Vanmorgen startte ik mijn pc op en zag bij deze computer de cd-rom niet meer staan....
Ik weet niet waar het aan ligt??
:`(
Ik weet niet waar het aan ligt??
:`(
Wat dacht je ervan om te beginnen bij het OSOp dinsdag 30 april 2002 20:50 schreef djsoes het volgende:
nou wat voor gegevens wil je hebben de systeemconfiguratie ofzo?
Nee, de naam van je ouders, de leeftijd van je huisdier...Op dinsdag 30 april 2002 20:50 schreef djsoes het volgende:
nou wat voor gegevens wil je hebben de systeemconfiguratie ofzo?
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Wèh zedde gij??
Verwijderd
Verwijderd
Heb je misschien voordat je een ander beeldscherm kreeg iets gedaan met Tweakui ? in Tweakui kan je ook stations verbergen. Als je via uitvoeren de driver letter invult van de cd-rom speler kan je dan wel de drive benaderen ?Op dinsdag 30 april 2002 21:04 schreef djsoes het volgende:
Verwijderd
Verwijderd
Daar lijkt het idd wel op, staat er iets van een foutcode bij ? in iedergeval kan je de stuurprogramma's zo bijwerken dus dan zijn die 'mooie' uitroeptekens waarschijnlijk ook wel weg.Op dinsdag 30 april 2002 21:39 schreef djsoes het volgende:
Maar ik zie wel een uitroepteken staan bij de
`Primaire IDE-controller en eentje
bij `Secundaire IDE-controller. misschien heeft dit ermee te maken met de cd-romspeler.
het icoontje is wel een goede weerspiegeling van mijzelf!Op dinsdag 30 april 2002 22:02 schreef Go0s het volgende:
Wat heb jij met dit >< Icoontje
Staat bijna bij elke post van jou!
Draai een keer windoos update ofzo... anders een vage fout in windoos denk ik
Verwijderd
Het uitroepteken is nu weg neem ik aan ?Op dinsdag 30 april 2002 22:12 schreef djsoes het volgende:
[..]
Verwijderd
Okay hou ons maar op de hoogteOp dinsdag 30 april 2002 22:22 schreef djsoes het volgende:
en nu is hij de komende halfuur zoet met het downloade via Windows Update..
need more coffee!!!
Ik ben verstopt zoek een ander :P
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq