Hmm, ik volg dit draadje nu 2 dagen, en ik heb het probleem wat ik heb nog niet voorbij zien komen.., dus ik waag de gok maar
Ik heb eigenlijk precies hetzelfde als wat Devil heeft, alleen heb ik het probleem alleen als ik mijn nieuwe Radeon 7500 in mijn systeem druk.., als ik mijn oude TNT2, of de GF2MX400 van mijn broertje erin druk dan heb ik geen problemen..
Wat bij mij het probleem is dat als Windows zelf begint met laden (na het windowslogo, dus als de uiteindelijke desktopresolutie opkomt) heel het beeld "gescrambled" is.., allemaal groene / gele blokken die door het beeld heen gaan, en soms is het er wel, en soms is het er ook niet.. (ongeveer in een ratio van 9x slecht, en 1 x goed..)
Mijn core is licht beschadigd, maar met het foutopspoorprogrammatje waarnaar er hier gelinkt werdt worden er geen fouten weergegeven.
Ik heb Windows XP, 2000 en 98 geprobeerd, met alle drivers die ik kon vinden, en de Radeon laten omruilen in de winkel.., allemaal geen resultaat gehad..
Het vreemde is ook dat het probleem zich pas gaat voordoen als ik de drivers heb geïnstalleerd.., als ik de standaard windows drivers gebruik dan heb ik helemaal geen probleem, dan start hij telkens meteen op (maar ik kan dan maar tot 1024x768 gaan, en ik heb geen OpenGL/D3D support.., niet echt handig dus)
In een ander systeem is de kaart helemaal goed, alle functionaliteit is er meteen na het installeren van de drivers.
Misschien dat er iemand hier van de hardwareguru's een ideetje heeft waarmee ik het kan oplossen..