kan iemand mij vertellen of de hd's van 120 gyg in elke kast kunnen ik heb gehoord dat deze best groot zijn.
Verwijderd
LOL, de ruimte op de hd's is groot ja. Maar de maat is altijd 3 1/2 inc hoor.
Is een standaard maat, laten we zeggen zo breed als je floppy Drive is
.
Is een standaard maat, laten we zeggen zo breed als je floppy Drive is
Hehe, de kast maakt dus niet uit hé?
Of je moederbord het ondersteund is andere koek, dat is niet altijd het geval
Of je moederbord het ondersteund is andere koek, dat is niet altijd het geval
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
ga jij trouwens eerst eens de FAQ lezen:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Je hebt nog geen enkel topic geopend wat open is gebleven, ook deze zal volgens mij snel dicht vallen..
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Je hebt nog geen enkel topic geopend wat open is gebleven, ook deze zal volgens mij snel dicht vallen..
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
met een hamer en een biosupdate past alles.
(de eerste hoef je niet serieus te nemen...)
(de eerste hoef je niet serieus te nemen...)
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Dit is niet helemaal waar: er zijn wat afwijkende maten als vroeger de 5 1/4 inch quantum bigfoot schijven. Ik geloof dat de 160G maxtor wel 3,5 inch breed is maar wel wat hoger dan een standaard drive.Op maandag 06 mei 2002 16:20 schreef Flipke het volgende:
LOL, de ruimte op de hd's is groot ja. Maar de maat is altijd 3 1/2 inc hoor.
Is een standaard maat, laten we zeggen zo breed als je floppy Drive is.
deze vraag meen je toch niet serieus he ?
Zo'n Quantum Bigfoot is idd 51/4 inchOp maandag 06 mei 2002 16:27 schreef gve het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal waar: er zijn wat afwijkende maten als vroeger de 5 1/4 inch quantum bigfoot schijven. Ik geloof dat de 160G maxtor wel 3,5 inch breed is maar wel wat hoger dan een standaard drive.
Verwijderd
ja dat weet ik ook wel, maar de nieuwere generatie schijven zijn allemaal van dezelfde maar zover ik weet, ik zal er de maxtor site ff op nazoekenOp maandag 06 mei 2002 16:27 schreef gve het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal waar: er zijn wat afwijkende maten als vroeger de 5 1/4 inch quantum bigfoot schijven. Ik geloof dat de 160G maxtor wel 3,5 inch breed is maar wel wat hoger dan een standaard drive.
Verwijderd
juist en ik zit dus nog opgescheept met een kwantum grootpootOp maandag 06 mei 2002 16:27 schreef gve het volgende:
[..]
Verwijderd
Dit topic gaat nergens heen, alle moderne schijven zijn gewoon 3,5", niet iets om je druk over te gaan maken.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()