Pfoe... daar vraag je wat.. Ik download gewoon ieder spel wat nieuw is.. ntsc of niet.. ik weet zo niet welke spellen ntsc zijn maar volgens mij is tony haak4 bij mij ntsc.. en marvel vs capcom ook ...
Verwijderd
259,- € Bij Intertoys..Deventer iig wel..BaSsDruM schreef op 07 november 2002 @ 14:36:
Bij de mediamarkt nu namelijk: xbox, dvd-kit, dvd jp3, xbox magazine, sega gt 2002 en jet set radio future voor 268 euro!
Alleen hadden ze die dvd paketten nog niet binnen (die 2 spellen krijg je er dan gewoon in een zakje bij)
Vreemd, de versie van th4 die ik had deed het niet, las ook op de fora van sharereactor dat het hier om een ntsc-pal probleem ging.Wimo. schreef op 12 November 2002 @ 13:16:
[...]
Pfoe... daar vraag je wat.. Ik download gewoon ieder spel wat nieuw is.. ntsc of niet.. ik weet zo niet welke spellen ntsc zijn maar volgens mij is tony haak4 bij mij ntsc.. en marvel vs capcom ook ...
-
Hmz.. das idd wazigxonide schreef op 12 november 2002 @ 14:25:
[...]
Vreemd, de versie van th4 die ik had deed het niet, las ook op de fora van sharereactor dat het hier om een ntsc-pal probleem ging.
Ja hier werkt de NTSC release van thps4 ook goed. Het spel is alleen wel erg moeilijk en ik vind dat 't wat minder om 't skaten cq tricks gaat, wat ik erg jammer vind. Je moet nu je mede skaters waarschuwen voor de politie e.d.
Beetje kinderachtig IMHO
Beetje kinderachtig IMHO
hmm. in de hoop dat als ik thuis kom vanavond dat dan de andere versie die beschikbaar was binnen is, we zien dan wel wer verder.
hier trouwens mensen die zich hebben aangemeld voor dat live gebeuren?
hier trouwens mensen die zich hebben aangemeld voor dat live gebeuren?
-
Verwijderd
thps4 werkt hier ook perfect..
is inderdaad een beetje afgezaagd..maar zo heel moeilijk vindt ik het niet. nu moet je tenminste niet meer op kuttijden letten
is inderdaad een beetje afgezaagd..maar zo heel moeilijk vindt ik het niet. nu moet je tenminste niet meer op kuttijden letten
Wonder boven wonder werkt de andere versie wel!. mooi. het ntsc/pal switch gedoe werkt ook niet echt lekker.. als ik hem op ntsc zet is m'n hele beeld vet wazig en onscherp.. (kan aan tv liggen
)
-
*PIEP*zooi... mijn xbox is dus door de TPG gejat!!! achterlijke boeren daar...
nu kan ik er wel naar fluiten
nu kan ik er wel naar fluiten
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
geen verzekering voor het feit dat het zo eentje van 150 euro was... en ik nu dus 110 euro meer moet gaan uitgeven als ik em nog wil kopen... omdat die 150 euro actie voorbij isxonide schreef op 12 November 2002 @ 23:17:
en daar is niet een verzekring voor?
Ik kreeg gister mijn Xodus/Matrix over de post. ff een batterij scoren voor de flash-tool vandaag en dan kan ik hem inbouwen. Zit alleen nog ff te peinzen welke bios ik op de Xodus moet flashen.
HT-addict in spe
heb gister ook m'n xodus binnengekregen ja, nu maar weer zien te verkopen.. in de tijd dat ik erop aan het wachten was heb ik er een pc-bioxx ingezet
-
hmmm, misschien heb ik wel interesse
Verwijderd
EvoX 2.5HenkyDoodle schreef op 13 november 2002 @ 08:42:
Ik kreeg gister mijn Xodus/Matrix over de post. ff een batterij scoren voor de flash-tool vandaag en dan kan ik hem inbouwen. Zit alleen nog ff te peinzen welke bios ik op de Xodus moet flashen.
Vandaag mijn Wehkamp-bestelling binnengekregen a € 238,45 (+ € 2,70 bezorgkosten):BaSsDruM schreef op 11 november 2002 @ 16:45:
Ik heb me dus niet vergist, gisteren gehaald voor vriend van me... sega pack en dvd kit combined zeg maar voor 259,- euro. De wehkamp hebben ze dezelfde set zelfs voor 238 euro excl. verzendkosten.
- Xbox is een 'oude' versie (2002-04-10, april 2002 dus)
- Controller is GEEN -S, maar gewoon de grote
- Sega GT 2002 en Jet Set Radio Future staan samen op 1 DVD met nog wat demo-filmpjes. DVD zit helaas niet in een doosje
- DVD-kit + Jurassic Park 3 erbij. Helaas moet je zelf voor batterijen in de afstandbediening zorgen
Zo'n Xbox is trouwens wel f*cking groot, vergeleken met m'n oude Dreamcast
JSRF en Sega GT zijn wel leuke spellen. Sega GT valt grafisch wat tegen vind ik...
hoe kan het nou dat jij hem goedkoper hebt? op wehkamp site staat 265?!
Klopt, maar afgelopen weekend had Wehkamp het 'Waanzinng Wehkamp Weekend' (of zoiets) met 10% korting op het gehele assortiment...Phusebox schreef op 13 november 2002 @ 22:12:
mijn xbox is gestolen door TPG en TPG weigert er iets aan te doen
![]()
hoe kan het nou dat jij hem goedkoper hebt? op wehkamp site staat 265?!
Weet iemand hoe ik met de PC-Bioxx chip kan booten in me orginele bios en Dash?
als ik namelijk met de eject knop aan doe krijg ik foutmelding 05...
ik heb overigens een nieuwe HD ingezet, xbox dash staat al wel op me c schijf!
als ik namelijk met de eject knop aan doe krijg ik foutmelding 05...
ik heb overigens een nieuwe HD ingezet, xbox dash staat al wel op me c schijf!
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
Ik krijg hem morgen
. . . kan nou al niet wachten. Alleen weer zolang wachten op Matrix . .
There is no art to find the minds construction in the face
als het goed is zijn de wachttijden op de matrix sterk gedaald... dus ik denk dat dat wel zal meevallen...
-
VRAAG: wanneer komt er een vette tennis-game uit op de Xbox?
Bij voorkeur natuurlijk de nieuwe Virtua Tennis..
Bij voorkeur natuurlijk de nieuwe Virtua Tennis..
" Play the violent strings of my symphony "
Xbox leest (bijna) geen cd-r, wel cd-rw omdat dit dichter bij de laserfrequentie ligt van dvd. DVD-r word aangeraden omdat de laadtijd dan veel korter is en omdat de meeste backups niet op cd passen.Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 20:06:
Ik heb een tijdje geleden gehoort dat een Xbox met chippie erin alleen zou werken met cdrw en dat ze zelfs eigenlijk DVD-r aanraden is dit een fabeltje of echt waar?? Zo ja, welk verschil zit er dan tussen die DVD en CDRW (slowdown ofzo???)
Coïtus ergo sum
Alle modchips zijn op een of andere manier uit te schakelen...Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 19:38:
als ik mijn xbox laat ombouwen, kan ik daarna via xboxlive gewoon spelen of heet m$ daar maatregelen voor genomen?
irencus
Coïtus ergo sum
Die nieuwe kan je ook al ombouwen hoor. Xecuter IIBaSsDruM schreef op 11 november 2002 @ 16:45:
[...]
Ik heb me dus niet vergist, gisteren gehaald voor vriend van me... sega pack en dvd kit combined zeg maar voor 259,- euro. De wehkamp hebben ze dezelfde set zelfs voor 238 euro excl. verzendkosten. Maar bij de mediamarkt mocht ik de doos even openmaken of het de 'goede' (oude) was, die nog om te bouwen is.
En dat bleek dus ook zo te zijn....
Coïtus ergo sum
Verwijderd
Maar die chip is nog niet gereleased. Dat willen ze binnenkort gaan doenChilly_Willy schreef op 14 November 2002 @ 13:42:
[...]
Die nieuwe kan je ook al ombouwen hoor. Xecuter II
Verwijderd
Wanneer komt die Xecuter II eigenlijk uit en WAR kan ik die pre-oderderen?xonide schreef op 14 November 2002 @ 22:59:
je kunt hem al preorderen.....
Kan deze ook divx spelen enzo?
En is die een Soldeerchip of klick on chip?
Thnx
Deze kan ook divx spelen ja, het feit of je divx kan spelen ligt niet aan een bepaalde chip, het kan met allemaal.
je moet hem wel zelf solderen of laten doen maar dat is een makkie, en hier kan je hem preorderen...
http://www.extreme-mods.com/products/xecutor2.htm
Dit mag toch wel?
je moet hem wel zelf solderen of laten doen maar dat is een makkie, en hier kan je hem preorderen...
http://www.extreme-mods.com/products/xecutor2.htm
Dit mag toch wel?
-
Verwijderd
dat mag volgens mij niet maar het solderen is inderdaad een makkie als je een klein beetje ervaring hebt anders kan je het beter laten doen.
Mijn zusje heeft hem net ook gekregen...zit bij haar alleen de UK Stekker bij.....(het is een refurbished model via een personeelsaanbdieding voor 150 euro)
kan er een gewone adapterstekker in of moet het die speciale kabel zijn?? (Want er zit een zwart blokje op geen idee wat dat is...)
kan er een gewone adapterstekker in of moet het die speciale kabel zijn?? (Want er zit een zwart blokje op geen idee wat dat is...)
Komt/is er ook een soort chip waar inbouwen/ombouwen niet noddig is, want ik vind het een beetje zonde, omdat dan mijn garantie verlopen is (slechte PSX-herinneringen. Door een knurftige ombouwer is mijn PSX gesloopt)
<edit>
Even gezocht....nee dus
</edit>
Nog een vraag dan:
Is het echt merkbaar als je de adapter met gouden aansluitingen hebt?
<edit>
Even gezocht....nee dus
</edit>
Nog een vraag dan:
Is het echt merkbaar als je de adapter met gouden aansluitingen hebt?
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Verwijderd
vraagje.. ik heb een TV met 1 scart aansluiting, dus ik heb mn Box nu via het standaard kabeltje aangesloten op de TV... is zo'n X-box scartkabel echt een hele verbetering en kan ik een scart-splitter kopen zodat mn DVD-speler en de X-box allebei aangesloten kunnen worden?
er is wel verbetering zichtbaar als je een beetje grote tv hebt, anders zou ik het niet doen, zo'n splitter is idd handig. kun je 2 of meer appraten aansluiten werkt dus perfect voor wat jij het wilt.
-
Verwijderd
ik heb 55 cm TV...xonide schreef op 17 November 2002 @ 20:03:
er is wel verbetering zichtbaar als je een beetje grote tv hebt, anders zou ik het niet doen, zo'n splitter is idd handig. kun je 2 of meer appraten aansluiten werkt dus perfect voor wat jij het wilt.
wie heeft hier een refurb en heeft ook problemen met het lezen van de bijgeleverde Sega GT2002/JSRF dvd??
hij pakt hem soms niet...
crapbox
hij pakt hem soms niet...
crapbox
Verwijderd
Wie wil een keer met xbconnect met/tegen mij, motogp of unrealchampionship spelen
(niet dat je kans maakt hoor in UC
).

het is jammer dat je Buffy niet tegen elkaar kan spelenVerwijderd schreef op 18 November 2002 @ 07:19:
Wie wil een keer met xbconnect met/tegen mij, motogp of unrealchampionship spelen(niet dat je kans maakt hoor in UC
).
Weet iemand hoe lang het duurt als je Xodus bestelt? Morgen gaat de order de deur uit. Dan kan ik een beetje een inschatting maken.
Euhmz.. hoe bedoel je dit...?Chilly_Willy schreef op 14 november 2002 @ 13:39:
[...]
Alle modchips zijn op een of andere manier uit te schakelen...
Kun je met een Enigmah nu wel op X-box Live! ?
Of moet ik hem dan eerst weer lostrekken?
[ Voor 0% gewijzigd door Ome_Les op 18-11-2002 21:39 . Reden: ::tiklepra:: ]
...:::everybeat.nl
Verwijderd
Met sommige chips kun je hem uit en aan zetten, en op andere is dit aan te maken dacht ik.Ome_Les schreef op 18 November 2002 @ 21:33:
[...]
Euhmz.. hoe bedoel je dit...?
Kun je met een Enigmah nu wel op X-box Live! ?
Of moet ik hem dan eerst weer lostrekken?
ow..
ok
Dus eigenlijk zou ik die mod chip moeten gaan modden met een switch?
ok
xbox live komt hier toch pas tegen het eind van volgend jaar ofzo...
maar ik weet niet welke chip ik moet halen
en ik vertrouw t sowieso niet... het is microsoft crap... dat zal wel binnen een half jaar kapot gaan... heb em namelijk net 3 dagen ofzo
en ik vertrouw t sowieso niet... het is microsoft crap... dat zal wel binnen een half jaar kapot gaan... heb em namelijk net 3 dagen ofzo
Verwijderd
Argumenteer: "het is microsoft crap"Phusebox schreef op 19 november 2002 @ 08:59:
ik ben niet gewend van microsoft producten dat ze het lang uithouden...
OS-en moet je om de zoveel maanden opnieuw installen omdat ze gammel worden
IntelliMouse houdt het amper een jaar vol
zijn ervaringen die ik er mee heb... microsoft heeft nou niet echt een goede naam bij mij...
Verwijderd
Hmmm dat OS probleem ligt er meer aan hoe je er zelf mee omgaat.Phusebox schreef op 19 November 2002 @ 10:16:
[...]
ik ben niet gewend van microsoft producten dat ze het lang uithouden...
OS-en moet je om de zoveel maanden opnieuw installen omdat ze gammel worden
IntelliMouse houdt het amper een jaar vol
zijn ervaringen die ik er mee heb... microsoft heeft nou niet echt een goede naam bij mij...
En ik heb geen probleem met Microsoft muisen, maar als jij er slechte ervaring mee hebt, so be it.
Ik was in het begin ook bang dat er iets met me xbox zou gebeuren, omgebouwt bij iemand die me een jaar garantie gaf, en als er iets mis ging tijdens het ombouwen kregen we een nieuwe, en ben ik blij dat hij is omgebouwt.
14 maartPhusebox schreef op 19 november 2002 @ 08:59:
14 maart pas...?
en iedereen loopt er nu al zo mee te hypen...
Ennuh.. als je niet op x-box live kunt.. dan is er toch nog GameSpy ? Of heb ik het dan weer verkeerd?
en iedereen loopt er nu al zo mee te hypen...
Ennuh.. als je niet op x-box live kunt.. dan is er toch nog GameSpy ? Of heb ik het dan weer verkeerd?
tja maar zo iemand ken ik niet en dan moet ik t dus zelf doen...Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 10:18:
[...]
Hmmm dat OS probleem ligt er meer aan hoe je er zelf mee omgaat.
En ik heb geen probleem met Microsoft muisen, maar als jij er slechte ervaring mee hebt, so be it.
Ik was in het begin ook bang dat er iets met me xbox zou gebeuren, omgebouwt bij iemand die me een jaar garantie gaf, en als er iets mis ging tijdens het ombouwen kregen we een nieuwe, en ben ik blij dat hij is omgebouwt.
en dat kost me dan de helft van de kostprijs van een xbox...
en dan zul je zien dat het om een of andere reden nog niet werkt... bijvoorbeeld mijn xbox pakt geen cd-r's ofzo
Verwijderd
Ligt eraan welke mod chip je hebt.Ome_Les schreef op 18 November 2002 @ 23:17:
ow..
ok
Verwijderd
Hoe kan je zien of je een oude of een nieuwe xbox hebt?? En zijn er nog winkels die al een xbox verkopen die al gemod zijn?? Ik weet dat hotbit ze verkopen maar dat is me te duur.
Ik ben even informatie aan het verzamelen voordat ik een xbox koop. En natuurlijk eerst het geld en dan de rest
.
Ik ben even informatie aan het verzamelen voordat ik een xbox koop. En natuurlijk eerst het geld en dan de rest
aan de productie datumVerwijderd schreef op 19 November 2002 @ 14:54:
Hoe kan je zien of je een oude of een nieuwe xbox hebt?? En zijn er nog winkels die al een xbox verkopen die al gemod zijn?? Ik weet dat hotbit ze verkopen maar dat is me te duur.
Ik ben even informatie aan het verzamelen voordat ik een xbox koop. En natuurlijk eerst het geld en dan de rest.
er zit een gat achterin de doos
en dan moet je kijken of je xbox voor of na 1 augustus is gemaakt
Ik heb net die draadloze Matrix modchip besteld voor $59,50 incl verzendkosten
Ik ook alleen in NL
zijn er al ppl die hun hdd hebben geswapped? zo ja was het makkelijk? ergens een goede handleiding kunnen vinden. Want heb ze nou allemaal wel gehad, maar nog niet echt 1 die makkelijk in elkaar zit.
dan nog wat vaags.. ik kan filmpje uppen naar me xbox.. alleen gaat max met 2 meg p sec. Toch staat ie op 100mbit full duplex. hoort dit zo, of moet het echt sneller kunnen?
laatste vraag :
hoe krijg ik onder games in me evolution -x die games die op me hdd staan allemaal netjes te zien. Wat moet ik ervoor instellen ?
dan nog wat vaags.. ik kan filmpje uppen naar me xbox.. alleen gaat max met 2 meg p sec. Toch staat ie op 100mbit full duplex. hoort dit zo, of moet het echt sneller kunnen?
laatste vraag :
hoe krijg ik onder games in me evolution -x die games die op me hdd staan allemaal netjes te zien. Wat moet ik ervoor instellen ?
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Ik heb er al een andere HD inzitten en dat ginf echt supermakkelijk. Voor een handleiding kijk ff op xbox-scene en dan bij de tutorials, maar neem van mij aan: het is echt heel makkelijk.
Bij mij gat het verzenden naar de xbox ook met max 2 meg/sec, maar van de xbox naar de pc gaat met iets van 11 meg/sec
Om de games mooi in een rijtje te krijgen moet je gewoon je evox.ini aanpassen, zodat ie automatisch naar de goeie directory kijkt, en als het goed is zet ie ze dan mooi in een rijtje.
Bij mij gat het verzenden naar de xbox ook met max 2 meg/sec, maar van de xbox naar de pc gaat met iets van 11 meg/sec
Om de games mooi in een rijtje te krijgen moet je gewoon je evox.ini aanpassen, zodat ie automatisch naar de goeie directory kijkt, en als het goed is zet ie ze dan mooi in een rijtje.
Ik heb ook m'n harde schijf omgeruild voor een mooie 120 gig, het ging echt supper makkelijk!, xbox verzenden gaat bij mij met ongeveer 4mb/s en binnenhalen van xbox gaat met 6 of 7 mb/s . wat me opviel is dat cuteftp een stuk sneller is dan flashfxp!.. mischien heb je daar wat aan.
als je de spellen en apps automatisch wilt laten zien in het menu moet je deze regel aanpassen in je evox.ini
en dan naar de goeie directory laten wijzen (in mijn gevan f:\games)
als je de spellen en apps automatisch wilt laten zien in het menu moet je deze regel aanpassen in je evox.ini
code:
1
2
3
| # Line "- Auto Items -",2 SortStart AutoAddItem "f:\games\" |
en dan naar de goeie directory laten wijzen (in mijn gevan f:\games)
-
Verwijderd
en doet tie het ook met de nieuwe xbox?n0kn0k schreef op 19 November 2002 @ 15:03:
Ik heb net die draadloze Matrix modchip besteld voor $59,50 incl verzendkosten
Verwijderd
ff vraagje hoor. Ik heb sinds gisteren een xbox gekocht. Maar nu weet ik niet of het een nieuwe of een oude versie is.
Kan ik dat ergens checken?
Dan moet je naar de productiedatum op de achterkant kijken, als ie voor 1 augustus is, is het, geloof ik, een oude (en anders een nieuweVerwijderd schreef op 20 November 2002 @ 00:53:
ff vraagje hoor. Ik heb sinds gisteren een xbox gekocht. Maar nu weet ik niet of het een nieuwe of een oude versie is.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 00:53:
aan de productie datumFLiP.m0 schreef op 19 November 2002 @ 14:54:
Ik ben even informatie aan het verzamelen voordat ik een xbox koop. En natuurlijk eerst het geld en dan de rest .
Volgende keer eerst topic doorlezen?
Verwijderd
heb ik ook gedaan. Daarom stonden er meer vragen in mijn postVerwijderd schreef op 20 November 2002 @ 07:33:
[...]
[...]
aan de productie datum
Volgende keer eerst topic doorlezen?
Verwijderd
xbox + ombouwen is zowiezo duur, maar ze mochten dacht ik niet meer omgebouwt worden, dus ik betwijfel het, althans een "legale" winkel verkoopt ze niet met modchip, natuurlijk kun je ze wel uit de "illegale" winkels bestellen.Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 08:05:
[...]
heb ik ook gedaan. Daarom stonden er meer vragen in mijn post.
Die winkels ken ik zo niet.
Ik heb gewoon xbox gekocht 3 daag later omgebouwt en geen problemen.
Gisternacht/vannochtend zijn er nieuwe biossen uitgekomen die gebruikt kunnen worden op een v1.1 xbox (nieuwe versie dus) dus je kan gewoon een matrix bestellen voor in je nieuwe xbox!.....
dus in principe maakt die datum niets meer uit. je kunt hem zowiezo ombouwen.
dus in principe maakt die datum niets meer uit. je kunt hem zowiezo ombouwen.
-
heej vraagje... je hebt ook speciale schroevendraaiers nodig he om je xbox open te maken?
ik ben eigenlijk wel bang dat ik em zal verneuken... gebeurt mij namelijk altijd als ik zoiets wil doen
ik ben eigenlijk wel bang dat ik em zal verneuken... gebeurt mij namelijk altijd als ik zoiets wil doen
Lees de tutorials op http://www.xbox-scene.com (hoe vaak is deze site al niet voorbijgekomen hier?)Phusebox schreef op 20 november 2002 @ 09:37:
heej vraagje... je hebt ook speciale schroevendraaiers nodig he om je xbox open te maken?
Om je vraag te beantwoorden: je hebt een Torx-10 en een Torx-20 nodig.
ja die heb ik al eens gelezen maar waar haal ik die schroevendraaiers vandaan?Mr Magic schreef op 20 november 2002 @ 09:56:
[...]
Lees de tutorials op http://www.xbox-scene.com (hoe vaak is deze site al niet voorbijgekomen hier?)
Om je vraag te beantwoorden: je hebt een Torx-10 en een Torx-20 nodig.
en kan ik met die matrix chip zonder draden mijn xbox mollen als ik hem verkeerd aansluit?
als ik jou was zou ik even goed alles nog 3 keer doorlezen voor je hieraan begint.
-
why? is het zo leip dan?xonide schreef op 20 November 2002 @ 11:42:
als ik jou was zou ik even goed alles nog 3 keer doorlezen voor je hieraan begint.
crap... nou ja als ik hem niet kan ombouwen dan verkoop ik em maar
Die kun je denk ik gewoon bij de praxis / gamma / formido /etc halen.Phusebox schreef op 20 november 2002 @ 09:59:
[...]
ja die heb ik al eens gelezen maar waar haal ik die schroevendraaiers vandaan?
Het is echt niet zo moeilijk, als je de tutorial erbij houdt
Lol ik heb geen zin om te lezen dus ik geef het maar opPhusebox schreef op 20 November 2002 @ 11:47:
[...]
why? is het zo leip dan?
XBOXSCENE
staat alles uitgelegd als je een beetje zoekt en moeite doet.
kijk weet je, het is illegaal om een gemodde xbox te verkopen, maar is t nou ook illegaal om een gemodde xbox te hebbuh??
sorry als t er al ergens in staat, k d8 echt dat k t hele topic gelezen had
sorry als t er al ergens in staat, k d8 echt dat k t hele topic gelezen had
ik heb die hele site al uitgepluisdMuppet schreef op 20 November 2002 @ 15:15:
[...]
Lol ik heb geen zin om te lezen dus ik geef het maar op
XBOXSCENE
staat alles uitgelegd als je een beetje zoekt en moeite doet.
maar ik vraag gewoon aan mensen die het al gedaan hebben of het moeilijk is?
de makers van die modchip gaan echt niet zeggen: ja superkut dat inbouwen en misschien mol je je xbox wel
daarom vraag ik t hier... DUH!!!!
Verwijderd
verkoop maar aan mijPhusebox schreef op 20 November 2002 @ 11:47:
[...]
why? is het zo leip dan?
Het was mischien een beetje een vaag antwoord... maar ik bedoelde ermee dat je het even 3 keer moet doorlezen en als je er niet zeker over bent dat je het moet laten doen door iemand.
Het is in principe een kwestie van
1 flash de chip met bijgeleverde programmer (max 10 minuten)
2 Maak box open en kijk goed waar je hem moet zetten (5 min)
3 zet de chip en align hem(goedzetten) (max 10 min)
3 test hem als ie nog open is en als ie werkt maak box dicht (max 10 minuten)
dus je kan het binnen een uur gedaan hebben als je het nog nooit gedaan hebt. je kan in principe niets fout doen!..
en het is echt geweldig om hem gechipped te hebben. zou hem niet meer kwijt willen!
Volgens mij is het niet verboden om een gemodde box te hebben, zolang je er maar geen illegale software op hebt.
Het is in principe een kwestie van
1 flash de chip met bijgeleverde programmer (max 10 minuten)
2 Maak box open en kijk goed waar je hem moet zetten (5 min)
3 zet de chip en align hem(goedzetten) (max 10 min)
3 test hem als ie nog open is en als ie werkt maak box dicht (max 10 minuten)
dus je kan het binnen een uur gedaan hebben als je het nog nooit gedaan hebt. je kan in principe niets fout doen!..
en het is echt geweldig om hem gechipped te hebben. zou hem niet meer kwijt willen!
Volgens mij is het niet verboden om een gemodde box te hebben, zolang je er maar geen illegale software op hebt.
-
hmmz het wordt steeds intressanter om ook een xbox aan te gaan schaffen, vooral Panzer dragoon Ortaa, JSRF en sega gt 2002 trekken mij heel erg (goh sega fan?
)
39
hmm dan ga ik toch maar een matrixx/xodus bestellen...
ben eens benieuwd... ik kan er niemand voor vragen want ik zou niet weten wie hier wel verstand van heeft
ben eens benieuwd... ik kan er niemand voor vragen want ik zou niet weten wie hier wel verstand van heeft
jsrf vind ik een kut spel
sega gt is leuk maar duurt lang voordat je een 'echte' auto hebt.. op zich natuurlijk wel leuk maar race liever gelijk in een porsche of hoger dan in een 206..
heb nu 45 games hier en bevalt erg goed. ook het streamen van divx vind ik echt super! had zelf eerst xbplayer beta 5 erop en nu de 1.02. Erg cool. alles werkt en zelfs me dvd remote voor me divx films! Toch wel erg relaxed
subtitles, xvid, divx 345 svcd vcd de hele meuk. en mooie van alles is dat de kwaliteit veel beter is dan de Tv-out van me gf 2 gts
Nee top ding die xbox met modchip.
Het enige wat nog mist in ondersteuning voor microdvd subtitles. Maar dat komt vast snel genoeg
sega gt is leuk maar duurt lang voordat je een 'echte' auto hebt.. op zich natuurlijk wel leuk maar race liever gelijk in een porsche of hoger dan in een 206..
heb nu 45 games hier en bevalt erg goed. ook het streamen van divx vind ik echt super! had zelf eerst xbplayer beta 5 erop en nu de 1.02. Erg cool. alles werkt en zelfs me dvd remote voor me divx films! Toch wel erg relaxed
Nee top ding die xbox met modchip.
Het enige wat nog mist in ondersteuning voor microdvd subtitles. Maar dat komt vast snel genoeg
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Dit is ook voor mij de rede om een Xbox te gaan kopen.Homedisc schreef op 20 november 2002 @ 23:33:
hmmz het wordt steeds intressanter om ook een xbox aan te gaan schaffen, vooral Panzer dragoon Ortaa, JSRF en sega gt 2002 trekken mij heel erg (goh sega fan?)
Heb lang getwijfeld wat de ideale opvolger van mijn Dreamcast zou gaan worden en als ik zo de gamereleases van de 3 consoles bekijk zal het toch een Xbox worden.
Vooral Panzer Dragoon
Verwijderd
Ik zit te twijvelen tussen de Xodus en de X-ecuter 2 lite. De Xodus is makkelijker te instaleren maar ik denk toch dat de X-ecuter 2 lite iets meer voordelen heeft, bijvoorbeeld dat je wel van Xbox Live gebruik kan blijven maken. De X-ecuter 2 lite heeft dezelfde opties als de Xodus en meer, bv hij heeft een bios van 1 mb, reset functie...
Ik wil al een maand een mod kopen maar ik wil wel meteen een goeie kopen! dus ik wacht denk ik nog maar ff op de X-ecuter 2 lite en zie dan wel.
Het enigste nadeel van de X-ecuter 2 lite is dat jem moet solderen. Er komt ook een adapter zodat je m niet hoeft te solderen maar daar ga ik natuurlijk geen geld/tijd aan besteden
Ik wil al een maand een mod kopen maar ik wil wel meteen een goeie kopen! dus ik wacht denk ik nog maar ff op de X-ecuter 2 lite en zie dan wel.
Het enigste nadeel van de X-ecuter 2 lite is dat jem moet solderen. Er komt ook een adapter zodat je m niet hoeft te solderen maar daar ga ik natuurlijk geen geld/tijd aan besteden
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 09:33 ]
Vergeef me als dit al voorbij is gekomen:
Xbox Christmas assault continues with new bundle
Xbox + Halo + Splinter Cell + SEGA GT 2002 + Jet Set Radio Future voor 299 eurootjes.
Denk dat ik m'n reward pack Xbox maar met winst verkoop en dan deze aanschaf
Thank you Microsoft
Xbox + Halo + Splinter Cell + SEGA GT 2002 + Jet Set Radio Future voor 299 eurootjes.
Thank you Microsoft
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
damn niet normaal zeg.... microsoft is wel erg wanhopigD³ schreef op 22 November 2002 @ 16:53:
Thank you Microsoft
Vinden wij helemaal niet erg toch?Phusebox schreef op 22 November 2002 @ 16:55:
damn niet normaal zeg.... microsoft is wel erg wanhopig
f.k.a D³
nou eigenlijk wel als ze binnen nu en 2 maanden deze shit ook in nederland doen
want ik heb er net 1 gekocht en dan wil ik voor 50 euro meer ook splinter cell en halo krijgen
Misschien komt er weer zo'n Reward Pack actiePhusebox schreef op 22 november 2002 @ 17:02:
nou eigenlijk wel als ze binnen nu en 2 maanden deze shit ook in nederland doen
want ik heb er net 1 gekocht en dan wil ik voor 50 euro meer ook splinter cell en halo krijgen
f.k.a D³
Verwijderd
OMG mijn hart sloeg net een tik over. Die bundel wil ik dus hebbenD³ schreef op 22 November 2002 @ 16:53:
Thank you Microsoft
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 18:00 ]
Verwijderd
ALS die optie er komt dan ga ik hem misschien toch maar kopen samen met mijn broertje, die vond hem nu al niet duur maar vond die 2 spelen niet zo, maar met Halo en Splintercell wordt het wel wat anders
Verwijderd
Die bundel hoef ik niet, reden: ik heb al een gemodde xbox 
Halo, Sega GT 2002 en JSRF heb ik al. En Splinter Cell binnenkort ook, die beta's vind ik te buggy
Halo, Sega GT 2002 en JSRF heb ik al. En Splinter Cell binnenkort ook, die beta's vind ik te buggy
Verwijderd
tuurlijk niet je hebt al een xboxVerwijderd schreef op 22 November 2002 @ 18:13:
Die bundel hoef ik niet, reden: ik heb al een gemodde xbox
Verwijderd
Maar de Lite kun je niet flashen toch ?Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 09:30:
Ik zit te twijvelen tussen de Xodus en de X-ecuter 2 lite. De Xodus is makkelijker te instaleren maar ik denk toch dat de X-ecuter 2 lite iets meer voordelen heeft, bijvoorbeeld dat je wel van Xbox Live gebruik kan blijven maken. De X-ecuter 2 lite heeft dezelfde opties als de Xodus en meer, bv hij heeft een bios van 1 mb, reset functie...
Alleen de Pro toch .. of heb ik het nouw mis ?
hmmph... ben net een modchip misgelopen...
Het valt me btw op dat 90% van dit topic over modchips e.d gaat 
Gister splinter cell gespeeld, geniaal spel, ik vind het spelen als een combinatie tussen Metal gear solid en Tomb Raider
Gister splinter cell gespeeld, geniaal spel, ik vind het spelen als een combinatie tussen Metal gear solid en Tomb Raider
Dit topic is gesloten.