Toon posts:

effe berichtje editen (illegaal)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
er staat weer een linkje naar de gamecopywereld...

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/48244

ach jah, misschien moeten we linkjes naar die site maar legaliseren, het is op zich geen illegale site... wel voor illegale doeleinden, maar de site claimed dat het voor backups is :)

Verwijderd

Topicstarter
AUW!!

Ik zie nu ook dat er in die topic onder de link naar de gamecopyworld ook een DIRECTE link naar een NO-CD patch staat

Verwijderd

Omdat jullie er over vallen om een link van gamecopy....enz heb ik hem weggehaald!!!

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:28

AntonT

One Ton!

Iemand anders ging er vrolijk op door.

Da's nu ook weg. :)

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02 15:38

Flexx

This side up

een No-Cd patch is toch niet illegaal, zolang je zelf de originele CD maar heb. De laatste Revolt Patch 12.nogwat van Acclame is zelfs een No-Cd patch. Driver Patch is ook No-CD. En dat van de maker zelf. Dan vraag ik me af. als het illegaal is waarom maken diegene die de games dan maken ook No-Cd patches ?

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Er wordt zo wel erg gegeild om iets ehh `iligaals` te vinden. Kom op zeg..dit is Nederland en niet Singapore. Nee, nog nooit van een fak gehoord..

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 september 2000 08:17 schreef Maiar het volgende:
Er wordt zo wel erg gegeild om iets ehh `iligaals` te vinden. Kom op zeg..dit is Nederland en niet Singapore. Nee, nog nooit van een fak gehoord..[/quote]Het is nog altijd OF toestaan OF keihard verbieden. Iets ertussen in kan gewoon niet...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-02 22:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Een no-cd patch is gewoon illegaal, anders zouden de makers van een spel hem er wel gratis bijdoen.....

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 september 2000 10:29 schreef IceStorm het volgende:
Een no-cd patch is gewoon illegaal, anders zouden de makers van een spel hem er wel gratis bijdoen.....[/quote]Ik denk dat ze dan in de eerste plaats gewoon de CD controle zouden weglaten, dat is iets makkelijker.

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 september 2000 03:36 schreef Flexx het volgende:
een No-Cd patch is toch niet illegaal, zolang je zelf de originele CD maar heb. De laatste Revolt Patch 12.nogwat van Acclame is zelfs een No-Cd patch. Driver Patch is ook No-CD. En dat van de maker zelf. Dan vraag ik me af. als het illegaal is waarom maken diegene die de games dan maken ook No-Cd patches ?[/quote]Een CD kopieeren of een ISO of een RIP is ook niet illegaal als je het orgigineel hebt.. maar laten we ermaar vanuit gaan dat men het heeft geleent of niet heeft.. Je moet op zo'n forum altijd verhinderen dat andere lezers er slechte dingen mee kunnen doen.. DESNOODS is je UT Cd gebroken, je zal het toch moeten verhinderen... :(

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>een No-Cd patch is toch niet illegaal, zolang je zelf de originele CD maar heb.[/quote]Dat is volslagen ONZIN.

Een nocd patch is bijna altijd wél illegaal, ook al heb je de originele cd. Je mag de code namelijk niet decompilen, reverse engineeren, wijzigen, enz enz.

Voorbeeldje: (Unreal Tournament)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>The software contains copyrighted material, trade secrets, and other propietary material and in order to protect them you may not decompile, except as permitted by law, reverse engineer, disassemble or otherwise reduce the software to a human-perceivable form. Except as provided for in this license, you may not copy, modify, network, rent, lease or otherwise distribute the software; nor can you make the software available by "bulletin boards," online services, remote dial-in, network or telecommunications link of any kind;[/quote]enz enz enz.

Verwijderd

Topicstarter
Zie je, het is nog ILLEGAAL ook..

dus weg met die hap :P
Pagina: 1