Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Nou ze hebben mijn friends list gewist, daarom wist niemand dat ik online was.

Alle ECHT waardevolle spullen zijn dus weg.

Shako, Skulders, Doombringer, Shaft, Occulus, 4 soj's, StormShield misschien nog iets vergeten maar heb zelf nog niet gekeken.

Ik heb af en toe met MF runs MH gebruikt dus ik waarschuw julle.

Wel mijn hele pc gechecked op Trojan's, Virusen en Spy Ware maar niks gevonden.

Net nieuwe installatie van 3 dagen oud.

Echt triest gasten.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

Flapmo

and back is gigi!

Nog 2 lvls en dan ben ik lvl 40...iemand ff tijd me door nightmare te rushen? Of anders vanaaf rushen... (moet 17:00 werken)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke versie van maphack gebruikte je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Laatst online: 09-07 16:49

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op vrijdag 03 mei 2002 14:56 schreef miessie het volgende:

[..]

hmm ff zoeken ze zijn er wel, ik gebruik er ook een sinds een cdspeler een cd heeft gesloopt en mijn 2e playdisc slecht begint te worden. mag niet van modje? waarom niet? je hebt t toch eerlijk gekocht? (anders zou je niet online kunnen spelen :D ) lijkt me niet dat dat niet mag....maar goed.
Ik speel nu met een image via deamon-tools ... werkt behoorlijk.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Waarom stopt lawtje eigenlijk ????

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 15:04 schreef Jive het volgende:

[..]

Ik speel nu met een image via deamon-tools ... werkt behoorlijk.
das mischien wel een id ik geloof dat ik dat nog ergens heb, dan nog ff een image maken met de cd die ik niet heb op het moment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op vrijdag 03 mei 2002 13:28 schreef Lawtje.com het volgende:
- Titans Revenge
- Tarnhelm met 73% MF
- +1 to java&spear skills
- 5% MF charm
Deze itams heb ik wel interesse in ....

Ga ik intussen effe kijken ofik muppet ken helpen met nieuwe gear ...

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 14:47 schreef Schizophreniac het volgende:
[..]

komt aardig in de buurt
edit heeft iemand een no cd crack voor mij(of mag dat niet van de modjes?)
waarom wil je eigenlijk een nocd?

[fluistermodus]
als je je cd's wilt sparen kun je ze ook gewoon kopieren (backup maken) met clonecd ;)
[/fluistermodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op vrijdag 03 mei 2002 15:05 schreef Schizophreniac het volgende:

[..]

das mischien wel een id ik geloof dat ik dat nog ergens heb, dan nog ff een image maken met de cd die ik niet heb op het moment :P
Ik zou je best mijn image willen sturen, maar met 630 meg door een 16 kb/s pijpje is dat niet zo'n goed idee denkik ... tenzij je toevallig in denhaag woont natuurlijk

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal vanavond ff kijken of mijn internet het weer doet..werkt als het goed is weer (storing bij planet internet inderdaad, wij kloten metonze router, ligt het aan planet... :{ :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 15:08 schreef miessie het volgende:

[..]

waarom wil je eigenlijk een nocd?

[fluistermodus]
als je je cd's wilt sparen kun je ze ook gewoon kopieren (backup maken) met clonecd ;)
[/fluistermodus]
tis al goed ik denk dat me zussen hem gejat hebben en daarom wou ik ff zo'n no cd maar lama ik ondervraag ze wel even pittig en dan heb ik em gewoon terug
edit:hier word veel te vaak gepost kan iemand mij nog ff de link van hottopic geven? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 15:13 schreef Schizophreniac het volgende:

[..]

tis al goed ik denk dat me zussen hem gejat hebben en daarom wou ik ff zo'n no cd maar lama ik ondervraag ze wel even pittig en dan heb ik em gewoon terug
hehe ok dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb trouwens een router van draytek, daar zit een firewall in die hackers blockt dus als het goed is werken keyloggers en al die zooi niet eens meer bij mij... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op vrijdag 03 mei 2002 15:14 schreef miessie het volgende:
ik heb trouwens een router van draytek, daar zit een firewall in die hackers blockt dus als het goed is werken keyloggers en al die zooi niet eens meer bij mij... :D
heeft firewall nix mee te maken .... tis een prog wat op jouw pecee staat, en ik heb zo het vermoeden dat jij geen uitgaand verkeer blocked ....
firewall zorgt alleen voor inkomend verkeer.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 03 mei 2002 14:56 schreef miessie het volgende:

[..]

hmm ff zoeken ze zijn er wel, ik gebruik er ook een sinds een cdspeler een cd heeft gesloopt en mijn 2e playdisc slecht begint te worden. mag niet van modje? waarom niet? je hebt t toch eerlijk gekocht? (anders zou je niet online kunnen spelen :D ) lijkt me niet dat dat niet mag....maar goed.
En links naar warez zijn zeker ook niet welkom?
Neen. Hoe je aan je programmatuur komt interesseert ons weinig, zolang je GoT er maar buiten laat. Warez/cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc. etc. worden dan ook actief geweerd. Dit is vanwege mogelijke aansprakelijkheid van GoT en T.net. Onder warez verstaan we alle niet legale vormen van software, dus alles behalve shareware en freeware. Cracks en hacks zijn programma's waarmee je beperkende factoren van trial/light en/of shareware haalt. Deze zijn ook niet toegestaan. No CD-patches, een stukje software zodat je een spel/prog/whatever kan gebruiken zonder cd: not allowed ! Ook al heb je zelf de originele CD. Op originele CD-hoesjes zit ook copyright, deze aanbieden of erom vragen mag dus ook niet.
GSM unlockers zijn, mits onder bepaalde voorwaarden, toegestaan. Virus builders, DDOS tools, ICQ bombers en andere script kiddie meuk is niet toegestaan. Linken naar sites waar warez cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc. etc. op staan valt hier ook onder de verboden zaken. Ook het terloops noemen, of vragen van een e-mailadres of welke andere creatieve manier je verzint, is simpelweg niet gewenst. Als je twijfelt over de legale status, vraag het eerst aan een mod of admin voor je post.

Posten van een van bovenstaande levert je een Officiële Waarschuwing op. "Ik wist het niet" is geen excuus. Wij begrijpen ook wel dat er op het net zat te krijgen is en dat menigeen een of meer illegale zaken heeft. Dat is ieders eigen verantwoordelijkheid, GoT willen we erbuiten houden.
Over bovenstaande ver- en geboden en overtreding daarvan wordt NIET gediscussieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Bebbie ...

kweenie wat voor char je wilt maken ... maar ik heb vast wel wat begin-stuff liggen voor je ...

Als je sorcje begint heb ik iig nog wel een magefist & visceraunt voor je ....

En ook nog wel wat chanceguards...

Wanneer ben je online ?

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

week nog niet en wat mijn acc word ook nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op vrijdag 03 mei 2002 15:20 schreef Muppet het volgende:
week nog niet en wat mijn acc word ook nog niet
Kan je iig wat aankleden & boosten ...

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op vrijdag 03 mei 2002 15:03 schreef Flapmo het volgende:
Nog 2 lvls en dan ben ik lvl 40...iemand ff tijd me door nightmare te rushen? Of anders vanaaf rushen... (moet 17:00 werken)
kom effe naar irc ofzow ....

irc.tweakers.net #diablo2

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Iemand aan het spelen nu? Kan iemand me ff snel langs baal normal+naar ancients nightmare + ancients helpen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 15:17 schreef SaURoN het volgende:

[..]

[..]
mjah..ach dat d8 ik wel eigenlijk, daarom heb ik dan ook maar geen naam genoemd van dat ding, of een link gepost. Ik heb alleen gezegd dat het bestaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog wel een alibaba en wil je wel stukkie boosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 03 mei 2002 15:23 schreef miessie het volgende:

[..]

mjah..ach dat d8 ik wel eigenlijk, daarom heb ik dan ook maar geen naam genoemd van dat ding, of een link gepost. Ik heb alleen gezegd dat het bestaat..
ik wou je alleen maar behoeden voor een foute misstap ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Iemand??........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-12-2020

Plantje

groei ;)

ik heb wel een tarnhelmpje en een liddless muurtje voor je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand misschien nog een tal mask,leuke armor en leuke lance voor me merc?? (mag dus ethereal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op vrijdag 03 mei 2002 15:25 schreef Flapmo het volgende:
Iemand??........
Wat waar ....
???????????????

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

hmzor, pls? * Flapmo need a boost kan ik me buriza en java dragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 15:16 schreef Jive het volgende:

[..]

heeft firewall nix mee te maken .... tis een prog wat op jouw pecee staat, en ik heb zo het vermoeden dat jij geen uitgaand verkeer blocked ....
firewall zorgt alleen voor inkomend verkeer.
Naar buiten staat er inderdaad niets geblokkeerd, maar de router zal alleen kunnen "lekken" wanneer er op computer een virus, Trojaans paard e.d. is geinstalleerd, dat dan uit zichzelf informatie naar ergens op het Internet stuurt. En als dat virus of Trojaanse paard vervolgens over poort 25, de SMTP e-mail poort gaat, dan houden zelfs de beste firewalls het (volgens mij dan/uitgezonderd hardware firewalls) niet tegen. Het is dus kiezen of delen: e-mailen en gehackt worden of diabloen met maphack en je mail ophalen met een modem oid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

A jive--->

GoT//Flapmo???? zieje daar --- hoopik :) (rest mag ook komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

Op vrijdag 03 mei 2002 15:26 schreef neobirdy het volgende:
heeft iemand misschien nog een tal mask,leuke armor en leuke lance voor me merc?? (mag dus ethereal)
tal mask heb ik denk ik nog wel ergens, ben vanavond online weet het niet 100% zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Topicstarter
Op vrijdag 03 mei 2002 15:28 schreef miessie het volgende:

[..]

Naar buiten staat er inderdaad niets geblokkeerd, maar de router zal alleen kunnen "lekken" wanneer er op computer een virus, Trojaans paard e.d. is geinstalleerd, dat dan uit zichzelf informatie naar ergens op het Internet stuurt. En als dat virus of Trojaanse paard vervolgens over poort 25, de SMTP e-mail poort gaat, dan houden zelfs de beste firewalls het (volgens mij dan/uitgezonderd hardware firewalls) niet tegen. Het is dus kiezen of delen: e-mailen en gehackt worden of diabloen met maphack en je mail ophalen met een modem oid :D
Wie zegt dat het over email verstuurd moet worden /?????

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 15:29 schreef Plantje het volgende:

[..]

tal mask heb ik denk ik nog wel ergens, ben vanavond online weet het niet 100% zeker ;)
zou coool zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 15:29 schreef Jive het volgende:

[..]

Wie zegt dat het over email verstuurd moet worden /?????
ehm...bijvoorbeeld zei ik..
edit:
zei geen bijvoorbeeld, maar dat bedoel ik wel

de router heeft een filter voor inkomend verkeer, op die manier hou je dus al een deel van de hackers buiten. De hackers vanaf je eigen pc werken zoals jij zegt met zo'n proggie kunnen alleen werken met een virus, en dat hou je volgens mij eenvoudigweg tegen door een goede virusscanner actief te hebben die je ook wekelijks of liefst dagelijks kunt updaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Op vrijdag 03 mei 2002 15:25 schreef Flapmo het volgende:
Iemand??........
Maak maar geempje

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 15:13 schreef Schizophreniac het volgende:

[..]

edit:hier word veel te vaak gepost kan iemand mij nog ff de link van hottopic geven? :P
plz dit gaat echt freakin hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Op vrijdag 03 mei 2002 15:23 schreef Jive het volgende:

[..]

kom effe naar irc ofzow ....

irc.tweakers.net #diablo2
kan niet werk alleen msn of icqlite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry muppet, ik zou je wel wat willen doneren, maar ik heb simpelweg zelf nix... :-/

ja, wat 5% mf small charms oid, maar ik gok dat je net zo snel 7% kan krijgen...

stelletje losuhrs die gasten, word je ook ziek van.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Jive: Gotboost4//got maakte weer een normal...wil te vlug :S :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

Op vrijdag 03 mei 2002 15:34 schreef miessie het volgende:

[..]

ehm...bijvoorbeeld zei ik..
edit:
zei geen bijvoorbeeld, maar dat bedoel ik wel

de router heeft een filter voor inkomend verkeer, op die manier hou je dus al een deel van de hackers buiten. De hackers vanaf je eigen pc werken zoals jij zegt met zo'n proggie kunnen alleen werken met een virus, en dat hou je volgens mij eenvoudigweg tegen door een goede virusscanner actief te hebben die je ook wekelijks of liefst dagelijks kunt updaten..
euh? een trojan is gewoon een hidden server. Als je een trojan op een computer achter een router is het eigenlijk geen probleem (of je moet de port van de router naar die computer hebben geforwared). Maar waarom je dat zou doen? alleen als je een ftp/mail server draait op die computer is dat nodig. Lijkt me sterk dat het een trojan is geweest.

Wat mij het meest logisch lijkt is een simpele keylogger die elke (uur/dag/maan/etc) alle toetsaanslagen even naar een emailadres stuurt of via een txt bestandje naar een een of andere ftp stuurt.
Daarom is het enorm onverstandig om shopbot/maphack te downloaden van sites die niet te vertrouwen zijn (8> zo weer slim genoeg gedaan nu weer werken :P om 7 uur weekend :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Op vrijdag 03 mei 2002 15:42 schreef Plantje het volgende:

[..]
Ik heb MH van de correcte site gedowned en andere versie heb ik niet dus . . . . trek je eigen conclusies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

Op vrijdag 03 mei 2002 15:52 schreef Muppet het volgende:

[..]

Ik heb MH van de correcte site gedowned en andere versie heb ik niet dus . . . . trek je eigen conclusies.
hehe ik ging op hem in. Ik weet niet hoe het bij jou zit.

btw ik heb wel tarnhelmje en lidless voor je (poste ik net ook al maar mssgs gingen zo snel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Op vrijdag 03 mei 2002 15:55 schreef Plantje het volgende:

[..]

hehe ik ging op hem in. Ik weet niet hoe het bij jou zit.

btw ik heb wel tarnhelmje en lidless voor je (poste ik net ook al maar mssgs gingen zo snel)
Ik had het gezien thnx ik ben zoiemand die alles terugleest dus ik mis niet zo snel iets :P

zal kijken wat ik nog heb vanavond ik heb geen flauw id nl.

Heb ik EINDELIJK mijn 1e Stormshield gebeurt dit :P

nou voor als ik weer 7 soj's heb ?? Wie heeft er een Storm te ruil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

ja t vervelende is dat je niet kunt controleren of t een correcte maphack is..die open source kun je napluizen, maar wie zegt dat die gecompileerde versie dezelfde source gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43

[..]

Ik heb nog wel godly RammieI sander's rip raps voor je >:)

Had je een makkelijk te raden pass ?? of ooit aan iemand verteld ...... maybe met wie je die stormshield getrade hebt ?? ...... Maphack van mousse bevatten geen keyloggers of iets dergelijks .. zolang je hem daarvandaan hebt is het safe

Je zal je soms verbazen hoe stom mensen zijn met passwords ... heel veel hebben gewoon account = password :( das vragen om problemen natuurlijk ... anyway, jij kon er niet op je account komen ?? maar sauron wel ?? beetje strange, ook al zit iemand met een char van je te spelen dan kan je evengoed met een andere char ook inloggen .... dus ja, beetje vaagjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Op vrijdag 03 mei 2002 16:07 schreef barrel het volgende:

[..]

Ik heb nog wel godly RammieI sander's rip raps voor je >:)

Had je een makkelijk te raden pass ?? of ooit aan iemand verteld ...... maybe met wie je die stormshield getrade hebt ?? ...... Maphack van mousse bevatten geen keyloggers of iets dergelijks .. zolang je hem daarvandaan hebt is het safe

Je zal je soms verbazen hoe stom mensen zijn met passwords ... heel veel hebben gewoon account = password :( das vragen om problemen natuurlijk ... anyway, jij kon er niet op je account komen ?? maar sauron wel ?? beetje strange, ook al zit iemand met een char van je te spelen dan kan je evengoed met een andere char ook inloggen .... dus ja, beetje vaagjes
waren er 2 die mijn pw weten en die weten het al heel lang, dus als ze iets hadden willen hebben hadden ze het allang kunnen doen.

Sauron had ik het niet verteld. En ik had het als laatst gister avond gebrobeerd en nu kan het niet omdat ik op mijn werk ziet. Dus had ik het aan Sau gevraagd.

En mijn Acc is niet pw, en ik vertel nooit een mensen waarmee ik trade mijn pw. Alleen clan members weten waar ik al 2 jaar mee speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Sauron had ik het niet verteld. En ik had het als laatst gister avond gebrobeerd en nu kan het niet omdat ik op mijn werk ziet. Dus had ik het aan Sau gevraagd
Dus ze hebben je pass gechanged .... spullen weggehaald .. toen weer pass terug gezet :? |:(
En mijn Acc is niet pw, en ik vertel nooit een mensen waarmee ik trade mijn pw. Alleen clan members weten waar ik al 2 jaar mee speel.
Dit klinkt een beetje lullig ... maar als je een niet te raden pass had, ja dan zal je het toch echt in die hoek moeten zoeken..... mensen die je pass wisten. Of er moet weer een nieuwe hack uit zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Wat mij het meest logisch lijkt is een simpele keylogger die elke (uur/dag/maan/etc) alle toetsaanslagen even naar een emailadres stuurt of via een txt bestandje naar een een of andere ftp stuurt.
Daarom is het enorm onverstandig om shopbot/maphack te downloaden van sites die niet te vertrouwen zijn (8> zo weer slim genoeg gedaan nu weer werken :P om 7 uur weekend :D :+
voor keyloggers kun je als basis beginnen door tekijken of er programma's worden geladen die je niet kent. Eenvoudigste is een taskmanager, een beetje keylogger gebruikt dat niet, een aantal keyloggers kun je terugvinden in de registry...runonce en dat soort shit. ook kun je met msconfig ff je pc nakijken. Je kunt ook controleren welke services er draaien...neem pcanywhere, de host kun je als service laten draaien en daar zie je dan helemaal neits van...behalve in je services..(okok...pcanywhere zal nooit gebruikt worden, maar dit is een bekend programma..dus is maar ff een brak voorbeeld). maar goed, ik ga naar huis..over een uur WEER werken, dan morgen nog een dag en dan weekend vieren..ik zie jullie maandag weer..groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Op vrijdag 03 mei 2002 16:14 schreef miessie een leuk verhaal wat niet voor Win2k geld :D

[..]
hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus

[..]
Hmmm een txt bestand met de key aanslagen van idereen die maphack gebruikt, lijkt me erg onwaarschijnlijk teveel werk om die zooi te ontpluizen

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Op vrijdag 03 mei 2002 16:18 schreef bachus het volgende:

[..]

Hmmm een txt bestand met de key aanslagen van idereen die maphack gebruikt, lijkt me erg onwaarschijnlijk teveel werk om die zooi te ontpluizen
tsja als je weet hoeveel ik tik :P

doe ook nog eens werk thuis, hmmm niet echt veilig :P

Staan poorten dicht thuis dus moet via dia zijn gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Soullie

Planeshift

Op vrijdag 03 mei 2002 16:16 schreef Muppet het volgende:

[..]

hehe
muppet die 209% buriz die je laatst niet wow is gewoon nog free af te halen...

Zal kijken of ik nog meer free stuff heb... mayb lidless en titans...

kut van je acc man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Okay stel ... maphack heeft een keylogger .. he stel ...

Ik heb een ingame logger en een chatroom logger (d2)

Die file is na ong 3 a 4 maanden spelen 1 GIGABYTE groot. Dus denk je nou echt dat er iemand is die van alle mh users hun keyaanslagen ontvangt :? :? ... je moet wel heel erg dom zijn als je dat denkt .. of mischien ben ik wel zo naief >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unknown wanneer krijg ik me eagle nou terug?
kben vanavond weer online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog wel het een en andere aan low level items, kan ie in iedergeval beginnen met een char en dan hopen dat ie weer goede items vind

ga vanavond ook maar ff mijn chars langs om items te dumpen voor jullie (nee ik stop niet) post dan de game wel ff op irc // got (bekende mensen die me helpen gaan voor natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 09:45 schreef bachus het volgende:

[..]

oh die wf, ik dacht dat ie dupted was dus verkocht aan larzuk een game later >:). Andere gooiden ook nog wat shit erbij incl. die oren (ik begrijp nog steeds dus niet waarom iemand die oren pakte)
Heh, ze hebben mijn oortjes opgepakt? :)

hahaha ;)

Ik dropte ze om wat ruimte te maken. Lag daar namelijk een hoop leuk spul om een char mee te lvl'en. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je geen tools oid wilt gebruiken om te zien of er een keylogger actief is (die naar een bestand schrijft) dan druk je op F3 (als je op je desktop bent)en zoek je op je computer naar alle bestanden. daarna sorteer je op "date modified" en als je dan gekke dingen ziet dan moet je je afvragen wat dat is. Je kan dan controleren door bv notepad te openen, iets in tikken en dan weer sluiten, en dan weer controleren of het bestand gewijzigd is. Sommige keyloggers encrypten ook wat je intikt dus dan kan je uit die files niets halen behalve dan dat je kan zien dat het tijdstip veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 20:02

Canon23

>>MY<< world

Op vrijdag 03 mei 2002 16:42 schreef Schizophreniac het volgende:
unknown wanneer krijg ik me eagle nou terug?
kben vanavond weer online
me quote mezelf hierna voor wat ik vanmiddag al zei :) :
Op vrijdag 03 mei 2002 14:38 schreef Canon23 het volgende:
Hey schizo je krijgt vanavond je bowe terug, ik sta nu in m,edimarkt Rijswijk :P (ben niet verslaafd ofzo :P :P :+ )

Ennuh muppet ik heb nog we leen lidless wall over en nog een paar nagel ringen 27% ... kut voor je man!!
Dus vanavond krijg je hem....

Ennuh ik heb geen shako left voor m,uppet , heb helemaal geen shako :) , speel namelijk niet met sorce en dus sucked shako......
Ik heb nagelringen en een lidless en nog wat "noob" armor :P

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In welk channel zitten jullie op IRC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 17:34 schreef Liquido_Lagarto het volgende:
In welk channel zitten jullie op IRC?
server: irc.tweakers.net
channel: #diablo2

neem een duidelijke nick, maakt het makkelijker je te herkennen (vind ik teminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 15:02 schreef Muppet het volgende:
Nou ze hebben mijn friends list gewist, daarom wist niemand dat ik online was.
als ik iemand add waarbij ik niet in zijn friends list sta dan kan ik met /f l wel zien dat ze online zijn.

Ze zagen jouw dus niet een game joinen maar ze konden wel kijken of je online was.

en muppet, ik ga al mijn stores langs, jij mag als eerste komen shoppen of er nog iets leuks bij zit.

Als je al en nieuwe account hebt natuurlijk, dit alles zal rond 20:00 gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

8 uur ?? Hebben jullie een prive leven :P :?

gvd Op irc.tweakers.net is Muppet al in gebruik :! wieowie kom maar op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 17:51 schreef Muppet het volgende:
8 uur ?? Hebben jullie een prive leven :P :?

gvd Op irc.tweakers.net is Muppet al in gebruik :! wieowie kom maar op
prive leven, wasdat :9
enne om 20:00 zijn er meerdere online, als je eerder wilt moet je maar ff msg-en of ff op irc melden (als ik er ben)
voor account, lees sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok,
me merc heeft nu aan:

*Tal Mask
*Griswold Armor
*Husoldal Bec-de-Corbin

Merc:
lvl: 66
str: 173
dex: 121
Def: 1.603
Dam: 522-1681

Het is een might merc uit act 2.
Maar mijn vraag is nu wat zou ik in de items socketen..??(ze zijn allemaal leeg)

De gebruiker van de merc is een mf ama.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plantje

Plantje

groei ;)

Op vrijdag 03 mei 2002 16:26 schreef barrel het volgende:
Okay stel ... maphack heeft een keylogger .. he stel ...

Ik heb een ingame logger en een chatroom logger (d2)

Die file is na ong 3 a 4 maanden spelen 1 GIGABYTE groot. Dus denk je nou echt dat er iemand is die van alle mh users hun keyaanslagen ontvangt :? :? ... je moet wel heel erg dom zijn als je dat denkt .. of mischien ben ik wel zo naief >:)
je kan ook alleen loggen als diablo actief is hoor ;) en dan bepaalde toetsen niet loggen (f1,f2 etc)

elk persoon enigzins bekend met programmeren kan dit schrijven ja ik dus ook >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Op vrijdag 03 mei 2002 17:58 schreef nantasquad het volgende:

[..]

prive leven, wasdat :9
enne om 20:00 zijn er meerdere online, als je eerder wilt moet je maar ff msg-en of ff op irc melden (als ik er ben)
voor account, lees sig
We benne er al :P

En schizo thnx for occu en peasant, zo heb ik tenminste wat.

Mijn nieuwe Acc is Bloempot

en ze hebben mijn mule acc ook te pakken gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

ik heb evntueel nog wel een SKullsmasher ;)
een string of ears voor je, (speel toch geen Sc meer)
verder nog wel een Gull voor je, ben morgen denk ik wel online, mijn acount is -=wiebbe=-

Echt klote voor je man!!
Bah wat een klootzakken!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Blaaaaaaaaaaaaaaat :) itijd dat ik ook eens ga mf-runnen ofzo :S
Heb nog gene shit en jullie geven et weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Any freekz online die ook vanaaf niet uitgaan?

Ff iemand die me door hell kan schoppen?? (jja second request this day i know..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Kom ff naar irc flapmo .... (mijn sig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

roger

[edit] kom eran oor, heb altijd een 'startlag'. duurt ff voordat die 30 sec weg zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Word weer is tijd dat ik een char laat boosten :)
Word me nieuwe ama, me huidige was voor mephi runs en indien ik die niet meer doet ... moet er 1 en ander worden verandert.
huidige stat: str 134 dex 274 vit 174 nrg 10

Zoals je ziet niet echt lekker...

Dus

Zaterdag (morgen) ergens in de avond if possible) vraag ik jullie me te boosten act1 normal --> act5 hell.

Wie wilt ?

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 20:31 schreef Muppet het volgende:

[..]

We benne er al :P

En schizo thnx for occu en peasant, zo heb ik tenminste wat.

Mijn nieuwe Acc is Bloempot

en ze hebben mijn mule acc ook te pakken gehad.
lol ik heb jou die peasant niet eens gegeven :P
maarja ik had geen zin om in het trade channel te spammen dus nu ben ik em ook kwijt maar dan aan een goed doel *D
edit:even wat spelvautjes weg gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 19:48 schreef neobirdy het volgende:
ok,
me merc heeft nu aan:

*Tal Mask
*Griswold Armor
*Husoldal Bec-de-Corbin

Merc:
lvl: 66
str: 173
dex: 121
Def: 1.603
Dam: 522-1681

Het is een might merc uit act 2.
Maar mijn vraag is nu wat zou ik in de items socketen..??(ze zijn allemaal leeg)

De gebruiker van de merc is een mf ama.

alvast bedankt
hier ga ik voor, uiteindelijk:

alles ethereal, maar dat staat voor zich.

sloeber:
Crown of Thieves 'Shael'
Duriels Shell 'IAS/ED jewel'
Tresher 'AmnElIthTirSol' (honor dus)

duur:
Vampire Gaze 'Shael'
Shaftstop 'Um'
Cruel Great Poleaxe of Quickness 'ShaelEth'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op vrijdag 03 mei 2002 23:54 schreef K-Mile het volgende:

[..]

hier ga ik voor, uiteindelijk:

alles ethereal, maar dat staat voor zich.

sloeber:
Crown of Thieves 'Shael'
Duriels Shell 'IAS/ED jewel'

Tresher 'AmnElIthTirSol' (honor dus)

duur:
Vampire Gaze 'Shael'
Shaftstop 'Um'
Cruel Great Poleaxe of Quickness 'ShaelEth'
AHUM!??? jij noemt mijn AMA MERC van lvl 97 een sloeber???? die heeft dat spul ook niet ethereal! pff sloeber :(
}:O pfff sloeber mijn Azrael een sloeber noemen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAAH
vind ik een shako op HC
(daarvoor net een vampgaze gevonden)
Gaat mijn lvl 86 barb dood door een of andere assasin die me niet eens gehostiled had. :'(
Thats it, I quit
Ik delete al mijn chars en gooi Diablo eraf (gaat hoop spul verloren maargoed)
account name is *garner
maar dat doet er niet toe, mij zie je niet meer terug
:(:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Op zaterdag 04 mei 2002 00:03 schreef Towelie het volgende:
AAAH
vind ik een shako op HC
Gaat mijn lvl 86 barb dood door een of andere assasin die me niet eens gehostiled had. :'(
Thats it, I quit
account name is *garner
Das behoorlijk kut ... maar slaap er eerst even een nachie over man ..... en zomaar deleten das een beetje te impulsief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, (tis al een nachtje geleden)
ik geef m'n sojs etc aan m'n buurjongen, daarna geef ik post ik hier wel weer, en geef ik mijn wachtwoord weg (ofwel account)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Op zaterdag 04 mei 2002 00:06 schreef Towelie het volgende:
Nope, (tis al een nachtje geleden)
ik geef m'n sojs etc aan m'n buurjongen, daarna geef ik post ik hier wel weer, en geef ik mijn wachtwoord weg (ofwel account)
hhmmm ik ben net alles kwijt :P dus . . . . hehehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zaterdag 04 mei 2002 00:29 schreef Muppet het volgende:

[..]

hhmmm ik ben net alles kwijt :P dus . . . . hehehe :P
dat is hc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Op zaterdag 04 mei 2002 00:30 schreef SaURoN het volgende:

[..]

dat is hc :P
Ik heb een lvl 15 HC barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zaterdag 04 mei 2002 00:37 schreef Muppet het volgende:

[..]

ooe u evil man :P

me d2 info page is weer online :P iemand miste hem las ik :D dus hier he is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die leecher sauron heeft eindelijk m`n gaze terug gegeven (laatste keer dat ik wat aan hem leen) :P

En ik heb muppet z`n ama een beetje aangekleed, ze was zo wel erg geil zonder al die kleding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zaterdag 04 mei 2002 00:46 schreef tva_goku het volgende:
die leecher sauron heeft eindelijk m`n gaze terug gegeven (laatste keer dat ik wat aan hem leen) :P

En ik heb muppet z`n ama een beetje aangekleed, ze was zo wel erg geil zonder al die kleding :)
wtf ik ben 3 dagen bezig geweest om jou met je halve kop online te krijgen }:O :P dont blame me als jij niet op iiseeeequeee reageert, en dat ik helemaal naar irc gaa om jou te zoeken :D

btw vinden jullie peugeots 206 ook zo klein en lelijk :? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

Op zaterdag 04 mei 2002 00:37 schreef Muppet het volgende:

[..]

mag ik 1 manald, en een mooi armor voor me baba dan ?
op hc ben ik ook een arme sloeber :)

zijn er trouwens ook nog dingen van geen 3+ sojs die je moet hebben ? dan zal ik es kijken wat ik voor je kan doen....

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 04 mei 2002 00:48 schreef SaURoN het volgende:

[..]

wtf ik ben 3 dagen bezig geweest om jou met je halve kop online te krijgen }:O :P dont blame me als jij niet op iiseeeequeee reageert, en dat ik helemaal naar irc gaa om jou te zoeken :D
whahahahah :)

ja sorry, sommige grote mensen moeten werken enzo :)
En ik heb ook nog eens chello, wat zo gaar is als een lada in de winter, dus dan ben ik weinig online :)

maar alles is toch goed gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op zaterdag 04 mei 2002 00:49 schreef tva_goku het volgende:

[..]

whahahahah :)

ja sorry, sommige grote mensen moeten werken enzo :)
En ik heb ook nog eens chello, wat zo gaar is als een peugeot 206 in de winter, dus dan ben ik weinig online :)

maar alles is toch goed gekomen :)
ja kan gebeuren he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

wat hebben ij gemist over 206jes ?? vertel vertel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Op zaterdag 04 mei 2002 00:03 schreef Towelie het volgende:
AAAH
vind ik een shako op HC
Thats it, I quit
account name is *garner
te impulsief, ff levelen en we pakken en em :), wat hij kan kunnen wij ook en beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 03 mei 2002 23:21 schreef Schizophreniac het volgende:

[..]

lol ik heb jou die peasant niet eens gegeven :P
maarja ik had geen zin om in het trade channel te spammen dus nu ben ik em ook kwijt maar dan aan een goed doel *D
edit:even wat spelvautjes weg gehaald
klopt, die peasant heeft ie van mij gehad samen met een dwarf star en 2 10% faster cast ringen en een belt.
gisteren niet mijn stores langsgelopen, waren muppet aan het bootsen dusse sorry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 04 mei 2002 00:00 schreef SaURoN het volgende:

[..]

AHUM!??? jij noemt mijn AMA MERC van lvl 97 een sloeber???? die heeft dat spul ook niet ethereal! pff sloeber :(
}:O pfff sloeber mijn Azrael een sloeber noemen |:(
we hebben het hier over een a2 merc, voor a1 mercs zou ik ook crown of thieves/duriels zeggen... en dan misschien beide socketten met Ber >:) of goeie res jewels, en d'r dan een WF geven met een Shael of 40/15 jewel...

tja, daar is nix op tegen natuurlijk...

ennuh, over een a2 merc is de merc op lvl 98 ook niet sloeber, maar ik zou toch liever voor de onderste equip gaan dan voor de bovenste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
heeft er iemand nog MF stuff voor amma? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Kan er 1 rijke stinkerd nog een homunculus missen die hebben ze ook gejat nl. en ik was net met mijn nieuwe necro bezig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Mara's gevonden, wel 30% :P
wat is ie waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
5 of 6 soj's denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
offer mara's need: soullie/burimile/rammieI boots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op vrijdag 03 mei 2002 23:19 schreef Canon23 het volgende:
Word weer is tijd dat ik een char laat boosten :)
Word me nieuwe ama, me huidige was voor mephi runs en indien ik die niet meer doet ... moet er 1 en ander worden verandert.
huidige stat: str 134 dex 274 vit 174 nrg 10

Zoals je ziet niet echt lekker...

Dus

Zaterdag (morgen) ergens in de avond if possible) vraag ik jullie me te boosten act1 normal --> act5 hell.

Wie wilt ?
Someone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Ik heb keuze uit dit:

Arcaines Valor
Shaftstop
Vampire Gaze
Arreats Face

wat zouden jullie dragen en waarom?

Acties: