Ik heb net even mijn waterblok erafgehaald en er Artic Aluminia opgesmeerd, op de manier waarp dat hier aangeraden werd (klein drupje op core, met pasje uitsmeren totdat het een flinterdun laagje is). Vervolgens mijn pc aangezet, die tijdens het opstarten van Windhoos 2000 uitviel.
Gouw stekker eruit, core en waterblok erafgehaald,
helemaal schoongemaakt, potloodstreepjes uitgegumd en het geheel weer erop gezet.
Maar nu ziet mijn desktop er zo uit:

Het vreemde is dat voor de rest alles normaal is, behalve het plaatje van het processor socket op t.net frontpage.
De processor wordt niet overdreven warm, het waterblok ook niet en ik heb net aan de achterkant van het moederbord, op de plek waar de processor core zit gevoeld en dat is ook maar lauwtjes.
Mijn processor is een Thunderbird 800 en hij is niet overgeclocked. De Vcore staat standaart op 1,75 Volt.
Iemand enig idee wat ik in godsnaam gesloopt heb?
Ik merk net dat alle .jpg icons er ook zo creatief uitzien.
Zou er iets mis zijn met het windows gedeelte dat jpges verwerkt?
Gouw stekker eruit, core en waterblok erafgehaald,
helemaal schoongemaakt, potloodstreepjes uitgegumd en het geheel weer erop gezet.
Maar nu ziet mijn desktop er zo uit:
Het vreemde is dat voor de rest alles normaal is, behalve het plaatje van het processor socket op t.net frontpage.
De processor wordt niet overdreven warm, het waterblok ook niet en ik heb net aan de achterkant van het moederbord, op de plek waar de processor core zit gevoeld en dat is ook maar lauwtjes.
Mijn processor is een Thunderbird 800 en hij is niet overgeclocked. De Vcore staat standaart op 1,75 Volt.
Iemand enig idee wat ik in godsnaam gesloopt heb?
Ik merk net dat alle .jpg icons er ook zo creatief uitzien.
Zou er iets mis zijn met het windows gedeelte dat jpges verwerkt?
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.