XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
Is er trouwens al iets bekend over de prijs?
Ik heb gemaild over prijzen, nog geen reactie. Als ik de actie start, zou je de HD op kunnen komen halen in Barendrecht, vlakbij Rotterdam. Als je de HD goed inpakt, moet het goed overkomen via de post hoor, anders zouden er toch geen verzendhuizen bestaan? Maar je hebt gelijk, ik vind het er soms ook niet al te netjes aan toe gaan...Op vrijdag 03 mei 2002 13:20 schreef Da_Kine het volgende:
kun je iets meer vertellen over de opzet van deze actie en waar ik dan evt. de schijf kan ophalen of per post (heb ik niet bijzonder veel vertrouwen in aangezien hier bij de post behoorlijk lomp wordt omgegaan met pakketjes (ik ben (zaterdag)postbode))
Is er trouwens al iets bekend over de prijs?
Heb jij toevallig ook msn/icq, mail adres/nr maar ff naar themickos@hotmail.com, dan kan ik het tenminste "live" volgenOp vrijdag 03 mei 2002 13:23 schreef TonD het volgende:
[..]
Ik heb gemaild over prijzen, nog geen reactie. Als ik de actie start, zou je de HD op kunnen komen halen in Barendrecht, vlakbij Rotterdam. Als je de HD goed inpakt, moet het goed overkomen via de post hoor, anders zouden er toch geen verzendhuizen bestaan? Maar je hebt gelijk, ik vind het er soms ook niet al te netjes aan toe gaan...
daarvoor hebben we www.hottopic.nlOp vrijdag 03 mei 2002 14:15 schreef themickos het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook msn/icq, mail adres/nr maar ff naar themickos@hotmail.com, dan kan ik het tenminste "live" volgenof ja, gaat ook met dit topic, maar dat is wat makkelijker.
www.kuiphuis.nl
gaat dus om de 40GB-ers minimaal 2, en if the price is right.. 4.
maar ga maar uit van 2
Sinlath | Opinions may contain latency
te laat ben je iig nietOp vrijdag 03 mei 2002 17:07 schreef Sinlath het volgende:
hmm lees het een beetje laat.
gaat dus om de 40GB-ers minimaal 2, en if the price is right.. 4.
maar ga maar uit van 2
www.kuiphuis.nl
Hmmm, heb om 12 uur vanmorgen/middag 2 bedrijven gemaild, nogsteeds geen reactie
U hoort nog van me
Bedankt voor de tip
Even een overzichtje, ik weet het, er staan veel mensen bij 40Gb, dat komt omdat ik iedereen die gezegd heeft dat ie interesse heeft, maar niet in welke grote, maar even op 40 heb gegokt...laat het graag even weten als het niet klopt
[edit] ik zie dat ik er ondertussen 2x met 2 hd's insta
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein
Blijkbaar heeft dat kleine b-tje meer stilte voor de meeste mensen niet de meerwaarde om er meer voor te betalen.Op vrijdag 03 mei 2002 17:49 schreef SerialThrillaZ het volgende:
Ik = eenzaam bij de Seagate
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.
Mail van Yorcom, prijsopgaaf voor 7x 40Gb en 5x 80Gb:
Maxtor 40 gb x 7 stuks à € 111,50
Maxtor 80 gb x 5 stuks à € 173,50
als het "x X stuks" nou eens verder omhoog gaat, gaat het "a € xxx,xx" natuurlijk verder omlaag..
[edit]
ik kan niet rekenen
Aangezien dit een inkoopactie in Nederland is, verwacht ik wel dat ik hem ruim goedkoper krijg dat het goedkoopste prijs die in de pricewatch staat. Anders zie ik het nut er niet van in om een inkoopactie te houden.
80 gig is voor als het niet anders kan.
alvast bedankt.
Ruik naar onraad... IBM-GXP60-Verkopen slechte combinatieOp vrijdag 03 mei 2002 18:17 schreef fortitudo het volgende:
Als de maxtor 80 GB onder de €150 komt, wil ik er zeker 1 hebben. Vooralsnog houdt ik alles in de gaten. Moet wel eerst mijn IBM 40 GB(60gxp 7200rpm) dan kwijt kunnen. Iemand interesse???
P.s. Geen flame hoor! Ik heb zelf de 30 gig van de GXP75 serie en hij doet het nog perfect, wordt tijd dat ik hem op de grond gooi
Echt heel veel is het niet nee, maar alles is mooi meegenomen heOp vrijdag 03 mei 2002 18:08 schreef Mickos het volgende:
Hm, 4,5 euro korting!? Daar schiet je niet echt veel mee op (bij de Maxtor 80Gb versie). Hij staat voor 179 euro in pricewatch, bij Yorcom.
Als je schijven van 179 euro voor 150 euro wil kopen, zal je ze echt met 100tallen in moeten slaan ben ik bang hoor...maargoed, meer interesse is natuurlijk meer korting...
Hm,Op vrijdag 03 mei 2002 18:32 schreef TonD het volgende:
[..]
Echt heel veel is het niet nee, maar alles is mooi meegenomen heBtw het is wel 5,5 he
Als je schijven van 179 euro voor 150 euro wil kopen, zal je ze echt met 100tallen in moeten slaan ben ik bang hoor...maargoed, meer interesse is natuurlijk meer korting...
Heeft iedereen zulke slechte ervaringen met IBM ? Iedereen lijkt aan de Maxtor, terwijl ik juist een IBM heb gehaald ipv. Maxtor
HmOp vrijdag 03 mei 2002 19:19 schreef _Mon_ het volgende:
ff heel OT als dat mag:
Heeft iedereen zulke slechte ervaringen met IBM ? Iedereen lijkt aan de Maxtor, terwijl ik juist een IBM heb gehaald ipv. Maxtor
Verwijderd
Een hoe gata het met de verzending, wordt het rechtstreeks van de leverancier naar de koper toegezonden of gaat het via een jou?
Natuurlijk heb je daar alleen wat aan als de rest van je noise-producers ook silent zijn ( voeding, CPU- en VGA-Cooler, case-fans). Als deze ook maar een paar dB meer produceren dan je HD is het hele 'stille effect' weg...
Verwijderd
http://www.techdata.nl
Computerweg 10 -12
P.O Box 1643
3542 DR Utrecht,
Netherlands
Telephone: +31-346-585000
Fax: +31-346-585001
[url="ttp://nl.ingrammicro.com"]ttp://nl.ingrammicro.com[/url]
Structuurbaan 40
Postbus 1087
3430 BB Nieuwegein,
Netherlands
Telephone: +31-0-30-246-4000
Fax: +31-0-30-246-5000
http://www.bellmicro.eu.com
Hardwareweg 4
3821 BM Amersfoort,
Netherlands
Telephone: +31 33 4546716
Fax: +31 33 4546821
http://www.aac.avnet.com/nl
Insullindelaan 134
5613 BT Eindhoven,
Netherlands
Telephone: +31-040-2659-300
Fax: +31-040-2659-365
Actebis
http://www.actebis.nl
Postbus 1407
3430 BK Nieuwegein,
Netherlands
Telephone: +31-30-60-84-700
Fax: +31-30-60-81-252
Verwijderd
edit: For purchases made, and shipped in the US.
niet echt dus
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein
60GB " " = €150,-
80GB " " = €175,-
80GB Seagate Barracuda IV = €175,-
Die site doet helemaal niks behalve de frontpageOp zaterdag 04 mei 2002 11:01 schreef DarkEye het volgende:
Probeer www.netfront.nl eens, ik heb daar mn Maxtor D740 80 GB Liquid bearing besteld.
Done, nu maar hopen dat ie werkt op zaterdagOp zaterdag 04 mei 2002 12:02 schreef DarkEye het volgende:
Mail hem eens, ik ken de eigenaar, zn shop is niet af daarom alles per mail
Count me out, TonD, sorry
Ik heb opsich wel interesse in een maxtor 60gig, maar...
...de inkoopactie komt mij nu niet op het goede moment uit.
Reden:
Wanneer de AMD thoroughbred uitkomt koop ik pas een (gedeeltelijk) nieuwe pc, waaronder een maxtor met Liquid Bearings.
Dus nee, sorry
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
15x 40 Gb Maxtor D740X "L" € 111,-Op zaterdag 04 mei 2002 13:23 schreef SerialThrillaZ het volgende:
Ik denk dat ik m'n Seagate gewoon op m'n werk haal... (voor €175,- doek 't wel)
Count me out, TonD, sorry
1x 60 Gb Maxtor D740X "L" € 145,-
4x 80 Gb Maxtor D740X "L" € 173,-
1x 80 Gb Seagate Barracuda IV € 173,-
€ 4,- verschil met de pricewatch.
Verzendkosten erbij.
Heeft zowat geen zin.
www.kuiphuis.nl
Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe ook vind tegen vallen, ik hoop dat er nog iemand is die wat minder gierig isOp zaterdag 04 mei 2002 14:21 schreef Nowhere het volgende:
Hmmm het scheelt met te weinig.. als ik dit zo zie.
€ 4,- verschil met de pricewatch.
Verzendkosten erbij.
Heeft zowat geen zin.
Verwijderd
voor slechts 4 euro verschil laat ik het ook liever afhandelen door een bedrijf.Op zaterdag 04 mei 2002 14:25 schreef TonD het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe ook vind tegen vallen, ik hoop dat er nog iemand is die wat minder gierig is
offtopic:
"zoekt 1,1,2,3,3,3-hexafluor" <- 1,1,2,3,3,3-hexafluorpropaan of 1,1,2,3,3,3-hexafluorpropeen of 1,1,2,3,3,3-hexafluorsilicaat wat bedoel je daarmee?
off:Op zaterdag 04 mei 2002 14:42 schreef Da_Kine het volgende:
[..]
voor slechts 4 euro verschil laat ik het ook liever afhandelen door een bedrijf.
offtopic:
"zoekt 1,1,2,3,3,3-hexafluor" <- 1,1,2,3,3,3-hexafluorpropaan of 1,1,2,3,3,3-hexafluorpropeen of 1,1,2,3,3,3-hexafluorsilicaat wat bedoel je daarmee?
dat was al heel oud, was iets van Fomblin ofzo, heb het maar ff weggehaald
Verwijderd
Ik kan er aankomen voor 158 € alleen nog met btw.
Nu kan ik verschijnlijk er nog goedkoper aan komen omdat er iemand mee gaat die de btw er af kan halen.
Alleen weet niet of het de goede harddisk is van maxtor.
Details - MAXTOR 6L080 J4, VIPER
80.9GB
IDE, U-DMA 133
2MB Cache
8.5ms
7200 U/min
De SEAGATE BARRACUDA IV ST 380021 A
Die is daar wel U-DMA-100
7200 U/min
is daar 174 € weet niet of dat veel is voor 80 gb.
Maar kies toch liever voor de maxtor.
Maar wil wel weten of hij stil is heb geen zin in dat gekrak de heletijd.
Wil hem ook niet horen spinnen daar kan ik me zo aan ergeren.
Verwijderd
Volgens mij moet op de plaats van die J een L staat om Liquid aan te duiden maw denk niet dat het de goede maxtor is.Op zaterdag 04 mei 2002 21:22 schreef bopitje het volgende:
Alleen weet niet of het de goede harddisk is van maxtor.
Details - MAXTOR 6L080 J4, VIPER
80.9GB
IDE, U-DMA 133
2MB Cache
ik hoor het wel, ik ben iig benieuwd of het nog wat wordt
Verwijderd
EN daar draait het bij mij wel om
Maar wil wel ff melden dat dit mijn 700ste post is
Verwijderd
40\60 van maxtor 7200toeren 133utra
maar als ik zo kijk ga ikde 40g wel halen bij mij in de buurt voor 120euro
ik kan vragen of hij een inkoop actie wil??
ik ken de eigenaar
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
GraagOp zondag 05 mei 2002 00:59 schreef suijkerbuijk het volgende:
tja ik zoek er nog wel een
40\60 van maxtor 7200toeren 133utra
maar als ik zo kijk ga ikde 40g wel halen bij mij in de buurt voor 120euro
ik kan vragen of hij een inkoop actie wil??
ik ken de eigenaar
Verwijderd
hehe welke werknemer gebruik 20 hd's voor privé doeleindenOp zondag 05 mei 2002 18:15 schreef TonD het volgende:
[..]
Valt er nog wat te regelen met de VObiz of niet? Werknemers korting ofzo
backups van je DVD's ...Op zondag 05 mei 2002 18:28 schreef Da_Kine het volgende:
[..]
hehe welke werknemer gebruik 20 hd's voor privé doeleinden
al gauw 8gb per film
www.kuiphuis.nl
Verwijderd
hehe 5 extra ide/raid controllers in je pc om al die schijven aan te sturenOp zondag 05 mei 2002 20:32 schreef Nowhere het volgende:
[..]
backups van je DVD's ...
al gauw 8gb per film
boeiuh, het ownt welOp zondag 05 mei 2002 20:47 schreef Da_Kine het volgende:
[..]
hehe 5 extra ide/raid controllers in je pc om al die schijven aan te sturen
Ik misschien wat wil je er voor hebben.Op vrijdag 03 mei 2002 18:17 schreef fortitudo het volgende:
Als de maxtor 80 GB onder de €150 komt, wil ik er zeker 1 hebben. Vooralsnog houdt ik alles in de gaten. Moet wel eerst mijn IBM 40 GB(60gxp 7200rpm) dan kwijt kunnen. Iemand interesse???
Ron
[ Voor 4% gewijzigd door falcon2001 op 01-12-2008 16:19 ]
Be Very Very VERY omygodcall911 Careful Mijn Specs.
Verwijderd
Ik hoop niet...Op maandag 06 mei 2002 01:15 schreef Zjemm het volgende:
ik neem aan dat deze actie een beetje vast loopt?
Anders heb ik wel intresse in een 40 of 60 gig.
Het is uiteraard niet de bedoeling dat ie vastloopt, maar als er idd zo weinig korting valt te behalen als tot nu toe lijkt, is de actie niet echt zinnig, maar ik probeer dus nog om meer korting te kunnen krijgen.......Op maandag 06 mei 2002 01:15 schreef Zjemm het volgende:
ik neem aan dat deze actie een beetje vast loopt?
Verwijderd
ik ga mijn best doen om voor jullie met een leuke aanbieding te komen.
jullie horen het zo snel mogelijk
vr.gr. Martijn
de maxtor 60 gig dus.
eenmaal graag
Dat klinkt goed, we horen het idd graag zo snel mogelijkOp maandag 06 mei 2002 11:26 schreef Fritsie12 het volgende:
ik heb een KvK nummer. En heb ook contact met enkele distributeurs.
ik ga mijn best doen om voor jullie met een leuke aanbieding te komen.
jullie horen het zo snel mogelijk
vr.gr. Martijn
Ow BTW, groeten hoeft niet hoor, zie FAQ
Ik heb btw wel interesse in Maxtor dan 60Gig
Yup, draait dan gewoon op ATA100 idd..Op maandag 06 mei 2002 11:49 schreef fortitudo het volgende:
Wat is precies fluid bearing?? en die ata 133 kan toch ook gewoon op mijn ata100 controller, draait hij toch gewoon op ata 100...?
Ik heb btw wel interesse in Maxtor dan 60Gig
Fluid bearing; hoe het precies werkt weet ik niet, maar ik denk dat de as van de platters roteert in wat olie ipv om kogellagers ofzo, in ieder geval is het een stuk stiller en het schijnt ook langer mee te gaan..
helaas.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Zo een 40GB HD vind ik wel mooi.
Mensen, ik hoop dat Fritsie iets kan regelen, zo niet, ben ik bang dat het inderdaad vastloop, ik krijg het niet echt voor elkaar om meer korting te krijgen dan hiervoor is aangegeven, en dat vinden veel mensen (misschien wel terrecht) te weinig. Mijn eigen hardeschijf is gisteravond gecrashed en gaat zo naar Ierland voor RMA, maar ik moest dus wel een nieuwe hebben, en heb dus net een nieuwe Seagate 80Gb gehaald...Op maandag 06 mei 2002 14:35 schreef slazh het volgende:
Hmm.. na heel wat inkoop acties gelezen te hebben, denk ik dat dit wel iets voor mij is
Zo een 40GB HD vind ik wel mooi.
Ik ging naar de winkel waar ik ook veel mee heb gemaild over deze actie, hij had het steeds over de "L" serie, kom ik daar, zie ik toch echt een "J" staan op het label, dus dat was ook weer een grote domper
De enige winkel die dus wel de "L" serie heeft waar ik mee heb gemaild is Yorcom. Als iemand deze (aanstaande) actie op zich wil nemen, zal ik de mails van Yorcom en mijn Excel bestandje naar hem doorsturen.
Maar die maxtor is veel favoriter. Nu zegt al die spul me niets maar is die maxtor dan beter? Anders kan ik beter voor die seagate gaan (ik wil het ineens goed doen.)
Me pc is verder stil. (Zalman 6000Cu+voeding owns en gpu koeler komt losgekoppelde crystal orb op.)
Schrijf me maar in op een 40gb maxtor. MITS het geluid weinig scheelt.
hoeveel dB is dat want de seagate cude 4 zit op de 20dB en met data access nog ONDER de 24dB. (20=onhoorbaar, 24 ookBB FDB
Idle 3.0 2.7
Seek 3.5 3.2
edit: ik heb hele topic gelezen.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
Even iets over die HDD's met Liquid Bearing. Volgens twee distributeurs waar ik contact mee heb, zijn die schijven zeer zeldzaam binnen de Nederlandse distributie kanalen. M.a.w. niet te krijgen! Voor de "normale" maxtor 7200 schijven ben ik nog steeds op zoek naar de juiste prijs. Maar spectaculaire kortingen hoef je niet te verwachten. Je wil niet weten hoe klein de marges tegenwoordig zijn op HDD's.Op maandag 06 mei 2002 16:41 schreef fortitudo het volgende:
TonD, of iemand anders, als jij/jullie nou nog eens die lijst samensteld. Met gewoon zo veel mogelijk mensen die interesse hebben. Dan vragen voor korting. Misschien levert het dan veel meer op. Count me dan ook in voor een maxtor fuild bearing 60Gig...
Als iedereen er ook een goede HDD cooler bij moet hebben, wordt het misschien nog iets makkelijker.
Verwijderd
Verwijderd
Maxtor 40GB 7200RPM UDMA133: 110 euro
Maxtor 60GB 7200RPM UDMA133: 138 euro
Maxtor 80GB 7200RPM UDMA133: 163 euro
Spire HDD Plat 2xBB HD05040B Flowcooler: 10,50 euro
Iceberg HDD IB-110 3.5" 3xBB cooler: 12,50 euro
Dit zijn de prijzen exclusief verzendkosten.
Als er nu mensen zijn die nog steeds geinteresseerd zijn, stuur mij dan even een meeltje met alle gegevens. Dan laat ik zo snel mogelijk weten wanneer er besteld gaat worden.
martijnspreen@home.nl
Ik zag, ik nam en ik kwam...
Verwijderd
Een aantal berichtjes terug gaf ik aan dat de Liquid's moeilijk tot bijna niet te krijgen zijn. Dus dit zijn de "normale" schijven. Maar zoals ook eerder gemeld zijn ook deze zeer stil.Op dinsdag 07 mei 2002 13:58 schreef Banzi het volgende:
zijn dit de types met of zonder liquid bearing??? En waar zouden ze opgehaald kunnen worden???
Ze kunnen eventueel afgehaald worden in Groningen of in Hoogeveen. Helaas niet zuidelijker in het land
edit: een schijf is een schijf. geluid maakt niet echt uit... duzze het is niet de L versie
toch nog verder zoeken. Bovendien waren ze helemaal uitverkocht en bij de leverancier ook!
Is die seagate makkelijker te krijgen?
toch wel goed idee deze inkoopactie iig
Verwijderd
MAXTOR 40GB 7200RPM Diamond Max D740X ATA-133
99,00
Ignorance is bliss!! (- The Matrix)
Verwijderd
Op de pricewatch staat ie voor ongeveer 140e.Op dinsdag 07 mei 2002 13:56 schreef Fritsie12 het volgende:
Maxtor 80GB 7200RPM UDMA133: 163 euro
YepOp dinsdag 07 mei 2002 19:10 schreef DustDevil het volgende:
Hmmz bij die digiworld zijn ze wel stukje goedkoper
99,00
ze hebben daar alleen geen "L" versie maar ik ben van mening dat de "J" versie stil genoeg is (heb er zelf namelijk 2)
Meeste HD's zitten gewoon zo goed in elkaar dat ze zonder AM al stil zijn.
Excuses moi
Verwijderd
Bij Exile zijn ze net 96,00 geworden...goedkoper kan ik ze niet vinden..Op dinsdag 07 mei 2002 19:10 schreef DustDevil het volgende:
Hmmz bij die digiworld zijn ze wel stukje goedkoper
99,00
Was eigenlijk niet van plan om in opslag te investeren, maar met dit soort prijzen moet er denk ik toch maar een backup disk bijkomen