P4°2.0blablablablabla
dit is dus de eerste keer dat ik aan zo'n inkoopactie meedoe..
Verwijderd
Niets alleen het display.Op zondag 12 mei 2002 16:40 schreef Newjersey het volgende:
ff een vraagje, wat krijg je er allemaal bij, als je dit besteld?
ff nog een vraagje.. is 4x20 genoeg als je bijv mobo temp en al die andere meuk wilt laten zien, is die wel groot genoeg?
Verwijderd
Verwijderd
En zou je ff willen posten hoe het met de bestelling gaat, ist al bijna onderweg??? (/me kan niet wachten met solderen, maar moet toch wachten tot die lcd binnen is)
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
P4°2.0blablablablabla
misschien komt ie met een dikke f 16Op zondag 12 mei 2002 23:13 schreef EvilVoicez het volgende:
Zou Techz al met het vliegtuig naar de USA zijn
Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)
ik dus ook, heb hem al gemailedOp maandag 13 mei 2002 21:53 schreef Deimus het volgende:
Zie er vanaf, techz laat niks van zich horen.....suxx
Wat worden nu de totale kosten en hoe moet ik betalen?
Als TECHZ niks van zich laat horen en als er maar zo weinig deelnemers zijn, dan haak ik af.
Vind het ook best wel een beetje slecht georganiseerd.
En E 25,- is ook best wel veel. Het display zelf kost $15.
Wat heeft hij er dan allemaal bijgerekend?
$36 voor verscheepkosten USA > NL. Ik weet ook niet met hoeveel personen hij rekening heeft gehouden???
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
Verwijderd
kheb inmiddels ook al betaald, maar ik heb al heel lang nix meer gehoordLeuk dat je meedoet met deze actie, jij hebt besteld:
Seiko L2014 (4x20)
De kosten bedragen 25 Eur + 1,50 Eur (verzending door NL) = 26,50 Eur
Je kan het bedrag storten op giro --knip--,
Amsterdam. Verder moet je dit mailtje beantwoorden met je adresgegevens. Als iedereen beantwoord heeft bestel ik de handel bij Eio.com. Je lcd word verstuurd zodra ik je geld binnen heb.
Ik hoop dat we allemaal binnen 2 weken kunnen gaan solderen!
F*CKERDEF*CK
Sorry voor het vloeken hoor
DE tijd tussne het verzenden vanuit USA en aankomen in NL kan makkelijk 4 wkn duren hoor bij EIO
laat es wat van je horen dooie
wil wel es weten waar me geld heen is
Verwijderd
/me ookOp woensdag 15 mei 2002 17:42 schreef VO-Zephyr het volgende:
*kick*
laat es wat van je horen dooie
wil wel es weten waar me geld heen is
Ik ga dus asap een echte cc aanschaffen, helaas zal de bestelling wat langer duren dan verwacht.
Voor degenen die afhaken, stuur maar een mailtje dan stort ik het bedrag meteen terug.
Als er iemand afhaakt dan wil ik wel daarvoor invallen indien het een Seiko L2014 is. Laat maar weten als het kan en mail dan ff betaalgegevens en hoe ik moet betalen naar efmulder@wanadoo.nlOp woensdag 15 mei 2002 20:15 schreef Techz het volgende:
Hey guys, eindelijk bericht van mij, en helaas niet zulk goed nieuws. De credit card die ik gebruik blijkt niet voldoende hoog limiet te hebben om de bestelling te doen.
Ik ga dus asap een echte cc aanschaffen, helaas zal de bestelling wat langer duren dan verwacht.
Voor degenen die afhaken, stuur maar een mailtje dan stort ik het bedrag meteen terug.
ik wil em namelijk onderhand wel hebben, niet met kerst
ben je mooi klaar mee als je altijd netjes betaald, als ik langer had gewacht met betalen had ie t mooi kunnen shaken
nu ben ik de klos
ik wil info over wat de plannen zijn.
als ik binnen 24u niets zie laat ik t terugstorten. als je zon actie niet kan organiseren, begin er dan ook niet aan
P4°2.0blablablablabla
doe ik een keer mee met een inkoop actie, is t meteen een dwaas die te lui is om zijn dingen op orde te krijgen
hij hoort nog wel van me
als hij een nieuwe creditcard moet aanvragen dan kunnen we het wel schudden . denk dat het dan tegen 2003 is dat we dat lcd'tje zien ..
Ik snap je precies Kai, maar het probleem is dat hij nergens op reageerd. Noch e-mail, noch msn, noch GoT reageerd hij. Wat moet je hiermee? Hoe moet je het dan zelf proberen op te lossen?Op zondag 19 mei 2002 01:01 schreef Kaj. het volgende:
Mensen: in principe zullen jullie dit zelf met Techz moeten regelen. Mocht het hopeloos uit de hand lopen, dan ben ik bereid te bemiddelen, maar probeer dit eerst zelf te regelen plz.
Verwijderd
Ik heb hem vandaag nog gesproken via msn, en hij zei dat hij hier ff zou zeggen hoe het met de inkoopactie stond. hij zei dat hij wat gezeik had met creditcards enzo, en dat het dus nog wel ff kon gaan duren (bank was niet zo snel), ff afwachten dus. (maar we wachten al zo lang... kwil nou wel es gaan solderen)Op maandag 20 mei 2002 22:59 schreef ~X-Treme~ het volgende:
[..]
Ik snap je precies Kai, maar het probleem is dat hij nergens op reageerd. Noch e-mail, noch msn, noch GoT reageerd hij. Wat moet je hiermee? Hoe moet je het dan zelf proberen op te lossen?
Het probleem bij hem zit hem in de intervallen waarin hij reageerd. Hij laat te weinig van zich horen. Verscheidene tweakers/modders hebben al geprobeerd contact met hem op te nemen, geen reactieOp maandag 20 mei 2002 23:35 schreef daan123 het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag nog gesproken via msn, en hij zei dat hij hier ff zou zeggen hoe het met de inkoopactie stond. hij zei dat hij wat gezeik had met creditcards enzo, en dat het dus nog wel ff kon gaan duren (bank was niet zo snel), ff afwachten dus. (maar we wachten al zo lang... kwil nou wel es gaan solderen)
Ik snap best dat iedereen nu onderhand wil gaan solderen
Mail me wel ff hoe&wat&wanneer betalen toe a.u.b.
Ik stuur je ook nog wel mail Als ik een mailadres van je had
Verwijderd
ferdinand_hendriks@hotmail.comOp maandag 20 mei 2002 23:47 schreef ~X-Treme~ het volgende:
Count me in voor een Seiko L2014 4X20 with HD44780
Mail me wel ff hoe&wat&wanneer betalen toe a.u.b.
Ik stuur je ook nog wel mail Als ik een mailadres van je had
alstu
Kweet niet hoe ver je ondertussen al bent maarre ik kan er vast nog wel bij.
meel ff
Evilvoicez@zeelandnet.nl
P4°2.0blablablablabla
Je zou mij ook een plezier doen met een 4x20, heb girotel dus geld kun je morgen hebben voor meer info mail ff naar:
rme_2001@planet.nl
Hoop dat je mij er nog bij kan doen ... zou het erg op prijs stellen
gRttZ
Martin
... MMORPG Addict.
[topic=309815/1/200]Op dinsdag 21 mei 2002 17:04 schreef CRiMiNaL het volgende:
Hey
Je zou mij ook een plezier doen met een 4x20, heb girotel dus geld kun je morgen hebben voor meer info mail ff naar:
rme_2001@planet.nl
Hoop dat je mij er nog bij kan doen ... zou het erg op prijs stellen![]()
gRttZ
Martin
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Het spijt me dat de actie niet loopt zoals ik gewild had. Ik begrijp het best dat mensen niet meer mee willen doen. Ik ga maandag contact opnemen met eio een zooi LCD's bestellen en betalen met money transfer.
Voor de duidelijkheid !!! Als je niet meer wilt meedoen met de actie stuur mij een email op ferdinand_hendriks@hotmail.com dan stuur ik je geld asap terug !!
Nogmaals mijn excuses, ik zal proberen om het zo spoedig mogelijk af te handelen.
Verwijderd
edit:
oeps, verkeerde forum
tenzij je nu kan posten wat de status is, anders ga ik naar een andere inkoop actie
Ik zal je geld terugstorten, ik houd er niet van als mensen gaan dreigen. Doei !Op vrijdag 24 mei 2002 14:48 schreef VO-Zephyr het volgende:
stort mijn geld ook maar terug
tenzij je nu kan posten wat de status is, anders ga ik naar een andere inkoop actie
Hoest nou?
ps Eerst duidelijkheid, dan betalen.
Evilvoicez@zeelandnet.nl
[ik vind deze lcd's mooier dan die van de blauwe inkoopactie
P4°2.0blablablablabla
hoe staat t ervoor?
en van dat terug storten is ook nog niets gekomen, dus ik w8 wel gewoon verder af
Haha, maybe is ie boosOp maandag 10 juni 2002 19:18 schreef VO-Zephyr het volgende:
uhm.. najah, pas 8 dagen oud dus ach..
hoe staat t ervoor?
en van dat terug storten is ook nog niets gekomen, dus ik w8 wel gewoon verder af
P4°2.0blablablablabla
Verwijderd
Misschien dat we 'm door een admin wakker kunnen laten schudden ofzo? ik heb gvd wel betaald!
ik wacht nog wel even om men derde te betalen , i'm not grazy .
... MMORPG Addict.
P4°2.0blablablablabla
Verwijderd
Iemand die mij kan vertellen of cq hoe ik de rabobank m'n geld terug kan laten storten?
zijn er nog mensen die geld over gemaakt hebben en hun lcd-tje nog altijd niet thuis hebben liggen ?
(maand geleden de laatste post ? my god)
Gelukkig heb ik al aan meerdere goede inkoopacties meegedaan, maar hier zakt toch echt je broek van af. en ik weet zeker dat wij niet enigste gedupeerde zijn CrimInalA
... MMORPG Addict.
die grap heeft mij 75euro gekost , waarvan er 54 in techz zakken zitten . kan hier iets aan gedaan worden please .
... MMORPG Addict.
OK....rest van topic niet gelezen!!!!!
Als ik zeker weet dat die dingen besteld worden en niet dat meneer nu bier zit te drinken van jullie geld.....
Lian-Li PC-65 / Asus P6T Deluxe / Core i7 920 / 6GB Corsair 1333 / Sapphire Radeon 4870X2 / 2 x 1TB Samsung / OCZ Gamestream 700W / Logitech G15 / Logitech G5
Verwijderd
ik zou gewoon een andere inkoopactie afwachten, deze schiet niet op (heb weken moeten wachten tot mijn geld teruggestort werd, en deze 'actie' loopt al veels te lang)...Henneo schreef op 15 augustus 2002 @ 23:26:
Ikku ook een Seiko L2014 4X20 with HD44780
duzzz
/me is toch blij dat hij zijn geld terug heeft, dan kan ik er zelf bier van drinken
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Mail.eve krijgt binnenkort ook een lading verschillende LCD's binnen... Echt top zoals hij de IA heeft geregeld: LCD SED1330/T6963c inkoopactie Part II
Voor meer info: http://www.grafisch-lcd.com
Hij krijgt binnenkort ook character LCD's binnen.. Worden geloof ik allemaal gesoldeerd geleverd
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
ik wil mijn geld terug , die gast heeft dat nog altijd . Weet niemand zijn adres of zo ?? niemand die Techz kent persoonlijk !?
ben een beetje veel ongeduldig aan het worden .
ben eeecht niet van plan me te laten afzetten , that's just not me .
... MMORPG Addict.
das vaag, toen jij me toevoegde op icq, had ik die techz net onder druk gezet, en na een weekje had ik me geld al terug
ik heb zijn nummer nog wel ergens, en zijn naam, dus je kan altijd aangifte doen
Verwijderd
Een echte golver is nooit uitgeput
Verwijderd
Maar dan daarbij de kopers hadden wel ff kunnen checken hoe bekend deze persoon is op het forum.... (Ik weet het ik ben ook niet bekend, maar ik start geen acties)
je mag me altijd info over die gast sturen in geval ik het zou nodig hebben (dus als hij volgende week nog niet gestort heeft) .
Hey,
Sorry dat ik zo laat pas reageer. Ik ben pas verhuist en door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Klootzakken van NL Pakketdienst hebben het pakje teruggestuurd terwijl ze het opnieuw zouden aanbieden. Goed daar heb jij niets mee te maken. Ik zal asap geld terugstorten op jouw rekening. Geef me nog ff om uit te zoeken hoe ik het geld moet overmaken (internationaal weetjewel).
Mijn excuses voor de klotezooi.
Ferdinand Hendriks
Zoals jullie in het mailtje hebben gelezen heb ik door mijn verhuizing gewoon weg zeer weinig tijd voor om dit te regelen. Nee, ik ben niet verhuist om voor jullie te vluchten. Voor degenen die denken dat ik van jullie geld ben gaan zuipen, ik heb zeker 250 Euro betaalt voor spullen die ik niet heb ontvangen.
Omdat ik een beetje het overzicht kwijt ben (mijn spullen zitten nog in dozen enzo) Weet ik niet precies wie al betaalt heeft. Daarom post even als je denkt nog geld te krijgen van mij dan zal ik het terugstorten.
Voor CriminalA ik heb internationale overschrijvingskaarten besteld, ze komen volgende week binnen. Als het goed is heb je dan je geld over 2 weken.
Nogmaals excuses, ik zal nooit meer een actie houden.
Groet, Ferdinand
me oma verzint nog een betere
P4°2.0blablablablabla
CriminalA is een Belg... duh!!!VO-Zephyr schreef op 13 september 2002 @ 10:58:
internationale bankoverschriften? wat is dat voor slap gelul
ik hoop dat Techz iets van zich laat horen. al is het een boe of bah dat is voor sommigen hier denk ik genoeg want dan weten ze dat je er nog bent.. ennuh Techz wees ff zow slim om gewoon nu ff voor diegene die meedoen aan de inkoopactie al jou gegevens als adres, tel en weet ik het ff naar hun toe te mailen zodat ze jou kunnen bereiken want dit vind ik niet kunnen..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Dit topic is gesloten.
![]()