Hoe blokjes uit proxy te halen

Pagina: 1
Acties:

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:20
Ik zit met een probleempje.
Ik heb een perproxy maar deze heeft een aantal blokjes niet verstuurd en nu wil ik deze blokjes nog een keer sturen. Als ik in mijn log kijk kan ik de keys wel vinden maat hoe zet ik die in mijn RC5-out buffer? Gewoon copy paste?

Alvast bedankt!

Verwijderd

daar kan ik heel kort over zijn.
De pproxy buffers zijn versleutelt en de keys zijn er zo niet in terug te plaatsen dus kun je dat wel vergeten. :(

Ik denk dat jij dus ook een aantal blokjes die jij gisteren gedunpt hebt bij d.net kwijt bent.
Als ik het goed heb zal dat aantal rond de 10% liggen en in dat geval heet ik je welkom bij de club. ;) :( ;) :(

Team killemall raakt dagenlijks werk kwijt en denk nou niet gelijk aan dubbele of random blokjes want wij weten al voor 100% zeker dat dat niet bij ons gebeurt is en wat wij vandaag op halen wordt uiterlijk morgen verwerkt en terug gestuurd.
Dump je echter die buff-out van de pproxy een 2e keer dan komen een aantal van de verloren blokjes terug dus kun jij en andere wel na gaan waar de oorzaak ligt.

• Witlof
Voor 10% had ik getekend! :(
Ik heb gisteren volgens mijn pproxy 2692 blokjes naar D.net gestuurd maar als ik daar in de stats kijk zie ik er vandaag maar 150 :(
Dit zijn geen random blokjes geweest en dubbele lijkt mij ook erg sterk. Mijn proxy flushed alles meteen door.
Kan ik niet ergens die codes uithalen en kopieeren naar een out-buffer?
Zo is het niet echt leuk meer.

Verwijderd

Ik geloof je meteen, er zijn gewoon problemen met d.net waar we al een tijdje over klagen.

Mijn grote voor grazer had een 3 dagen terug een 80k+ gedumpt en volgens d.net/DPC stats waren het er 50k- en dat is dus 30k+ kwijt.

Ik weet van hem dat hij voortaan de buffout van de proxy hoog op laat lopen voor dat hij gedumpt wordt en dan heeft hij er een kopie van gemaakt.
Hij dumpt dan die buffer en de buffer van een dag er voor om verloren blokjes terug te krijgen.

Het is geen goede mannier van werken maar het werkt wel, alleen heeft d.net op die mannier een grote dubbele registratie maar daar hebben wij schijt aan omdat wij het werk wat wij doen ook vermeld willen zien.

Bedenk daar bij dat volgens d.net wij maar een 3.013.871 blokjes gedaan hebben en volgens onze gegevens een 3.163.682 blokjes.
Een verschil van 149.811 wat veel te veel is.

• Witlof
Ja das mooi klote maar ik ga denk ik dan ook maar voortaan dubbel versturen. Hoe kan ik dan het beste mijn pproxy instellen om steeds voordat ik flush (handmatig) even die bufferout kopieer.
Bedankt voor de tip maar toch is dit niet echt goed :(

Verwijderd

Zet de maxkeydone en minkeydone op een heel hoog getal en start dan de pproxy.
Rond 24.00u wijzig je de boel even naar een laag getal en laat je de boel dumpen, vantevoren wel een kopie trekken.
Oja, je moet de pproxy wel weer opnieuw starten.

Hierna de buffout van de dag van te voren even kopieren en nogmaals starten waarna je de oude ini file weer gebruikt voor de volgende 24 uur.

• Witlof
Dat opnieuw opstarten werkt dat niet (in NT Server 4.0) met CTRL + Break?
Dacht het wel maar weet het niet zeker.

• Witlof
Welk IPadres kan ik het beste gebruiken voor mijn pproxy om van te fetchen en naar toe te flushen? Ik heb iets gelezen als euro.v27.distributed.net maar is dat de beste?

Verwijderd

afbreken van de pproxy met ctrl-c

Voor keyproxy's op het net moet je even zoekken, zag hier laatst een draadje van op gathering of tweakers of op anandtech staan.

• Witlof
Dit is echt erg.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik heb gisteren volgens mijn pproxy 2692 blokjes naar D.net gestuurd maar als ik daar in de stats kijk zie ik er vandaag maar 150
Dit zijn geen random blokjes geweest en dubbele lijkt mij ook erg sterk. Mijn proxy flushed alles meteen door.[/quote]Nu kijk ik in mijn consolelog en zie ik 1708 regels met daarin mijn verzonden blokjes en ack's op mijn verzonden blokjes. (zal maar niet paste) ;) Deze kunnen toch niet weg zijn? Zou het kunnen dat deze nog verstuurd moeten worden? Zijn er proxy problemen bij D.net? Waar kan ik ze nou echt het beste naar toe sturen? Heb zelf geen ID maar baal wel als een stekker als er per dag maar tussen de 50 en 150 blokjes bij D.net binnenkomen en er minstens 800 verstuur :(
Pagina: 1