege hun tekort aan intellect en het alleen maar op willen schroeven van hun "aantal posts" een topic weten te verpesten.

Ik lees ergens iets over een speakerset, doe vervolgens een search en vindt een topic betreffende deze zelfde speakerset waarop helaas nog geen reactie was gegeven. Dus plaats ik mijn reactie in dat topic aangezien deze helemaal van toepassing is. Vervolgens krijg je van die mensen die niet lezen wat je schrijft, maar alleen zien dat het topic een oude datum heeft, en plaatsen hun onzinnige opmerkingen.

Daarna verschijnt er een modje ten tonele, die de kleuters vertelt hoe ze dienen te handelen, maar gooit vervolgens een slotje op het topic omdat "het toch nergens meer over gaat". Mocht ik dus alsnog iets willen weten betreffende dit onderwerp zal ik dus een nieuw topic moeten openen.

Moraal van het verhaal: Kleuters, denk 's iets verder na voor je met onzinnige reacties komt! Jullie zijn zo gefixeerd om mensen te willen betrappen op forumvervuiling, maar zijn op deze manier hier zelf de veroorzakers van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
tjah

tenzij er harde maatregelen worden genomen dan zal er toch niks veranderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Het probleem is dat heel veel kicks volkomen onterecht zijn. Bij het zien van een kick is de reflexreactie van veel mensen dan ook om meteen maar te roepen "ouwe koe!" o.i.d. Jouw kick was wel terecht en dat gaf de mod dan ook toe. Slotje was m.i. niet terecht. Beide gebruikers die blaatten hadden al behoorlijk wat posts, dus het lijkt me wat ver gaan om over kleuters te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Hmja.. In dit geval was het beter geweest als Joost ff de reacties getrasht had; hier was de schade beperkt gebleven tot twee reacties waar verder geen melding van gemaakt werd.

Bij deze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op woensdag 08 mei 2002 08:51 schreef WildThang het volgende:
*knip*
Je kunt dit soort dingen hier goed melden maar moet dat nou met die flames? :{

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 08 mei 2002 09:54 schreef justmental het volgende:

[..]

Je kunt dit soort dingen hier goed melden maar moet dat nou met die flames? :{
soms wordt een mens enigzins overmand door emoties, excuus daarvoor...

Kaj., tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou valt die 2e reply niet meer te begrijpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op woensdag 08 mei 2002 10:06 schreef Xan het volgende:
nou valt die 2e reply niet meer te begrijpen :)
Nee, klopt.. nog wat verder lopen snoeien :)
Pagina: 1