[DPC] Pjotreke & Witlof => [DPC] Division Eindhove

Pagina: 1
Acties:

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:20
Zoals het onderwerp al zegt dus een naamswijziging van een subteam(pje). Niet echt boeiend maar dacht toch maar dat ik dit moest melden. Ook maar meteen een perproxy opgezet en ben bezig met een teampage.

Stats pproxy: STATS
Teampage: TEAMPAGE

Het begin is gemaakt dacht ik zo. Ben al opzoek naar leden hier in de buurt ivm de ledenwervingsaktie >:)
Nou maar hopen dat het allemaal een beetje wil vlotten en we minstens 1x per week in de top 30 komen te staan }:O

Verwijderd

Hoeveel moet ik munne koetje laten grazen wil ik je in de top 30 laten komen ??
Hoeveel per dag/week ??
Zit er ook nog een leuk extratje aan voor me, behalve dat ik misschien wel in het winnende team zit ;)

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:39
Je moet rekenen op zo'n 15.000 blocks...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Woon wel in Einhoven maar ik zit al bij een team :)

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• Witlof
Das nou jammer

Verwijderd

Je ken nie alles hebben he. Ik zit ook al bij een team, maar munne moeder graast nog sneller, dus da skiet ook nie echt op.
Dus ik zal us gaan denken, en da duurt bij mij wel ff hoor ;)

• Witlof
Oh voordat ik het vergeet. De stats van de laatste dagen klopt niet helemaal omdat we nogal wat problemen hadden met de pproxy. Kijk maar eens naar deze topic.
Als die weg zijn gaan we weer lekker via de pproxy flushen en zijn de stats weer normaal.

Verwijderd

Waarom weer een team in eindhoven opzetten???

Team killemall zit allang in eindhoven en kan best nog wel wat leden gebruiken.
Je kan/mag via mij werken binnen dat team zodat je binnen mijn sub-sub-sub-teampje omhoog kunt komen maar je kunt ook rechtstreeks via de grote voor_grazer werken.
Dan doe je rechtstreeks in de hoofdtak van ons mee.
We hebben een paar goede pproxy's draaien met een goede stats pagina en een eigen forum.

Wil je meer zien kijk dan op http://212.187.94.87/byhost.html dan zit je op mijn stats pagina te kijken.
Klik je dan op de TV dan ga je voor de hoofd team.
En wij staan al op plek 8 of 9 binnen de DPC.

Zo dat is nu genoeg reklame nu een }:O

• Witlof
Ik zal het er eens over hebben en misschien joinen we dan nog wel. Als we joinen zal dat wel als sub-sub-sub-team zijn of zo zodat we nog steeds onder onze naam kunnen flushen.
Als het zo ver is laat ik wel wat weten.

Verwijderd

Ik ben ook woonachtig in Eindhoven, en ik zit nog niet in een sub-team. Ook al heb ik maar 2 Pentium II 350 op mijn werk grazen, wil ik toch wel je team joinen. Alleen vertel me wel even hoe, want daar ben ik niet van op de hoogte.

Verwijderd

Mickey, welk team wil je joinen?

Als je dat er bij zet dan weet die groep het.

• Witlof
Als je wil joinen even mailen naar Witlof.

Verwijderd

Ik wil team Eindhoven (Witlof) wel joinen, sorry Sir.

Verwijderd

Geeft niet, maar het is nu wel duidenlijk.

Veel suc6 binnen dat team en ook voor team eindhoven.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

* PcDealer zit ook in Eindhoven: 189575.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Witlof
}:O Eindhoven to the top! }:O

Verwijderd

He Witlof, stuur ik je een mailtje, en vervolgens wacht ik, wacht ik, wacht ik, en ben ik nog steeds aan het wachten. Misschien wil je mijn twee koetjes niet, dan ga ik wel ergens anders naar toe.

Verwijderd

Naar welk adres heb je die gemaild dan ? Mail <A HREF="mailto:p.janssen@chello.nl">mij</A> anders maar , regel ik het wel voor je .

• Witlof
Ik heb je mailtje gewoon gereplied.
Chello is de laatste tijd wel aan het klote dus misschien dat het daaraan ligt. Gisteren was het moeilijk om mijn mail op te halen laat staan te versturen maar het moet goed gegaan zijn. Ik was al aan het kijken of ik je al in de stats zag maar dat was ook niet zo.
Hopelijk join je nog wel :)
}:O

Verwijderd

Ik heb eigenlijk nog een vraagje:

Hier op mijn werk staan ongeveer 18 PC's in een netwerk, waarvan er momenteel maar twee staan te grazen, eeuwig zonde toch.

Dit komt omdat er maar enkele internet-aansluitingen zijn (o.a. die van mij), maar dan geen permanente verbinding.

Hoe moet ik mijn PC nu instellen zodat alle andere PC's mee kunnen grazen, zonder dat mijn collega's hier iets van merken en zien?

De PC's verschillen van Pentiums tot PIII en hebben Windows 95 en sommige NT als OS.

Wie kan me helpen?

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>code:</font><HR>[display]
detached=yes[/quote]Zet dit in je .ini en alle screen output is weg .

Ik heb je mailtje inmiddels beantwoord . Ik hoop dat alles deze keer wel goed is gegaan .

• Witlof
Misschien een pproxy op jouw systeem zetten en de rest van de PC's in het netwerk daarvandaan de buffers laten update.
Als het niet lukt dan hoor ik dat graag, het zou eeuwig zonde zijn als die PC's gewoon stil staan terwijl ze zo lekker kunnen grazen ;)
}:O mooh.

Verwijderd

Witlof,

Ik ben waarschijnlijk niet zo'n computer freak, want ik ben bang dat me dat gedoe met een prozy enzo niet lukt. Misschien kun je me helpen, per mail?

Alvast bedankt.

• Witlof
Mickey,
Ik zal je meteen mailen zodra ik thuis ben.
Grazen de PC's al? ;)

Verwijderd

Ik wacht je mail af, bedankt al vast.

Mijn koetjes draaien nog steeds op mijn naam, single en alleen. Ik heb nog een vraagje bij PeeJee neergelegd.

Daar wacht ik nog even op, maar het gebeurt echt.

Verwijderd

Mailtje is inmiddels beantwoord . :)
Pagina: 1