Wat zijn jou HSCG ISDN Flat-rate ervaringen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:05

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Topicstarter
M'n baas wil een HSCG internet verbinding, en vroeg mij of ik uit wilde zoeken of dit wat was.
Ik ben de search al even door geweest, maar daar staat weinig :( .

Mijn vraag is dus als je ervaringen hebt met HSCG Flat rate, post ze dan hier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06 12:09
Ik heb geen ervaring met ze, maar ik vind het altijd een beetje vreemd als ze per gebruiker gaan tellen. Een 64k lijn is een 64k lijn, onafhankelijk van het aantal gebruikers, en dat wil ik dus ook niet in mijn kosten terugzien.

Vanaf Advanced 64 is het sowieso goedkoper om naar een Demon, Euronet, etc. te gaan, terwijl je daarvan ook zeker weet dat je goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Topicstarter
Het gaat om het goedkoopste pakket, en m'n baas vraagt zich af hoeveel uur hij dan ongeveer op internet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op woensdag 01 mei 2002 00:47 schreef freakstar het volgende:
Het gaat om het goedkoopste pakket, en m'n baas vraagt zich af hoeveel uur hij dan ongeveer op internet kan.
volgens mij gewoon 24/7...

maar ik vind het aantal gebruikers ook een beetje raar, misschien moet je ze eens bellen voor de duidelijkheid. Want of je met 100 gebruikers of 10 zit dan blijft het 64kb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:26
Ik vind het hele verhaal een beetje op @Work lijken. En dan mag je dus niet 24/7 online zijn. Maar als je op @Work zoekt vind je genoeg informatie.

Die aantal gebruikers had volgens mij te maken met hoelang je online mocht zijn of de verhoudingen aantal klanten aantal lijnen

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinolief
  • Laatst online: 11-01-2021
Ik heb ze gelijk eens gebeld en je mag wel 24 uur per dag online zijn maar liever niet.
Als je de verbinding niet nodig hebt dan liever geen verbinding.
Het is dus geen FlatFEE maar FlatRATE.
Het is een jaarcontract en in de DALuren wordt er minder moeilijk gedaan. (Hometime!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.benelux.nl oftewel @work van @home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Topicstarter
Hmm dus zou je niet 24/7 online zijn, maar gewoon 30 uur per week ofzo dan zou er geen probleem zijn.
Zij tevreden en mŽn baas tevreden.

Ik denk dat het volgende week aangevraagd word, dan zal ik de ervaringen hier ff posten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

dus als ik een kvk nummer regel (done) en 55 euro in de maand dok kan ik voor een jaar lang 24/7 internetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Hmm, het is al wat goedkoper dan de rest, maar is het ook beter? Dit topic is al wat ouder,maar zag het nog niet eerder.
Ik wacht het nog even af hoor, moet het maar doen met de 80uur hometime totdat ik de loterij win :P
* 2Dutch slaat dit topic op in de favos

Wel vreemd dat ie geen ervaringen meer heeft gepost, zal het wel niet aangevraagd hebben denk ik.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

ik heb me net aangemeld voor superweb, ff kijken of dat kpn wat minder spekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook aangevraagd voor de zaak, de accountmanager mailde mij, dat het niet de bedoeling was om de lijnen constant open te laten, ook wel begrijpelijk, ik als ondernemer zie je gewoon niet de hele dag downloaden.
Ook ik zal hier mijn ervaringen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En is het wat?
Hoelang mag je per dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-07 19:31
chieletje, dit is het zoveelste topic dat je omhoogschopt.
Dit is (zoals je ongetwijfeld weet) niet de bedoeling.

Ik wil je dan ook verzoeken om niet nog meer oude topics te gaan kicken.
Mocht het toch weer gebeuren, kost het je een OW.

Je kunt discussieren over Flat-fee internet in dit topic.

Succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.