... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
In ieder geval zal de P3 600 (niet coppermine) ook wel werken.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
De RC440BX is voorzien van de eerste revisies van de 440BX chipset. In tegenstelling tot de latere revisies kan deze revisie officieel een FSB van maximaal 100MHz aan (doch 112 a 124 is haalbaar bij goede koeling
). In feite mag je dus alleen kijken naar een PIII voor een FSB@100MHz. Maar in theorie is het ook mogelijk om een PIII voor FSB@133MHz te nemen en deze op FSB@100,112 of 124, zo je wilt te laten lopen. De prijzen lopen toch nauwelijks uiteen 
Met een Powerleap convertertje kun je zelfs een Tualatin PIII of Celeron op je plankje prikken
Met een Powerleap convertertje kun je zelfs een Tualatin PIII of Celeron op je plankje prikken
Ik zou wel ff oppassen of je mobo het voltage van coppermines wel ondersteund. En aangezien dit een intel board is, zal de bus niet getweaked kunnen worden !
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Er staat dat alleen
600 MHz
550 MHz Requires BIOS P10
or later
Supported only on these AA versions:
718163-208 or later
723888-205 or later
724299-205 or later
Mijn bios is P14 maar de AA versie komt niet overeen met de hier bovenstaande versies. (AA718142-207)
Dus maximaal een pIII 450 toch?
Weet iemand een shop die nog oude slot 1 pentium verkoopt tegen een gunstige prijs.
600 MHz
550 MHz Requires BIOS P10
or later
Supported only on these AA versions:
718163-208 or later
723888-205 or later
724299-205 or later
Mijn bios is P14 maar de AA versie komt niet overeen met de hier bovenstaande versies. (AA718142-207)
Dus maximaal een pIII 450 toch?
Weet iemand een shop die nog oude slot 1 pentium verkoopt tegen een gunstige prijs.
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Verwijderd
met de nieuwe bios (voor coppermine) kan elke p3 die op 100Mhz fsb loopt er waarschijnlijk op. Dus p3 1000 kan.
Een slot1 convertor werkt prima, heb je meestal meer voltage mogelijkheden.
Stop er een celly of p3 in. Ook kan je waarschijnlijk een nieuw celly tuatlin modden en gebruiken.
Wat voor fsb opties heb je?
Een slot1 convertor werkt prima, heb je meestal meer voltage mogelijkheden.
Stop er een celly of p3 in. Ook kan je waarschijnlijk een nieuw celly tuatlin modden en gebruiken.
Wat voor fsb opties heb je?
Het is een 440BX plankje, dus 1,3 tot 2,3 volt is mogelijkOp maandag 06 mei 2002 16:45 schreef ZeRoC00L het volgende:
Ik zou wel ff oppassen of je mobo het voltage van coppermines wel ondersteund. En aangezien dit een intel board is, zal de bus niet getweaked kunnen worden !
Heb de PL-iP3 / T besteld bij powerleap. Kostte 70 euro, maar ja.... Zonder proc, maar ik zal hem eerst effe uitproberen met mijn pIII 800 socket 370 proc....
kan ik altijd nog een goedkopen celeron 1.2 ghz voor 100euro erop prikken. Heeft mijn broertje toch weer een aardig systeempje.
Iemand ervaring met de powerleap spullen?
kan ik altijd nog een goedkopen celeron 1.2 ghz voor 100euro erop prikken. Heeft mijn broertje toch weer een aardig systeempje.
Iemand ervaring met de powerleap spullen?
Pagina: 1