Hier hoort eigenlijk een leuke sig te staan...
Vroeger (hoewel, vroeger, jaar geledenOp dinsdag 30 april 2002 15:19 schreef Just_Johnny het volgende:
Lang leve de EuroElk spel gaat naar omgerekend f 110,-. Echt ronduit belachelijk. Ik denk niet dat ik er op deze manier nog veel ga kopen. Ik vind f 100,- al veel, laat staandat ze allemaal nog duurder worden
Nu ken ik alleen gcshop.nl die sommige spellen goedkoop hebben...
Nog geen 41 eutotjes....
En de releasedate van 17 mei die er bij staat is ook niet verkeerd, ook al geloof ik er geen hol van..
Verwijderd
De officiele releasedate voor Europa is echt 24 mei, dus die site praat onzinOp dinsdag 30 april 2002 15:58 schreef Solosmots het volgende:
Lekker afzetters dan, sjek Dimension+ http://www.dimensionplus.nl/
Nog geen 41 eutotjes....
En de releasedate van 17 mei die er bij staat is ook niet verkeerd, ook al geloof ik er geen hol van..
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
geenOp dinsdag 30 april 2002 16:40 schreef MaDLiVe het volgende:
Wel of geen multiplayer daar valt of staat de aankoop mee
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
misschien later een addon??Op dinsdag 30 april 2002 16:41 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
geen
(voor multi)
maar goed
single is ie ook PHAT!
(speel hem vaak op ps2)
gisteren vanaf 22:00 tot 8:30 vanochtend
vet ownage
kopen wat is datOp dinsdag 30 april 2002 15:45 schreef The Will het volgende:
Ja stoer
/me Will heeft een beetje een hekel aan mensen die nooit spellen kopen
100 piek voor een spel
kom op zeg
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Aan een beetje spel heeft een team van rond de 25 tot 50 man minstens een jaar aangewerkt. Die willen allemaal een loon. Verder moeten die ook ergens zitten, in een kantoor bijvoorbeeld, wat ook geld kost. Het spel moet ook ergens mee gemaakt worden, met computers. En juist, die kosten ook geld.Op dinsdag 30 april 2002 16:46 schreef Firecow het volgende:
100 piek voor een spel
kom op zeg
Dan komen daar de kosten nog bij om het spel te laten drukken, in te pakken, en alle kosten die erbij komen om een spel in de winkel te laten liggen.
€50 voor een spel is veel geld, maar eigenlijk ook wel reëel.
Maarja, dat is een hele andere discussie.
🌞🍃
Verwijderd
Ze krijgen heus wel goed betaaltOp dinsdag 30 april 2002 16:50 schreef RobbertC het volgende:
[..]
Aan een beetje spel heeft een team van rond de 25 tot 50 man minstens een jaar aangewerkt. Die willen allemaal een loon. Verder moeten die ook ergens zitten, in een kantoor bijvoorbeeld, wat ook geld kost. Het spel moet ook ergens mee gemaakt worden, met computers. En juist, die kosten ook geld.
Dan komen daar de kosten nog bij om het spel te laten drukken, in te pakken, en alle kosten die erbij komen om een spel in de winkel te laten liggen.
don't worry
moet je kijken hoeveel hem gewoon gaat kopen
Hou er ook ff rekening mee dat er nu nog lui zijn zonder internet
gelukkig zijn er niet zo veel mannekes als jij anders kwamen er NOG minder leuke spellen uit.Op dinsdag 30 april 2002 16:58 schreef Devilseye het volgende:
[..]
Ze krijgen heus wel goed betaalt
don't worry
moet je kijken hoeveel hem gewoon gaat kopen
Hou er ook ff rekening mee dat er nu nog lui zijn zonder internet
Je hoeft niet alle spellen te kopen (doe ik ook niet hoor) maar af en toe 1tje die je veel speelt. Ben je wel een beetje verplicht aan de makers van t spel als blijk van waardering.
En hoe meer geld, hoe meer mensen er aan een nieuw spel kunnen werken zodat ze de multiplayer-functie niet weg hoeven te laten volgende keer
maar dan moeten het ook echt goede games zijn (halflife + add-ons)
GTA3 ga ik denk ik ook kopen, aangezien ik GTA ook origineel heb gekocht,
en dit echt een supergame was
ik kopieer em eerst wel ff van iemand om em te checken,
en als ie echt de moeite waard is, (weet ik wel zeker) dan koop ik em
Een krantenwijkje verdient niet?Op dinsdag 30 april 2002 16:55 schreef DataBeest het volgende:
Van iemand van <18 kun je ook niet verwachten dat ie al z'n spellen voor 110,-/50 gaat kopen, want zo veel verdient een krantenwijkje nou ook weer niet..
Maarja, dat is een hele andere discussie.
Ohhhhh koop dan gelijk voor alle arme tweakertjes een exemplaar!!Op dinsdag 30 april 2002 17:38 schreef TweakersOnly het volgende:
[..]
Een krantenwijkje verdient niet?![]()
Ik loop 's morgens 2 krantenwijken (totaal 1:15 uur) en mijn vaste verdiensten (dus excl.folders ed) zijn 470 euro per maand.
![]()
(niet voor mij hoor heb geld zat)
Aap!
Ze houden 'm wel achter voor me
nope, das bullshit:Op dinsdag 30 april 2002 20:49 schreef --boothill-- het volgende:
wheum... praten over illegale dingen op GoT is VERBODEN ik zeg het maar ff....
In de Spielerij FAQ staat:
Maar dat vind ik heel hypocriet hoor, warez posten niet toestaan, maar je mag het wel over een spel hebben wat nog niet legaal uit is!
Ja dat kun je hypocriet vinden. Maar een spel is een spel en aangezien dit "Spielerij" is mag je het over elk spel hebben.
Dus ja, ook over spellen die nog niet officieel uit zijn. Echter, zo'n topic moet wel over het spel gaan en NIET over hoe goed het wel niet is dat je het spel al hebt (daar kom ik nog in de volgende punten op terug). Dus een topic met spelervaringen van Quake 4 mag best net als screenies oid.
Moet dan eerst een nieuwe pc kopen. Daarna kijken of ik dan nog geld overheb voor GTA3.
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
Verwijderd
Doe ik ook. Alleen speel ik bijna geen enkel sple langer dan 2 uur.Op dinsdag 30 april 2002 22:27 schreef qmo007 het volgende:
Ik down altijd eerst een spel, en assie goed is koop ik hem, gewwon uit respect voor de makers!
Ik heb alleen UT origineel. Speel ik trouwens nog steeds.
Ik denk dat UT 2 mijn 2e gekochte spel wordt.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
w00t
Verwijderd
Please let it BE.. lekker relaxed achterover op bed GTA'en
En wat gaat GTA3 kosten.
same hereOp dinsdag 30 april 2002 22:40 schreef thedolf het volgende:
[..]
Doe ik ook. Alleen speel ik bijna geen enkel sple langer dan 2 uur.
Ik heb alleen UT origineel. Speel ik trouwens nog steeds.
Ik denk dat UT 2 mijn 2e gekochte spel wordt.
Geen multiplayer???? Dat is dan duidelijk. GTA3 gaat mij €0,50 kosten (of het moet 2 CD's zijnOp dinsdag 30 april 2002 16:41 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
geen
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
beetje
Op woensdag 01 mei 2002 09:23 schreef peternap het volgende:
Wat zijn de aanbevolen system specs voor deze game?
En wat gaat GTA3 kosten.
Beetje moeite met lezen?
GTA3 gaat 50 euro kosten... dat staat zo'n 6 keer vermeld in dit topic. Voor de systeem specs ga je maar wat moeite doen hoor
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
There is no magic.
Verwijderd
Klopt wat je post MAAR dit topic gaat over het BESTELLEN van GTA3. Iedereen die daar niet over wil meepraten heeft niks te zoeken in dit topic en wordt verzocht dan ook niet (meer) te posten.Op dinsdag 30 april 2002 20:52 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
nope, das bullshit:
[..]
das duidelijk!Op woensdag 01 mei 2002 15:46 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Klopt wat je post MAAR dit topic gaat over het BESTELLEN van GTA3. Iedereen die daar niet over wil meepraten heeft niks te zoeken in dit topic en wordt verzocht dan ook niet (meer) te posten.
Van GTA.com:Op woensdag 01 mei 2002 01:17 schreef Robbie007 het volgende:
Oke, uit ervaring laten we zeggen....... in de week van 10 mei isssie op internet... schat ik.
Dus hoe wil je hem dan op 10mei downen?US: May 21st, 2002 (Confirmed), UK: May 24th, 2002 (Confirmed)
jeb, daar geef ik je volkomen gelijk inOp woensdag 01 mei 2002 15:46 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Klopt wat je post MAAR dit topic gaat over het BESTELLEN van GTA3. Iedereen die daar niet over wil meepraten heeft niks te zoeken in dit topic en wordt verzocht dan ook niet (meer) te posten.
maar er werd over gepraat of je em ging bestellen
en voorheen ging het over de game, iets later pas over een kopietje voor 0,50 draaien
sja, en als je het dan al hebt, dan is het toch wel verleidelijk om het gewoon niet te kopen
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Ik denk andersomOp donderdag 02 mei 2002 01:18 schreef Schaapje_BlaaT het volgende:
ze moeten gewoon zorgen dat dat spel overal tegelijk uitkomt, want als in de VS de rijen nog voor de deur van de winkels staan zitten wij al te spelen
sja, en als je het dan al hebt, dan is het toch wel verleidelijk om het gewoon niet te kopen
Want als in de VS de deuren nog voor de winkels spelen staan wij al in rijen te zitten.Op donderdag 02 mei 2002 01:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik denk andersom
zo dan.
Dat denk ik ook ja, want hij komt in de VS eerder uit en zo kunnen wij hem weer ergens op internet downloaden....Op donderdag 02 mei 2002 01:38 schreef DeLaVega het volgende:
[..]
Want als in de VS de deuren nog voor de winkels spelen staan wij al in rijen te zitten.
zo dan.
En ik heb een redelijk systeem:
Athlon XP 1800+
512 MB
Geforce3 Vanilla (oc 220/500)
Maar toch.
Verwijderd
ja, en dan nog steeds geen MP, gewoon zuigelijk.Op dinsdag 30 april 2002 16:50 schreef RobbertC het volgende:
[..]
Aan een beetje spel heeft een team van rond de 25 tot 50 man minstens een jaar aangewerkt. Die willen allemaal een loon. Verder moeten die ook ergens zitten, in een kantoor bijvoorbeeld, wat ook geld kost. Het spel moet ook ergens mee gemaakt worden, met computers. En juist, die kosten ook geld.
ik wilde hem eerst cker weten gaan kopen, MP leek me zo vet!! toen hoorde ik dat hij geen MP kreeg... Nou, ik weet nog niet of ik het ga kopen....
En redelijk systeempje ja...Op donderdag 02 mei 2002 12:33 schreef Dracul het volgende:
Athlon XP 1800+
512 MB
Als je daar niet normaal mee kan spelen kunnen ze het beter niet uitbrengen
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Ik heb zelf een 350 mhz proc.
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
Verwijderd
ik ga hem denk ik wel origineel kopen
ff upgraden m8Op donderdag 02 mei 2002 14:03 schreef Behind_You het volgende:
Je hebt minimaal een 450 mhz proc. nodig. En aanbevolen is een 800 mhz proc.
tis vandaag de dag niet zo duur meer, en anders kijk je je ouders lief aan
volgens mij zijn dezen voorgerenderd, want dit kan je realtime niet trekken op een doorgaanse pcOp donderdag 02 mei 2002 12:33 schreef Dracul het volgende:
Dracul wacht wel even totdat hij hem ergens heeft zien draaien. Als ik namelijk de laatste screenshots op http://www.avault.com/news/displaynews.asp?story=522002-24256 zie dan krijg ik een vermoeden dat je echt een monster, monster, monster-Pc nodig hebt om hem fatsoenlijk in een hoge resolutie(1280x960x32) te kunnen draaien.
Athlon XP 1800+
512 MB
Maar toch.
Ik heb genoeg geld dus ik down hem eerst ergens, en dan test ik um op mijnOp donderdag 02 mei 2002 21:34 schreef OhMyGod het volgende:
Zeker dat ik dit spel eerst ga "testen" voordat ik meer dan een dag werken opgeef voor dit spelletje
-XP 1700+
-256DDR
-ATi Radeon 8500
en als ik het vet cool spel vind koop ik um, das wel zo sociaal.....
2cdzOp dinsdag 30 april 2002 15:07 schreef Wirf het volgende:
Word ie nou uitgebracht op DVD of CDrom?
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Koop niet vaak spellen, maar sommigen zijn het gewoon waard.
En zo moedig je ze weer aan om GTA4 te maken...
Nou nog wachten op Battlefield 1942..die koop ik ook origineel.
anders zit ik er aan vast, en mocht ik wegens omstandigheden geen geld hebben,
dan kan ik het nog ff uitstellen (zit namelijk beetje krap bij kas
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Ik leef met je mee. Heb zelf ook een 350Op donderdag 02 mei 2002 14:03 schreef Behind_You het volgende:
Je hebt minimaal een 450 mhz proc. nodig. En aanbevolen is een 800 mhz proc.
Hier hoort eigenlijk een leuke sig te staan...
hebbe,hebbe,hebbe. NUUUUUU.
P.S zeik me helemaal af !!! please
nikszolekkeralss.exe
Lijkt me zo vet dit spel te spelen op een 22" monitor en 5.1 geluid
Anders moet die upgrade er maar eerder komen.
weet iemand eigenlijk of er van dit spel ook een DVD uitvoering komt? Had er wel zoiets over gelezen. Zou wel een stuk makkelijker zijn. (nu alleen hopen dat de Free recordshop hem heeft liggen over 19 dagen)
Verwijderd
er staat ook op die site:Op dinsdag 14 mei 2002 23:28 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Denk je ook niet dat Rockstar het iets genuanceerder had kunnen formuleren als GTA3 voor de PC vertraging had opgelopen?
GTA 3 PC version: out now
dus die is echt niet vertraagd, ik verwacht em binnen nu en 2 weken
Verwijderd
Het is te hopen van welOp woensdag 15 mei 2002 14:31 schreef der_weisse het volgende:
24 mei komt ie toch.. !!
ofniet?
Verwijderd
dat is dan mooi ik hoef de verpaking ook niet ik hoef alleen het spel de cd mogen ze ook houden dus ik DowOp dinsdag 30 april 2002 16:50 schreef RobbertC het volgende:
[..]
Verwijderd
die heb ik namelijk al
Ceep on rolling sony
Of tegelijk?
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Verwijderd
21mei amerika geloof ikOp woensdag 15 mei 2002 21:18 schreef bobo1on1 het volgende:
Komt ie nou 24 mei in amerika uit of in nederland?
Of tegelijk?
Ik heb de PS2 versie al en die roelt
Nu hooop ik op eem mulitieplayer
Verwijderd
Jaloers?Op woensdag 01 mei 2002 15:32 schreef Vyvre het volgende:
is dit het algemene kijk es hoe stoer ik ben want ik kan aan spellen komen zonder er veel geld voor te betalen-topic ?
beetjedit
Verwijderd
lijkt er wel op maar laten we maar weer on-topic gaan want dit is niet leuk voor de starter!Op woensdag 15 mei 2002 21:36 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
[..]
Jaloers?
dus ook hier !!!Op woensdag 15 mei 2002 21:21 schreef Qorne het volgende:
[..]
21mei amerika geloof ik
Verwijderd
Spellen komen over het algemeen vroeger uit in de US dan in Europa...later zal het zijn dus.....Op woensdag 15 mei 2002 22:40 schreef der_weisse het volgende:
[..]
dus ook hier !!!
Verwijderd
Nee, 21 Mei USA, 24 Mei in NL. Ja, downloaden lukt natuurlijk wel eerder, maar ik koop hem gewoon, ondanks dat ik de PS2-versie al heb.Op woensdag 15 mei 2002 22:40 schreef der_weisse het volgende:
dus ook hier !!!
En ik hoorde iemand 2 cd's zeggen
Is dat 2 cd's ook voor het spel
of zit er nog iets anders bij
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Ik koop hem zowiezo. Ik vind gewoon dat die gasten dat verdienen, als ze zo'n topper maken (dat wordt het zeker, want dat is ie ook op de ps2 geworden)
eerst maar eens bij andere mensen kijken voordat ik hem ga kopen
Verwijderd
Jaloezie komt er hoogstwaarschijnlijk niet eens bij kijken. Een beetje PC gebruiker weet heus wel aan z'n software te komen hoorOp woensdag 15 mei 2002 21:36 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Jaloers?
FTP, newsgroups, vrienden met connecties, noem maar op.
Als je op een bepaalde leeftijd komt leer je gewoon vanzelf andermans werk te waarderen, en als je dan weer es nachtenlang half verslaafd een spelletje speelt ben je geneigd te denken "ja, die gasten verdienen m'n 50 euro".
Het is verdorie toch gewoon de waarheid... Een team programmeurs, graphic artists, etc is continu bezig een product neer te zetten waar miljoenen mensen plezier aan beleven, dan is het toch niet meer dan logisch dat je ze daar wat voor geeft? Besef je überhaupt wel onder welke druk die mensen leven?
Ach ja, ik ben zelf ook jarenlang zo geweest... Proggie/game binnenhalen en een crackje zoeken (als ie er dan niet bij zit dan). Gemak dient de mens. Maar als je zelf meemaakt hoe anderen met jouw inspanningen aan de haal gaan merk je pas hoe egoïstisch je wel niet bezig bent geweest... Ik zal een voorbeeld geven. Christian Ghisler maakt al vrij lang een prachtig stukje software: Windows Commander. Ik gebruik dat al sinds Windows 3.11, en pas begin dit jaar heb ik hem officieel op mijn eigen naam geregistreerd en de beste jongen 35 euro gestuurd. De crack voor de laatste versie had ik eerder binnen dan die officiele key, toch heb ik er absoluut geen spijt van. Chris doet z'n best en luistert naar z'n gebruikers, en daar heb ik respect voor. En zo is het ook met een aantal gamedevelopers, zoals Westwood Studios. De hele Command & Conquer reeks heb ik origineel in huis, ondanks dat ik de rips/iso's allang tot m'n beschikking had.
Maar goed. De ene helft tweakers zal het met me eens zijn, de andere niet. Kan me voor de rest ook eigenlijk weinig boeien. Jullie komen er wel achter als jullie wat ouder/wijzer worden
Enjoy.
Ik kan bijna helemaal meegaan met je moet ik zeggen. Het lullige alleen is dat er bijna geen een spel is die werkelijk nog verslavend is en 50 euro waard is in mijn ogen.Op donderdag 16 mei 2002 01:09 schreef ncgq.prophet het volgende:
[..]
Als je op een bepaalde leeftijd komt leer je gewoon vanzelf andermans werk te waarderen, en als je dan weer es nachtenlang half verslaafd een spelletje speelt ben je geneigd te denken "ja, die gasten verdienen m'n 50 euro".
Het is verdorie toch gewoon de waarheid... Een team programmeurs, graphic artists, etc is continu bezig een product neer te zetten waar miljoenen mensen plezier aan beleven, dan is het toch niet meer dan logisch dat je ze daar wat voor geeft? Besef je überhaupt wel onder welke druk die mensen leven?
jij ff blij.. ik koop nooit ietsOp dinsdag 30 april 2002 15:45 schreef The Will het volgende:
Ja stoer
/me Will heeft een beetje een hekel aan mensen die nooit spellen kopen
Magoed dit is mijn mening, en ik zal natuurlijk wel weer een hoop commentaar krijgen van mensen hier, maar dat neem ik dan maar even voor lief
Bale voor jeOp donderdag 16 mei 2002 10:08 schreef BrEeZeR het volgende:
[..]
jij ff blij.. ik koop nooit iets
nee hoor.. het spel blijft even leukOp donderdag 16 mei 2002 10:26 schreef NOxie het volgende:
[..]
Bale voor je
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Maareh ik kan nog wel fftjes w88 ik zit al ongeveer 4 jaar te w88 op GTA 3 (sinds ik GTA 1 heb) dus ik kan nog wel een paar daagjes m'n zenuwen bedwingen.
Enneh weet ik ook meteen wat ik als examen presentje kan vragen (een goeie stimulans om die examens ff te halen)
Verwijderd
Als mensen nou eens wat meer zouden willen investerenOp donderdag 16 mei 2002 13:40 schreef der_weisse het volgende:
[..]
als ze nou de prijs eens ff wat omlaag gooien kopen de mense ook meer..!!!
Precies voor zo'n spel wil ik echt wel m'n zuurverdiende geld over de toonbank gooienOp vrijdag 17 mei 2002 00:07 schreef Air het volgende:
[..]
Als mensen nou eens wat meer zouden willen investeren
wisdom is rarely common
Verwijderd
Ja, jammer voor je, dat is dus nu niet het geval. Maar ik heb hier 2 consoles staan, want mensen zoals jij maken de PC-gamemarkt helemaal kapot.Op vrijdag 17 mei 2002 23:23 schreef Alphafox het volgende:
dank je wel voor de tip om hem te kopen, maar ik denk dat ik hem niet ga "kopen" Meestal zijn dit soort grote titels maanden voor uitkomst al op het internet! Kijkt maar naar Medal of Honor, Hitman 2, etc.
Verwijderd
Op 21 Mei komt hij in de US uit, dus wat denk je zelf ?Op dinsdag 30 april 2002 15:05 schreef tjetta het volgende:
Hmm, ik kan ook een paar dagen wachten en hem op een 'andere' manier krijgenMaar eigenlijk wil ik niet wachten, dus misschien dat ik het wel doe
Zo nu en dan een gamepje downloaden vind ik geen probleem wanneer ook zo nu en dan maar eens een gamepje koopt
Morgen effe bellen of ie binnen is en ophalen maar.
Lekker het weekend GTA 3 spelen.
Ik koop 9 van de 10 spellen gewoon origineel.
Gewoon met origineel doosje handleiding en alles erbij.
Als je hard voor zo'n spel hebt gewerkt en gespaard waardeer je het spel ook meer is mijn mening.
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy