1 ding: HEBBE, HEBBE, HEBBEOp woensdag 19 juni 2002 22:20 schreef pietervl het een lap tekst....
edit:
300ste post in topic
300ste post in topic
Verwijderd
1 ding: HEBBE, HEBBE, HEBBEOp woensdag 19 juni 2002 22:20 schreef pietervl het een lap tekst....
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Inmiddels staat hij al onder de TVOp vrijdag 21 juni 2002 19:49 schreef pietervl het volgende:
En de eerste case is inmiddels opgehaald door /me !
Verwijderd
als er maandagavond nog geen hi-res pic's gepost zijn post ik er wel een paar... (ga 't zaakje maandagavond halen nlOp zaterdag 22 juni 2002 19:32 schreef SEFje het volgende:
W00t wat een kast manaltijd al mooi gevonden maar iets te duur en het is natuurlijk ook leuk om zelf een kastje te maken.
Wanneer krijgen we meer high-res pics?
* SEFje wil de zwarte versie sowieso ook nog wel eens zien...
Verwijderd
Ok!, hier wat pics van een zwarte Procase.Op zaterdag 22 juni 2002 19:32 schreef SEFje het volgende:
W00t wat een kast manaltijd al mooi gevonden maar iets te duur en het is natuurlijk ook leuk om zelf een kastje te maken.
Wanneer krijgen we meer high-res pics?
* SEFje wil de zwarte versie sowieso ook nog wel eens zien...
Verwijderd
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
Weinig kans...Op maandag 24 juni 2002 01:03 schreef OMX2000 het volgende:
zijn die kasten nog ergens te krijgen? En kan ik er nog een 2e netwerkkaart in kwijt?
da's nog es een vijne setup...Op zondag 23 juni 2002 13:43 schreef Dutch_man het volgende:
[..]
Ok!, hier wat pics van een zwarte Procase.
Moet alleen dat frontje van die Cd-rom speler nog een keer zwart spuiten.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier staat hij nu
Voor de orginele klik hier
Verwijderd
volgens mij kan er ook een "gewone" lage netwerkkaart in.. (er zit zo'n uitbreekvakje voor)Op maandag 24 juni 2002 07:47 schreef Dutch_man het volgende:
[..]
Weinig kans...
Met een riser en beetje modde moet het wel kunnen.
Verwijderd
Eeehm kun je wat duidelijker zijn... Wie kan ik contacten?Op maandag 24 juni 2002 08:02 schreef pietervl het volgende:
De benckmarks zullen hopelijk vanavond volgen want had eerst ff wat problemen met mijn netwerk en daarna met de firewall (zone-alarm 3 weigert te draaien)
Maare voor wie nog zo'n case wil, neem even contact op met * OMX2000 van Maraex die mij de kasten heeft geleverd. Misschien dat die bij de volgende levering weer kunnen bestellen. Ze zijn erg goed.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
wil ik het volgende nog even aan toevoegen:Op maandag 24 juni 2002 23:14 schreef pietervl het volgende:
Ook is er in de procase ruimte voor een extra mini-netwerkkaartje.
Op de plek waar het pci-slot van je via zit zit in de case een klein verwijderbaar plaatje in de vorm van een netwerkadapter. Dus je kan hem ook als router/server gebruiken! (Hier attendeerde /me mij op)
Dat is mooi!Op maandag 24 juni 2002 23:36 schreef _AscII_ het volgende:
die "stofzuiger" werkt perfect op 5 volt, je hoort 'm dan niet meer maar je hebt nog wel een aardige airflow![]()
Op maandag 24 juni 2002 23:36 schreef _AscII_ het volgende:
die "stofzuiger" werkt perfect op 5 volt, je hoort 'm dan niet meer maar je hebt nog wel een aardige airflow![]()
Even een vraagje van een leek op dit gebied... hoe kan ik die ventilator op 5 volt laten draaien? Moet ik daarvoor solderen? (Ik heb al even de search gebruikt maar wordt daar niet echt veel wijzer vanOp dinsdag 25 juni 2002 06:58 schreef pietervl het volgende:
Dat is mooi!
Dat ga ik dan binnenkort ook maar doen!
~~ meesterprutser ~~
Verwijderd
rectificatie je hoort de stofzuiger veel minder, maar hij's nu meer op het niveau van je procfan.Op dinsdag 25 juni 2002 09:27 schreef enter.nu het volgende:
Even een vraagje van een leek op dit gebied... hoe kan ik die ventilator op 5 volt laten draaien? Moet ik daarvoor solderen? (Ik heb al even de search gebruikt maar wordt daar niet echt veel wijzer van)
Thanx!!Op dinsdag 25 juni 2002 10:09 schreef _AscII_ het volgende:
[..]
rectificatie je hoort de stofzuiger veel minder, maar hij's nu meer op het niveau van je procfan.
1) men neme het stekkertje van de fan.
2) men neme een kleine schroevendraaier (of een paperclip) die in de gaatjes op de zijkant van het stekkertje past
3) als je nu met de schroevendraaier in 't gaatje duwt en tegelijk aan 't bijbehorende kabeltje trekt komt't hele clipje eruit.
4) doe dit met het zwarte en rode touwtje
5) stop 't zwarten en rode touwtje achter in de molex connector die in je HD hang (de grootste dus) zwart bij zwart en rood bij rood)
nu werkt je fan op 5 volt.
de connector met 't witte draadje kun je eventueel nog op je mobo prikken... kun je de snelheid van je fan nog uitlezen
(ik hoop dat 't verhaal een btje duidelijk is.anders post ik vanavond wel pics)
~~ meesterprutser ~~
Verwijderd
Verwijderd
Netjes gedaan...Op dinsdag 25 juni 2002 22:26 schreef _AscII_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
met extra netwerkkaart
het bewijs, (alsjeblieft pietervl) hetpast
[afbeelding]
met omgesoldeerde condensatoren
Verwijderd
is gewoon standaard nic van sitecom (zie laatste plaatjeOp dinsdag 25 juni 2002 23:33 schreef Dutch_man het volgende:
[..]
Netjes gedaan...
Is dit nou gewoon een verbouwde netwerkkaart of is dat zo'n speciaal laag dingtje speciaal hier voor...? en zit het nog wel goed vast want je kan hem niet vast maken of wel?
Verwijderd
Verwijderd
je enthousiasme maakt je blind.Op woensdag 26 juni 2002 14:10 schreef petrabbit het volgende:
Nou, m'n EPIA bordje en slimline CD-ROM speler zijn inmiddels ook gearriveerd.
Het bordje in de kast geschroefd, geheugen erin, fan aangesloten, voeding erop. Ik druk op de power knop, en - helemaal niets.
Misschien niet heel verwonderlijk omdat ik nog een bos onaangesloten draadjes heb met labeltjes als "Power SW".
Maar waar moet ik die aansluiten? In het EPIA boekje kan ik hier niets over vinden.
Maakt mijn enthousiasme mij blind? Klaarblijkelijk kunnen jullie het allemaal zonder veel moeite vinden.
iddOp woensdag 26 juni 2002 14:47 schreef _AscII_ het volgende:
[..]
je enthousiasme maakt je blind.
staat in je boekje bij 'connectoren'
edit: en ik moet sneller leren typen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
had een dvd speler in m'n laptop zitten...Op zondag 30 juni 2002 23:01 schreef ICECOLD het volgende:
Waar heb jij in vredes naam een dvd speler gevonden in slimline formaat? Het lukte mij niet namelijk. Ja heb ze wel gevonden alleen dan niet betaalbaar.
Verwijderd
In de pricewatch staat ook een slimline dvd speler voor 143 euro: http://www.tweakers.net/pricewatch/30562. Heb er alleen geen specificaties van. Ga even een mailtje sturen naar Paradigit.Op zondag 30 juni 2002 23:01 schreef ICECOLD het volgende:
Waar heb jij in vredes naam een dvd speler gevonden in slimline formaat? Het lukte mij niet namelijk. Ja heb ze wel gevonden alleen dan niet betaalbaar.
Verwijderd
Nee, maar ik heb al wel DVD afgespeeld op de Epia en dat ging eigenlijk wel lekker, dusseh.Op dinsdag 02 juli 2002 18:54 schreef ICECOLD het volgende:
Yo heb je dan al benchmarks voor het afspelen van dvd
dan?
Op vrijdag 12 juli 2002 11:17 schreef maraex het volgende:
of klik liever hier
Prima dat jullie iets goed gedaan hebben, maar maak ajb niet op deze manier reclame....Op woensdag 10 juli 2002 11:41 schreef awesdorp het volgende:
klik hier
Twee zielen, een gedachteOp vrijdag 12 juli 2002 14:19 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
[..]
Prima dat jullie iets goed gedaan hebben, maar maak ajb niet op deze manier reclame....
~~ meesterprutser ~~
Verwijderd
Niet triest bedoeld hoorOp vrijdag 12 juli 2002 13:43 schreef RadioHoofd het volgende:
Triest
Yup, t.net en GoT staan los van elkaarOp vrijdag 12 juli 2002 19:20 schreef pietervl het volgende:
Zou graag hem invullen, maar voor de tweakers frontpage moet je weer een aparte inlognaam hebben ofzo
Verwijderd
Verwijderd
Nou voorruit makker, zal em even invullen.Op zaterdag 13 juli 2002 09:51 schreef awesdorp het volgende:
[..]
Niet triest bedoeld hoor
Voor wat hoort wat zou je denken, maar dat schijnt hier niet op prijs te worden gesteld muv Pieter.
Verwijderd
Dan nog ff 2 weken wachten voor ik hem kan invullenOp zaterdag 13 juli 2002 23:41 schreef LeonM het volgende:
[..]
Yup, t.net en GoT staan los van elkaar
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq