ach... ik koop hem denk pas in de zomer ( daalt de prijs denk dus hehehe ) en een vriend van me heeft hem al besteld ( leen ik hem van hem
)
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
He jakkie ik heb 24 mei nog examens 
Maareh ik kan nog wel fftjes w88 ik zit al ongeveer 4 jaar te w88 op GTA 3 (sinds ik GTA 1 heb) dus ik kan nog wel een paar daagjes m'n zenuwen bedwingen.
Enneh weet ik ook meteen wat ik als examen presentje kan vragen (een goeie stimulans om die examens ff te halen)
Maareh ik kan nog wel fftjes w88 ik zit al ongeveer 4 jaar te w88 op GTA 3 (sinds ik GTA 1 heb) dus ik kan nog wel een paar daagjes m'n zenuwen bedwingen.
Enneh weet ik ook meteen wat ik als examen presentje kan vragen (een goeie stimulans om die examens ff te halen)
Hij is inmiddels goud. Zie http://www.gonegold.com
Verwijderd
Als mensen nou eens wat meer zouden willen investerenOp donderdag 16 mei 2002 13:40 schreef der_weisse het volgende:
[..]
als ze nou de prijs eens ff wat omlaag gooien kopen de mense ook meer..!!!
Precies voor zo'n spel wil ik echt wel m'n zuurverdiende geld over de toonbank gooienOp vrijdag 17 mei 2002 00:07 schreef Air het volgende:
[..]
Als mensen nou eens wat meer zouden willen investeren
dank je wel voor de tip om hem te kopen, maar ik denk dat ik hem niet ga "kopen" Meestal zijn dit soort grote titels maanden voor uitkomst al op het internet! Kijkt maar naar Medal of Honor, Hitman 2, etc.
wisdom is rarely common
Verwijderd
Ja, jammer voor je, dat is dus nu niet het geval. Maar ik heb hier 2 consoles staan, want mensen zoals jij maken de PC-gamemarkt helemaal kapot.Op vrijdag 17 mei 2002 23:23 schreef Alphafox het volgende:
dank je wel voor de tip om hem te kopen, maar ik denk dat ik hem niet ga "kopen" Meestal zijn dit soort grote titels maanden voor uitkomst al op het internet! Kijkt maar naar Medal of Honor, Hitman 2, etc.
Verwijderd
Op 21 Mei komt hij in de US uit, dus wat denk je zelf ?Op dinsdag 30 april 2002 15:05 schreef tjetta het volgende:
Hmm, ik kan ook een paar dagen wachten en hem op een 'andere' manier krijgenMaar eigenlijk wil ik niet wachten, dus misschien dat ik het wel doe
Het is GTA3 dus wat denk JIJ
de servers puilen uit natuurlijk.
Zo nu en dan een gamepje downloaden vind ik geen probleem wanneer ook zo nu en dan maar eens een gamepje koopt
Zo nu en dan een gamepje downloaden vind ik geen probleem wanneer ook zo nu en dan maar eens een gamepje koopt
Heb hem net besteld.
Morgen effe bellen of ie binnen is en ophalen maar.
Lekker het weekend GTA 3 spelen.
Ik koop 9 van de 10 spellen gewoon origineel.
Gewoon met origineel doosje handleiding en alles erbij.
Als je hard voor zo'n spel hebt gewerkt en gespaard waardeer je het spel ook meer is mijn mening.
Morgen effe bellen of ie binnen is en ophalen maar.
Lekker het weekend GTA 3 spelen.
Ik koop 9 van de 10 spellen gewoon origineel.
Gewoon met origineel doosje handleiding en alles erbij.
Als je hard voor zo'n spel hebt gewerkt en gespaard waardeer je het spel ook meer is mijn mening.
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy