Basement Bios ---- Exo-S
Bel met philips support, daar worden ze voor betaald
Dat is wellicht een goed idee, maar ik dacht wellicht meer GOT's te treffen met dit probleem. Bedankt voor de optie!Op maandag 06 mei 2002 16:44 schreef Lampje het volgende:
Bel met philips support, daar worden ze voor betaald
Basement Bios ---- Exo-S
ermm ik ga donderdag de 32pw8806 kopen, ik zal hem ff meteen testen
...
Ben benieuwd wat jou ervaring is. Verder vind ik het een prima buisje.
Oja om de een of andere vage reden ontvangt Ned 2 erg slecht. En niet zozeer het beeld, maar het geluid. De bassen kraken op deze zender. Heel irritant. Een fijnafstelling doen van het kanaal heeft geen enkele zin. Ik zit te twijfelen of ik de Mikro moet bellen. Want ik erger me er toch wel aan...
Oja om de een of andere vage reden ontvangt Ned 2 erg slecht. En niet zozeer het beeld, maar het geluid. De bassen kraken op deze zender. Heel irritant. Een fijnafstelling doen van het kanaal heeft geen enkele zin. Ik zit te twijfelen of ik de Mikro moet bellen. Want ik erger me er toch wel aan...
Basement Bios ---- Exo-S
Probeer Ned2 eens op een ander kanaal in te stellen (dus niet op 2, maar bijv. op 30), misschien helpt dat.
hoef je niet te doen. kep ook die tv en ik werd er ook gek van. ligt niet aan je tv maar aan de uitzending. tevens kan je bij je instellingenmenu aangeven dat hij automatisch het beeld moet herkennen of niet. doe je dat niet dan ben je van het gezeik af dat hij niet onthoud hoe hij stond. meeste zenders komen dan wel raar door omdat deze nog niet in het juiste formaat uitzenden. aanlaten dus is mijn advies. tevens, mocht je onverhoopt slecht beeld hebben vergeet dan niet de optie: fabrieksinstellingen, eerst te proberen.
mzzl
mzzl
ok ik heb de TV, beeld formaat anders dan automatic wordt gewoon onthouden en de zenders geven allemaal goede kwaliteit.
Top TV
was maar € 1099 (32PW8806)
Top TV
was maar € 1099 (32PW8806)
...
ik heb de 32PW8807 en die heeft dezelfde 'kwaal'. Verder een top TV
Oftewel het komt er dus op neer, dat het ligt aan het feit dat de uitzendingen nog niet in breedbeeld staan. Tv herkent geen breedbeeld en komt automatisch weer op zuperzoom (of iets dergelijks....) Klote zooi...Op woensdag 08 mei 2002 13:31 schreef DjEeg het volgende:
hoef je niet te doen. kep ook die tv en ik werd er ook gek van. ligt niet aan je tv maar aan de uitzending. tevens kan je bij je instellingenmenu aangeven dat hij automatisch het beeld moet herkennen of niet. doe je dat niet dan ben je van het gezeik af dat hij niet onthoud hoe hij stond. meeste zenders komen dan wel raar door omdat deze nog niet in het juiste formaat uitzenden. aanlaten dus is mijn advies. tevens, mocht je onverhoopt slecht beeld hebben vergeet dan niet de optie: fabrieksinstellingen, eerst te proberen.
mzzl
Verder prima tv, zeker in combinatie met de Home cinema set Sony DAV 500....
Trouwens het geluid is al weer wat beter, ik had ergens nog een instelling staat op digital surround sound of iets dergelijks... dat sloeg gewoon nergens op...
Oja hoe zit het met die automatische programmagids (ben de officiele naam even kwijt). Volgens mij werkt dat nog niet op de nederlandse (publiek+commercieel) zenders... Klopt dat
Basement Bios ---- Exo-S
Pagina: 1