Hallo,
Ik heb een foutje gemaakt bij het (her)Opbouwen van mijn systeem.:'(:'(
Het was een SOYO 5va2 met een P133, de bios zat helaas verkeerdom
in het voetje. Ik zette de pc aan en het bleef stil (FAN draaide wel maar meer niet). Toen voelde ik aan de bios en die was best wel warm (ik gok een graad of 45).
Toen ik hem er weer goed in deed, deed hij niks meer, weet iemand of alleen de data is gewist ofdat de hele ROM naar de klote is?.
Zou ik nog kunnen HOTSWAPPEN>? (een vriend van mij heeft er namelijk ook een, maar die wil zeker weten dat zijn systeem niet naar de klote gaat) (als de chip bv. door gefikt is)
ALs hij naar de klote is -> weet iemand dan waar je nieuwe bios chips zou kunnen krijgen voor (heel) oude soyo bordjes?
alvast bedankt.
Celmis
Ik heb een foutje gemaakt bij het (her)Opbouwen van mijn systeem.:'(:'(
Het was een SOYO 5va2 met een P133, de bios zat helaas verkeerdom
Toen ik hem er weer goed in deed, deed hij niks meer, weet iemand of alleen de data is gewist ofdat de hele ROM naar de klote is?.
Zou ik nog kunnen HOTSWAPPEN>? (een vriend van mij heeft er namelijk ook een, maar die wil zeker weten dat zijn systeem niet naar de klote gaat) (als de chip bv. door gefikt is)
ALs hij naar de klote is -> weet iemand dan waar je nieuwe bios chips zou kunnen krijgen voor (heel) oude soyo bordjes?
alvast bedankt.
Celmis