Verwijderd
Ik ben het met je eens, maar zolang het niet tegen de wet is kun je er bar weinig aan doen.
Verwijderd
vent waar HEB je het over? welke sluip(het is sluik)reclame? en wat heeft die url met het modereren op t.net te maken?
Er is een persoon, movemoor, die standaard onder al zijn reacties (zo lijkt het) die URL neerzet. Persoonlijk vind ik het een vorm van zooi die direct op -1 gezet mag worden (ik heb geen trek om het steeds weg te halen) maar ik denk dat andere adjes daar anders over denken.
Voorbeeld:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=184785
Voorbeeld:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=184785
Hoezo sluikreclame? Wat is dan het verschil tussen 'nieuws'-postings of iedere andere reactie waarin een produkt/merknaam wordt genoemd of toegejuichd(al of niet in ondertitel/signature, know what I mean
)? Dan staat T.net toch bol van de 'sluikreclame' en kun je T.net net zo goed opdoeken...De man geeft vaak info aan mensen met vragen of problemen op OS gebied. . Laten we eerst maar eens alle anti-dit en anti-dat uitingen schrappen. Bovendien denk ik dat Femme en de zijnen de betreffende T.net bezoeker en zijn bijdrages echt wel onder de ogen is gekomen. Dus dat wordt kennelijk gewoon toegestaan.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Door deze reactie is mij onder ogen gekomen dat deze user dit redelijk standaard doet. In een reactie-search op "win2kwereld" komen er 81 threads naarboven waarin hij soms waarschijnlijk nog meerdere posts heeft staan ook. Op een totaalaantal reacties van rond de 225 vind ik dat veel.
Bij een reactie als onderstaande vind ik het ABSOLUUT overbodig dat webadres te posten.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Die performancewinst is zeker niet minimaal. De machines met 32 processoren gebruiken een heel andere architectuur dan de 2/4/8 processorige machines waardoor er wel degelijk een forse winst te behalen valt. Daarnaast is Windows 2000 datacenter helemaal ontwikkeld voor dat soort machines en is betrouwbaarheid een belangrijke ontwikkeleis geweest.[/quote]
Bij een reactie als onderstaande vind ik het ABSOLUUT overbodig dat webadres te posten.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Die performancewinst is zeker niet minimaal. De machines met 32 processoren gebruiken een heel andere architectuur dan de 2/4/8 processorige machines waardoor er wel degelijk een forse winst te behalen valt. Daarnaast is Windows 2000 datacenter helemaal ontwikkeld voor dat soort machines en is betrouwbaarheid een belangrijke ontwikkeleis geweest.[/quote]
Ja,
Dat is miereneuken natuurlijk. Movemoor (AKA Wim) doet altijd erg nuttige, informatieve en behulpzame postings, en zet gewoon standaard zijn URL erbij, altijd.
En nu ga jij op postings lopen filteren waar je het niet van toepassing vindt ? Kom op zeg...
Dat is miereneuken natuurlijk. Movemoor (AKA Wim) doet altijd erg nuttige, informatieve en behulpzame postings, en zet gewoon standaard zijn URL erbij, altijd.
En nu ga jij op postings lopen filteren waar je het niet van toepassing vindt ? Kom op zeg...
Aannames zijn fataal.
Dat is gewoon de persoonlijke pagina van die kerel!!! Laat hem a.u.b. gewoon wat reclame op die manier maken. Hij dringt het toch niet aan je op ofzo? BTW, die pagina is errug informatief...
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Precies, als het nu de een of andere willekeurige bagger-pagina zou zijn, of als movemoor iemand zou zijn die alleen crap post, dan zou het anders liggen.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
(waarschuwing: bevat 'ik-win(2kwereld.nl)d-er geen-doekje-om' taalgebruik)
win2kwereld.nl is zn eigen portal voor windows2000 news. En een goede portal ook. Met meer zinnig nieuws dan
hier wordt gepost.
Weet je wat mij nou zo verbaast? dat er poephoofden zijn die zich mateloos opwin(2kwereld.nl)den over het feit dat hij een URL in zn postings plaasts als .sig!
Wat is de reden voor die opwin(2kwereld.nl)ding? dat je een url ziet staan in een posting? o jeeeeee!!! Of omdat je van haat bebloede ogen worden verzuurd door het moeten absorberen van licht wat het woord 'win2k(wereld.nl)' vormt?
GET A ^%$##@&$ LIFE! *()Q@&$#()#@*&$^#@*&$^@*&#$)@&*$#^)*^$)@*&#$*)@&#$ :(:(:(
Zodra IEMAND van t.net staff daar IETS aan gaat doen ben ik weg hier. Het is werkelijk van de POT gerukt dat hier nog aandacht aan wordt besteed. Ik val echter NIET van mn stoel van verbazing dat er al een administrator (a. tieleman) zich geroepen voelt zich er tegenaan te moeten bemoeien. Tenslotte is dit een (win2k)WERELD(.nl) probleem! Vele malen groter dan het niet werkende moderatie system en de achteruit rennende kwaliteit van het reactiedeel van de content!
Wim zegt in 1 posting vaak meer nuttige dingen dan 10 normale t.net bezoekers samen. Uiteraard is dat natuurlijk niet belangrijk. Ook niet belangrijk is het feit dat die RUFTENDE TAKKEPOSTINGS van 90% van het gedreutel hier nauwelijks de databaseruimte waard zijn en notabene ook nog de weg naar +3 of +4 weten te vinden door toedoen van lotgenoten van de al niet met zware kennis toegeruste poster.
Nee... laten we ons daar niet over opwin(2kwereld.nl)den.
Laten we onze energie steken in het afkraken van iemand die WEL serieuze postings plaatst hier op t.net. Omdat hij een url in zn postings plaatst.
Het wordt hoe langer hoe gekker hier. Ga naar FUCK!Zine, dan kun je discussieren met mensen die op hetzelfde lage vriespunt niveau hangen als jouw afgestorven hersenpan.
*(#@&$@($&()@*&$#(@*#$_@#(*$@$ !!!!!
win2kwereld.nl is zn eigen portal voor windows2000 news. En een goede portal ook. Met meer zinnig nieuws dan
hier wordt gepost.
Weet je wat mij nou zo verbaast? dat er poephoofden zijn die zich mateloos opwin(2kwereld.nl)den over het feit dat hij een URL in zn postings plaasts als .sig!
Wat is de reden voor die opwin(2kwereld.nl)ding? dat je een url ziet staan in een posting? o jeeeeee!!! Of omdat je van haat bebloede ogen worden verzuurd door het moeten absorberen van licht wat het woord 'win2k(wereld.nl)' vormt?
GET A ^%$##@&$ LIFE! *()Q@&$#()#@*&$^#@*&$^@*&#$)@&*$#^)*^$)@*&#$*)@&#$ :(:(:(
Zodra IEMAND van t.net staff daar IETS aan gaat doen ben ik weg hier. Het is werkelijk van de POT gerukt dat hier nog aandacht aan wordt besteed. Ik val echter NIET van mn stoel van verbazing dat er al een administrator (a. tieleman) zich geroepen voelt zich er tegenaan te moeten bemoeien. Tenslotte is dit een (win2k)WERELD(.nl) probleem! Vele malen groter dan het niet werkende moderatie system en de achteruit rennende kwaliteit van het reactiedeel van de content!
Wim zegt in 1 posting vaak meer nuttige dingen dan 10 normale t.net bezoekers samen. Uiteraard is dat natuurlijk niet belangrijk. Ook niet belangrijk is het feit dat die RUFTENDE TAKKEPOSTINGS van 90% van het gedreutel hier nauwelijks de databaseruimte waard zijn en notabene ook nog de weg naar +3 of +4 weten te vinden door toedoen van lotgenoten van de al niet met zware kennis toegeruste poster.
Nee... laten we ons daar niet over opwin(2kwereld.nl)den.
Laten we onze energie steken in het afkraken van iemand die WEL serieuze postings plaatst hier op t.net. Omdat hij een url in zn postings plaatst.
Het wordt hoe langer hoe gekker hier. Ga naar FUCK!Zine, dan kun je discussieren met mensen die op hetzelfde lage vriespunt niveau hangen als jouw afgestorven hersenpan.
*(#@&$@($&()@*&$#(@*#$_@#(*$@$ !!!!!
Otis : Hear hear !
Hoewel ik wel weer een niveau van opperste frustratie bij je proef...
Ik denk dat het bericht ook wel overkomt zonder de gehele "staff" weer over een kam te scheren, daar zit namelijk ook best nog wel een stuk differentiatie in.
Maar ik ben het wel met je eens, hoewel ik het (alweer
) anders verwoord zou hebben.
Hoewel ik wel weer een niveau van opperste frustratie bij je proef...
Ik denk dat het bericht ook wel overkomt zonder de gehele "staff" weer over een kam te scheren, daar zit namelijk ook best nog wel een stuk differentiatie in.
Maar ik ben het wel met je eens, hoewel ik het (alweer
Aannames zijn fataal.
Uit het reactieschermpje van movemoor:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Even een paar simpele gedragsregels bij het posten:
- <li>Uitsluitend on-topic posten. Voor off-topic postings hebben we een forum. <li>Gelieve in redelijk grammatisch correct Nederlands te schrijven, dat staat wel zo netjes. Zinnen beginnen bijv. met een hoofdletter en eindigen met een punt. <li>Regels die aan elkaar horen niet doormidden hakken met een enter, dat levert een nogal chaotische layout op. <li>Geen illegale shit, daar kunnen wij problemen mee krijgen <li>[b]Geen ruimteverspillende signatures[/b] <li>[b]Geen ruimteverspillende 'Greetz movemoor', 'Mzl movemoor' etc. opmerkingen. Wij tweakers wensen elkaar permanent de groeten, dus dit is overbodig...[/b]
Ik ben het meer met Onno eens. Niet dat het mij iets interesseert, en ik vind niet dat hij alleen vanwege de sig omlaag gemod moet worden. Maar ik vind het wel raar dat dit blijkbaar beter wordt geaccepteerd omdat het toevallig een goede site is? Wat heeft dat er nou mee te maken? Zoals Onno al zegt zou je het niet moeten doen. Als iedereen zijn leivelingssites wil promoten wordt het een zootje.
De enige goede manier om een site vanaf t.net te promoten vind ik het overnemen van nieuwsposts. Als mensen veel interessante nieuwsposts van dezelfde bron zien komen ze misschien wel op het idee die site eens te bezoeken. Verder moeten we niet gaan.
(Ik heb zelf ook wel eens een aantal mailtjes afgesloten met een linkje, maar dat was met het doel de werking van t.net zelf te verbeteren)
Conclusie: niet omlaag modden, maar hem een mailtje sturen of hij het niet meer wil doen.
De enige goede manier om een site vanaf t.net te promoten vind ik het overnemen van nieuwsposts. Als mensen veel interessante nieuwsposts van dezelfde bron zien komen ze misschien wel op het idee die site eens te bezoeken. Verder moeten we niet gaan.
(Ik heb zelf ook wel eens een aantal mailtjes afgesloten met een linkje, maar dat was met het doel de werking van t.net zelf te verbeteren)
Conclusie: niet omlaag modden, maar hem een mailtje sturen of hij het niet meer wil doen.
Verwijderd
Ik schiet zo uit mn slof omdat ik echt zo'n intense hekel heb aan onrechtmatig gedreutel waarbij met 2 maten wordt gemeten.
Het boeit me dan ook niet of het anders beter verwoord zou zijn, men moet gewoon consequent zijn of zn mond houden.
Onno's posting is op zich terecht en duidelijk. Echter kijk eens naar het eerste punt in die posting? (hint: over het offtopic posten).
Nou, ik zie daar wel postings over op DIT forum maar geen admin die zn gezicht daar laat zien omtrent 'daar gaan we wat aan doen'.
Val daar dan OOK over (en doe er wat aan, bemoei je iig met de threads die op dit forum daarover gaan) en niet alleen hier over dit voorval.
Ja, ik erger me werkelijk dood aan dit soort hypocrisie. Nee, vriendelijker het allemaal opschrijven heeft geen zin. Doe voor de aardigheid eens een COUNT(*) query op het aantal threads HIER over foutieve moderatie mbt OFFTOPIC crap op t.net EN een AND clause daarbij hoeveel administrators zich in die threads hebben bemoeit met het geheel.
Command executed succesfully.
0 rows affected.
Het boeit me dan ook niet of het anders beter verwoord zou zijn, men moet gewoon consequent zijn of zn mond houden.
Onno's posting is op zich terecht en duidelijk. Echter kijk eens naar het eerste punt in die posting? (hint: over het offtopic posten).
Nou, ik zie daar wel postings over op DIT forum maar geen admin die zn gezicht daar laat zien omtrent 'daar gaan we wat aan doen'.
Val daar dan OOK over (en doe er wat aan, bemoei je iig met de threads die op dit forum daarover gaan) en niet alleen hier over dit voorval.
Ja, ik erger me werkelijk dood aan dit soort hypocrisie. Nee, vriendelijker het allemaal opschrijven heeft geen zin. Doe voor de aardigheid eens een COUNT(*) query op het aantal threads HIER over foutieve moderatie mbt OFFTOPIC crap op t.net EN een AND clause daarbij hoeveel administrators zich in die threads hebben bemoeit met het geheel.
Command executed succesfully.
0 rows affected.
Misschien was mij reactie slecht geformuleerd, maar het citaat was er alleen om aan te geven dat die URL er NIET bijstond ter illustratie van "check hier voor meer info". Het omlaag knallen als zijne Troll of spam kwam in mij op mochten er geen andere opties meer zijn, zoals contact-by-mail.
Verder sluit ik mij aan bij Onno.
[edit]
Het was de eerste de beste posting die ik tegenkwam, dat noem ik niet filteren.
Verder sluit ik mij aan bij Onno.
[edit]
Het was de eerste de beste posting die ik tegenkwam, dat noem ik niet filteren.
Verwijderd
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=185925
Meneer toptech, DIE spamt tenminste, en ook nog voor een detacheringstoko.
Too bad dat ik er een 'troll' tegenaan moest gooien, ik vrees dat ik nu zowat wel op de 1.0 zit bij de modbotcontrole
Meneer toptech, DIE spamt tenminste, en ook nog voor een detacheringstoko.
Too bad dat ik er een 'troll' tegenaan moest gooien, ik vrees dat ik nu zowat wel op de 1.0 zit bij de modbotcontrole
Verwijderd
Het is maar waar we ons druk over maken, hebben we dan niets beters te doen dan dit sort discussies?
Zolang ik hier rondclick heeft ie die sig al onder zijn naam, who cares?
Hij verwijst niet naar illegale meuk en zo ruimte verspillend zal ie ook niet zijn.
Zonde van al het tiepwerk.
BTW: ik kon er geen -1 tegen aan fl*kkeren, tegen Jan-de-ik-ben-een-bikkel-techneut-detacherings-reclame-figuur, ik had zelf al gepost
Kijk, dáár moeten we ons dus wel druk over maken.
Mzlz,
TgF
---
http://www.hier-zou-mijn-urrel-staan.nl
---
En hier mag het wel, is dit dan een virtuele database?
Zolang ik hier rondclick heeft ie die sig al onder zijn naam, who cares?
Hij verwijst niet naar illegale meuk en zo ruimte verspillend zal ie ook niet zijn.
Zonde van al het tiepwerk.
BTW: ik kon er geen -1 tegen aan fl*kkeren, tegen Jan-de-ik-ben-een-bikkel-techneut-detacherings-reclame-figuur, ik had zelf al gepost
Kijk, dáár moeten we ons dus wel druk over maken.
Mzlz,
TgF
---
http://www.hier-zou-mijn-urrel-staan.nl
---
En hier mag het wel, is dit dan een virtuele database?
Pagina: 1