Sluik-sluik-sluik reklame - moven!?

Pagina: 1
Acties:

• arjenk|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12-2011
Deze hoort niet in het moddereters forum. Is wel een erg lullige manier om reklame te maken, of begrijp ik het nu weer niet :?

edit:

Ok, nou snap ik in ieder geval waar het over gaat. Als het om een URL in z'n sig gaat vind ik het ook niet storend.

• AntonT
  • Laatst online: 21-02 00:28

AntonT

One Ton!

Volgens mij klopt die :? van jou wel.

Check mijn laatste reactie in dat topic en je begrijpt waarom.

Graag zou ik wel een reactie van een ander adje zien op mijn vraag. :)

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Die hoort er wel, want er is discussie over of hij omlaag gemod zou moeten worden vanwege een sig.
(OK, dat is niet het voornaamste onderwerp, maar zijdelings wordt er dus toch over modereren gesproken)

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Wimpie hangt op GoT trouwens ook veel rond, maar ik heb echt geen problemen met zn reclame want hij weet gewoon wel veel shit over NT, dus ik mag m wel :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Als iemand een vraag heeft over Win2k, dat toevallig op zijn site staat, dan heb ik er geen problemen mee als ie een link erneer zet. Dat is gewoon behulpzaam... of zie ik dat verkeerd?

Ja, hij krijgt er bezoekers mee. Maar is dat verkeerd als ie iemand ermee helpt? Vind van niet.

• Aaargh!
  • Laatst online: 18-02 11:21

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Ik vind 't dus absoluut niet storend.
het geeft gelijk mooi z'n partijdigheid (goed nl. woord?) richting MS aan zodat je weet dat je z'n reacties met een schep zout moet nemen. :+

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Pagina: 1