The ones with the greatest power protect those who don't.
uit de faq
Tech-Post? Ik denk niet dat ik dat snap?
Wat is een tech post ? Dat is een post in een van de tech fora: d.w.z. alle fora behalve General Chat (m.u.v. W&L), Lieve Adjes, Tweakers.net Frontpage Feedback, Tweakers.net Moddereter forum en Schop een Modje. Er wordt in de tech fora wel van je verwacht dat je serieus bijdraagt aan de discussie. Post met "Ik ook", "welles/niets", "Goh, gek hoor", worden niet gewaardeerd. Als blijkt uit je gedrag dat je alleen bezig bent om HK access te krijgen, dan wordt het HK privilege je bij voorbaat ontnomen.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Of moet ik gaan tellen
(Maybe een leuke adding in the site --> hoeveel techposts heb ik
op je naam klikkenOp zaterdag 04 mei 2002 09:51 schreef blueline het volgende:
Maar hoe kom ik daar dan 8ter
Dat zijn dus mijn totale posts en dus niet mijn totale techposts.Op zaterdag 04 mei 2002 09:52 schreef RedHat het volgende:
[..]
op je naam klikken
Verwijderd
En even een zijdelingse note: in je sig staat een link naar je homepage. Da's allemaal prima, maar aangezien je warez op je site hebt staan worden we niet vrolijk van die link in je sig.
code
From Tweakers.techposts
count where username blueline
/code
Maar dat is toch mijn eigen site (het zijn eens illegale warez), en ik denk mensen dat wel meer doen.Op zaterdag 04 mei 2002 09:54 schreef HlpDsK het volgende:
We geven geen exacte info over je aantal techposts. Want we willen geen mensen die dan daarnaartoe gaan racen.
En even een zijdelingse note: in je sig staat een link naar je homepage. Da's allemaal prima, maar aangezien je warez op je site hebt staan worden we niet vrolijk van die link in je sig.
maar als 1 het mag mag iedereen het en dan staat opeens overal warexOp zaterdag 04 mei 2002 09:56 schreef blueline het volgende:
[..]
Maar dat is toch mijn eigen site (het zijn eens illegale warez), en ik denk mensen dat wel meer doen.

neem mijn sig dan die is veel toffer
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Verwijderd
Ja .. of je haalt je warez van je site, of je haalt je site uit je profile.Op zaterdag 04 mei 2002 09:56 schreef blueline het volgende:
[..]
Maar dat is toch mijn eigen site (het zijn eens illegale warez), en ik denk mensen dat wel meer doen.

Wij willen dat hier niet.
Maar nu begint het toch -off-topic- te worden.
we willen het wel maar het mag nietOp zaterdag 04 mei 2002 10:01 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Ja .. of je haalt je warez van je site, of je haalt je site uit je profile.
Wij willen dat hier niet.
we hebben het antwoord op je vraag al lang gegeven.Op zaterdag 04 mei 2002 10:02 schreef blueline het volgende:
ok ok ok.
Maar nu begint het toch -off-topic- te worden.
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
ps. vindt het wel raar dat dit niet mag en als iemand mij kan laten zien waar dit staat dan zou ik dat wel prettig vinden.
nog beter...
het staat daar niet voor niets
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
hoeveel techposts heb ik
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.