lekker vaag... mn topic was ineens verdwenen... of hij heeft er niet eens op gestaan ofzo
anyways, deze link wilde ik ff met jullie delen

anyways, deze link wilde ik ff met jullie delen

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew
ga toch weg met je spamOp donderdag 02 mei 2002 19:09 schreef tows3r het volgende:
huh? dus hij heeft er wel op gestaan? ik had het gister dus geprobeerd, maar ik zag niks...
ja ik weet ook niet precies hoe dit allemaal werkt
Niet hier, vandaar dat ie ook naar de HK ging..Op donderdag 02 mei 2002 19:10 schreef tows3r het volgende:
waar hoort het dan westereinder? enne sorry veldmuis... dis geen spam.. wilde het alleen ff posten? mag dat niet?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Waar tows3r dus niet in kan komenOp donderdag 02 mei 2002 19:10 schreef blackd het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/483363
Hij bestaat nog wel, maar staat in de HK.
Je topic is verplaatst omdat het niet voldeed aan de (vrij normale) eisen die hier worden gesteld.Op donderdag 02 mei 2002 19:09 schreef tows3r het volgende:
huh? dus hij heeft er wel op gestaan? ik had het gister dus geprobeerd, maar ik zag niks...
Dan wordt het hoog tijd dat je je eens verdiept in Het hoe en waarom en wat van dit forum, oftewel de FAQ.ja ik weet ook niet precies hoe dit allemaal werkt
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Dit topic is gesloten.
![]()