Post jouw DVD speler + ervaringen

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.345 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-03 11:37
Heb nu een Sony ns-700v. Ben er zeer tevreden over. Kan alles behalve mp3 afspelen en het is regio en rce vrij >:).

Voor de sony heb ik nog een Toshiba gehad, alleen hij werd een beetje te oud. Heb hem 3 jaar gehad. Het was een van de eerste 2e generatie dvd-spelers.

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-12-2025

scim

Nani?

Zelf heb ik pioneer 106s (geen ruimte op mijn eigen kamer voor goede "bios"-setup) en die kan ik aansluiten op verschillende TV's met TV out (Philips breedbeeld 100 Hz 28" bijv.).

Mijn pa heeft dan nog een philips standalone die hij in het prille begin voor zo'n 1000 gulden gekocht heeft (was toen minst uitgebreide model van philips (eigenlijk panasonic)), helaas iets te vroeg gekocht want 2 maanden erna konden ze wel CD-R en CD-RW lezen en waren ze bijna de helft goedkoper.

Onderhand stuk of 50 a 70 DVD's thuis waarvan 1 R1 en 1 R2/4 is dat meen ik (uit australie voor UK en australie zelf (Anime :))
Maar ben bijna 18, dus bijna creditcard, zodat ik wat meer R1 dvd'tjes kan kopen (mijn ervaring met UK en R1 DVD's is namelijk dat er een stuk meer extra's bijkomen als de subs wegzijn en extra audiochannels wegzijn en dat vind ik altijd wel leuk).

Verder ben ik wel opzoek naar een goede standalone DVD speler die dus simpel en voor niet al teveel geld regio vrij te maken is. Budget zal rond de 250 en 350 euro liggen.

• MARTIJN_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-01 20:09

MARTIJN_

<<---^|^--->>

DVD speler : yamaha s-510

Afbeeldingslocatie: http://www.yamaha.co.jp/english/product/av/products/ht/img/dvds510.gif
Die van mij is wel zwart
en nog geen regio vrij moet met een universeel afstandsbedienging net als de philips.
Zit ook het zelfde in als een philips wordt ook gemaakt bij philips

PGEQRZEM

Verwijderd

Ik heb zelf ff een week een Cyberhome te leen gehad.
Geeft een perfect beeld en geluid, niks mis mee.
hij kan zelf CDR-W's en MP3 lezen, da's helemaal mooi.

Maar ik heb nog geen ervaring met een DVD speler in een PC.
Kan iemand mij vertellen of ik met een DVD op de PC net zo goede kwalteit krijg ???

Ik zit er misschien aan te denken om een Liteon DVD te kopen.
Maar weet iemand of een Liteon DVD LTD-163(d) regio vrij is, of te maken is ???

Verwijderd

Techniks DVD-A10 met een Loewe 82 cm breedbek... Supercombo!

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-02 20:44
Ik heb zelf als dvd-speler een Cyberhome AD-L 528. Ik ben er zelf niet helemaal tevreden over, maar voor fl 366 kan je ook niet te veel verwachten. Hij heeft nog wel eens de irritante neiging om over te slaan. Waarschijnlijk wordt ie binnenkort doorverkocht en komt er hier een nieuwe :).
Als receiver gebruik ik m'n Sony STR-DE675. Daarover ben ik erg tevreden. Ik ben alleen nog opzoek naar een leuke bijpassende speakerset, want wat er u aanhangt is niet veel. Ik zit te denken aan een set mission's. Ik heb er goede ervaringen mee, en voor een scholier zijn die dingen nog redelijk betaalbaar.

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-03 09:50
Op dinsdag 07 mei 2002 19:53 schreef intoxicated het volgende:
Sony DSP-NS400D

• Ingebouwde Dolby Digital 5.1 decoder, klinkt perfect
• Beeldkwaliteit is perfect, veel beter dan de PS2 die ik hier ook heb
• Alles is instelbaar, afstand tot speakers etc.
• Onthoudt instellingen voor max. 50 DVD's
• Speelt perfect VCD's, SVCD's werken na voorzien van een VCD-header ook perfect
• 2 Scart-aansluitingen voor het doorlussen van een VCR, leuk voor wie maar 1 scart op z'n TV heeft
• Goed design
• Goede afstandsbediening, met alle benodigde functies

Een prachtig ding dus, en nu voor maar 299 Euro te koop bij de meeste winkels.
Ik heb hem ook, en ben er ook heel blij mee :) (vooral blauwe lampje is KEWL!
Op woensdag 08 mei 2002 13:43 schreef wiebe het volgende:
[afbeelding]

bevalt prima *D
deze wilde ik eerst kopen, ERG mooi dun design maar hij had helaas geen ingebouwde DD decoder :(

Verwijderd

WE hebben hierro thuis ook een leuk systeempje staan.
me Pa en ik zijn audiofiel denk ik, we zijn echt muziek freaks en film natuurlijk :P . maar goed.
de spulletjes
denon avc v10se dolby 5.1/dts/en een heleboel andere sound instellingen dingen :?
denon regio vrij dvd speler (welke type weet ik niet maar we hebben uit de vs gehaalt)
en een surround speakers van audiolab holland :) bij elkaar iets van 760 watt
en een subwoofer van Staduim 3 serie 12hz tot 200 hz van 290 watt mos fet.
wat het allemaal inhoud zal me een worst wezen er een komt een kei geil geluid uit.
ik schiet wel een 360 graden fotoje van de hele zooi

Als me ouders weg zijn in het weekend (en dat zijn ze vaak)
zitten wel eens met 25 man in de woon kamer. En de overburen komen vaak genoeg aan de deur, hun kinderen sliepen net..... :r
maar goed het hoort er bij.

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-02 21:51

NaWA

Hai, I Copy desu!

Op woensdag 08 mei 2002 15:01 schreef tbusquet het volgende:
Wat ik nou wel eens wil zien is:

1. Wie heeft er een regiovrije dvdspeler
2. Wie heeft er nou eik. dvdtjes uit een andere regio ? En hoeveel ?

Want iedereen kijkt altijd meteen of een speler regiovrij gemaakt kan worden. Terwijl de meeste mensen nog geen of geen enkele R1 dvd hebben.
1) Ik heb een regiovrije dvd-speler...

2) ff tellen:
18 regio 1 dvd's
2 regio 2 dvd's (japanse import)
8 regio 2 dvd's (gewoon europa)
4 no-regio dvd's (geen regiocodebeveiliging)

Waarom wil je het weten?

edit:

woops, merk ik net op dat ik de boxsets vergeten ben :/
das dus nog eens:
4 x regio 1
en
4 x regiovrije dvd's

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

• lighton
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-06-2025
Sony Home Cinema:
Sony DAV-S800 is echt een juweeltje!
(bezit tevens een Lenco DVD voor mijn MP3Žs)
Mijn ervaringen met de Sony (3 maanden) zijn zeer positief.
Ik wil hierbij ook even afrekenen met deze vooroordelen want die zijn echt onzin:
1. Speelt gewoon alle zelf gebrande CD-R of CD-RW prima af.
2. Ruis in surround speakers is een kwestie van gebruik maken van de instellingen zoals het systeem bedoeld is, ik heb dus geen enkele ruis waargenomen (plat stereo willen op een systeem als dit is waanzin!)
3. Lees gewoon eens de testen over dit systeem en trek dan je conclusies.
Wat ik er van vind:
Voordelen:
Helder geluid bij weergave van TV ontvangst(Sony prologic surround wide sreenTV via de scart op een video input).
Uitstekende weergave van de ingebouwde radio-tuner.
Super DVD weergave in beeld en geluid.
Prachtig design met een krachtige volle weergave(350W RMS) en de center speaker is helder voor weergave bij spraak.
Simpel aan te sluiten op TV en andere rand apparatuur.
Nadelen (yup die zijn er ook):
Speelt geen MP3 of SVCD af.
Fors aan de prijs (vergelijk met b.v. de sony dav-s500).

Stelling: Goede AV apparatuur kun je nu eenmaal niet voor een appel en een ei kopen of het moet van de vrachtwagen zijn afgevallen!

Ik verbaas mij telkens weer over het feit dat als mensen serieus advies vragen over een aankoop er door sommige mensen met flauwekul verhalen antwoorden worden gegeven.

Mijn advies: koop wat je portemonaie aankan en wat je wensen zijn.
Zoek je een top Home Cinema systeem dan zou ik zeker dit systeem op de lijst erbij zetten.

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 10:34
panasonic dvd rv 32. kan ook mp3 afspelen en rw natuurlijk. geen gekkigheden op 'n paar spelfouten in het (nederlandse) menu na dan. beetje slordig. :) Beeld en geluid zijn natuurlijk gewoon prima. Niet regiovrij, 259 euro bij 'n niet al te goedkope zaak. Ook staat macrovision gewoon aan.. kopieerd lastig :)

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik zou wel de pioneer dv-747 willen hebben..alleen maar omdat hij DVD-a en SACD kan spelen :9
maar dvd is ook vet :9~

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Matjas
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 09:55
hier kom ik:

dvd speler: onkyo dv-s 757
AV receiver: tx-ds 787
spaekers:voor: phonar p30s
midden: phonar centric IIs
achter: monitor IIs
subwoofer: TMA twister 6000
tv: philips 42PF9952 (flat-tv)

100 % tevreden over bahalve dat de tv-tuner wel eens uitvalt maar daar zitten ze nu bij philips hard voor aan het werk ;)

btw heeft iemnad wel eens wat van tma gehoord want ik kan er niks over vinden op internet

• pyravex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03-2023

pyravex

wa jij bob,stoel moet er staan

Op dinsdag 07 mei 2002 15:11 schreef MaxxMark het volgende:
PIONEER DV444

Wereld apparaat! Makkelijk regiovrij te krijgen, veel betere kwaliteit dan een dvd speler in je pc! Echt aan te raden!

Tevens support ie zonder problemen CD-R's en CD-RW's (unfinished multisession) en support ie MP3's.

Hij support officieel geen VBR MP3 maar speelt ze veelal wel af :)

Ook nog RGB output samen met svideo en composite! Echt een aanrader!
hey die heb ik ook
!!
hoe maak je m regio vrij????

|we live in the history of a mad man Mr. G |

Verwijderd

THX-Ultra gecertificeerd.
Nieuwe PureProgressive Circuit (NTSC).
14-bit, 108-MHz Video D/A Converter. Noise Shaped Video (NSV).
24-bit, 192-kHz Audio D/A Converters.
DENON Digitale Link.
AL24 Processing Plus.
Afmetingen: 434x136x411 mm (bxhxd),
Gewicht: 18.5 kg.
Afbeeldingslocatie: http://www.denon.nl/img/producten/DVD-A1.jpg
mooi beeld en mooi geluid.

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-12-2025
DVD Speler: Optim DS-8302

- DVD/ MP3/ SVCD/ VCD/ CD/ CDR/ CDRW/ Karaoke
- Dubbele laser met error correctie
- Chipset ESS FD Swan Solution
- Zoom x1.5 ,Zoom x2,Zoom x4
- Fast forward/backward
- Scart aansluiting
- Resume,Slow,Mute,Return
- Automatisch Switch PAL/NTSC
- AC-3 Virtualization en positionering.
- 32 talen ondertiteling.
- MP3 bitrate ~320 Kbps
- Instellen van 8 verschillende talen.
- Karaoke 15 Levels met echo
- 9 Multiple camera angles te selecteren
- Twee microfoon ingangen voor karaoke
- 5.1 Channel,S-Video,Component Video,
- DTS en Dolby Digital out.
- AC-3 Decoder
- Speelt automatische alle regio's 1-6 & RCE Proof

Versterker: JVC iets
TV: Nokia iets

Ervaringen met Optim DS-8302:

ZWAAR BRAKKE speler... NIET KOPEN! Nee echt. Heb deze speler gekocht omdat ie nou eenmaal als 1 van de weinige spelers op de markt echt zo'n beetje alles kan, maar heb daar echt een prijs voor moeten betalen.

Problemen: (nadat de speler al 2x terug is geweest, waarbij 1x compleet vervangen en 1x moederbord/printplaat vervangen) RW leest ie bijna niet, afgezien van wat je erop zet... Als je de speler op pauze zet, en iets van 5/10 min later weer op play drukt, gaat ie hakkelen, das gewoon niet leuk meer; moet je hem dus eerst weer helemaal stop zetten en dan weer op play :( . Verder is het geluid wel aardig, maar vind ik de beeldkwaliteit matig (af en toe een kleine witte lijn boven in beeld tijdens afspelen enzo...

Oh ja en mp3... ten eerste zit er geen shuffle op wat errug irritant is. Ten tweede het hele menu is DOM. De weergave van MP3 nummers slaat nergens op. Letters worden vervangen door andere letters :? Voorbeeld:

Creed - My own prison.mp3 (op cd)

CREEDMOMMYOW (op dvd speler :r :(

Echt errug jammer van mijn geld dus, miskoop van het jaar (560,- gulden)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jahoor/lb900.jpg

Features

DVD-Movie and Video Playback

MPEG-1 and MPEG-2 video and audio decode
Backward compatible with CDDA, VCD1.1/2.0/3.0, MP3 and SVCD
Full DVD Navigation and Control Features

Support wide-screen, letterbox conversion for 16:9 video on 4:3 display and pan &scan viewing aspect ratios
Select from up to 8 language sound track and 32 subtitle setting
Multiple Camera Angles select
Region Copy Protection
Support Analog Digital CSS compliant copy protection
AC-3 Dolby 5.1 Channel and MPEG -2 decoding

Dolby AC-3 decode and down-mixing to 2 channel Dolby Pro-Logic or output Dolby AC-3 6 audio channel
Linear PCM output from 48 kHz to 96 kHz, 16-bit, 20-bit, 24-bit audio playback
Advanced Features

SmartZoomTM-Motion zoom and pan
SmartScaleTM-Vertical and Horizontal scaling with interpolation
SmartStreamTM-Algorithm to playback scratched disc
AC-3 Virtualization and positioning
NTSC/PAL Television output

720x480 (NTSC)
720x576 (PAL)
Karaoke Function

Karaoke Key Shift and Echo effect
Two microphone input for Karaoke
Audio and Video Output

1 SPDIF digital audio output
1 pair of stereo audio output (Down-mixing audio output)
Dolby AC-3 six audio channel output (1 pair of main audio output, 1 pair of surround audio output, 1 center audio output and 1 subwoofer audio output)
2 composite video output and 1 s-video
Y Cb & Cr component video output

perfecte bak
en Sony 92cm 100hz tv en een Sony 5.1 sound system

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Mijn DVD Speler

Afbeeldingslocatie: http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/1232de916ca6f5c9c125684e002cc865/9d20a49a9a953230c125696f00519c0a
Philips Matchline Silvershadow DVD957

Speelt supergoed af, Met glas aangesloten op mijn Philips versterker (Zowel DVD als versterker ondersteund DTS)

Supergeluid

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 15:46 schreef RAILGUNNER het volgende:
DVD-speler: JVC XV-S42SL

[afbeelding]

- De beeldkwaliteit is prima, ook al heb ik geen breedbeeld, maar een 4:3 tv.
- Hij is gratis regiovrij gemaakt, dat is wel tof.
- Helaas geen MP3 weergave, das wel matig.
- Ook geen DD/DTS decoders, maar ik koop er straks een DTS-ES receiver bij.

Kortom; een leuke speler die momenteel niet al te duur meer is (225 euro).
Op jouw site: "http://home01.wxs.nl/~porte137/ht.htm" staat dat je hem via een pc "Compulink" regiovrij kan maken. Hoe kan ik dat zelf doen? of is dat af te raden?

• d-motion
  • Laatst online: 16-02 20:54

d-motion

zow... en dan nu...

Hier mijn config :

TV:
Afbeeldingslocatie: http://dct.wox.org/images/28WX65ES.gif
Thomson 28WX65ES :9~

DVD-Spelers:
Afbeeldingslocatie: http://dct.wox.org/images/dv444k.jpg
Pioneer DV444K :9~ (Wordt vervangen door een DV454k :9~:9~ maar dan wel regio vrij)
Afbeeldingslocatie: http://dct.wox.org/images/ld2060.gif
Afreey LD-2060 (Butt apparaat maar was toen wel leuk (2,5 jaar geleden en is regio vrij/instelbaar)

Versteker:
Afbeeldingslocatie: http://dct.wox.org/images/vsx_909.jpg
Pioneer VSX-909 :9~:9~:9~

Volgende stap : Groter gaan wonen aangezien het niet meer in de woonkamer past.

edit:

Morgen doen de plaatjes het weer....

WWW.RC5.NL

• intert0y
  • Laatst online: 10-03-2025
Yamakawa 715 leuke speler doet het nog steeds al heb ik altijd veel gezeik gehoord over deze apparaten. De mijne ha ook nog gewoon een matsushita loopwerk en niet een of andere habbikebabbie merk. Daar hadden de nieuwe veel troubles mee. Regiovrij uiteraard en RCE proof met de oude firmware. Alleen wat kleine troubels met Tarzan en Doe Maar CD. Gebruik deze nog steeds.

Yamakawa 713zie verhaal hierboven. Alleen met AC-3. deze gebruik ik niet meer. heb hem ook niet meer.

Lasonic DVD-2000 Goede speler, mooier beeld dan Yamakawa door Zoran VadisIII chipset. Ook regiovrij en RCE-proof. Gebruik deze nog steeds.

LG ??? Echt een butdvdspeler weet alleen niet meer welk type, was 2 jaar geleden ofzow. Heb beide modellen gehad zowel metAC3 als zonder. GEEN AANRADER

Yamakawa 205 Leuk klein dvdspelertje voor op slaapkamer. Nog niet geklooid met regiovrij maken ofzow. Moet eigenlijk nog wel ff. Het zou i.i.g. wel m,oeten kunnen. Voorloper prototype van de 215.

Yamakawa 780 EEN RAMP! maar wel regiovrij.

Yamakawa 860 niet onaardig, best tevreden over. Mooi beeld ook wel, vage chipset geen ESS i.i.g.

kortmo allemaal C merk dvdspeler (misschine LG b-merk) en toch redelijk goede ervaringen.

owhja sampo en xwave heb ik ook nog gehad maar opzich redelijk vergelijkbaar met de yamakawa 7xx want ook allemaal ESS chipset.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• maupie
  • Laatst online: 24-12-2024
DVD:PS2+neo4=Regiovrij+Macrovisionvrij
DTS:Marantz SR5000 (oud model, maar voor 485 een prikkie)
TV:Philips PW 9525 (82cm breedbeeld, natural motion)
Voor:Tannoy M3
Center:Tannoy Mc
Achter:Tannoy Mx2
Nog geen sub.

Waar ik wel last van heb is dat de sync tussen het beeld en geluid niet goed is. Dat ligt waarschijnlijk aan de PS2.
Voor de rest is de kwaliteit van beeld en geluid super.
Maar...

Ik denk dat ik volgend jaar bij de uitverkoop van Raf eens ga kijken voor een philips DV1010 of zo. Of een model uit de topline van marantz.

Mooi is een woord van 3 letters .......AMD

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04-2025
Afbeeldingslocatie: http://www.pioneer.nl/images/products/dvdplayer/pioneer/1025547226259dv_350_s_detailpage.jpg
Pioneer DV350s ;)

Regio en macrovisie vrij (www.moviestore.nl) :P

edit:

En de DV305 regiovrij (pic?)
Gaat binnenkort weg

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 13:31 schreef iGadget het volgende:

[..]

Tsjah als jij graag -tig duizend piek wilt neertellen om progressive scan op je beamertje te krijgen... be my guest :)
Ze hebben wij radioroelandschap een progressive scan dvd speler van hk voor minder dan 500 euro

Verwijderd

Ik heb een Pioneer DV 626D dvd-speler en een NAD T761 reciever. Speakers: JBL XTI 80, 20 en center. TV sony trinitron, niet zo'n grote maar dat is niet handig op mijn kamer.

De dvd speler is al wat ouder, maar daar mankeert niks aan. Het enige wat ik misschien mis is sacd, maar mijn toekomstige NAD heeft dat wel.

De reciever is echt super, eenvoudig maar met een hele goede kwaliteit. En tja, hij is ook erg goed in stereo en dat vind ik ook wel fijn.

Beeld: echt super scherp.
Geluid: errug lekker *D

Verwijderd

Ik heb een Mustek V560, gekocht bij Conrad voor Fl.329,--. Geen topkwaliteit maar voor z'n geld best wel goed

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10-2025

FFF

Ik heb nog maar 1 echte dvd speler gezien en da's die van G-shock.

hebben niet meer tweakers een wat duurdere speler waar ze wat over kunnen vertellen?

Ik zit te dneken aan de aanschaf van een marantz dv 4100 OSE of een DV 17. iemand tips?

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 15:54 schreef FFF het volgende:
Ik heb nog maar 1 echte dvd speler gezien en da's die van G-shock.

hebben niet meer tweakers een wat duurdere speler waar ze wat over kunnen vertellen?

Ik zit te dneken aan de aanschaf van een marantz dv 4100 OSE of een DV 17. iemand tips?
Mijn mening over de Marantz dvd, niet doen. Schijdingsfilters zijn brak....we hebben beneden de 3100 staan, ik ermee terug omdat het beeld niet super was, ook naast de 4100 en de 6010 gehad, allemaal zelfde beeld.

Qua beeld zeg ik Onkyo, Sony, Arcam....

• NightOwlNL
  • Laatst online: 03-02 17:50
ik heb vandaag een dvdspeler gekocht waarbij ik em voornamelijk heb gekocht omdat t ook een cd / mp3 speler is

type : vestel DVD2300

bij mediamarkt voor 180 euro, mag dan goedkoop zijn maar zoals ik al zei, tis leuk dat er ook dvd's mee afgespeeld kunnen worden :D

Verwijderd

pioneer dvd444 bevalt prima 8-)

Verwijderd

Hiteker bi-600-e
Met dvd presteert hij prima leest de ergst bekraste huur dvd`s zonder problemen.
Alleen audio cd`s wil hij wel eens overslaan voorals hij nog koud is.

Verwijderd

TV: Aristona breedbeeld
DVD: Marantz 7010

Ik euh moet het alleen nog kopen :)

• -ET-
  • Laatst online: 20:56

-ET-

Phone Home

Pioneer DV-525 zat ooit bij een actie van de makro 20 dvd's kopen speler gratis. Ding doet het perfect. Dobly Digital/DTS aangesloten op Dolby prologic Stereo via Composite. Speler zelf via Scart naar Thomson TV. Perfect beeld en perfect geluid.

• -Magnat-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-10-2025
Pioneer dv444
-dts
-mp3
-dolby digital

perfect apparaat voor weinig, slikt werkelijk alles.

mp3's kunnen verstopt zitten over de gehele cd (submappen)en worden zonder moeite gevonden. *D

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Op maandag 15 juli 2002 09:58 schreef G_SHOCK het volgende:
THX-Ultra gecertificeerd.
Nieuwe PureProgressive Circuit (NTSC).
14-bit, 108-MHz Video D/A Converter. Noise Shaped Video (NSV).
24-bit, 192-kHz Audio D/A Converters.
DENON Digitale Link.
AL24 Processing Plus.
Afmetingen: 434x136x411 mm (bxhxd),
Gewicht: 18.5 kg.
[afbeelding]
mooi beeld en mooi geluid.
En 4500 euro.

Wanneer kunnen we langskomen voor een luistersessie :)

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 15:34 schreef Masterbrowser het volgende:
Cyber Home DVD

- Regiovrij
-(s)VCD
- MP3
- Gekopieerde CD's
- Audio
- DTS+5.1
- Spot goedkoop: € 275 ;)

Beeldkwaliteit is goed. Raar merk, maar ik ben er zwaar tevreden mee!
ja leuk heb ik ook gehad
alleen heb ik er niks dan ellende mee gehad met dat ding
heb nu een regiovrije van pioneer
uitstekend ding en tevens ps2 met messiah dus ook regiovrij

leuk dat gezeur trouwens over de fan van de ps2 die hoor ik toch niet aangezien mijn dobly dts set dan ook aanstaat (boxen van magnat) de kwaliteit is erg goed moet ik zeggen had het niet verwacht van de ps2

• Duck-Twacy
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Op maandag 15 juli 2002 00:57 schreef gitaarwerk het volgende:
ik zou wel de pioneer dv-747 willen hebben..alleen maar omdat hij DVD-a en SACD kan spelen :9
maar dvd is ook vet :9~
In september komt de Pioneer DV-656 met dezelfde mogelijkheden, maar voor 1/3 van het bedrag
infolinkje

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Verwijderd

Cyberhome DVD 302 € 100,00

Goed ding pakt alles.

Verwijderd

XBOX Dvd
Philips 32pw 9616 Matchline met Dolby Digital 5.1

Allebei SWEEEET!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:54
Philips DVD622 - goed beeld - alleen heb ik minimaal 1x per film een lichte vertraging bij een nieuw hoodstuk (meer mensen met deze ervaring...??) - leuke is - speelt ook MP3 (jammer genoeg geen ID tag) - en aangezien er een JVC mp3 speler in de auto ligt..... >:)

Verder Philips FR966 digitale receiver/versterker; met dts etc. = Gigantisch goed geluid en vele aansluitmogelijkheden. PC hier dus ook digi op aangesloten....

+ Canton box set = MAGNIFIEK geluid.....ik kon het merk niet.....maar wow...zeker de moeite waard.....

• Abom
  • Laatst online: 01-03 13:01
DVD: DVP-CX840 (300 DVD wisselaar, hey, screw me, I ben lui) (eindelijk regiovrij)
TV: Dunno type nr...100hz 28" (eigenlijk te groot voor mijn kamer ;})
Receiver: Sony STR-DE885
Speakers: Sony VE835ED

DVD's kijken met je PS2? Ik heb een tijdlang DVD's gekeken met SVideo kwaliteit...beeld kwaliteit is dus echt niet perfect.

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:12
DVD Philips 710 (al een oudje)
simpel ding, ook makkelijk regiovrij te maken d.m.v. afstandbediening. Enige nadeel is storingsgevoeligheid :(

• KoeKk
  • Laatst online: 21-02 14:49
Ik heb een Akai DVR2120SS, De 2e op deze pagina

Ik had verwacht dat het regiovrij maken wel iets moeilijker was dan het laatje open doen, een toetsencombi indrukken, het laatje weer dicht doen en dan in het menutje wat je dan ziet ff op regio "all" zetten... :D

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022

PM

lenco, weet typenummer niet, regiovrij, mp3, ingebouwde dolby digital decoder.

perfect ding, beeld en geluid is superstrak. enige minpunt is het feit dat hij in het menu af en toe wat langzaam is en dat de mp3 functie zwaar ruk werkt. bladeren gaat traag en er zit geen shuffle op. lijken mij twee toch wel handige functies als je een schijfje met 200 tracks hebt.

Laten we lekker link gaan doen...

• dmdfluffy
  • Laatst online: 21-01-2025
DVD1:
Pioneer DV-530, Beeldkwaliteit is uitstekend, net als het geluid. Speelt alles af behalve MP3. Zeer simpel regiovrij gemaakt met het uploaden van andere firmware.

DVD2:
Marantz DV-3100, Het beeld lijkt voor mijn gevoel net iets scherper dan die van de Pioneer, geluid is ook zeer goed. Deze speler speelt alleen geen CD-R/CD-RW/VCD/SVCD, alleen originele CD's en DVD's. Het loopwerk is wel duidelijk trager vergeleken met die van de Pioneer (overgangen van een menu naar ander menu duurt hier duidelijk wat langer. Met de afstandsbediening regiovrij te maken.

DVD3:
Aiwa XD-DV480, Heeft hetzelfde menu als de Marantz, zelfs de afstandsbediening is hetzelfde. Alleen speelt deze wel CD-R/CD-RW/VCD af, helaas geen SVCD. Heeft af en toe wel moeite met sommige vcd's (licht krakend geluid). Deze was regiovrij gemaakt met een chip.
Op woensdag 08 mei 2002 15:01 schreef tbusquet het volgende:
Wat ik nou wel eens wil zien is:
1. Wie heeft er een regiovrije dvdspeler
2. Wie heeft er nou eik. dvdtjes uit een andere regio ? En hoeveel ?
Op vraag 1 heb je nu mijn antwoord, nu vraag 2, ik heb zo'n 40+ regio1 dvd's en ik bestel met redelijke regelmaat DVD's uit de VS.

• Chocovla
  • Laatst online: 20:02
Nou voor mij een update heb sinds een maandje de Pioneer 646a. Heeft ook MP3 ondersteuning. Misschien een tip om voor de aanschaf van een dvdspeler eens te shoppen bij onze oosterburen. Heb deze speler ruim €150 goedkoper kunnen krijgen als hier in Nl.

"Better ask questions before you shoot"

Verwijderd

Playstation 2

is wel handig, hoefde ik geen 'extra' DVD-speler te kopen :)
Het is niet zo irritant als je zou denken, met die controller de DVD bedienen (als je dat wel vindt kan je er een afstandsbediening bij kopen).

Verwijderd

Op dinsdag 16 juli 2002 00:00 schreef Hen3s het volgende:
Philips DVD622 - goed beeld - alleen heb ik minimaal 1x per film een lichte vertraging bij een nieuw hoodstuk (meer mensen met deze ervaring...??)
Komt misschien omdat de DVD dubbelzijdig of met meerdere lagen is, en de speler dan overschakelt naar een andere laag/zijde.

• Hen3s
  • Laatst online: 23:54
Op dinsdag 16 juli 2002 10:27 schreef CybErik het volgende:

[..]

Komt misschien omdat de DVD dubbelzijdig of met meerdere lagen is, en de speler dan overschakelt naar een andere laag/zijde.
Maar het gebeurd me echt wel met elke dvd - niet alle dvd's hebben toch meerdere lagen/dubbelzijdig...??
Meestal ook niet vaker dan 1 keer - maar toch die ene keer...... daar erger ik me dan toch weer ff aan.....

• pyravex
  • Laatst online: 15-03-2023

pyravex

wa jij bob,stoel moet er staan

Ik heb ook zoals al best wat medetweakers een Pioneer DV-444
met een Harman/Kardon AVR 5000 versterker met 4x 100 watt JBL speakers (weet ff het type nr niet, zit op me werk)
en een JBL Centerspeaker en een Yamaha Subwoofer van 250 watt
en als laatste een Philips 72cm tv (maar wi nog een rgb projector hebben eigenlijk :P )
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dvc/hkenpioneer2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dvc/tvenspeakers.jpg

|we live in the history of a mad man Mr. G |

• Venkmen
  • Laatst online: 04-08-2025

Venkmen

Gohan becomes Super Saiyan II

leuk zoon draadje kan je lekker af-showen tegen anderen. ;)

ik zelf heb een DV-444 van Pioneer natuurlijk. heel leuk DVD-spelertje. ook goede geluids kwaliteid. ik heb hem coaxiaal aan mijn VSX-909RDS THX Ultra Pioneer (5*110W aan 8Ù) receiver >:) . Het beeld gaat via s-video naar een Sony type KVX29??? iig een 50Hz 70cm 4:3 (9jaar oud) buisje echt haar scherp. dit zit hem natuurlijk ook in de 50Hz jammer dat het alleen wel trilt enzo de 50Hz techniek.
Boxen mmm... ik heb niet zoveel geld meer over dus ik gebruik de TV al center. een paar pioneer (flut) boxjes voor achter. en dan de stereo speaker twee oude(86) push/pul boxen van jamo echt mooie speaker. *D Natuurlijk moet ik nog een keer een subje aan schaffen alleen nog geen geld voor :'(

[Dyslexie is my ID]
Venkmen heeft ff geen inspiratie voor zijn sig.!
|Specs|

• w00Dy
  • Laatst online: 03-03 15:30

w00Dy

Make soap, not war

Philips 951 DVD player, dat ding heeft me een halve spaarboek gekost, maar het is de investering zeker waard geweest. Hij leest alles gewoon, cd-i, vcd, xvcd, svcd, DVD duh ! noem het maar. Beeld kwaliteit is perfect, ik moet de speler met dezelfde kwaliteit nog tegenkomen. Geluid is goed, hij staat niet op een 5.1 dus hoe dat klinkt kan ik niet echt zeggen.

• quazar
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 05:31
Hier staat een Cyberhome AD-L528. Na de firmware update doet ie het perfect! Nu pakt ie alle DVDs en blijft ie nooit hangen (okey, soms bij de layer change)
Hij is alleen niet te gebruiken als MP3 of CD speler, want het geluid is erg zweverig en ongedetailieerd.
Voor 150 een goede speler! Met DD-decoder en MP3 support (ook al klinkt dat slecht :()

Verwijderd

Heb sinds vandaag een Philips DVD620 voor 141 euro bij de Macro in Arnhem. Bij de Megapool zag de DVD622 (zilver-look tweelingbroertje) voor 239 euro. Ik denk dat het een goede deal was dus. Heb er net 2 DVD's op gekeken. Heb hem stereo aangesloten op mij 2x100 versterker en prima geluid, maar DolbyDigital versterker wordt naar gezocht ;)

• tombola
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-02 15:29
*Sony DVP-NC615 DVD-Wisselaar
DVD
VCD
MP3
6 Disc Resume
*Yamaha RX-v430RDS
DTS
*2x Front Infinity Reference 110 Watt
2x Rear Infinity
1x Center

Supersuper
Fantasties geluid!!!

• ArnoutD
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-03 06:21
Pioneer DV-343
Video:
-DVD
-VCD
-SVCD (tot 2500 kbit/s) (dus stiekum gewoon af en toe DVD kwaliteit
Audio:
- Stereo (CD)
- Dolby Digital (DD)
- Digital Theatre System (DTS)
Simpel model zonder toeters en bellen. Eet werkelijk alles (behalve MP3).
Alleen een keer terug geweest omdat de laser-unit kapot was. Wou niet de tweede laag van de DVD lezen, dus halverwege de film liep je DVD vast... erg frustrerend. Nu prima.

Aangesloten op een Pioneer S-VX510 met twee Pioneer zuilboxen en 2 kleine surround speakers en een 110 Watt subwoofer. Ik moet zeggen veel kwaliteit voor het geld wat je ook betaald voor een uitgebreid all-in-one set

• buzzlightyear
  • Laatst online: 21:08

buzzlightyear

To infinity and beyond...

Pioneer DV 717: goede VCD weergave, regiovrij, destijds een topmodel. soms wel wat vertraging in geluid (was een minpuntje van deze speler)

Verwijderd

Sinds een aantal weken de Harman Kardon DVD25...

• Tele
  • Niet online
tombola schreef op 29 augustus 2002 @ 22:00:
*Sony DVP-NC615 DVD-Wisselaar
Supersuper
Fantasties geluid!!!
Doet deze ook wat met de ID3 tags bij MP3's op het display van het apparaat zelf of kan je alleen de bestandsnamen op de tv zien? :)

• blue eyes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:43
DVD speler : Sony DVP-S325
Versterker : Sony STR-DB925 (QS)

Hier ben ik redelijk tevreden over, tenminste voor dat geld. De speler doet wat ie moet doen, maar dat is het dan ook. Verwacht geen superkwaliteit van deze player. De versterker is zeker een aanrader, tenminste als je van sony geluid houd.

Binnenkort hoop ik de Denon DVD-3800 te ontvangen (ism Denon AVR 3802), ik heb daar meer verwachtingen van. Dat laat ik dan wel weer weten.

19230 WP Sunpower MAX 3 (32 / SMA - 18 / Enphase) 80 kWh BE batteries

Verwijderd

Provision (van de blokker) - Speelt alles, maar slechte beeld kwaliteit
Philips 612 - Soms schokkend beeld, erg slecht in het afspelen van vcd
Sony NS305 - Perfect

Verwijderd

Heb zelf de Mustek V560 voor 130 euro, prima apparaat speelt alles.
Geen MP3 tags, geen random play voor MP3.
Heb hem alleen aan de geluidinstallatie aangesloten, geen dolby, geluid prima.
Beeld lijkt niet zo scherp te zijn als dat van een XBOX.

Tip voor aspirant kopers:
http://www.area-dvd.de/hardware/cyberhomechdvd505.shtml
Te koop voor onder de 200 euro.

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-03 09:03
Sony NS305 - Beeld Zover ik kan beoordelen zeer goed ook volgens de reviews.
Geluid : prima heb geen 5.1 set maar kan toch een aardig geluid laen horen via mijn stereo.
speelt voor de rest alles af : MP3, cd-r,cd-rw,VCD,SVCD

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

• tombola
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-02 15:29
He Tele: Ook in Display

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Pioneer DV-454 Regiovrij

Heb hem pas een week, tot nu toe zeer tevreden. Maar dat kan natuurlijk omslaan als ik ergens achterkom wat me niet bevalt!

• -Moondust-
  • Laatst online: 22-02 09:41
Heb net op de Drie Dwaze Dagen van de Bijenkorf een Philips DVD-speler gekocht voor 139 euro. Ik kon hem niet laten liggen. Ik dacht dat het typenummer DVD633 was, maar die zie ik niet op de Philips-site staan, dus het zal wel DVD622 zijn. Momenteel ligt mijn aanwinst bij de beveiliging op de begane grond in het gebouw waar ik werk, dus ik kan niet ff kijken wat nu het typenummer is.

Anyway, hij speelt DVD, CD, CD-R, CD-RW, VCD, SVCD en MP3 af en schijnt makkelijk regiovrij gemaakt te kunnen worden.

Dus wie nog op zoek is naar een goede en goedkope DVD-speler....bij de Bijenkorf moet je wezen!!!

• -Moondust-
G-Spotter schreef op 07 mei 2002 @ 15:13:
(aantal :) is tevredenheid max=5)

TV = JVC 72cm breedbeeld (ehm model weet ik zo ff niet) :) :)
DVD = Philips 722 :) :) :) :) (groot gebrek dat ie mp3/vcd/svcd niet kan spoelen)
Audio = Marantz SR7200 :) :) :) :) :) :9~
Boxel = 2x JBL XTI-80 + 2x JBL XTI-20 + 1x JBL XTI-10 :) :) :) :) :)
Ik neem aan dat ik wel van het ene MP3'tje naar de volgende kan switchen. Bedoel je met spoelen het realtime doorspoelen van een MP3, VCD en SVCD? Das dan inderdaad lastig dat je niet de SVCD halverwege kunt beginnen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderd

tom-tec dvd speler... gekocht bij het kruidvat voor 118 Eurotjes :P

Prima ervaringen mee
speelt vcd, mp3 etc.
Goede kwaliteit... zelf DTS

• Aneco
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2020

Aneco

G-Spotter schreef op 07 mei 2002 @ 15:13:

TV = JVC 72cm breedbeeld (ehm model weet ik zo ff niet) :) :)
DVD = Philips 722 :) :) :) :) (groot gebrek dat ie mp3/vcd/svcd niet kan spoelen)
Audio = Marantz SR7200 :) :) :) :) :) :9~
Boxel = 2x JBL XTI-80 + 2x JBL XTI-20 + 1x JBL XTI-10 :) :) :) :) :)
Op internet heb ik wel kunnen vinden hoe je van regio kunt switchen. Ik ben heel erg benieuwd hoe je de dv-444 achteraf regio vrij heb kunnen maken.

• SpeedBart
  • Laatst online: 02-03 11:15

SpeedBart

Futurama 0wnage

pioneer dv-535 beetje oud (1,5jaar) maar geeft nog perfect beeld.
Speelt svcd, vcd, dvd :o, cdr en cdrw.
Optisch, scart, rgb en composiet uit.
Heb een eeuwen oude sony surround set met 3 cd wisselaar geloof 2 x 80 Watt front en 2x 20 Watt achter en 1x 35Watt voor.
Dat weer doorgelust naar mijn grootbeeld Blaupunkt 71Cm tv (jaja ook oud :) )
Maar ik sluit em regelmatig in de huiskamer aan daar staat een philips 82 Cm 100hz geval :D .
Ben er nog zeer tevreden mee, ik mis alleen de mp3 ondersteuning. Ik heb de dvd speler regio vrij gekocht (zelf regio instellen). Moet alleen nog een keer een bijpassende tv kopen waarbij ik de rgb kan gebruiken.

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

• -Moondust-
-Moondust- schreef op 03 oktober 2002 @ 13:50:
Heb net op de Drie Dwaze Dagen van de Bijenkorf een Philips DVD-speler gekocht voor 139 euro. Ik kon hem niet laten liggen. Ik dacht dat het typenummer DVD633 was, maar die zie ik niet op de Philips-site staan, dus het zal wel DVD622 zijn. Momenteel ligt mijn aanwinst bij de beveiliging op de begane grond in het gebouw waar ik werk, dus ik kan niet ff kijken wat nu het typenummer is.

Anyway, hij speelt DVD, CD, CD-R, CD-RW, VCD, SVCD en MP3 af en schijnt makkelijk regiovrij gemaakt te kunnen worden.

Dus wie nog op zoek is naar een goede en goedkope DVD-speler....bij de Bijenkorf moet je wezen!!!
Met google gezocht naar Philips DVD633. Gevonden op alleen buitenlandse sites. Ziet er goed uit en 139 euro moet echt een koopje zijn, want ik zie 119 pond staan voor de laagste prijs in Engeland. Heeft iemand ook de Philips DVD633? Wat zijn jouw ervaringen? Kan ie realtime MP3, VCD en SVCD doorspoelen?

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-02 08:22
heb een audiosonic 2005 zit o.a. MP3 (helaas geen spoel en shuffle :( ) , DTS, DB 5.1 en hij is regiovrij. en dat voor maar 199 pleuro... vonk wel een leuk speeltje...

Afbeeldingslocatie: http://www.audiosonic.com/media/DVD2005.jpg

foute img i know.... ;)

[ Voor 0% gewijzigd door SquatRS op 04-10-2002 22:24 . Reden: picie ]

Verwijderd

Sinds een paar dagen een Denon dvd-1600 met als extra modificatie dat ie extra gedempt en verzwaard is en RCE free. Tot nu toe HEEL erg tevreden over. Over een tijdje als ik weer geld heb ook nog een coax modificatie erop zodat ie nog beter gaat klinken.

• jAnO!
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-12-2025

jAnO!

lalalavanillevla

grundig GDP 5100

gekocht met 10 dvd titels voor 250 4 maanden terug..
ben wel tevreden, een probleem soms (regelmatig) valt de audio weg en dan moet ie uit en aan om het weer te doen. Heeft iemand dit ook weleens gehad en is er een oplossing voor?

verder zelf regiovrij gemaakt met de ab... geen enkel probleem.

When some people work at a place for ten years they get ten years of experience, other people work at a place for ten years and get one year of experience ten times.

Verwijderd

nu nog een pc, maar binnenkort:

pioneer vsx-d 511 DD receiver met DTS
pioneer DV-454 DVD speler

En dat voor maar €460,- bij elkaar :P :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 15:11:
Sinds een paar dagen een Denon dvd-1600 met als extra modificatie dat ie extra gedempt en verzwaard is en RCE free. Tot nu toe HEEL erg tevreden over. Over een tijdje als ik weer geld heb ook nog een coax modificatie erop zodat ie nog beter gaat klinken.
Der_general , waar heb je deze gekocht met die modificaties ? heb zo'n vermoeden maar toch. Die heeft toch ook die Faroudja chip + progressive scan ?

Verwijderd

- Finlux DVD-510 (E 189,00)
- Creative DT3500 5.1 (via optische kabel)

* Regio vrij, Macrovision vrij (beide via verborgen menu)
* DVD, CD, CD-R, CD-RW, VCD 1, VCD 2, SVCD, MP3
* DD5.1 decoder, DTS out
* Optical/Coaxial, scart

Speelt alles, kwaliteit goed, geluid goed, wordt beetje warm bij afspelen, iets gevoelig voor vuile cds/dvds.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2002 16:38 . Reden: vergete ]

• DaTimMan
  • Laatst online: 17:30
dvd speler is een jvc xvs302 met een coax digital out en aangesloten op een sony 740s revciever en het werk als een zonnetje goed geluid en goed beeld . (199 pleuro voor dvd) goed voor het geld

draait alles dvd mp3 vcd svcd etc

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:13

JWO

Afbeeldingslocatie: http://www.diga4u.nl/product_images/071/large/dvpns305.jpg

SONY DVP-NS305/B (via postbank actie 199eur. incl 4 dvd's)
Features

Slim entry DVD/CD player with CD-R/RW & data CD ( MP3 )Playback

Precision Drive 2
CD-R/RW & MP3 Playback
TV Virtual Surround
Block Noise Reduction
Picture Mode
MP3 Browser
Playback Dial
Quick Setup

aangesloten op Panasonic SA-HE90 dolby digital receiver

luidsprekers : Magnat Metric 5.1A

mooi beeld, geweldig geluid, handige mp3 browser op tv :)
bevalt best..

alleen jammer genoeg geen optical out (alleen coax)

Verwijderd

Regelrecht reclame maken mag volgens mij niet, maar hij komt bij de eigenaar van het htforum vandaan, ik denk dat je daar wel mee uit de voeten kan :P
En wat betreft die chip kan ik je zo een twee drie geen uitsluitsel geven maar ik denk dat je met "de" faroudja chip die scalerchip bedoelt en die zit er niet in en hij heeft heeft ook geen progressive scan.

Verwijderd

Ja ik dacht al dat ik wist waar hij vandaan kwam en ik had goed gegokt ;) Zat over gelezen daar. Maar ik meen dat de denon 1600 progressief was mét faroudja scalerchip standaard ?
hmm wie weet was dit wel een gemod ontwerp wat ik dan ergens op inet gezien heb.

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik gebruik mn xbox met adv. scart cable met een creative digital 5700
:)

ik ben er wel tevreden over en ik ben redelijk pietluttig. Beeld ok, geluid, beswel koel.
ja, geen opper hifi set, natuurlijk, maar beswel leuk voor films (en spellen) enzo :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Ik denk dat je of de PSM-1 kaart bedoelt (die ook in de denon gezet kan worden), of de nieuwe immersive kaart die Frank heeft. Die bieden de opties die jij bedoelt, maar zitten niet standaard bij de speler en kosten een nog FLINKE duit extra ;)

(kweet niet in hoeverre je het htforum volgt, maar dit is actueel daar nu)

• heuker
  • Laatst online: 18:41
Ik heb een Sony DAV-S800 (met 5 pilaar-boxen :P)
En een Sony 113 cm 100 HZ 4:3 projectie-tv.

DVD speler = goed beeld en geluid. TV = Nog beter.

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:18
-Pioneer DV-525

Heb deze speler al een tijdje en ben er heel tevreden over. Helaas is ie niet makkelijk regio vrij te maken, maar wat mij betreft is dat het enige nadeel.

Hij speelt alles wat ik erin doe af: CD-R, CD-RW, eigen gemaakte VCD's SVCD's, VCD's met hogere bitrates (XVCD). Speelt geen mp3 cd's af, maar dat zou ik toch nooit gebruiken ook al zat het erop... :)

Het beeld is zeer goed en het geluid (gaat via een optische kabel naar mijn versterker) is ook perfect.

[ Voor 0% gewijzigd door Tetsuo op 03-10-2002 21:45 . Reden: Smiley werkte niet... ]

Verwijderd

Ik heb bijna een philips hdr1000 harddisk recorder... ik moet aleen nog even te weten komen of ie wat er op harddisk staat ook weer naar dvdr of dvdrw kan branden met het zelfde apparaat wel te verstaan.

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 00:11
Pioneer DV343

Een kreng :(

Gekocht toen ik nog 'een' DVD speler nodig had. Nu...

Geen RGB-out, alleen composiet. Dus slecht beeld.
Geluid in 5.1 is mwoah.
Geluid met CDs is om te janken zo slecht. CDs lopen soms ook vast.
Geen MP3, mis ik ook niet.
Wel regiovrij, maar ben volgens mij getild door Correct, bij de 343 kan dat met een remote hack...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

provision DVD2.0 van de blokker :) speelt alles en is na invoering van code op AB regiovrij gemaakt, met een stel uitgangen erop heb alleen geen ID wat voor :+.
@ Thomson Black Diva 70cm breedbeeld.
Afbeeldingslocatie: http://images.google.com/images?q=tbn:SqXzzDiFlD0C:www.thomson.pl/katalog/32vk45e
terwijl hij Black Diva heet issie bij mij toch echt zilver :) ik ben erg tevreden met die DVD speler ondanks dat het een el-cheapo ding is :P

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• dvdhoek
  • Laatst online: 01-03 11:30
-Moondust- schreef op 03 oktober 2002 @ 14:54:
[...]

Met google gezocht naar Philips DVD633. Gevonden op alleen buitenlandse sites. Ziet er goed uit en 139 euro moet echt een koopje zijn, want ik zie 119 pond staan voor de laagste prijs in Engeland. Heeft iemand ook de Philips DVD633? Wat zijn jouw ervaringen? Kan ie realtime MP3, VCD en SVCD doorspoelen?
Op de Bijenkorf site (http://www.bijenkorf.nl) staat een foto van de speler. Ik denk dat het inderdaad de DVD633 is. Er bestaat een aantal typen die er hetzelfde uitzien. Het verschil is niet snel duidelijk. Bij de DVD623 zie ik wel dat ie ook JPEG afspeelt, bij de DVD633 zie ik dat niet.

• ACoolDude
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-02 18:17
Ik heb een Philips DVD - 752. Hij is laatst terug gegaan naar de winkel wegens het niet goed afspelen van (s)vcd schijfjes. Daar hebben ze een nieuwe IC (flashable) erin geplaatst met de nieuwste firmware... Puik dingetje nu. heen en weer spoelen, zoomfunctie etc.. gewoon goed.

[quote]G-Spotter schreef op 07 mei 2002 @ 15:13:

Probeer eens een firmware upgrade.
Te vinden bij http://forum.ianc.net/

Suc6

Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!

• -Moondust-
dvdhoek schreef op 05 oktober 2002 @ 15:08:
[...]

Op de Bijenkorf site (http://www.bijenkorf.nl) staat een foto van de speler. Ik denk dat het inderdaad de DVD633 is. Er bestaat een aantal typen die er hetzelfde uitzien. Het verschil is niet snel duidelijk. Bij de DVD623 zie ik wel dat ie ook JPEG afspeelt, bij de DVD633 zie ik dat niet.
Het is de DVD633, zeker weten! Nog niet uitgeprobeerd...

• dvdhoek
-Moondust- schreef op 06 oktober 2002 @ 12:54:
[...]

Het is de DVD633, zeker weten! Nog niet uitgeprobeerd...
Ik heb hem vandaag op de 4e (laatste) dag van de 3 dolle dwaze dagen ook maar gekocht. Bij BCC is ie 179 en laagste prijs garantie konden ze in dit geval niet doen.

• blue eyes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:43
Ok, dan de mijne: Denon DVD 3800.

Ervaringen? Zeer, maar dan een zeer goede speler, die als een van de weinige DVD spelers menig dure CD speler (700 euro en meer) naar huis speelt. Het is wel een dure speler, maar koop eens een GOEDE CD speler, en een GOEDE DVD speler, tel dat op? Ja, even duur. Naar mijn mening kan je dat beter combineren. Nog een voordeel is dat je 1 apparaat hebt ipv 2, dus ruimte voordeel.

Het nadeel is dat als je de kwaliteiten van een goede cd speler wilt evenaren, je diep in de buidel zal moeten tasten.

Plaatje van de Denon DVD 3800

Technisch verhaaltje van de Denon DVD 3800

19230 WP Sunpower MAX 3 (32 / SMA - 18 / Enphase) 80 kWh BE batteries

Verwijderd

oke. ik ben dus zelf in het bezit van een kenwood DVF-3060.
maar ik heb er nog niemand over gehoord.
zijn er mensen die ervaringen hebben met deze dvd speler?
www.kenwood.nl/grafika/pr...udio/velike/dvf-3060s.jpg

• dvdhoek
Ik heb net de Philips DVD633 aangesloten. De eerste indruk is goed, VCD en MP3 werken ook goed, met als enig nadeel dat ie bij MP3s geen titels toont, alleen albumnummer en tracknummer. Handig is wel dat je MP3 gewoon kunt bedienen terwijl de TV uitstaat.
Ik gebruikte hiervoor de Labway LB900, op zich een prima speler met veel mogelijkheden, zelfs lange bestandsnamen bij MP3. Hij begon echter steeds meer problemen te krijgen met het afspelen van DVDs.

Verwijderd

Pioneer 454k , regio vrij uiteraard. Beetje zeikerig kwa dvd-r's (speelt enkel prassi 2.0 gebrande disc's) Hang optisch aan een monarchy DIP24/96 (signaal dejittering) die weer coaxial aan een Harman Kardon 5.1 versterker hangt. Die op zijn beurt 5 Mission speakers voert.
Het beeld komt op een Sony Breedbeeld buisje.

Deze setup bevalt me dermate goed dat ik niet eens overweeg iets te veranderen :-)

• sleeping_hollow
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

DVD speler: cyberlink, regiovrij, 99 euro
versterker: technics
boxen: infinity :9~ :9~ :9~
tv: oud philips ding, 82cm :|

Best wel tevreden over de speler qwa functies, en heel tevreden qwa kwaliteit.
En met een beetje geluk wordt die tv, tussen nu en ongeveer1 jaar, een plasma tv _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Die DVD-speler is eigenlijk een tijdelijke oplossing, totdat de DVD/DivX/mp3 computer voor benden af is.

You are free to do as we tell you to

• twopack
  • Laatst online: 02-01 13:43
Finlux 510, gekocht voor 180 euro, omdat ik een ingebouwde DolbyDigital decoder nodig had.
Beeld is prima, geluid redelijk, hij heeft de irritante gewoonte om het uitgangsvolume altijd weer op 8 te zetten (van 16). En op 16 is ie ook nogal zacht. (dus beetje ruis)
Als ik een normaal cd-tje heb gedraaid wil ie daarna bij een DVD wel eens het centerkanaal vergeten weer te geven, dan moet ik een paar keer rebooten :(

Nog een nadeel, je kan niet instellen of je speakers small of large zijn, Volgens mij geeft ie veel minder bas door naar de fronts dan zou kunnen, (Dolby Prologic van PC heeft meer bas). Aangezien ik geen sub heb.
Als iemand weet hoe dit wel kan, ik houd me aanbevolen.

Verder voor de pieken een redelijk apparaat, als ik geen DD decoder nodig had gehad, had ik wel een Pioneer of Philips gehaald.

specs

• Chadi
  • Laatst online: 06-11-2025
Panasonic DMR E20.

Perfect, niks over te klagen. _/-\o_

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 00:11
Ben ik nou de enige die zijn DVD speler **** vind of is hier sprake van excessief veel 'pride of ownership'? ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Pagina: 1 2 3 Laatste