Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Inkoopactie] LCD 2X40 & 4x20 bij eio.com

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 513 views sinds 30-01-2008

• EvilVoicez942
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-05-2021
kee dan :? :? :?

P4°2.0blablablablabla

• CrimInalA
  • Niet online
Het ergste is gewoon dat ie niks van zich laat horen .. zou ie aan zen winterslaap begonnen zijn ? :Z

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb de gegevens van de Eio, ik ga vandaag even langs de bank om het geld over te maken met Western Union

• VO-Zephyr
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-03-2024
uhm.. najah, pas 8 dagen oud dus ach..
hoe staat t ervoor?
en van dat terug storten is ook nog niets gekomen, dus ik w8 wel gewoon verder af :)

• CrimInalA
  • Niet online
geld is nu al 2 weken overgemaakt , wanneer sturen ze de lcd'tjes op ? :?

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 09:25
Op maandag 10 juni 2002 19:18 schreef VO-Zephyr het volgende:
uhm.. najah, pas 8 dagen oud dus ach..
hoe staat t ervoor?
en van dat terug storten is ook nog niets gekomen, dus ik w8 wel gewoon verder af :)
Haha, maybe is ie boos :P

• EvilVoicez942
Hijs nog steeds bij de bank...

:Z

P4°2.0blablablablabla

• CrimInalA
  • Niet online
het vervelende is niet het lange wachten , wel het feit dat je niets van Techz hoort . op msn reageert ie ook al niet (meer) . :+

Verwijderd

hmz, dit is echt NIET cool :(...

Misschien dat we 'm door een admin wakker kunnen laten schudden ofzo? ik heb gvd wel betaald! :r

• CrimInalA
  • Niet online
ik heb er al 2 betaald met 24euro overschrijvingskosten !! (omdat ik van belgie naar nederland ging)
ik wacht nog wel even om men derde te betalen , i'm not grazy .

• CRiMiNaL
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

idd zelfde probleem hier ... geld overgemaakt geen reactie

... MMORPG Addict.

• CrimInalA
  • Niet online
ik hoop nog waar voor men geld te zien voor de Kerstman komt . :)

Verwijderd

nog iemand iets gehoord :?

• CrimInalA
  • Niet online
ik niet in elk geval (hij antwoordt gewoon niet op msn) . 'k begin bijna te denken dat ik de enige ben waar ie nog geld van heeft . |:(

• EvilVoicez942
Kwou er ook eentje, echt koul, maar met zon dude erachter ben ik maar blij dat hij geen bestelling meer van me aan wou nemen....

P4°2.0blablablablabla

Verwijderd

tja... ik heb bijna 40 piek overgemaakt naar die makker |:(

Iemand die mij kan vertellen of cq hoe ik de rabobank m'n geld terug kan laten storten? >:)

• sarlo
  • Laatst online: 14:41
hier heb je het schema vande 4x20 voor de boobs :9

Afbeeldingslocatie: http://www.eio.com/lcd2014.gif

Verwijderd

heej, echt hartstikke bedankt... daar zaten we op te wachten :( :r

• CrimInalA
  • Niet online
heeft er nog iemand iets gehoord ?
zijn er nog mensen die geld over gemaakt hebben en hun lcd-tje nog altijd niet thuis hebben liggen ?

(maand geleden de laatste post ? my god)

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Ik heb ook geld overgemaakt .. .bijna 30 euro .. en die %^@!!$ gast stort het niet terug ... heb em al verschillende keren terug gemaild maar geen reactie,
Gelukkig heb ik al aan meerdere goede inkoopacties meegedaan, maar hier zakt toch echt je broek van af. en ik weet zeker dat wij niet enigste gedupeerde zijn CrimInalA :(

... MMORPG Addict.

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 21:15
:X

• CrimInalA
  • Niet online
SOOOOOOOOooooooooooo hoe zit het hier . ik vind het nu toch een beetje verdacht lang duren .. (wanneer is techz laatste post hier op het forum?)
die grap heeft mij 75euro gekost , waarvan er 54 in techz zakken zitten . kan hier iets aan gedaan worden please .

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

... algeprobeerd ...enigste wat je nog kunt doen is contact opnemen met een MOD ...

... MMORPG Addict.

• Henneo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-02 01:12
Ikku ook een Seiko L2014 4X20 with HD44780

OK....rest van topic niet gelezen!!!!! 8)7

Als ik zeker weet dat die dingen besteld worden en niet dat meneer nu bier zit te drinken van jullie geld.....

Lian-Li PC-65 / Asus P6T Deluxe / Core i7 920 / 6GB Corsair 1333 / Sapphire Radeon 4870X2 / 2 x 1TB Samsung / OCZ Gamestream 700W / Logitech G15 / Logitech G5

Verwijderd

Henneo schreef op 15 augustus 2002 @ 23:26:
Ikku ook een Seiko L2014 4X20 with HD44780
ik zou gewoon een andere inkoopactie afwachten, deze schiet niet op (heb weken moeten wachten tot mijn geld teruggestort werd, en deze 'actie' loopt al veels te lang)...
duzzz

edit:
/me is toch blij dat hij zijn geld terug heeft, dan kan ik er zelf bier van drinken :)

Verwijderd

en dan mag je nog blij zijn dat je je geld terug hebt...

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Heeft er iemand al een mod geroepen? Ik heb geen besteld (was het wel van plan) maar ben blij dat ik het niet gedaan heb. Heeft 'ie ook zijn vakantieperiode niet gemeld?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Dat zeg ik, Grafisch! Voor mensen die nog interesse hebben:

Mail.eve krijgt binnenkort ook een lading verschillende LCD's binnen... Echt top zoals hij de IA heeft geregeld: LCD SED1330/T6963c inkoopactie Part II
Voor meer info: http://www.grafisch-lcd.com
Hij krijgt binnenkort ook character LCD's binnen.. Worden geloof ik allemaal gesoldeerd geleverd :D

• ShockRaver
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 16:23
plaatjes doen het niet...

AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11

• CrimInalA
  • Niet online
Gelieve geen andere inkoopacties te mixen in dit amateurisme .

ik wil mijn geld terug , die gast heeft dat nog altijd . Weet niemand zijn adres of zo ?? niemand die Techz kent persoonlijk !?

ben een beetje veel ongeduldig aan het worden .

Verwijderd

Wie vertrouwt dan ook iemand met nog maar 50 posts!

nofi btw _/-\o_

• CrimInalA
  • Niet online
kan iemand mij zijn rekeningnummer bezorgen aub . en zeg me ook welke nederlandse bank dat is . dan bel ik de bank om zijn adres te weten te komen .
ben eeecht niet van plan me te laten afzetten , that's just not me .

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

pcies ... keep me updated .... ik wil ook m'n geld terug

... MMORPG Addict.

• VO-Zephyr
criminala , heb jij nog steedsj e geld niet terug?
das vaag, toen jij me toevoegde op icq, had ik die techz net onder druk gezet, en na een weekje had ik me geld al terug :)
ik heb zijn nummer nog wel ergens, en zijn naam, dus je kan altijd aangifte doen

Verwijderd

Zo heej dit gaat lekker. Kijk nu weet je ook gelijk waarom tweakers.net heel terughoudend is met het houden van inkoopakties. Gelukkig komt dit niet vaak voor, maar 1x is er 1 te veel. GEwoon met z'n alle die gozer flink onder druk zetten. ZOek uit waar z'n huis woont. Zora hij weet dat ie thuis opgezocht kan worden, zal hij snel met geld over de balk komen. Mocht hij dat niet doen, dan lijkt het me een goed idee om een keer met z'n allen af te spreken ergens de dan gezamelijk bij hem langs gaan, meenemen naar het pinautomaat en ter plekke je eigen geld opnemen. Ik :r op zulke gassies.

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-10 12:56
hmm, was effies iets te enthousiast :(

Een echte golver is nooit uitgeput

Verwijderd

Ik denk dat deze gast een BAN van dit forum verdiend.

Maar dan daarbij de kopers hadden wel ff kunnen checken hoe bekend deze persoon is op het forum.... (Ik weet het ik ben ook niet bekend, maar ik start geen acties)

• CrimInalA
  • Niet online
ik kreeg dit terug op een mail die ik naar hem stuurde . ik ga er nu nog 1 sturen 'k wil dat geld zo snel mogelijk terug en heb geen zin om me hier nog langer mee bezig te houden .
je mag me altijd info over die gast sturen in geval ik het zou nodig hebben (dus als hij volgende week nog niet gestort heeft) .

Hey,

Sorry dat ik zo laat pas reageer. Ik ben pas verhuist en door de drukte heb ik er geen tijd meer voor gehad. Klootzakken van NL Pakketdienst hebben het pakje teruggestuurd terwijl ze het opnieuw zouden aanbieden. Goed daar heb jij niets mee te maken. Ik zal asap geld terugstorten op jouw rekening. Geef me nog ff om uit te zoeken hoe ik het geld moet overmaken (internationaal weetjewel).

Mijn excuses voor de klotezooi.

Ferdinand Hendriks

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

welke maat heb ik nodig om die op een frontje te monteren??

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Zoals jullie in het mailtje hebben gelezen heb ik door mijn verhuizing gewoon weg zeer weinig tijd voor om dit te regelen. Nee, ik ben niet verhuist om voor jullie te vluchten. Voor degenen die denken dat ik van jullie geld ben gaan zuipen, ik heb zeker 250 Euro betaalt voor spullen die ik niet heb ontvangen.

Omdat ik een beetje het overzicht kwijt ben (mijn spullen zitten nog in dozen enzo) Weet ik niet precies wie al betaalt heeft. Daarom post even als je denkt nog geld te krijgen van mij dan zal ik het terugstorten.

Voor CriminalA ik heb internationale overschrijvingskaarten besteld, ze komen volgende week binnen. Als het goed is heb je dan je geld over 2 weken.

Nogmaals excuses, ik zal nooit meer een actie houden.

Groet, Ferdinand

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
gaat lekker hier, heb de topic ff geleze :9

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
schiit happens all the time

• EvilVoicez942
Tuurlijk, jij doet er bijna 3 1/2 maand :? over om te verhuizen....
me oma verzint nog een betere :Z

P4°2.0blablablablabla

• VO-Zephyr
internationale bankoverschriften? wat is dat voor slap gelul

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
Wees bij dat ie uberhaupt reageerd :/

Verwijderd

Topicstarter
VO-Zephyr schreef op 13 september 2002 @ 10:58:
internationale bankoverschriften? wat is dat voor slap gelul
CriminalA is een Belg... duh!!!

• CrimInalA
  • Niet online
don't kill me now !!!!! =c)

ok techz ik wacht op je overschrijving :c)

Verwijderd

Hoe is het nu afgelopen weet iemand dat?

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

jammer dat het zo moet aflopen. ik heb nog altijd goede ervaring gehad met inkoop acties.. hoogstends dat ik wat bij moest betalen maar ik heb dan ook altijd mijn spullen gehad..

ik hoop dat Techz iets van zich laat horen. al is het een boe of bah dat is voor sommigen hier denk ik genoeg want dan weten ze dat je er nog bent.. ennuh Techz wees ff zow slim om gewoon nu ff voor diegene die meedoen aan de inkoopactie al jou gegevens als adres, tel en weet ik het ff naar hun toe te mailen zodat ze jou kunnen bereiken want dit vind ik niet kunnen..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.