2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Verwijderd
Momenteel staat ditzelfde setje in de ECI gids (de extra uitgave van april / mei) voor iets over de €300,--.
Er wordt over gezegd dat je het aan kan sluiten op PC/TV/DVD etc etc...maar het lijken mij toch voornamelijk PC speakers. Het vermogen van met name de satelieten (18W RMS) lijkt mij te weinig voor huiskamergebruik.
Er wordt over gezegd dat je het aan kan sluiten op PC/TV/DVD etc etc...maar het lijken mij toch voornamelijk PC speakers. Het vermogen van met name de satelieten (18W RMS) lijkt mij te weinig voor huiskamergebruik.
Heel vreemd dat het setje van 400 gulden naar 300 euro is gegaan, scheelt zo'n 120 euro. Voor die 300 euro kan je 'm in ieder geval beter laten staan.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Fuck, nou heb ik m'n eigen reactie ook verwijderd
Tja; je kan elk audiosetje op elk audioapparaat aansluiten, of het ergens naar klinkt is vers twee, en dat zetten ze er niet bij...
Tja; je kan elk audiosetje op elk audioapparaat aansluiten, of het ergens naar klinkt is vers twee, en dat zetten ze er niet bij...
Verwijderd
Volgens deze User review is het toch ook geschikt voor een niet al te grote kamer. Het geluid schijnt toch allerzins redelijk te zijn.
Ik denk inderdaad dat het een leuk setje is voor mensen die al goede speakers hebben staan om naar muziek te luisteren, maar eigenlijk graag nog een dolby digital (5.1) setje willen hebben voor bij het kijken naar films.
Ik denk inderdaad dat het een leuk setje is voor mensen die al goede speakers hebben staan om naar muziek te luisteren, maar eigenlijk graag nog een dolby digital (5.1) setje willen hebben voor bij het kijken naar films.