Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
COOLE PIC!! (is dat iemand of een bot...)
There is no magic.
kan het niet lezen ik ken de koreanse taal nietOp woensdag 08 mei 2002 14:57 schreef The Will het volgende:
Als je nou gewoon ff zou kijken op de Koreaanse site van Ragnarok, zou je vanzelf <A href=ftp://ragnarok.nefficient.co.kr/pub/ragnarok/SETUPEX.EXE>deze</A> download link vinden.
There is no magic.
There is no magic.
ik maakte al een account voordat ze dat ingevoerd hadden
%#@&&%#@%&@Op woensdag 08 mei 2002 15:06 schreef 3CLipZ het volgende:
alleen kan je geen koreaanse account meer reggen, tenzij je een koreaans paspoort hebt
*cancelt download weer*
Dat had je gehoopt ja, de hele boel ligt weer eens platOp woensdag 08 mei 2002 15:06 schreef yegor het volgende:
srry mijn excuses ,
ik zie jullie in een momentje in-game .
kan niet wachten
Greetzz
There is no magic.
oh ja, dat was bij shining lore ookOp woensdag 08 mei 2002 15:06 schreef 3CLipZ het volgende:
alleen kan je geen koreaanse account meer reggen, tenzij je een koreaans paspoort hebt
http://people.zeelandnet.nl/merchant/reg.html
Had ik toen even in elkaar genknutseld
Op woensdag 08 mei 2002 15:06 schreef yegor het volgende:
[..]
Greetzz
[topic=309815/1/100]Op woensdag 08 mei 2002 15:01 schreef yegor het volgende:
[..]
Greetzz

Je ID is je accountnaam, en die mag je anders maken dan je char naam. En zou je willen stoppen met die greetz elke keer? Is nogal irriOp woensdag 08 mei 2002 16:04 schreef yegor het volgende:
als ik wil registreren ,wat moet ik dan als ID invullen ???
greetzz
It's just a donkey
Morgen pas weer toch?Op woensdag 08 mei 2002 16:08 schreef uniquorn het volgende:
hoe laat Nederlandse tijd gaat de loki server weer open?
Accountnaam
Wachtwoord
Wachtwoord
Naam
Registratie nummer: http://people.zeelandnet.nl/merchant/reg.html
Telefoonnummer
Mobiele tel num
Homepage
Adres nummer: 210-821 / 210-920 / 210-934 / 210-946 / 245-831 / 157-929 / 681-800 zijn enkele voorbeelden, die werken ook
Adres
Adres
Beroep - de 4e is student
Favoriete game type - 1ste is RPG
Intresse - 8 is vrouwen
Geen idee
Keuze vakje is of je nieuwsbrief wilt ontvangen, staat standaard op ja
En nee, ik kan geen koreaans..
Anoniem: 42588
die ID mag je dus zelf kiezen ?
En als ik het goed begrijp kan ik morgen pas aan de slag
ID = je accountnaamOp woensdag 08 mei 2002 16:41 schreef yegor het volgende:
lol ,bedankt in ieder geval
die ID mag je dus zelf kiezen ?
En als ik het goed begrijp kan ik morgen pas aan de slag
mag je dus zelf kiezen
en misschien zit een sakurai GoT party erin ?
hoef ik niet met alleen maar koreanen te lullen
ik ben nu al lvl 14 swordie (exp gaat sneeeeeel)
http://www.blackmoon-online.com/
en ik vind de game toch al niet leuk door deze screenie
http://www.blackmoon-online.com/images/screenshots/Misc-Statuesinthepark.jpg

je hebt de sakray patch vast neit geinstalleerdOp woensdag 08 mei 2002 18:29 schreef Timpie het volgende:
Ik heb me net geregistreed, maar ik kan niet inloggen op Sakray, ik krijg een of andere vage koreaanse melding..
ftp://ragnarok.nefficient.co.kr/pub/ragnarok/SakPatch.exe
msg me ingame
ik ben "Magical Dutchman"
btw, exp is x4 in sakray
ik praat nu met een aardig meisje
ff een nieuw monstertje showen
Hey dude, welkomOp woensdag 08 mei 2002 14:29 schreef SeTsuna het volgende:
Op een ander forum hebben ze al gezegd dat *AL* de screens nep zijn... Maar die gast op dat paard is wel heeel cool
Ik hoop maar dat de plaatjes en info van 2nd classes snel komen.. dan weet ik eindelijk wat ik moet gaan trainen als 2de char (heb nu merchant).
Eindelijk gelukt dus
Trouwens die bovensten zijn toch echt ?
Maar alleen de ondersten fake.
Anoniem: 51190
Ik ga waarschijnlijk de retailversie niet spelen.. ik was het van plan tot ik hoorde dat starwars-galaxies uit komt tegen september en dat wordt echt zo'n extreem vet spel.
Lees de preview hier maar eens: http://swg-de.emr.net/screenshots11.php
Is by the way gemaakt door sony(yep makers van everquest en binnenkort everquest2!!) en lucasarts(duh!)
Hier zijn screenies te vinden als de link het doet(heb er wat problemen mee met die link: http://swg-de.emr.net/a26.php
Nou mijn keuze hangt van The Sims online af.Op woensdag 08 mei 2002 20:09 schreef --N9-- het volgende:
verhaal
Als die er is...of eraan komt is neem ik een abo op Sims en niet op RO.
ik wil met iemand praten verdomme
ack
heb ik me naam verkeerd gezet

ik heet "Magical Dutchma"
Maar euh Clipz0r zet je trillian ff aan
hoe heb jij geregged?Op woensdag 08 mei 2002 18:29 schreef Timpie het volgende:
Ik heb me net geregistreed, maar ik kan niet inloggen op Sakray, ik krijg een of andere vage koreaanse melding..
als ik jouw "guide" volg krijg ik een of andere error
Hij probeert al...Op woensdag 08 mei 2002 20:43 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
hoe heb jij geregged?
als ik jouw "guide" volg krijg ik een of andere error

[edit] Ik kan niks meer zeggen

Alleen jammer dat je geen chars kunt wissen
Ben al heel wat vreemde dingen tegen gekomen, ik zal ze vanavond ff posten
[HERE WE GO!]
Woei een shield...had ik nog nooit gezien
Porings flippen hier echt helemaal.
Ze pakken niks op een vaak zie je ze in groepjes een parings dans doen ofzo
Hm...wat allemaal wel niet mogelijk is daaro
Nice hat for mages
Okay check deze 2 screens.
Idd je hoofd beweegt los van je lichaam.
Je kan dus een kant opkijken.
Ik weet niet wat er met z'n hoofd is maar het is niet 100%
Wies dat ? Die staat ook overal
Jaja...pretty tough huh ?
Mutans !!!
Buckler
wat vragen e daar eigenlijk allemaal ik probeer al de heletijd in tschrijven het lukt maar nie...
Staat hier allemaal al.Op donderdag 09 mei 2002 00:25 schreef ADMK het volgende:
bij registartie vragen ze wat anders dan in Engels site....
wat vragen e daar eigenlijk allemaal ik probeer al de heletijd in tschrijven het lukt maar nie...
Kom op zeg... "lees voor je blaat" (ofzo iets
En dat geld momenteel zeker voor jou, sorry
Anoniem: 16462
Staat een stukkie naar boven in de topic wat je in moet vullen.Op donderdag 09 mei 2002 00:25 schreef ADMK het volgende:
bij registartie vragen ze wat anders dan in Engels site....
Ik zit er ook op
naam: boefje
We moeten een hollandse party maken want ik wordt nu al gek van al die rare koreaanse namen/tekens...
"??? ???? ??? ????" wtf mag dat wel zijn?
-==EDIT==-
ik moet bij adresnummer ofsow ietsinvullen om te controlleren wat moet ik daar invullen?
lolOp donderdag 09 mei 2002 00:29 schreef zanac het volgende:
[..]
Staat een stukkie naar boven in de topic wat je in moet vullen.
Ik zit er ook op
We moeten een hollandse party maken want ik wordt nu al gek van al die rare koreaanse namen/tekens...
we hebben al een GoT party hoorOp donderdag 09 mei 2002 00:29 schreef zanac het volgende:
[..]
Staat een stukkie naar boven in de topic wat je in moet vullen.
Ik zit er ook op
contact Manic[NL] maar
[edit]
ohja, en ik ben Stealth Thief
enneh, ADMK contact mn msn maar ff : clipzjuh@hotmail.com
dan guide ik je wel met die registratie
Ja dat invullen van die registratie is wel lastig. Ik kreeg ook een aantal keren een onleesbare foutmelding. Zorg iig dat je bij die drop down lijstjes nooit de bovenste keuze selecteert.Op donderdag 09 mei 2002 00:44 schreef ADMK het volgende:
krijg een error als ik op ok druk...
"??? ???? ??? ????" wtf mag dat wel zijn?
-==EDIT==-
ik moet bij adresnummer ofsow ietsinvullen om te controlleren wat moet ik daar invullen?
En je moet die geboortedatum-code goed intypen natuurlijk.
vergeet vooral niet om een nummer achter je adres te typenOp donderdag 09 mei 2002 00:50 schreef zanac het volgende:
[..]
Ja dat invullen van die registratie is wel lastig. Ik kreeg ook een aantal keren een onleesbare foutmelding. Zorg iig dat je bij die drop down lijstjes nooit de bovenste keuze selecteert.
En je moet die geboortedatum-code goed intypen natuurlijk.
dan moet je andere username proberen ?Op donderdag 09 mei 2002 01:00 schreef ADMK het volgende:
[..]
ja hoor krijg ik een error ID?????4??? ofsow en is alles gewist en start ik weer in het begin...
of check of je al email hebt gehad
kan maar niet reggen kan iemadn me een screenie sturen ofsow heb al 10x geprobeert!! allemaal andere nicknames en andere shit en ik snap die adres gedoe niet met 210-382 en dan naam van een straat en trouwens er staat ook een paar knopjes waar je iets mee (moet) doen.....Op donderdag 09 mei 2002 01:07 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
dan moet je andere username proberen ?
of check of je al email hebt gehaddit had ik ook
ik snap het GVD niet en dan ook nog in klote koreans...
wat ik heb:Op donderdag 09 mei 2002 01:42 schreef ADMK het volgende:
[..]
kan maar niet reggen kan iemadn me een screenie sturen ofsow heb al 10x geprobeert!! allemaal andere nicknames en andere shit en ik snap die adres gedoe niet met 210-382 en dan naam van een straat en trouwens er staat ook een paar knopjes waar je iets mee (moet) doen.....
ik snap het GVD niet en dan ook nog in klote koreans...
Accountnaam clipzman
Wachtwoord ..
Wachtwoord ..
Naam clipz
Registratie nummer: gehaald van http://people.zeelandnet.nl/merchant/reg.html
E-Mail eelke3@chello.nl MOET WERKENDE ZIJN
E-Mail eelke3@chello.nl MOET WERKENDE ZIJN
Telefoonnummer 02-123-1234
Mobiele tel num leeg gelaten
Homepage http://whoei.com
Adres nummer: 210-821
Adres saidba 12
Adres asdasdasd 2
Beroep - gewoon wat invullen, NIET de bovenste
Favoriete game type - gewoon wat invullen, NIET de bovenste
Intresse - gewoon wat invullen, NIET de bovenste
ik ben er trouwens ook achter gekomen dat er "troepen" monsters rondlopen, bijvoorbeeld 1 chonchon doet niets maar als ze in een groep van 12+ zijn worden ze aggro!!
ik verbaasde me eerst over zon grote groep chons, maar ze ramden mn hele hp balkje in 1 seconde leeg!!
Daarna kwam ik wat aardige koreanen tegen ^^ hij vroeg me wat voor equip ik had, ik show hem mn spulletjes, blijkt ie rijk te zijn
oehhhh, die wing hat wil ik oook
toen besloot ik maar naar hornet coast te gaan en wat blijkt, als een hornet ziet dat je een andere hornet aanvalt GAAT IE JE OOK AANVALLEN
toen kwam ik nog zon troep tegen, alleen dan van roda frogs, die zater achter een arme mage aan
zo, dat was weer een heel verslag, maar nu moet ik toch echt gaa

wanneer komt deze versie op loki te draaien?
STUFU hl2
NooitOp donderdag 09 mei 2002 08:57 schreef Oxin het volgende:
AAAAAAAH VET...
wanneer komt deze versie op loki te draaien?

Dit zijn allemaal tests.
Rekenmaar dat dingen zoals die schilden enzo pas in de retail komen.
En groot gelijk hebben ze
bijvoorbeeld iets waar je niet in kunt lopen. maar wat wel heel cool is omdat bijvoorbeeld iedereen wel elkaars character kan zien en de hele outfit erbij.
Anyway ik ben bezig met de site voor het project
iemand die geinteresseerd is en goed is met graphics kan mij mailen naar: vlatraxx@hotmail.com
en laten we er iets leuks van maken
STUFU hl2
Password veranderen!Op donderdag 09 mei 2002 10:10 schreef CKY2002 het volgende:
Dit is echt weird Loki is weer up maar nadat ik had ingelogd merkte ik dat mijn character in prontera staat ipv payon level 2. Mijn thief is dus vanaf level 43 payon NIET meer uit geweest. Echt superraar....
Enneuh Oxin ik weet niet of het ook zo bij jullie is.
Maar veel mensen onderschatten dit, zoiets maak je niet zomaar.
Maar wie weet jullie wel...en m'n graphics gaan niet verder dan Photoshop en Illustrator

STUFU hl2
ik zit vrij krap in kas en baal een beetje van de slagkracht van mijn wapen (Wand). Is de stiletto het wachten en sparen waard voor een lvl 12 fire/soul mage
Het geld stroomt niet hard binnen (fluffs en jelly's

GMT-8
Verder:
Mijn GAME topic @ http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/12
STUFU hl2
Koop een Arc Wand man, dat scheeld echt een heel stuk hiero.
En als je later geld hebt koop je gewoon nog een stiletto voor close combat, nog beter een mighty
(Heb ze alle 3
PS: volgens http://www.eroite.cjb.net/ moet ik lvl 24 zijn voor een arcwand, ik ben pas lvl12. Gelukkig heeft Gravity die restricties nog niet aktief gemaakt
GMT-8
Je bent lvl 12 en je hebt 16 Int.Op donderdag 09 mei 2002 12:15 schreef _Zedd_ het volgende:
De arcwand is maar 4000 zeny's duurder dan de stiletto. Mijn INT staat op 16 (excl wand) en daar kan ik redelijk mee uit de voeten. Als ik voor de arcwand ga moet ik nog 6000 z's en dat kost me weer een paar dagen
PS: volgens http://www.eroite.cjb.net/ moet ik lvl 24 zijn voor een arcwand, ik ben pas lvl12. Gelukkig heeft Gravity die restricties nog niet aktief gemaakt
Heb je wel alles in Int gepompt, nee zeker
Nee, ook wat in VIT/AGIOp donderdag 09 mei 2002 12:26 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Je bent lvl 12 en je hebt 16 Int.
Heb je wel alles in Int gepompt, nee zeker![]()
GMT-8
Anoniem: 51190
Werd net ook het slachtoffer van een potionscam. 16z pots in window. en dan vrolijk 116z vragen. ik lette niet op en had 72k op zak dus heb net 55k aan pots uitgegeven ofzo. Kwam er pas een half uur later achter. Echt zo vresleijk triest van zulke mensen. Als ik SWG beta mag spelen dan stop ik meteen met dit spel. Want mijn lol word vresleijk verpest door bepaalde individuen in dit spel.
Daarom nogmaals als ik mensen van de party betrap op gebruik van bots speedhack of wat dan ook. Je word DIRECT uit de party gekickt. Ook potscams of andere ongein worden niet getollereerd. Maar als het goed is weet iedereen dat.
Ben nu alleen vreselijk pissed van alle lame dingen die gebeurd zijn ingame de laatste tijd. Dus vandaar dat ik het nog ff zeg.
Anoniem: 29349
Niet doen.Op donderdag 09 mei 2002 12:32 schreef _Zedd_ het volgende:
[..]
Nee, ook wat in VIT/AGI
Die arcwand zorgt ervoor dat je spells meer impact hebben.
Ik denk zelfs dat als je een wand heb je beter voor een arcwand kunt gaan dat voor de stiletto.
Mijn uitrusting op dit moment: Mighty Staf, Gladius (sti=91 hit, gla=125) en een Mink Coat (guard, cap, boots etc).
Zodra je hits kunt maken van +- 800 moet(!) je naar Yoyoland. Daar zitten veel bots en looters maar met een voldoende aantal reds als backup haal je makkelijk 10k per 2 uur.
Zoals jij nu levelled zal het stukken langer duren.
Euh...lvl 35 ofzo
Bot Crasher - Canceled
Canceled on account of gravity asking me not to.
Verder staat er ook nog op zijn site:
Larger Text - Canceled
Canceled on account of Gravity Japanese GM saying no English speakers on Japanese servers.
Anoniem: 20789
Grappig....3 novice levelsOp donderdag 09 mei 2002 15:35 schreef meme1000 het volgende:
shit! moe k weer overnieuw beginnenwelke warp nemen jullie?? je moet in het begin kiezen tussen 3 warps welke is dat de bovenste middelste of onderste?
Maar euh neem de bovenste...das Prontera
Dat zijn moroc, payon, pronteraOp donderdag 09 mei 2002 15:35 schreef meme1000 het volgende:
shit! moe k weer overnieuw beginnenwelke warp nemen jullie?? je moet in het begin kiezen tussen 3 warps welke is dat de bovenste middelste of onderste?
Als je NIET saved in 1 van die steden kom je hier weer terug en kun je weer kiezen. Zo heb ik de eerste 10 lvls doorgebracht. En is ook handig als je vlug gratis van de 1 naar de andere kant wil (anders kost het 100z en een wandel naar Izlude of meer geld en vanuit iedere stad).
Anoniem: 54698
Ze posten sneller nieuws dan Ragnaroksource..
Deze website beloofd nog wat
NEEEE!Op donderdag 09 mei 2002 15:31 schreef ItSnows het volgende:
We zitten allen op LOKI
Komt er eindelijk iemand op Chaos spelen, sturen ze hem naar Loki
Ik zit hier achter de poeter van m'n oom in Denemarken
En ik kan sommige toetsen niet zo goed vinden hier
Æ, Ø, Å
see ?
Ik denk morgen om een uur of acht wel weer achter m'n compie te zitten dus tot dan!
Nou echt veel heb je nie gemist hier. Het wordt steeds erger met hacks en cheats. Ze zijn nu ook al aan het dupen.
Ach ja...We hebben veel lol(gehad?!) dus who cares

Wat me wel verbaasde was dat ie wist waar Nederland ligt, zie je niet vaak
Ik heb een verrassing he....dont forget.. (hm niet te veel van verwachten hoorOp donderdag 09 mei 2002 21:07 schreef M a a r t e n het volgende:
Heej Heej Mensjes,
Ik zit hier achter de poeter van m'n oom in Denemarken
En ik kan sommige toetsen niet zo goed vinden hier
Æ, Ø, Å
see ?
Ik denk morgen om een uur of acht wel weer achter m'n compie te zitten dus tot dan!
de meeste koreanen zijn idd zwaar aardigOp donderdag 09 mei 2002 21:16 schreef Timpie het volgende:
Nog steeds wel, kwam vandaag een aardige thaise gast tegen, die zich als tank beschikbaar stelde voor het killen van Orcs (ik was lvl 14, ik ben lvl 16) was wel geinig, totdat een orc besloot mij aan te vallen ipv van hem
Wat me wel verbaasde was dat ie wist waar Nederland ligt, zie je niet vaak
speel je nog steeds onder boefje? ik heb je nog niet online gezien
Nou een portaltje pik ik altijd ff mee
Maar deze was neit zo leuk
Anoniem: 44492
Ik wil hem installen, gaat ie zeuren of support file ofzo

Voordeel is dan dat je snel weer terug bentOp donderdag 09 mei 2002 22:17 schreef M@NIC het volgende:
Ziek een Warp portal staan in Morroc.
Nou een portaltje pik ik altijd ff mee
Maar deze was neit zo leuk
[afbeelding]
Anoniem: 44492
*update: Sorry
k zal voortaan edit gebruiken.
*update2: ok er is iets goed fout, ff uitleg:
1: ik download ragnarok
2: 1e keer krijg ik een error
3: ik doe opnieuw install
4: hij installt en update goed
5: ik kan niet runnen hij crasht "error cannot open blaba"
6: hij verwees me naar een site, waar ik een manual updater moest downloaden.
7: gedownload en geinstalt.
8: run ragnarok online, werkt niet
wtf doe ik verkeert??
*Update3: na 4x opstarten werkt hij eindelijk!!
Vraagie: wat is verschill tussen CHAOS en LOKI server?
Dit topic is gesloten.