Ik heb enorm veel problemen met het opstarten van Unreal Tournament. Hij zegt steeds dat ik de originele (geen kopie !)CD erin moet doen terwijl deze er gewoon inzit. Ik heb mijn CDROm al gereinigd. Ik heb patch 4.20 geinstalleerd.
En elk ander spel werkt wel gewoon?
Wat dacht je ervan de hele zooi een keer te verwijderen en opniuew UT er op te gooien?
Evt kun je die CD ook ff bij een vriend ofzo testen gewoon om te kijken of het aan jou pc ligt of aan de CD speler.
Wat dacht je ervan de hele zooi een keer te verwijderen en opniuew UT er op te gooien?
Evt kun je die CD ook ff bij een vriend ofzo testen gewoon om te kijken of het aan jou pc ligt of aan de CD speler.
KOOP het spel nu ècht.
En als dat niet werkt, zou ik de no-cd crack eroverheen draaien.
En als dat niet werkt, zou ik de no-cd crack eroverheen draaien.
Als je twee cd spelers heb probeer hem eens in je primaire drive te installeren...mischien dat dat helpt...deedie bij mij ook
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Best vaag, in mijn Pioneer 24x slotin doet mijn originele Need For Speed 4 CD het ook niet. Wel in 6x(lezen) cdwriter maar dat is langzaam. Met patch werkt het wel. Heel vreemd. Andere spellen geen enkel probleem mee, ook UT niet.
ik ben het met shi eens. Maar ipv Q3A zou ik dan adviseren om een Type machine the kopen.
Beetje voor de hand liggend misschien, maar heb je hier al gekeken?
http://unreal.epicgames.com/utbugs.htm
Staat een soortgelijk probleem bij. Misschien zelfs een oplossing
http://unreal.epicgames.com/utbugs.htm
Staat een soortgelijk probleem bij. Misschien zelfs een oplossing
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 september 2000 23:37 schreef El_Muerte_[TDS] het volgende:
ik ben het met shi eens. Maar ipv Q3A zou ik dan adviseren om een Type machine the kopen.[/quote]Nee, je hebt toch een benchmark proggie nodig
Doet het ook prima als show game voor je hardware 
No offence Q3 mensen, ik hou van de engine...niet van de speel stijl.
ik ben het met shi eens. Maar ipv Q3A zou ik dan adviseren om een Type machine the kopen.[/quote]Nee, je hebt toch een benchmark proggie nodig
No offence Q3 mensen, ik hou van de engine...niet van de speel stijl.
Pagina: 1