Mijn complimenten voor deze prachtige actie!
Ik stond twee minuten stil op de vluchtstrook (dat mocht wel niet maar daar heb ik uit respect voor alle slachtoffers die we gedenken op zijn Hollands gezegd "schijt aan")
Dan nog even een wat late reactie op het onderstaande
Mijn moeder is ook overleden en ja, ook ik ga alleen op haar sterfdag naar haar graf en leg bloemen.
Verder is zij ALTIJD en ELKE dag in mijn gedachten alleen op die ene dag geef ik er extra aandacht aan.
Net als dierendag en secretaressedag, even extra aandacht, net als op 1e en 2e Kerstdag en op Dodenherdenking, extra aandacht.
Uit respect, iets wat ik in jou reacties en gedachtegang mis.
Jammer, misschien zegt het iets over jou of heb je iets niet meegekregen in je opvoeding.
Ik stond twee minuten stil op de vluchtstrook (dat mocht wel niet maar daar heb ik uit respect voor alle slachtoffers die we gedenken op zijn Hollands gezegd "schijt aan")
Dan nog even een wat late reactie op het onderstaande
Ik ga elk jaar naar de kerstmis, niet omdat ik in Christus geloof of de geboorte van Christus wil vieren maar wel geloof en hoop op een Vrede op Aarde, dat is de grote gedachte achter het kerstfeest, dat zal je wel ontgaan zijn in de jaren die je nu hier op aarde rondloopt.Op zaterdag 04 mei 2002 20:15 schreef Hennie-M het volgende:
blablable en verder,
En wat die vergelijking met de kerk te maken heeft,
dat is heel simpel uit te leggen.
met kerst is het ook altijd fucking druk in de kerk. Al die schijnheilige sodemieters moest je eigenlijk entree betalen want mijn oma die elke week gaat past er gewoon niet in!
En kijk dan naar het kerkhof hetzelfde verhaal! Allemaal mensjes die alleen voor vandaag het graf van hun dierbaren schoonmaken en die je er verder eigenlijk nooit ziet.
Mijn moeder is ook overleden en ja, ook ik ga alleen op haar sterfdag naar haar graf en leg bloemen.
Verder is zij ALTIJD en ELKE dag in mijn gedachten alleen op die ene dag geef ik er extra aandacht aan.
Net als dierendag en secretaressedag, even extra aandacht, net als op 1e en 2e Kerstdag en op Dodenherdenking, extra aandacht.
Uit respect, iets wat ik in jou reacties en gedachtegang mis.
Jammer, misschien zegt het iets over jou of heb je iets niet meegekregen in je opvoeding.