omgekeerde wet van mephi heOp zondag 05 mei 2002 12:29 schreef anc het volgende:
jesus hoe krijgt ie het voor elkaar
Hahaha lol, als dat zo is moet ik meer weggeven
There is no art to find the minds construction in the face
Iedereen die regged @ D2 forum
http://prs-marielaan.xs4all.nl:81/~diablo-2/
gebruik deze url, het .TK adres pakt geen cookies en dus is dat er irritant
gebruik deze url, het .TK adres pakt geen cookies en dus is dat er irritant
jahoo!
natalyas set complete en net ff een shako gevonden
bij een baalrun ik stond er voor dus zag all sh.. staan en ik dacht shael laat maar zitten. Me broertje begint paniekerig rond te springen "pak pak..." vooruit. Ow het is een shako
bij een baalrun ik stond er voor dus zag all sh.. staan en ik dacht shael laat maar zitten. Me broertje begint paniekerig rond te springen "pak pak..." vooruit. Ow het is een shako
Op zondag 05 mei 2002 13:40 schreef Plantje het volgende:
jahoo!
bij een baalrun ik stond er voor dus zag all sh.. staan en ik dacht shael laat maar zitten. Me broertje begint paniekerig rond te springen "pak pak..." vooruit. Ow het is een shako![]()
Diablo,
daar snap ik nou echt geen hele reet van.
Het enige dat ik weet is dat je er geld mee kan verdienen. Heeft hier iemand zijn account al eens verkocht ?
Het enige dat ik weet is dat je er geld mee kan verdienen. Heeft hier iemand zijn account al eens verkocht ?
nikszolekkeralss.exe
mmmmmmmmmmmmm ?
oe het word weer professioneler ?
kan helaas ff geen postings lezen want chello ligt eruit
zal mijn mening wel es spuien als ik alles gelezen heb
mzzl
heuveltje AKA t-lor
oe het word weer professioneler ?
kan helaas ff geen postings lezen want chello ligt eruit
zal mijn mening wel es spuien als ik alles gelezen heb
mzzl
heuveltje AKA t-lor
Specs: Game/LANBak FTP/Gameserver Unix Server Visit http://www.gamesfm.nl
Verwijderd
geen hele reetOp zondag 05 mei 2002 14:26 schreef likkepot het volgende:
Diablo,
Nope account verkopen is suxxy....misschien levcert et geld op maar je creaties gan weg...hoe lomp..zou er ook nooit 1 kopen btw
edit:
heb mezelf ff geregged op forum..
heb mezelf ff geregged op forum..
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Hmm onpersoonlijk ... hmm kan me iets herinneren dat een bepaalde ama mij nogal irriteerde na dat ik akt4 voor een rush van een GoT'er clearde begon die om een vage reden te zeiken en irritant te doen... ben de naam kwijt aangezien die lycander ama toch 3000x dood ging ben ik bij hell maar vertrokken en heb ik besloten niet meer mee te helpen aan GoT rushes aangezien dat soort mensen het schijnbaar beter weten 
Ben de naam kwijt van de persoon maar ik ga er van uit dat een lycander ama natuurlijk akt4 erg snel cleared

Als semi-buitenstaander van dit GoT gebeuren kan ik wel melden dat sinds dat ik in dit topic mee begon te lullen de sfeer in GoT games nogal slechter geworden is er is altijd wel een of ander iemand die moeilijk loopt te doen... maar nu heb ik op die rush van laatst ook al 1,5 maand geen GoT game meer gejoined
*Edit* Waarom staat mijn account daar ?
*Edit2* Trading forum is leuk als het mayb uitgebreid word
Sets
Rares
Uniques etc
Ben de naam kwijt van de persoon maar ik ga er van uit dat een lycander ama natuurlijk akt4 erg snel cleared
Als semi-buitenstaander van dit GoT gebeuren kan ik wel melden dat sinds dat ik in dit topic mee begon te lullen de sfeer in GoT games nogal slechter geworden is er is altijd wel een of ander iemand die moeilijk loopt te doen... maar nu heb ik op die rush van laatst ook al 1,5 maand geen GoT game meer gejoined
Sets
Rares
Uniques etc
jah word best wel vaak gedaan,
maar mag nie meer van blizzard d8 ik..
anyway, wil je echt geld verdienen ga acount van Daoc of Ao verkopen, word zo 400 doller voor geboden.
(duurt veel langer om hoog level te worden.)
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Jij draait in mijn ogen ook lang zat meer, en idd het is niet meer zoals eerder. Trading forum word nog wat uitgebreider waarschijnlijk jaOp zondag 05 mei 2002 15:16 schreef Soullie het volgende:
Hmm onpersoonlijk ... hmm kan me iets herinneren dat een bepaalde ama mij nogal irriteerde na dat ik akt4 voor een rush van een GoT'er clearde begon die om een vage reden te zeiken en irritant te doen... ben de naam kwijt aangezien die lycander ama toch 3000x dood ging ben ik bij hell maar vertrokken en heb ik besloten niet meer mee te helpen aan GoT rushes aangezien dat soort mensen het schijnbaar beter weten
Ben de naam kwijt van de persoon maar ik ga er van uit dat een lycander ama natuurlijk akt4 erg snel cleared![]()
![]()
![]()
Sets
Rares
Uniques etc
kan iemand mij uitlegen hoe ik attackrating moet zien. Mijn Hc druide (lvl 52) heeft er nu 80 punten in zitten enzo. Maar nou las ik in een guide op diabloii.net dat dat helemaal niet nodig is. kan iemand mij wat meer vertellen hierover
Verwijderd
Dexterity verhoogd de kans dat je een doel raakt (attack rating) en de kans dat de vijand jou mist, alleen als je druid mept (zwaard, club, maul etc. gebruikt) is dat handig, maar als druid 80 (op dexterity neem ik aan?) vind ik te veel.
Als je alleen maar summont en elementalist bent is het helemaal zonde
Vooral amazons en bepaalde soorten barbarians hebben veel attack rating nodig
Als je alleen maar summont en elementalist bent is het helemaal zonde
Ok ik ben een solo werewolf druid dus ik sla best veel. Maar wat is dan het nut van al die skills die zoveel bonus geven aan attackrating
als het toch niet zinvol is
dus als je een fast attackspeed hebt is het dus wel zinvol dan sla je veel en wil je dus ook veel raken
Als je fast attack hebt en een hoge Attack rating raak je meer 
Meestal is als je 90% chance to hit hebt wel aardig goed
Die skills die je extra ar geven zorgen ervoor dat je minder tot nix in dex moet doenOp zondag 05 mei 2002 15:34 schreef TrailBlazer het volgende:
Ok ik ben een solo werewolf druid dus ik sla best veel. Maar wat is dan het nut van al die skills die zoveel bonus geven aan attackratingals het toch niet zinvol is
Andere chars zoals ama's, tank barbs, block sorcs moeten juist veel dex hebben.
Verwijderd
anc:
WTF, hoe goedkoop heb je die Sacred Charge wel niet gehad man... die kan ik nog bijna (ik zeg bijna) kopen, het so-called een van de rareste zwaarden uit de game... en een 160ed/60 ias armor voor een nog rare-der zwaard... hoeveel def had dat amor?
wel extreem kewl
en hoe speelt het, grof koeien killen of schiet het nog steeds niet op?
WTF, hoe goedkoop heb je die Sacred Charge wel niet gehad man... die kan ik nog bijna (ik zeg bijna) kopen, het so-called een van de rareste zwaarden uit de game... en een 160ed/60 ias armor voor een nog rare-der zwaard... hoeveel def had dat amor?
wel extreem kewl
hoe bepaal ik dat ik heb nu iets van 2500Op zondag 05 mei 2002 15:52 schreef Soullie het volgende:
Als je fast attack hebt en een hoge Attack rating raak je meer
dat bepaal je nie 
als je LOD hebt, staat er nu als je een monster hebt aangevallen, en je muis even boven je attack rating laat zweven, staat er: Chance that you hit a Death Mauler: 95%
dan bij defense: Chance that Death mauler will hit you: 20% ofzo
als je LOD hebt, staat er nu als je een monster hebt aangevallen, en je muis even boven je attack rating laat zweven, staat er: Chance that you hit a Death Mauler: 95%
dan bij defense: Chance that Death mauler will hit you: 20% ofzo
Oh noes.. No more TreinTijden :(
newflash: 40/15 jewels zijn 15 sojs min waardOp zondag 05 mei 2002 16:47 schreef K-Mile het volgende:
anc:
wel extreem kewlen hoe speelt het, grof koeien killen of schiet het nog steeds niet op?
Dat forum is een goed idee
ennuh waarom sta ik onder aan die lijst
maruh ik reg me zo ff (lees het ook nu net moest ff 5pagina's inahlen
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
mja maar mischien had hij die nog, ik weet nog toen die dingen 1 soj warenOp zondag 05 mei 2002 18:23 schreef Canon23 het volgende:
[..]
newflash: 40/15 jewels zijn 15 sojs min waarddus 4x15 = 60sojs heeft ie voor het rarest zwaardje betaald
Dat forum is een goed ideeen om redhat op te vrolijke: Ik vertrouwde je hoor jonge
ennuh waarom sta ik onder aan die lijstff onder aan gezet
![]()
maruh ik reg me zo ff (lees het ook nu net moest ff 5pagina's inahlen
Verwijderd
Ja, ongeveer rond dezelfde tijd dat jij een n00bje wasOp zondag 05 mei 2002 18:43 schreef SaURoN het volgende:
[..]
mja maar mischien had hij die nog, ik weet nog toen die dingen 1 soj waren
/me ook trouwens
maar nu jochieOp zondag 05 mei 2002 19:03 schreef Pjemco het volgende:
[..]
Ja, ongeveer rond dezelfde tijd dat jij een n00bje was
/me ook trouwens
Once we were all nOObs 
heb nog wel is die oude topics doorgelezen..wat een lul heb ik dan
Sau die bedelt om sojs bij hitman, ik die items aanbiedt die je nu niet eens weg kan geven omdat niemand ze wilt
en nog meer
gevallen.
heb nog wel is die oude topics doorgelezen..wat een lul heb ik dan
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwijderd
Op zondag 05 mei 2002 19:37 schreef Canon23 het volgende:
Once we were all nOObs
heb nog wel is die oude topics doorgelezen..wat een lul heb ik danSau die bedelt om sojs bij hitman, ik die items aanbiedt die je nu niet eens weg kan geven omdat niemand ze wilt
en nog meer
gevallen.
het loopt btw wel lekker in nieuwe forum, moeten de bestaande discussies maar ff voortzetten daar en niet hier.
ennuh... 40/15 jewels 15 SOJ!!!!
die zijn echt super veel duurder geworden man.. toen ik nog speelde
ja die heb ik ook, lol moest het zijn....wijsneus
Verwijderd
ja ja, ff 2 screenies van bloempot die aan het shoppen is.Op zaterdag 04 mei 2002 19:46 schreef nantasquad het volgende:
gotitems//squad
mijn vrijmarkt voor jullie
bloempot heeft de primeur gekregen en is uitgekeken, nu mogen jullie

Ik sta er best goed op moet ik zeggen 
En wel gelachen voor de camera
En wel gelachen voor de camera
Koeie killen schiet nog niet opOp zondag 05 mei 2002 16:47 schreef K-Mile het volgende:
anc:
wel extreem kewlen hoe speelt het, grof koeien killen of schiet het nog steeds niet op?
Leuke newsflash maar niet echt boeiend. Die jewels zaten in dat armor en dus minder waard. Voor dat armor kan je ongeveer 30-40 sojs krijgen.newflash: 40/15 jewels zijn 15 sojs min waard dus 4x15 = 60sojs heeft ie voor het rarest zwaardje betaald
Maar mijn baba is nu wel zo'n beetje af. Alleen nog wat extra lvling.
Outfit:
Stealskull almost perf 71% +pt
Skullders 198%
mara 29%
Bul kathos SET!
2x Bul kathos 4%
Laying hands
Wartravs 48%
en zo'n simpele goldwrap.
Verwijderd
Ik kan die site niet openen volgens mij, maar dat zal wel komen omdat ik op mijn werk zit of zo.
Anyway, ik snap niet helemaal waarom er onderscheid gemaakt moet worden, maar ik snap dat het voor gotkoe irritant kan zijn.
Dit weekend weer iets leuks gevonden: skullders
Ff unid gelaten (jaja Jivey) en misschien dat ik hem trade.
Verder heb ik een brakke stormshield (met perf diamond) die ik ooit gekocht had voor 5 sojs getrade voor een Fury Highland Blade. Ik heb er nog wel 2 sojs bijgelegd, maar sojs was even geen probleem
Highland blade blijkt net iets sneller te zijn, maar balrog doet weer iets meer damage. Uiteindelijk heb ik van unknown gehoord dat het weinig uitmaakt, dus eigenlijk wel errug cheap gekocht
Had er al een bod van 12 sojs voor gekregen toen ik hem 1 keer aanbood in tradechannel. Toch lekker; Dualwielden met Fury / Silence
Misschien dat ik nu een Storm ga halen met sojs+skullders, maar dat moet ik nog even zien. Unid storm gaat ineens voor 9 sojs (vind ik te veel) en ik vraag me af of ik nog wel ga duelen.
Anc: Die set is zeer kewl, maar ik ben niet echt onder de indruk van de "boosts". Tis vooral een pats effect denk ik of niet? Wel errug tof om te zien, gratz
EDIT: Anc, lees net je laatste post, dus hierboven is al duidelijk
Ik kan die site niet openen volgens mij, maar dat zal wel komen omdat ik op mijn werk zit of zo.
Anyway, ik snap niet helemaal waarom er onderscheid gemaakt moet worden, maar ik snap dat het voor gotkoe irritant kan zijn.
Dit weekend weer iets leuks gevonden: skullders
Ff unid gelaten (jaja Jivey) en misschien dat ik hem trade.
Verder heb ik een brakke stormshield (met perf diamond) die ik ooit gekocht had voor 5 sojs getrade voor een Fury Highland Blade. Ik heb er nog wel 2 sojs bijgelegd, maar sojs was even geen probleem
Highland blade blijkt net iets sneller te zijn, maar balrog doet weer iets meer damage. Uiteindelijk heb ik van unknown gehoord dat het weinig uitmaakt, dus eigenlijk wel errug cheap gekocht
Misschien dat ik nu een Storm ga halen met sojs+skullders, maar dat moet ik nog even zien. Unid storm gaat ineens voor 9 sojs (vind ik te veel) en ik vraag me af of ik nog wel ga duelen.
Anc: Die set is zeer kewl, maar ik ben niet echt onder de indruk van de "boosts". Tis vooral een pats effect denk ik of niet? Wel errug tof om te zien, gratz
EDIT: Anc, lees net je laatste post, dus hierboven is al duidelijk
Ik denk dat de systeembeheerder poort 81 dicht heeft gezetOp maandag 06 mei 2002 09:01 schreef Jaxe het volgende:
Had ik hier ook, maar aangezien ik de systeembeheerder ben, heb ik een omweg
Als hem clean houd is hij meer waard mocht je hem ooit nog weg willen doenOp maandag 06 mei 2002 09:15 schreef anc het volgende:
Btw heeft iemand nog TIPS wat ik in dit set zal socketen?
Ik heb echt geen id!
tjaOp maandag 06 mei 2002 09:26 schreef Muppet het volgende:
[..]
Als hem clean houd is hij meer waard mocht je hem ooit nog weg willen doen
maar ik dacht dus zoals ik al eerder had gezegd maar geen reactie op gekregen...
Ik gebruik die tribal guardian als primary om daar een jah in et proppen en in die sacred charge 15ias/15resist all jewel in te proppen.
en wilde daar graag jullie mening van horen
hier word ik niet vrolijk vanOp zondag 05 mei 2002 18:23 schreef Canon23 het volgende:
[..]
en om redhat op te vrolijke: Ik vertrouwde je hoor jonge
Om je nog meer op te vrolijken . .Op maandag 06 mei 2002 11:50 schreef RedHat het volgende:
[..]
hier word ik niet vrolijk van![]()
Ik vertrouw je hoor
darn foutjeOp maandag 06 mei 2002 11:50 schreef RedHat het volgende:
[..]
hier word ik niet vrolijk van![]()
kep al 1 vote 2 vote's binnen dusOp maandag 06 mei 2002 12:02 schreef Muppet het volgende:
[..]
Om je nog meer op te vrolijken . .
Ik vertrouw je hoor
Trouwens Muppet, zet hier ff neer wat je allemaal nog nodig hebt, mocht ik wat vinden
mag ik dan ook ff?Op maandag 06 mei 2002 12:35 schreef RedHat het volgende:
[..]
kep al 1 vote 2 vote's binnen dus
Trouwens Muppet, zet hier ff neer wat je allemaal nog nodig hebt, mocht ik wat vinden
ik heb nog een arcains nodig
alvast bedank
http://prs-marielaan.xs4all.nl/~diablo-2/
is nu ook via port 80 te berijken, voor de mensen op het werk
jah rune maybe?Op maandag 06 mei 2002 09:37 schreef anc het volgende:
[..]
tja
maar ik dacht dus zoals ik al eerder had gezegd maar geen reactie op gekregen...
Ik gebruik die tribal guardian als primary om daar een jah in et proppen en in die sacred charge 15ias/15resist all jewel in te proppen.
en wilde daar graag jullie mening van horen
Verwijderd
Helaas, kan hem hier niet openen. Zal hier wel afgeschermd zijn. Om een of andere reden kunnen we soms niet bij de raarste pagina's (zonder reden). Zo kon ik ook een tijdje om onverklaarbare wijze niet bij de Sun site komen. Ligt iig allemaal bij systeembeheer. Ik kijk thuis wel een keer.Op maandag 06 mei 2002 13:27 schreef SaURoN het volgende:
[..]
jah rune maybe?
Verwijderd
Kortom: zullen we maar gewoon hier blijven posten?Op maandag 06 mei 2002 13:52 schreef anc het volgende:
ik kan me niet reggen op dat forum..... links doen het niet
tja ik wil best wel overgaan naar dat forum. Post een stuk makkelijker maar ik wil me dan wel ff reggen 
lijkt me wel zo handig
lijkt me wel zo handig
You do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
You do not have permission to access the page that you were trying to. Are you trying to edit someone else's post or trying to access administrative features? Check that you are allowed to perform this action in the Forum Rules.
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.
Logged in user: Anc [logout]
You do not have permission to access the page that you were trying to. Are you trying to edit someone else's post or trying to access administrative features? Check that you are allowed to perform this action in the Forum Rules.
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.
Logged in user: Anc [logout]
blijven jullie met je 2en over
iedereen zit daar al , en anc je bent enigste die dat heeft hoor 
via *.tk heb je idd geen cookies , dus je moet de full adres gebruiken op vorige page.
via *.tk heb je idd geen cookies , dus je moet de full adres gebruiken op vorige page.
en ik ben me wachtwoord vergeten en kan hem hier op mijn werk niet terughalen

dus wat moet ik nou doen?Op maandag 06 mei 2002 14:21 schreef SaURoN het volgende:
blijven jullie met je 2en overiedereen zit daar al , en anc je bent enigste die dat heeft hoor
werkt nietOp maandag 06 mei 2002 14:39 schreef barrel het volgende:
Naar het forum gaan via deze link
dan ligt het bij jouOp maandag 06 mei 2002 14:48 schreef anc het volgende:
[..]
werkt niet
Plantje hoe kan ik je contacten?
Verwijderd
ga dan naar deze link:Op maandag 06 mei 2002 14:48 schreef anc het volgende:
[..]
werkt niet
Haal dat :81 anders is weg.Op maandag 06 mei 2002 14:48 schreef anc het volgende:
[..]
werkt niet
topic valt een beetje stil sinds dat forum er is
makkelijkst is een mailtje naar luuk.mettes@triopsys.nlOp maandag 06 mei 2002 14:50 schreef SaURoN het volgende:
[..]
dan ligt het bij jou![]()
Plantje hoe kan ik je contacten?
anders icq naar 43907624
Verwijderd
Ok, volgens mij is nu iedereen omgeswitched naar ons eigen forumpie
GoT: Bedankt, maar we kunnen het verder zelf wel
Voor alle D2-ers die alleen maar lurken meestal of nu pas dit topic checken:
Hier kan iedereen terecht voor D2-en...
Alle afscheid is moeilijk...
Vaarwel
GoT: Bedankt, maar we kunnen het verder zelf wel
Voor alle D2-ers die alleen maar lurken meestal of nu pas dit topic checken:
Hier kan iedereen terecht voor D2-en...
Alle afscheid is moeilijk...
Verwijderd
nog niet helemaal omgeswitched dus.Op maandag 06 mei 2002 15:12 schreef miessie het volgende:
hmmm ik kan me niet reggen, die site is niet beschikbaar..
die site die ik daarboven gaf werkt, zit je achter een proxy ofzo? of op je werk?
Verwijderd
inmiddels werkt het..ik ben benieuwd of t goed gaat...Op maandag 06 mei 2002 15:14 schreef K-Mile het volgende:
[..]
nog niet helemaal omgeswitched dus.
die site die ik daarboven gaf werkt, zit je achter een proxy ofzo? of op je werk?
Verwijderd
Als ik alleen over blijf hier, is het niveau ineens wel erg hoogOp maandag 06 mei 2002 14:21 schreef SaURoN het volgende:
blijven jullie met je 2en overiedereen zit daar al , en anc je bent enigste die dat heeft hoor
Nee, als ik het hier voor elkaar krijg, zie je mij ook verschijnen natuurlijk. Iemand moet de boel sussen he...
*snik* sauron laat me niet achterOp maandag 06 mei 2002 15:08 schreef Plantje het volgende:
[..]
makkelijkst is een mailtje naar luuk.mettes@triopsys.nl
anders icq naar 43907624
done.Op maandag 06 mei 2002 16:34 schreef Plantje het volgende:
[..]
*snik* sauron laat me niet achter![]()
maaruh we gaan hier offtopic
Verwijderd
heb net een rune staff gevonden (skull collector) issie wat waard, want daar heb ik geen id van..
wasda voor een zooi. die forum van jullie werkt maar half 
kan n ie reggen of iets

kan n ie reggen of iets
Verwijderd
wat is er dan? wat gaat er mis dan?Op maandag 06 mei 2002 17:58 schreef Frenkpie het volgende:
wasda voor een zooi. die forum van jullie werkt maar half
kan n ie reggen of iets
http://prs-marielaan.xs4all.nl:81/~diablo-2/register.php?s=&action=signup
dit linkje drukken... deed RTB in het begin ook fout
dit linkje drukken... deed RTB in het begin ook fout
Verwijderd
Nou, ik kan dus vanaf mijn werk het nieuwe forum niet bereiken. Ik ga kijken of de systeembeheerder het op kan lossen, maar anders: het was leuk, see ya
EDIT: Mwahaha, het lukt wel via www.the-cloak.com
EDIT: Mwahaha, het lukt wel via www.the-cloak.com
Verwijderd
ik ben benieuwd wat de modjes hiervan vinden als ze hier eens langswippen om te kijken waarom t zo langzaam gaat. Aan de ene kant vind ik t wel lullig voor GoT, maar goed.
Verwijderd
Ach, ik denk dat ze eerder trots mogen zijn dat ze zo'n hechte club mensen bij elkaar hebben gebracht. Het zijn hier volwassen mensen, en ik heb het volle vertrouwen dat ze zich ook zo gedragen.Op dinsdag 07 mei 2002 08:39 schreef miessie het volgende:
ik ben benieuwd wat de modjes hiervan vinden als ze hier eens langswippen om te kijken waarom t zo langzaam gaat. Aan de ene kant vind ik t wel lullig voor GoT, maar goed.
Jo
ik heb nu dus zondag Diablo II gekregen ... maaruh nu ben ik over LAN aan het spelen, alleen we komen niet verder, bij Act 1; Quest 5.
Ik moet naar de Monastary Barracks, waar the fuck ligt die
ik heb me al alles afgezocht, ben nu bij de Black Marsh in de buurt, kijken of het daar ergens ligt, maar ik vind het maar niet
ik heb nu dus zondag Diablo II gekregen ... maaruh nu ben ik over LAN aan het spelen, alleen we komen niet verder, bij Act 1; Quest 5.
Ik moet naar de Monastary Barracks, waar the fuck ligt die
Verwijderd
Kennelijk niet allesOp dinsdag 07 mei 2002 10:28 schreef De_Bastaard het volgende:
Jo
Ik moet naar de Monastary Barracks, waar the fuck ligt dieik heb me al alles afgezocht, ben nu bij de Black Marsh in de buurt, kijken of het daar ergens ligt, maar ik vind het maar niet
Ligt ergens in het noorden, moet je vanuit de Tamoe Highlands bereiken, succes.
Ligt battle.net eruit of zo? ik kan er niet op komen.
TMAXTINT
ja als ik wil reggen, zegt ie dat de site niet werktOp maandag 06 mei 2002 18:08 schreef K-Mile het volgende:
[..]
wat is er dan? wat gaat er mis dan?

Verwijderd
de post snelheid is gigantisch gedaald sinds het nieuwe forum, we zitten nu op 12 posts/dag terwijl er een dag was waar jullie boven de 500 posts/dag uit kwamen
maar ja, nieuwe forum is ook iets overzichtelijker en als het goed is werkt alles weer
maar ja, nieuwe forum is ook iets overzichtelijker en als het goed is werkt alles weer
Verwijderd
en, niet te vergeten, alles is al minstens 1000000000000 keer verteld.....
en er komen bijna geen n00bjes bij
en er komen bijna geen n00bjes bij
Effe toch nog een NOOB vraagje,
ik ben nu met een lvl 75 barb bezig en ik ben op de zwaarde toer.
Nu is mijn de vraag wat is het beste om me te cown en hell spelen.
Mij zwaard mass staat al op max, en mijn all ris ook en iron skin is bijna op de max,en mijn wirl wind staatop level 6 geloof ik.
Dus de vraag is waar moet ik mijn ovrige skills in donderen.
Mijn damage is ook erg bar 130 min en 170 max
ik gebruik namelijk 2 zwaarden bijde met een min 22 en max iets van 43 damage geloof ik.
Mij zwaard mass staat al op max, en mijn all ris ook en iron skin is bijna op de max,en mijn wirl wind staatop level 6 geloof ik.
Mijn damage is ook erg bar 130 min en 170 max
ik gebruik namelijk 2 zwaarden bijde met een min 22 en max iets van 43 damage geloof ik.
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
Verwijderd
lvl 75 en nog nooit btere zwaarden gebruikt?! en all res + iron skin hoef je echt niet te maxen, een paar puntjes is genoeg.. whirl wind moet wel lekker hoog (max), en een paar battle cries zijn ook wel handig (battle orders wordt veel gebruikt, wederom max)Op dinsdag 07 mei 2002 20:32 schreef Splasher het volgende:
Effe toch nog een NOOB vraagje,
Mijn damage is ook erg bar 130 min en 170 max![]()
je had minder punten in all resist en iron skin moeten stoppen en whirlwind moeten maxen
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Oke dan stop ik voor verlopig met iron-skin te maxe aangezien me resist al max is.
Maar als ik straks mijn whirl wind max heb wat dan
me frenshy in combo met dubble swing ( die combo gebruik ik regel matig nog ook al zit er in bijde 1 puntje het is wel een zalige combo op zich.
En in die battle order zalikook nog wat puntje in donderen
Maar als ik straks mijn whirl wind max heb wat dan
En in die battle order zalikook nog wat puntje in donderen
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
alleen nu niet meer..........Op dinsdag 07 mei 2002 21:04 schreef Trommeldaris het volgende:
battle orders is ook goed, daar ken je flink wat mee...

die krijg je niet meer gemaxed.
douw alle overige punten maar in ww. (en 1 punt in beserk als je dat nog niet hebt)
vervolgens zou je moeten kijken hoeveel str je hebt en welk zwaard je kunt dragen (kijk evt op diabloii.net)
ga dan es bij larzuk shoppen voor een vette versie daarvan
!
je zwaarden doen gewoon echt TE weinig damage voor lvl 75
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Op dinsdag 07 mei 2002 21:09 schreef heuveltje het volgende:
[..]
alleen nu niet meer..........
die krijg je niet meer gemaxed.
douw alle overige punten maar in ww. (en 1 punt in beserk als je dat nog niet hebt)
vervolgens zou je moeten kijken hoeveel str je hebt en welk zwaard je kunt dragen (kijk evt op diabloii.net)
ga dan es bij larzuk shoppen voor een vette versie daarvan
!
klein voorbeeld: mijn geshopt zwaard doet +- 175 max damage
en das 1 handed op lvl 40.....
je zwaarden doen gewoon echt TE weinig damage voor lvl 75
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Dit topic is gesloten.