Toon posts:

IE 6 downloaden?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik internet explorer 6 downloaden dus helemaal en niet de setup file zoals van http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/ie6/default.asp
die setup file download apparte pakketjes, ik moet dus gewoon de hele setup file hebben (+- 17 mb)

Verwijderd

Meestal zit er een optie bij dat je voor een netwerk of bedrijf gaat downloaden. Dan krijg je de gehele IE6 ipv alleen de setup die tijdens het installeren alles gaat downloaden :)

Verwijderd

Topicstarter
ja maar waar kan ik die vinden? liefst nederlands

• cavvie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05-2022
Je kan binnen die kleine setup van IE6 aangeven dat je de volledige boel wil downloaden. Het zit ergens onder custom of zoiets dergelijks.

Verwijderd

Ik ben het nog nooit tegengekomen en volgens mij bestaat het ook niet. Als het wel zou bestaan zou ik ook wel interesse hebben :)

Verwijderd

Hmmmm, zit dat me nu zelf ook af te vragen.
De oplossing die ik gaf ken ik nog uit de tijd zo'n 2 jaar geleden, toen ik nog geen kabel had :(

Maar nu zit ikzelf ook ff te zoeken op internet :)

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:31
Download de file ie6setup.exe en voer dan dit uit:

"C:\Windows Update Setup Files\ie6setup.exe" /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E"

Verwijderd

Download het setup bestand, start en kies voor de aangepaste installatie, dan kan je kiezen voor de optie "setup-bestanden"alleen downloaden :-)

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat ik ie hier moet herinstalleren en op een andere machine moet installeren, hij zegt nu voordat hij gaat downloaden: Setup heeft een nieuwere versie aangetroffen op uw systeem. Dan stopt de installatie.

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-08 15:57

mokumouse

LOLstoel User

setup file downloaden --> openen --> kiezen voor aangepaste installatie --> geavanceerd --> aanvinken dat je de hele meuk wil downloaden.

ALs je ze later nog makkelijk wil terugvinden raad ik je aan om die setup file ff in een map zoals c:\ie6compleet tezetten ofzo, kan je het heel wat makkelijker terugvinden

Blaat...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 02 mei 2002 11:55 schreef EchtWel het volgende:
Heb iets gevonden

http://www.greyface.com/quicktips/ie5install.htm

Suc6
zover komt de installatie niet, setup heeft een nieuwere versie gevonden. en dan stopt ie. Ik moet ie 6 herinstaleren!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 02 mei 2002 11:59 schreef mokumouse het volgende:
setup file downloaden --> openen --> kiezen voor aangepaste installatie --> geavanceerd --> aanvinken dat je de hele meuk wil downloaden.

ALs je ze later nog makkelijk wil terugvinden raad ik je aan om die setup file ff in een map zoals c:\ie6compleet tezetten ofzo, kan je het heel wat makkelijker terugvinden
SETUP SLUIT VOORDAT IK DAT KAN SELECTEREN AL AF!!!!!!!

Verwijderd

Als laatste optie kan je nog altijd bijvoorbeeld de PC Active aanschaffen (is dit reclame maken, en mag dat eigenlijk wel :? )

Daar zit altijd laatste IE op de cd-rom :)

Verwijderd

Topicstarter
is er nou nergens de complete install te downloaden, dit kon eerder wel.

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Om dat versieprobleem te verhelpen, eventjes in je Registry gaan snuffelen. Onder HKEY_Local_Machine/Software/Microsoft/Internet Explorer staat wel ergens een versienummer. Verlaag dat.

Forget your fears...
...and want to know more...

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Op donderdag 02 mei 2002 12:09 schreef ericjanssen het volgende:
is er nou nergens de complete install te downloaden, dit kon eerder wel.
Nee, dit kan niet meer :(

webOS all the way!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Flappie schreef op 02 mei 2002 @ 11:49:
Download de file ie6setup.exe en voer dan dit uit:

code:
1
ie6setup.exe /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E"
Dit lijkt te werken bedankt !!! Moet voor een kennis IE6 Downloaden en die heeft zelf 56K6 dus best wel irritant dat er geen OffLine install is :(

* nero355 zweert bij Firefox gelukkig :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Woei \o/

Het topic 2 jaar kicken is echter wat overdreven ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.