jeps..thats more like itOp dinsdag 14 mei 2002 19:55 schreef DaDaJoker het volgende:
Iets d'r tussenin dan?
Preview6 wordt nu geupped
het is jammer dat je niet alles cleaner had kunnen opnemen.. ik heb er wel wat van egmaakt (en die stem is tog echt wel beetej vals.. maar boeieh.. ze is er al uit tog nokao?
) verder.. ik kanniet exporteren op 1 of andere manier. helaas kannik em dus niet posten
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
nuendo met veel plugins. Omdat ik het niet commercieel gebruik , mag dat gedownload worden. (niet doorgeven natuurlijk , want dat is wel illegaal)
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
kun je het niet afspelen en dan met een ander programma opnemen ofzo?..
als ik een eindmix maak speel ik het altijd af via de tafel en me compressor .. en dan weer terug de compu in om het op te nemen
als ik een eindmix maak speel ik het altijd af via de tafel en me compressor .. en dan weer terug de compu in om het op te nemen
Gitaarwerk,
Ik heb dat ook af en toe met Nuendo, dat 'ie alleen een paar sporen pakt bij het exporteren van je mix. Ik start dan gewoon ff mijn pc opnieuw op, of probeer ff de selectie in het project window iets groter/kleiner te maken.
Zal wel een bugje zijn, afwachten tot de nieuwe versie komt dan maar...
Ik heb dat ook af en toe met Nuendo, dat 'ie alleen een paar sporen pakt bij het exporteren van je mix. Ik start dan gewoon ff mijn pc opnieuw op, of probeer ff de selectie in het project window iets groter/kleiner te maken.
Zal wel een bugje zijn, afwachten tot de nieuwe versie komt dan maar...
heb je al wat kunnen exporteren gitaarwerk?
dadajoker zou je misschien een mix kunnen uploaden zonder de zang?
zou je me erg mee helpen
zou je me erg mee helpen
Dat zal toch wel lukken denk ik...
Ik heb trouwens nog eens naar die laatste geluisterd (pre6), en ik ben tot de conclusie gekomen dat daar het laag nog niet echt lekker van is. Zal ik ook meteen goed zetten.
Ik kan dat vanavond wel ff tussendoor doen. OK?
FTP nog steeds hetzelfde?
Ik heb trouwens nog eens naar die laatste geluisterd (pre6), en ik ben tot de conclusie gekomen dat daar het laag nog niet echt lekker van is. Zal ik ook meteen goed zetten.
Ik kan dat vanavond wel ff tussendoor doen. OK?
FTP nog steeds hetzelfde?
Specs? Zie ondertitel...
ftp is nog steeds zelfde ja..
bij voorbaat dank
bij voorbaat dank
Nikao: You've got somethin'
Helaas is dus de originele pre6 verloren gegaan in mijn opruimingsdrift, dus heb ik ff iets nieuws in mekare gezet.
Als d'r iets aan moet veranderen dan hoork het wel.
Helaas is dus de originele pre6 verloren gegaan in mijn opruimingsdrift, dus heb ik ff iets nieuws in mekare gezet.
Als d'r iets aan moet veranderen dan hoork het wel.
Specs? Zie ondertitel...
perfect!.. thx a lot 
offtopic:
nog commentaar/suggesties op de track die ik het homestudio topic heb gepost?
nog commentaar/suggesties op de track die ik het homestudio topic heb gepost?