There is no art to find the minds construction in the face
-
Splinter Cell met 600kb/s imagine my frustration.
Staat op 100mbit en alsnog . . lijkt me meer 10mbit maar dat zou nog traag zijn dan.
[ Voor 13% gewijzigd door xonide op 23-11-2002 18:02 ]
-
En je moet je sig ff aanpassen
Verwijderd
Waarom die sig aanpassen? Ik zie er nix fout aan.Muppet schreef op 23 november 2002 @ 18:32:
Is de moeite waard. Gebruik nu ook Flash maar zal ff checken of passive mode aanstaat ja of nee.
En je moet je sig ff aanpassen
Ik heb upload van 2,5 mb/s ongeveer.
Ik had eerst hetzelfde probleem, tussen 600-1000 KB/s upload, erg irritant.Muppet schreef op 23 November 2002 @ 17:57:
ik kom niet boven de 1mb uitwerkt trouwens goed dat ding hoor
Splinter Cell met 600kb/s imagine my frustration.
Staat op 100mbit en alsnog . . lijkt me meer 10mbit maar dat zou nog traag zijn dan.
Nu gebruik ik Windows Commander ( http://www.ghisler.com/download.htm ) en die doet het tussen de 2.5-4 meg /s
Das al een hele verbetering, tis het proberen waard iig.
Ik moet mijn huidige XBXO nog modden (ben nog steeds op zoek naar een adres waar ik de XoduX/Matrix kan halen *kuch MSN *Kuck EMAIL).
Als die christmas pack er komt haal ik die zodat ik hier 2 XBOX'en heb. 1 Modded, 1 Origineel. Een tweede controller, Splinter Cell, Jetset, Sega GT, Halo wil ik ook nog wel hebben. Dan is €300 niet veel aangezien je er ook nog eens een XBOX bij krijgt
Verwijderd
Oh ja misschien kost een xbox 150 euro:klikRolfLobker schreef op 24 November 2002 @ 01:16:
Als die Christmas pack inderdaad uitkomt ga ik hem halen ondanks dat ik al een XBOX heb.
Ik moet mijn huidige XBXO nog modden (ben nog steeds op zoek naar een adres waar ik de XoduX/Matrix kan halen *kuch MSN *Kuck EMAIL).
Als die christmas pack er komt haal ik die zodat ik hier 2 XBOX'en heb. 1 Modded, 1 Origineel. Een tweede controller, Splinter Cell, Jetset, Sega GT, Halo wil ik ook nog wel hebben. Dan is €300 niet veel aangezien je er ook nog eens een XBOX bij krijgt
Maar of dat ook in europa zo is. Dat weet ik niet. Maar er gaat in ieder geval iets gebeuren. Misschien krijgen wij die christmas pack and amerika een xbox voor 150euro. Trouwens de gamecube voor 100euro is bijna niks
en die Xbox christmas pack klinkt helemaal mooi
This space is occupied
Als die price-drops idd komen dan schaf ik mij direct nog een XBOX, PS2 en Cube aan.
Ik wilde ze sowieso alledrie hebben dus een beter moment is er dan niet.
Verwijderd
Zelfde verhaal meestal 600 tot 800 kb gemiddeledRed devil schreef op 23 November 2002 @ 23:41:
[...]
Ik had eerst hetzelfde probleem, tussen 600-1000 KB/s upload, erg irritant.
Nu gebruik ik Windows Commander ( http://www.ghisler.com/download.htm ) en die doet het tussen de 2.5-4 meg /s![]()
Das al een hele verbetering, tis het proberen waard iig.
Verwijderd
enigma en x-ecuter.
wat is nou precies het verschil
enigma hoef je blijkbaar niet te solderen.
en met de x-ecuter kan je een grotere harddisk inzetten zonder de bios te veranderen.
verde kunnen beide games spelen van alle regio's
maar zit er verder nog verschil in? want anders lijkt mij die enigma chip toch wel makkelijker en hij is goedkoper.
en de post hierboven heeft het over x-ecutor 2 wat heeft die dan nog meer?
"If u do something do it with style, or do it at all."
Ik zit te twijfelen tussen het kopen van een snowboard game:
Amped of SSX Tricky.
Welke is leuker? ik heb SSX Tricky al op PS2 gespeeld, en vond dat wel lache.. maar is amped veel serieuser of dat niet?
[ Voor 4% gewijzigd door Insano op 25-11-2002 08:32 . Reden: tiepVauT ]
kijk ook is naar transworld snowboarding.DSC schreef op 25 November 2002 @ 08:31:
Even tussendoor:
Ik zit te twijfelen tussen het kopen van een snowboard game:
Amped of SSX Tricky.
Welke is leuker? ik heb SSX Tricky al op PS2 gespeeld, en vond dat wel lache.. maar is amped veel serieuser of dat niet?
schijnt wel vet te zijn.
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
ik wilde eigenlijk weten welke streamer jullie gebruiken en welke mediaplayer? Ik heb zelf nu xbox mediaplayer 1.02 erop en die bevalt goed. Scrollen in films (spoelen) gaat goed, en ook subtitle support is toch wel erg relaxed ookal is het alleen maar srt formaat.
iemand anders nog goeie players kunnen vinden?
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Gister ook die nieuwe x2 bios erop gezet met igr. relaxed man!
-
wat is igr????xonide schreef op 25 November 2002 @ 12:38:
Je hebt ook nog Yamp (Yet another media player) die werkt ook wel fijn, al merk ik dat xbmp stabieler is. Als streamer gebruik Relax.. werkt goed en is lekker makkelijk. Al moet ik zeggen dat ik het toch prettiger vind om al m'n video's ed op de harde schijf te zetten.
Verwijderd
Ik heb niet het hele topic gelezen dus het kan zijn dat je het al geprobeerd hebt.. Sorrie dan, maar heb je al de settings op je xbox veranderd? Bij mij gaat het nl ontzettend hard met total commander. Als ik er wat opzet met ongeveer 5 mb/s, en als ik er wat af haal een stuk sneller nog zelfs..Muppet schreef op 24 november 2002 @ 21:23:
[...]
Zelfde verhaal meestal 600 tot 800 kb gemiddeledcuteftp nog trager. Op mijn switch staat dat ie op 100mbit zit maar qua snelheid niet echt.
In Game Reset . dan kun je met een toetscombinatie (R+L+Back+Start) de xbox resetten.. je komt dan in de dash terecht. mega handig dus
-
HT-addict in spe
Welke settings op je Xbox ??Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 13:06:
[...]
Ik heb niet het hele topic gelezen dus het kan zijn dat je het al geprobeerd hebt.. Sorrie dan, maar heb je al de settings op je xbox veranderd? Bij mij gaat het nl ontzettend hard met total commander. Als ik er wat opzet met ongeveer 5 mb/s, en als ik er wat af haal een stuk sneller nog zelfs..
Ik ga vanavond ff proberen met een cross en als gateway de pc waar ik meestuur opgeven kijken of dat beter gaat.
[ Voor 12% gewijzigd door Muppet op 25-11-2002 15:45 ]
lol, ik kan me nog wel threads herinderen waarin beweert werd dat MS louter een paar toppers aan begin zou hebben en dat GC over langere duur een breder aanbod zou hebbenTheEvilCuber schreef op 24 November 2002 @ 10:43:
ik ga mijn cube verkopen en een XBox halen.. ik heb geen zin meer om te wachten op die slome jappen tot ze eindelijk 1 spelletje hier ook uit latenkomen
en die Xbox christmas pack klinkt helemaal mooi

Verwijderd
ja is ook zo. Alleen de evilcuber heeft een xbox voor zijn hoofd en kan er niet doorheen kijken (duh)raptorix schreef op 25 november 2002 @ 15:49:
[...]
lol, ik kan me nog wel threads herinderen waarin beweert werd dat MS louter een paar toppers aan begin zou hebben en dat GC over langere duur een breder aanbod zou hebben![]()
EvilCuber => EvilXboxer
Ik heb eens zo'n lijst met alle CD-R / CD-RW / DVD-R DVD-RW media die gelezen kan worden door de xbox, voorbij zien komen. Iemand een URL?
Verwijderd
Kan je die eigenlijk ook op bijv. een Bioxx zetten? Of is die speciaal voor X-ecuters. Want er is ook Evox 2.6 maar daar zit geen IGR in dacht ik.xonide schreef op 25 november 2002 @ 12:38:
net ff shinobi trailer gezien volgens mij word dat spel ook super gaaf.
echt steeds meer te overwegen z'n doos te gaan halen. ipv ps2
Verwijderd
We hadden jullie niet zo lang geleden gewaar gemaakt over de mogelijke Xbox megapack die Halo, SplinterCell, Jet Set Radio Future & GT2002 zou bevatten en €285 zou kosten. Nu gaan Nintendo en Sony ook waarschijnlijk zo'n packs uitbrengen.
Nintendo's Gamecube pack zou maar liefst 10 games bevatten! Luigi's Mansion, Legends of Wrestling, Extreme G3, Crash Bandicoot: Wrath of Cortex, Tony Hawks Pro Skater 3, Burnout, Star Wars: Rogue Squadron, 18 Wheeler American Pro Trucker, Spider-Man en Zoo Cube en dit voor het futtele bedrag van €375! Uitgerekend is dat €18 per spel.
Sony zou ook een megapack voor de Playstation 2 uitbrengen tegen de kerst, en deze zou 5 games, 2 dvd's en een stuurwiel bevatten! Burnout, Star Wars Jedi Starfighter, Eternal Ring, Crazy Taxi, Crash Bandicoot The Wrath of Cortex en een V3 FX Racing Wheel, Ace Ventura - When Nature Calls en AI op DVD, en dit ook voor €375.
Voorlopig zijn deze offers alleen geldig in Toys r' us in de UK.
We kunnen alleen hopen dat deze megapacks België ook bereiken, want het zijn echt wel hete offers!
Ik geloof dr geen biet van een Gamecube met 10 gamesVerwijderd schreef op 26 November 2002 @ 08:24:
van games.telenet.be :
Nintendo's Gamecube pack zou maar liefst 10 games bevatten! Luigi's Mansion, Legends of Wrestling, Extreme G3, Crash Bandicoot: Wrath of Cortex, Tony Hawks Pro Skater 3, Burnout, Star Wars: Rogue Squadron, 18 Wheeler American Pro Trucker, Spider-Man en Zoo Cube en dit voor het futtele bedrag van €375! Uitgerekend is dat €18 per spel.
/edit
Hoewel het lijkt best wel wel serieus nieuws? de source van games.telenet.be gaat naar www.xboxgamers.com en daar lijken ze zeer zeker van hun zaak..
[ Voor 48% gewijzigd door Dark_M op 26-11-2002 08:46 . Reden: ingekort ]
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Verwijderd
Ik zou zeggen ga naar Engeland en ga daar naar de intertoys en bekijk het jezelf als je mij niet gelooft.DarK_M schreef op 26 November 2002 @ 08:41:
[...]
Ik geloof dr geen biet van een Gamecube met 10 gameskom op zeg dat geloof je toch zeker zelf niet. Door de lage prijs van de console moet er juist verdient worden op de games die niet meer gekocht worden omdat iedereen er al 10 heeft en dan heb je niet bepaald de behoefte om er de eerste paar maand nog meer bij te kopen lijkt mij.
Ik bedoel de xbox word toch ook voor 285 euro met 4 spellen(4 top spellen) verkocht. En de ps2 word met 5 spellen 1 stuur en 2 dvds verkocht voor 375 euro. Dus wat is er nou zo vreemd aan een gamecube met 10 spellen voor 375euro??
De gamecube word in amerika deze kerst verkocht voor 100dollar. de ps2 en xbox voor 150dollar. De gamecube word goedkoop geproduceerd en kan dus voor nietzoveel geld verkocht worden.
Sorry geen tijdVerwijderd schreef op 26 november 2002 @ 08:47:
[...]
Ik zou zeggen ga naar Engeland en ga daar naar de intertoys en bekijk het jezelf als je mij niet gelooft.
Ehh de xbox wordt verkocht voor €259 met 2 games tenminste hier in Nederland dan of is dat in engeland nog weer andersIk bedoel de xbox word toch ook voor 285 euro met 4 spellen(4 top spellen) verkocht. En de ps2 word met 5 spellen 1 stuur en 2 dvds verkocht voor 375 euro. Dus wat is er nou zo vreemd aan een gamecube met 10 spellen voor 375euro??
Hm wel lekker goedkoop maar wordt dat hier ook zo? ik mag toch aannemen van wel... toch?De gamecube word in amerika deze kerst verkocht voor 100dollar. de ps2 en xbox voor 150dollar. De gamecube word goedkoop geproduceerd en kan dus voor nietzoveel geld verkocht worden.
Verwijderd
oh nee ik vat het niet persoonlijk op want het komt niet van mij maar van die siteDarK_M schreef op 26 november 2002 @ 09:14:
[...]
Sorry geen tijden ik neem aan dat je mijn edit niet gelezen had. (En het was ook niet als een persoonlijke aanval tegen jou bedoelt, want ik krijg de indruk dat je je het wel zo Interpreteert)
[...]
Ehh de xbox wordt verkocht voor €259 met 2 games tenminste hier in Nederland dan of is dat in engeland nog weer anders
[...]
Hm wel lekker goedkoop maar wordt dat hier ook zo? ik mag toch aannemen van wel... toch?
Ja in engeland worden die pakketen verkocht dus ook die xbox met 4 spellen voor 285 euro. Hier in Nederland idd met 2 spellen voor 265euro.
Ik weet niet of wij in Europa prijsdroppings krijgen maar ik weet wel heel zeker (hopelijk) dat wij die pakketten krijgen ipv die prijsdroppings. Als Engeland iets doet moet Duitsland en Frankrijk het ook hebben want ze liggen alle drie in Europa dus het lijkt me dom wanneer alleen UK die actie krijgt en Duitsland en Frankrijk niet. Ik zeg even Frankrijk en Duitsland erbij omdat die veel belangerijker zijn dan Nederland
Dus het is nog even afwachten wat er gaat gebeuren.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Dan ga ik dat is ff uitproberen
Edit: zonder resultaat, ik heb Evox 2.6 erop gezet, en hij wou niet booten.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 16:35 ]
Je hebt een PCBioxx begrijp ik? En het Evox 2.6 BIOS werkt daar niet mee?Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 14:12:
Met welk BIOS draai je nu dan?
En heb je het nieuwe Xecuter BIOS met IGR nu wel of niet geprobeerd?
Heb je d'r een 1 mb file van gemaakt?Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 14:12:
[...]
en heb dus ni een western digitial HDD over van de xbox
deze wil ik graag in mijn 2e systeempje gooien (gewone computer)
Moet ik natuurlijk eerst de drive formateren enzo
maar ik kan die disk niet vinden in de computer
en met fdisk zegt ie doodleuk dat ie de schijf niet inkan / mag.
hoe maak ik hem nu klaar voor normaal pc gebruik ??
** edit **
heb een tutorial gevonden op een goeie site x-boxscene.
[ Voor 9% gewijzigd door xdc op 26-11-2002 22:50 ]
slimmehotspot.nl
kben vandaag jarig, en van mijn familie heb ik een mooie omgebouwde x-box gekregen met de mooiste spellen
flierp twiet blieb!
Verwijderd
Ja ik heb een Bioxx. Nee Evox 2.6 werkte niet. Ik draai nu Evx2.5.colormod.err.noani.evoxMr Magic schreef op 26 november 2002 @ 19:55:
[...]
Je hebt een PCBioxx begrijp ik? En het Evox 2.6 BIOS werkt daar niet mee?
Met welk BIOS draai je nu dan?
En heb je het nieuwe Xecuter BIOS met IGR nu wel of niet geprobeerd?
Een aangepaste evox 2.5 dus
Ik heb evox 2.6 en evox 2.6 eject fix geprobeerd, dus niet de x-ecuter.
Moet dat dan? Ik dacht dat de Bioxx vanalles aan kon
is dat een gewone harddisk van de lokale computerboer?
De Bioxx kan wel verschillende BIOS sizes aan, maar je moet er wel altijd een 1 MB file van maken voor je flasht. Dit doe je op de DOS-prompt als volgt:Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 23:13:
Moet dat dan? Ik dacht dat de Bioxx vanalles aan konHet is een 256k bios, en ik zou niet weten hoe ik er 1mb van maak.
1
| copy /b 256K.BIN+256K.BIN+256K.BIN+256K.BIN 1024K.BIN |
Let op de /b en de plus-tekens, die zijn allebei erg belangrijk
Je kopieert dus 4 keer dezelfde image naar een 1 MB file.
GefeliciteerdVerwijderd schreef op 26 November 2002 @ 23:12:
w000000000000000000000t![]()
![]()
kben vandaag jarig, en van mijn familie heb ik een mooie omgebouwde x-box gekregen met de mooiste spellen![]()
(splinter cell e.d )
flierp twiet blieb!
Jep elke die je maar wilt zolang ie niet groter is dan 137 gig ( x-box ziet niet meer dan 137 gig)jazzVL schreef op 26 November 2002 @ 23:14:
ander harddsik in je xdoos zetten.
is dat een gewone harddisk van de lokale computerboer?
-
gaaf man.
is toch wat anders dan p-station
120 gb moet genoeg zijn.
heeft mijn eigen comp nu niet eens.:P
Mja, als je dat dus niet doet flipt je xboxMr Magic schreef op 26 November 2002 @ 23:32:
[...]
De Bioxx kan wel verschillende BIOS sizes aan, maar je moet er wel altijd een 1 MB file van maken voor je flasht. Dit doe je op de DOS-prompt als volgt:
code:
1 copy /b 256K.BIN+256K.BIN+256K.BIN+256K.BIN 1024K.BIN
Verwijderd
Trouwens, ik weet wel dat er al veel over is gezegd maar weet iemand een beetje zeker vanaf welke productiedatum zo ongeveer de nieuwe 1.1 XBoxen hier worden verkocht? ik hoor van sommige mensen oktober 2002 en van andere augustus 2002
Tnx.

Ik dacht dat hier ook games beproken werden..
in ieder geval:
KILLER INSTINCT KOMT NAAR DE XBOX!!!
Dit las ik net in een Xbox-magazine, rare heeft al heel wat plannen klaarliggen.
Verder wordt de productiesnelheid van RARE-games flink opgeschroefd, omdat het veel makkelijker schijnt te zijn opde box te programmen ipv op de GameCube/N64. Goed nieuws dus
" Play the violent strings of my symphony "
Verwijderd
niet goed nieuws. Zo krijg je slechte games. En nu nintendo er niet achter zit ben ik benieuwd wat rare er van gaat bakken. Want om eerlijk te zijn wil MS zo vlug mogelijk een rare game uithebben zodat het tenminste verkoopt omdat het van rare is. Rare heeft de tijd nodig voor een game en MS heeft daar geen tijd voor.Symphony-X schreef op 27 November 2002 @ 16:07:
jezus man, kunnen ze dit topic niet het grote 'mod-je-Xbox-topic' noemen??
Ik dacht dat hier ook games beproken werden..
in ieder geval:
KILLER INSTINCT KOMT NAAR DE XBOX!!!
Dit las ik net in een Xbox-magazine, rare heeft al heel wat plannen klaarliggen.
Verder wordt de productiesnelheid van RARE-games flink opgeschroefd, omdat het veel makkelijker schijnt te zijn opde box te programmen ipv op de GameCube/N64. Goed nieuws dus
We zien wel.
Verwijderd
Thnx dude!Mr Magic schreef op 26 November 2002 @ 23:32:
[...]
De Bioxx kan wel verschillende BIOS sizes aan, maar je moet er wel altijd een 1 MB file van maken voor je flasht. Dit doe je op de DOS-prompt als volgt:
code:
1 copy /b 256K.BIN+256K.BIN+256K.BIN+256K.BIN 1024K.BIN
Het is geluktWimo. schreef op 27 november 2002 @ 14:13:
[...]
Mja, als je dat dus niet doet flipt je xboxGaat ie rood/groen staan te flitsen.. laat ff horen of het gelukt is
Edit: Hij staat er nu dus op, alleen weet ik de code van dat IGR niet. Ik las wel ergens beide triggers, back en start indrukken, alleen die werkte niet.
En ook vond ik de vorige die ik had, (zonder groene flubber ding, en xbox logo was rood) wel kewler, kan ik dat met deze bios ook doen?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 16:43 ]
Naar eigen zeggen hadden ze vooral die tijd nodig omdat het programmeren vrij moeilijk was. Bij de Xbox zou dat anders zijn.Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 16:12:
Rare heeft de tijd nodig voor een game en MS heeft daar geen tijd voor.
" Play the violent strings of my symphony "
-
Iemand die neXgen heeft geprobeerd, ik hoor iedereen alleen maar over Evox.
Blaat, rare heeft genoeg kennis in huis om fatsoenlijke games te releasen.. hoe kom je trouwens aan de inside information dat ms z.s.m. een rare game wil releasen...Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 16:12:
[...]
niet goed nieuws. Zo krijg je slechte games. En nu nintendo er niet achter zit ben ik benieuwd wat rare er van gaat bakken. Want om eerlijk te zijn wil MS zo vlug mogelijk een rare game uithebben zodat het tenminste verkoopt omdat het van rare is. Rare heeft de tijd nodig voor een game en MS heeft daar geen tijd voor.
We zien wel.
Verwijderd
IN de eerste plaats: Er zijn mensen uit rare.Wimo. schreef op 27 November 2002 @ 18:07:
[...]
Blaat, rare heeft genoeg kennis in huis om fatsoenlijke games te releasen.. hoe kom je trouwens aan de inside information dat ms z.s.m. een rare game wil releasen...
ten tweede: Nintendo was altijd the backbone van rare geweest.
ten derde: Meen je dat MS echt zo een geduld heeft op rare?? Kom op hey. MS heeft net weet ik hoeveel geld betaald voor Rare dus die wilt zo snel mogelijk een spel zien met de stempel van rare erop.
En om eerlijk te zijn is SFA tegenvallig. Rare is gewoon niet de oude Rare.
En ik hoop zekers dat rare goeie spellen gaat maken. Want ik heb nl. ook een xbox over een paar weken dus ik hoop zekers dat rare met goeie spellen komen maar ik zeg alleen mijn mening ervoor en mijn inzien daarvan. Want rare heeft gewoon echt de tijd nodig. SFA zou bv. voor de n64 uitkomen maar dat hadden ze niet gehaald. En ze hadden het niet eens eens gehaald voor de launch van de GC.
iig ik hoop dat je me meer snap
Verwijderd
Splinter Cell is vanaf gisteren reeds te koop! Wie heeft hem al? Ik haal hem zaterdag.
Hoe kom je nou bij die kennis? Wie weet heeft ms helemaal geen haast.. dat jij dat DENKT wil niet zeggen dat het zo is...Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 21:15:
[...]
IN de eerste plaats: Er zijn mensen uit rare.
ten tweede: Nintendo was altijd the backbone van rare geweest.
ten derde: Meen je dat MS echt zo een geduld heeft op rare?? Kom op hey. MS heeft net weet ik hoeveel geld betaald voor Rare dus die wilt zo snel mogelijk een spel zien met de stempel van rare erop.
onthoud dat de x-box evenveel games console is als de GC, x-box wil graag goeie games produceren, en ik zie gates er niet voor in om snel rommel op de markt te pompen, zo slim zijn ze weer wel.
Verwijderd
EN jij wilt het tegendeel bewijzen??Wimo. schreef op 27 November 2002 @ 22:36:
[...]
Hoe kom je nou bij die kennis? Wie weet heeft ms helemaal geen haast.. dat jij dat DENKT wil niet zeggen dat het zo is...
Jazekers zijn het allebei consoles. Maar MS en Nintendo zijn 2 heel verschillende bedrijven.Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 22:39:
idd wimo. , Rare is een geniaal bedrijf wat ze diverse malen hebben bewezen bij nintendo, ik zie niet waarom ze dat niet kunnen op de x-box
onthoud dat de x-box evenveel games console is als de GC, x-box wil graag goeie games produceren, en ik zie gates er niet voor in om snel rommel op de markt te pompen, zo slim zijn ze weer wel.
MS wilt consoles kwijt. Zo snel mogelijk. Het gaat em niet om de gaming maar om zo snel mogelijk op nummer 1 te staan en geld verdienen. Daarom geven ze de xbox bijna gratis weg zodat iedereen de xbox2 gaat kopen zodat ze winst kunnen maken. En reken er maar op dat MS geen geduld heeft.
Ze wilde zelfs nintendo overkopen

Meen je nou echt dat MS zoveel geduld heeft als nintendo?? Nouja nintendo had ook niet veel geduld want daarom hadden ze Rare verkocht (duh). Dus ik denk echt niet dat MS zoveel geduld heeft. Ze verliezen al veel in de console afdeling (ja dat hadden ze dus niet verwacht dat ze zo slecht zouden doen). Daarom proberen ze alles los en vast zit kopen en games produceren wie en gek. Zodat ze in 2004/5 de xbox2 kunnen launchen.
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 22:55 ]
Verwijderd
Weet je wat grote Linux aanhangers altijd waarderen van MS; hun ontwikkelomgevingen. En hetzelfde geldt voor de Xbox development, het is velen malen makkelijker om voor de doos de programmeren dan voor bijv. de ps2. Daardoor hoef je je minder te focussen op het programmeren an sich en zal (zeker op termijn) de creativiteit alleen maar bevorderd worden.
Zoals ik al zei.. ben blij dat jij hechte contacten hebt met het o zo evil microsoft bedrijf... hou toch op, we weten nou onderhand wel dat je nintendo fantastisch vindVerwijderd schreef op 27 November 2002 @ 22:45:
[...]
EN jij wilt het tegendeel bewijzen??
[...]
Jazekers zijn het allebei consoles. Maar MS en Nintendo zijn 2 heel verschillende bedrijven.
MS wilt consoles kwijt. Zo snel mogelijk. Het gaat em niet om de gaming maar om zo snel mogelijk op nummer 1 te staan en geld verdienen. Daarom geven ze de xbox bijna gratis weg zodat iedereen de xbox2 gaat kopen zodat ze winst kunnen maken. En reken er maar op dat MS geen geduld heeft.
Ze wilde zelfs nintendo overkopen. Weet je wat dat had betekend? Dat de hele gamemarkt instort omdat er dan geen concurrentie meer is. Voor MS boeien de spellen (anders hadden ze nintendo niet proberen te overkopen) weinig en bij hun is het zo: Als het er maar goed uitziet (graphics) dan is het goed.
Meen je nou echt dat MS zoveel geduld heeft als nintendo?? Nouja nintendo had ook niet veel geduld want daarom hadden ze Rare verkocht (duh). Dus ik denk echt niet dat MS zoveel geduld heeft. Ze verliezen al veel in de console afdeling (ja dat hadden ze dus niet verwacht dat ze zo slecht zouden doen). Daarom proberen ze alles los en vast zit kopen en games produceren wie en gek. Zodat ze in 2004/5 de xbox2 kunnen launchen.
Vind de nintendo een beetje te kiddy spellen hebben imho. Van die image willen ze vanaf maar daar heb ik nu niks aan. Doe mij maar lekker de Xbox want Splinter Cell is ENORM vet
Mee eensMuppet schreef op 28 november 2002 @ 14:07:
Nou hij kan zeggen wat hij wil maar ik vind die Xbox een knap staaltje console en goeie spellen hebben.
Niet mee eensVind de nintendo een beetje te kiddy spellen hebben imho. Van die image willen ze vanaf maar daar heb ik nu niks aan. Doe mij maar lekker de Xbox want Splinter Cell is ENORM vet
Anyway wat ik ff wil weten je kan met de xbox DVD's afspelen maaruh maakt dat ook nog wat uit welke regio? of kan je gewoon elke regio afspelen.....
En moet je persé zo'n afstandbediening aanschaffen?
Aangezien ik mario niet echt leuk vind maakt het mij dus wel uit. Zelda vind ik daarentegen meesterlijk. Pikmin vind ik ook niks . .DarK_M schreef op 28 November 2002 @ 14:37:
[...]
Mee eens
[...]
Niet mee eenswat maakt het nou uit dat die spellen kiddy zijn? het gaat erom dat je lol beleeft aan het spel en of dat nou met Mario is of met een spel waar de lichaamsdelen in het rond vliegen maakt dus geen flikker uit
Dus kijkend waar ik de leukste spellen op uit vond komen heb ik mijn keuze voor de xbox gemaakt.
Alleen jammer dat er nog niet zoveel RPG's uitzijn. Alhoewel Sudeki volgens mij geniaal wordt alleen nog lang duurt
Verwijderd
ff een snel vraagie tussendoor zou ik een 80Gig 5400rpm schijf in me X-Box
pleuren of kan er ook een 7200rpm schijf in. Er gaat namelijk een gerucht dat
je x-box oververhit raakt bij een 7200 rpm schijf.
dusssss.....
Xbox + Gt 2002 + Jetset + Blinx € 299,95
Verwijderd
omg. *zucht* jij bent best....tja....laten we het zo zeggen je weet niet veel.Wimo. schreef op 28 november 2002 @ 12:09:
[...]
Zoals ik al zei.. ben blij dat jij hechte contacten hebt met het o zo evil microsoft bedrijf... hou toch op, we weten nou onderhand wel dat je nintendo fantastisch vind
Lees voordat je blaat. Ik had het over Microsoft niet over de xbox. Nintendo kiddy spellen (hehe)Nou hij kan zeggen wat hij wil maar ik vind die Xbox een knap staaltje console en goeie spellen hebben.
Vind de nintendo een beetje te kiddy spellen hebben imho. Van die image willen ze vanaf maar daar heb ik nu niks aan. Doe mij maar lekker de Xbox want Splinter Cell is ENORM vet
En splinter cell komt ook op de pc

Blinx....dat is nou een kiddy spel.Lees net bij de bart-smit dat er weer een nieuwe actie is (volgens mij)
Xbox + Gt 2002 + Jetset + Blinx € 299,95
Dat vind ik nou wel meevallen, ik bedoel wanneer is een spel kiddy
Ik vind leren en lezen met goofy (ofzoiets) pas kiddy
Ik hoef niet altijd spelletjes met bloed en meuk erin, zonder kan ook wel leuk zijn maar is nog niet meteen kiddy
Ik heb een nintendo 8 bit gehad een 16 bit met 23 legale spellen en ik heb hier een N64 staan dus begin nou niet over nintendo over mij. Ik heb de lineup best gezien maar mijn keus is toch naar Xbox gegaan.Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 16:16:
[...]
omg. *zucht* jij bent best....tja....laten we het zo zeggen je weet niet veel.
[...]
Lees voordat je blaat. Ik had het over Microsoft niet over de xbox. Nintendo kiddy spellen (hehe)![]()
. Achja ik hou mijn mond hierover want dat is zinloos tegen iemand praten die niet de lineup van nintendo heeft gezien.
En splinter cell komt ook op de pc![]()
.
[...]
Blinx....dat is nou een kiddy spel.
En we hebben het hier toch niet over Microsoft? Wat heeft dat in dit topic voor zin. We hebben het hier over consoles niet over bedrijven.
Maar smaken verschillen mag toch of niet . . respecteer gewoon iemands keuze als jij nintendo wil prima maar dan hoef je toch niet xbox af te kraken, of in jouw geval Microsoft. Heb jij soms contacten bij de marketing afdeling daar als je zo precies weet wat hun werkwijze is. Of ben je zo iemand die al standaard een hekel aan Microsoft heeft maakt niet uit wat voor product ze neerzetten.
Kan aan mij liggen maar ik vind de meeste spellen heerlijk spelen en dan bedoel ik niet alleen grafisch. Geloof me heb al de nodige ervaring met console games.
Ook al komt Splinter Cell op de PC, ik vind het 10 keer leuker en beter spelen op een console met wat vrienden voor de TV dan met zijn 5-en achter een pc te gaan zitten.
[ Voor 7% gewijzigd door Muppet op 28-11-2002 16:27 ]
Inderdaad, je kunt er beter een 5400rpm HDD inknallen, omdat je xboxje anders wel heel heet wordt. Ik weet niet welke harddisk ik erin ga zetten, dus ben even aan het vergelijken (moet ook nog een modchip in (X2:lite)Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 16:06:
Hallo,
ff een snel vraagie tussendoor zou ik een 80Gig 5400rpm schijf in me X-Box
pleuren of kan er ook een 7200rpm schijf in. Er gaat namelijk een gerucht dat
je x-box oververhit raakt bij een 7200 rpm schijf.![]()
dusssss.....
Als je nog zin hebt om te contacten weet je m'n gegevens te vinden.
Lul je er dan ook uit... nutteloze flames heeft niemand wat aanVerwijderd schreef op 28 november 2002 @ 16:16:
[...]
7200 rpm werkt ook perfect.. heb em er al maanden inzittenHertogJan schreef op 28 november 2002 @ 16:48:
[...]
Inderdaad, je kunt er beter een 5400rpm HDD inknallen, omdat je xboxje anders wel heel heet wordt. Ik weet niet welke harddisk ik erin ga zetten, dus ben even aan het vergelijken (moet ook nog een modchip in (X2:lite)
Als je nog zin hebt om te contacten weet je m'n gegevens te vinden.
Om mijn begeleider maar even dankbaar te quoten;Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 16:16:
[...]
[...]
Lees voordat je blaat. Ik had het over Microsoft niet over de xbox. Nintendo kiddy spellen (hehe)![]()
. Achja ik hou mijn mond hierover want dat is zinloos tegen iemand praten die niet de lineup van nintendo heeft gezien.
En splinter cell komt ook op de pc![]()
.
[...]
Blinx....dat is nou een kiddy spel.
FLiP.m0, wat is nou de added value van jou voor deze topic?

Wij hoeven hier geen flamewar dus dat houdt in dat je de nintendo (=doelgroep 3-12 jaar) praatjes maar voor je houdt.
Alvast bedankt voor het wegblijven.
Wat is dit voor een onzin, doelgroep 3 - 12 jaar, slaat weer helemaal nergens opRed devil schreef op 28 November 2002 @ 17:06:
[...]
Wij hoeven hier geen flamewar dus dat houdt in dat je de nintendo (=doelgroep 3-12 jaar) praatjes maar voor je houdt.
Er is GEEN kiddy console
naja de doelgroep over et algemeen van de gamecube is toch wel de wat jongere gamer (kijk maar naar al die super mega beatiful ultimate mario supershine flowerparade spellen enzo). Als mensen daar nou vrede mee nemen ipv te komen met de 3 games die niet kiddygames zijn. Ook die kiddy games kunnen vast wel leuk zijn.bAdmuTs schreef op 28 november 2002 @ 17:08:
Wat is dit voor een onzin, doelgroep 3 - 12 jaar, slaat weer helemaal nergens op
Er is GEEN kiddy console
Maar ik wacht nog steeds op Toejam & Earl III, die gaat zo hard kont schoppen
Hebbie wel gelijk in maar heb er een beetje een hekel aan dat mensen meteen zeggen van GC is kiddy en Xbox is kut want is van microsoft en PS2 is verouderd dus doet niet meer mee, iedereen ze eigen smaak. Ik bedoel me pa (52j) speelt af en toe zelfs nog op de n64 en dan notabene nog donkey kong 64Bong-One schreef op 28 November 2002 @ 17:13:
[...]
naja de doelgroep over et algemeen van de gamecube is toch wel de wat jongere gamer (kijk maar naar al die super mega beatiful ultimate mario supershine flowerparade spellen enzo). Als mensen daar nou vrede mee nemen ipv te komen met de 3 games die niet kiddygames zijn. Ook die kiddy games kunnen vast wel leuk zijn.
Zo nu iedereen blij.
Muppet schreef op 28 november 2002 @ 17:21:
Zullen we de hele discussie achterwege laten mensen, Nintendo Rules, PSX rules en Xbox rules.
Zo nu iedereen blij.
Verwijderd
Red devil schreef op 28 November 2002 @ 17:06:
[...]
Om mijn begeleider maar even dankbaar te quoten;
FLiP.m0, wat is nou de added value van jou voor deze topic?

Kijk dat jij niet weet hoe MS en heel veel andere bedrijven werken hoef je mij niet kwalijk te nemen. En ik ga het je ook niet uitleggen.Wimo. schreef op 28 november 2002 @ 16:50:
[...]
Lul je er dan ook uit... nutteloze flames heeft niemand wat aan
De gamecube is gemaakt voor 5 tot 99 jaar oude mensen. Het is bedoeld voor fun voor iedereen. Dat jij denkt dat er alleen mario spellen erop komt (er zijn trouwens maar drie spellen uit met marioBong-One schreef op 28 November 2002 @ 17:13:
[...]
naja de doelgroep over et algemeen van de gamecube is toch wel de wat jongere gamer (kijk maar naar al die super mega beatiful ultimate mario supershine flowerparade spellen enzo). Als mensen daar nou vrede mee nemen ipv te komen met de 3 games die niet kiddygames zijn. Ook die kiddy games kunnen vast wel leuk zijn.

Toejam en Earl III ziet er zekers vet uit en ga em waarschijnlijk ook kopen als er meer bekend is over de gameplay. Want tot nu toe heb ik nog geen interesante gameplay gezien of moeilijkheidsgraad.
MS ownt Rare daar ging de discussie over. en rare maakt nu spellen voor de xbox. Dus het lijkt me wel relevante informatie....beter dan al die mod gepraatEn we hebben het hier toch niet over Microsoft? Wat heeft dat in dit topic voor zin. We hebben het hier over consoles niet over bedrijven.
True True. Maar ik vind het wel erg dat niemand hier fatsoenlijk kan discusieren zonder het meteen als een flamewar te zien of een flamewar uitlokken.Muppet schreef op 28 november 2002 @ 17:21:
Zullen we de hele discussie achterwege laten mensen, Nintendo Rules, PSX rules en Xbox rules.
Zo nu iedereen blij.
(nee dit is niet tegen wimo bedoeld):
En nog iets. Ik vind het best kinderachtig dat mensen zich aangevald voelen omdat ik een gedachten over Rare neerschrijf en MS en meteen over nintendo beginnen te blaten terwijl het eigenlijk over Rare en MS ging. En niet over de xbox vs. de gamecube. Dat jullie geen argument er tegen hebben hoefen jullie niet over de gamecube beginnen (en ook nog over de gamecube zonder enige argumentatie). Ik kan je een hele lijst geven met games die wel voldoen aan jullie "oh zo volwassen" eisen voor een game. Als je alleen Mario Sunshine bij de gamecube sectie ziet daar kan ik niks aan doen. Maar maak daar dan geen flame van als je het verkeerd heb.
Btw: Mijn xbox komt deze kerstmis wanneer er een goeie deal komt (christmas pack :9~: Xbox+jsrf+gt2002+halo+splinter cell ofzo

edit: Ja de quotes zijn in random order.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 17:57 ]
Verwijderd
MS really likes our site , 'cause after the article from yesterday about them making fun of the Sony Playstation2 one of their official support pages MS decided to remove the comment.
Check out yourself: http://www.xbox.com/support/con-isdn.htm
Now ofcourse , we know MS longer then today - so we took a screenshot of the original answer yesterday :Can I use ISDN or narrowband?
No. Xbox Live was designed to be used with a high-speed Internet connection, which is why every Xbox that ships has a built-in Ethernet port.
http://users.skynet.be/bk231905/mix/xboxlive-ps2.jpg
bron: http://www.xbox-scene.com/ .
Kan em effe niet vinden maar ik heb deze info. van een andere board (nee geen nintendo forum of in die richting).
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 18:28 ]
Ok het hangt dus af van wat je onder kiddy games verstaat, de term "kiddy games" is idd niet erg positief overigens, maar idd de gamecube focussed vooral op fun, en daarom zijn de meeste games die erop uitkomen "vrolijk" ofzo, snap je wat ik bedoel? Dat mario voorbeeld was btw slechts een voorbeeldVerwijderd schreef op 28 November 2002 @ 17:54:
De gamecube is gemaakt voor 5 tot 99 jaar oude mensen. Het is bedoeld voor fun voor iedereen. Dat jij denkt dat er alleen mario spellen erop komt (er zijn trouwens maar drie spellen uit met mariovoor de GC).
Toejam en Earl III ziet er zekers vet uit en ga em waarschijnlijk ook kopen als er meer bekend is over de gameplay. Want tot nu toe heb ik nog geen interesante gameplay gezien of moeilijkheidsgraad.
En over toejam & earl 3, hij gaat een beetje als tjande1 zijn (op de megadrive), wat imo alleen maar goed is tov tjande2
Playstation 2:
Prima ding, beetje luidruchtig, maar hebben het voordeel dat er op de lopende band games voor wordt geproduceerd waar goede maar vooral matige games tussenzitten.
Gamecube:
Eveneens geweldig ding, mooie games (bijna alleen nog maar echt hoge kwaliteit games afgeleverd) mooie vormgeving (lekker klein)
Niet te hacken (tot nu toe, behalve dacht ik bij de panasonic cube, maar dan met een grote omweg.
Xbox:
Krachtigste console (staat sinds kort nu ook in mijn huiskamer) genoeg geld van het bedrijf om alle producers van spellen weg te kopen, geweldige graphics, gameplay blijft nog ff uit (hoewel er steeds meer kwaliteit aankomt)
Heerlijk hackable
Verwijderd
snellere laad tijden geloof ik niet. Want de gamecube heeft op dit moment de snelste laad tijden van alle drie. Maar die harde schijf is verdomd handigVerwijderd schreef op 28 november 2002 @ 19:19:
Ok ik probeer een aardige mening te formuleren over de 3 consoles:
Playstation 2:
Prima ding, beetje luidruchtig, maar hebben het voordeel dat er op de lopende band games voor wordt geproduceerd waar goede maar vooral matige games tussenzitten.
Gamecube:
Eveneens geweldig ding, mooie games (bijna alleen nog maar echt hoge kwaliteit games afgeleverd) mooie vormgeving (lekker klein)
Niet te hacken (tot nu toe, behalve dacht ik bij de panasonic cube, maar dan met een grote omweg.
Xbox:
Krachtigste console (staat sinds kort nu ook in mijn huiskamer) genoeg geld van het bedrijf om alle producers van spellen weg te kopen, geweldige graphics, gameplay blijft nog ff uit (hoewel er steeds meer kwaliteit aankomt)
Heerlijk hackablelekkere harde schijf erin = snellere laadtijden, geen gekloot met cd'tjes meer, divxjes kijken. kortom: mijn keuze, hoewel ik niet schroom om de ander bovengenoemde (gratis) in ontvangst te nemen
Voor de rest gaat het om de games<---- en niet de console zelf. Dus een console kan in "principe" niet zuigen omdat het om de games gaat. EN omdat heel veel titels op alle drie komen staan ze toch ergens op een geleike niveau zeg maar.
Maarja ik wil hier niet meer over discusieren (over de gc vs xbox vs playstation 2 want het gaat om de games en die komen op alle drie de consoles).
afijn, tony hawk 4 ruled echt big time, hoewel ik wel moet wennen aan de controller
kga binnenkort maar eens een gecoolde controller kopen, krijg best wel snel zweethandjes met het huidige ding
weet iemand toevallig of er ideetjes zijn om een cewl tennisspel (Virtua tennis

Srry hoor, vraag et alleen omdat ik geen zin heb om 24 pagina's door te lezen, maar laat maar, ik doe het zelf welVerwijderd schreef op 28 november 2002 @ 19:34:
als je alles wilt weten, moet je gewoon ff de laatste paar bladzijdes doorlezen, ik ga geen moeite doen voor iemand die dat zelf niet wil doen

vond de nintendo consoles eigenlijk nooit echt leuk. niet mijn soort spellen.
wat wel een cool spel lijkt op game cube is biohazzard lijkt me echt wreed maar alleen daarvoor doe ik het niet.
ps2
GT3 geweldig spel.
maar al die anderen spellen die leuk zijn kom ook op xbox.
xbox
jammer geen GT3 maar wel andere top titels.
helemaal cool nu sega redelijk op dat ding uitbrengt (ben meer voor sega games dan nintendo of playstation)
daarom waren al mijn consoles tot nu toe nog van sega.
maar ga nu denk ik xbox halen.
hard disk is indeed handig.
voor de ps2 kan je dat trouwens ook doen
linux pakket met een 40 gb hard disk
is blijkbaar legaal ook nog.
alleen zo duur 280 euro.
hier een link http://playstation2-linux.com/
dus met kerst een xdoos
Dit topic is gesloten.