Toon posts:

Plextor PX-W1210TA 12x10X32 in een P2 233 kan dit?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een nieuwe brander kopen de:
Plextor PX-W1210TA 12x10X32 IDE CD-Rewriter oem

Maar kan ik deze brander in mijn P2 233 met 32mbram zetten ? of is ie te langzaam ?
Windows ME werkt er perfeckt op.

alvast bedankt,

Recardo

Verwijderd

Geen probleem, misschien niet de volle snelheid, maar met burnproof ingeschakeld moet het lukken.

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ikzelf heb 'm in een P1 MMX 233@266 met 128 MB RAM zitten, en ik fik onder Win2K SP1 alles gewoon zonder problemen op 12x >:)

Met 32 MB kan ik me wel voorstellen dat het wat krap wordt, maar het zal echt wel werken :)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

eh wat voor processor usage heb je dan? 1000% ofzo?

ik heb een athlon 950 en dan heb ik soms zelfs 100% onder w2ksp1

Verwijderd

100% ??? op een Athlon 950???

Vriend van me heeft een PIII 766MHz en daar zit ie maximaal op 75% op W2ksp1.
256 mb intern

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:29
Met BURNProof is een 486'je nog wel voldoende :)
Over processor usage: Heb een keer onder Win2k-SP1 gekeken bij mij (heb ook de 12/10/32 burnproof ide) en mijn processor usage blijft op zich redelijk laag hoor. OK, toegegeven, het grootste gedeelte van de usage zit hem dan ook in de kernel, dus verantwoordelijk is voor de I/O lijkt me :)

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Verwijderd

Topicstarter
Oke het kan dus mooi zo.

alleen nu heb ik het volgende probleem ik zit te twijfelen tussen de "oem" versie of de "retail" versie. weet iemand wat hier het verschil van is ???

Verwijderd

Topicstarter
Oke het kan dus mooi zo.

alleen nu heb ik het volgende probleem ik zit te twijfelen tussen de "oem" versie of de "retail" versie. weet iemand wat hier het verschil van is ???

• Bu588
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Bij de OEM zit geen software, is alleen de drive. Retail is drive in de doos, dus met kabeltje en software.

Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...

Verwijderd

Topicstarter
oh das eigenlijk niet zo mooi dat er geen kabeltjes bij zitten.
Ik heb al die software wel thuis leggen. maar die kabeltjes kan ik die gewoon bij een computer zaak kopen ???
want het scheeld bijna 100 piek of je nou OEM neem of Retail
wie weet een online computerzaak waar je die kabeltjes kan kopen ?

Verwijderd

Een IDE brander gebruikt gewoon een 40-polige IDE kabel, overal wel verkrijgbaar.
Online krijg je alleen maar verzendkosten, en dat voor een kabeltje van fl 10,- of zo?

Eventueel heb je ook een audiokabeltje nodig, voor als je cd's wilt luisteren, maar moderne windows-versies kunnen de audio ook via de IDE-kabel sturen, zoals gebeurt bij USB-boxen en bij Digital Audio Extraction (muziek rippen).

Zo'n audiokabeltje is ook niet duur., minder als fl 10

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 september 2000 00:22 schreef SuB het volgende:
eh wat voor processor usage heb je dan? 1000% ofzo?

ik heb een athlon 950 en dan heb ik soms zelfs 100% onder w2ksp1[/quote]CPU usage valt wel mee hoor... ik let d'r niet echt op, maar het is zeker geen 100%. Ik heb 8x CD-R's, en daarmee fik ik alles zonder problemen op 12x, ook audio :P
BURN-Proof roelt grote tijd! >:)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Ik heb vanmiddag de OEM versie gekocht en dat was 1 simpele doos maar wel met handleiding,audiokabel en flatcable en cd met plextools. Geen cdwrite software etc.

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Vriend van mij heeft PII 450, en het is echt BAGGER dat die Plextor zoveel CPU power vreet.. :'( De SCSI versie met burnproof zit eraan te komen, maar die gaat in verhouding ERG duur worden.. Boehoe, dat wordt dan straks geen DiVX'en meer kijken tijdens het fikken..
Pagina: 1