emulator geeft niet 'the real feeling'Op dinsdag 30 april 2002 00:00 schreef BMFT200 het volgende:
[..]
Kwestie van een emulatorretje
nee, toch maar es gaan kijken voor een SNESje
emulator geeft niet 'the real feeling'Op dinsdag 30 april 2002 00:00 schreef BMFT200 het volgende:
[..]
Kwestie van een emulatorretje
Waar???!?!Op dinsdag 30 april 2002 00:01 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
emulator geeft niet 'the real feeling'
dat vroeg ik mezelf dus ook al afOp dinsdag 30 april 2002 00:02 schreef BMFT200 het volgende:
[..]
Waar???!?!
Hmm nou ik speel met de SNES9x emulator en een Logitech Wingman Gamepad, en dat gekoppeld met een TV-out die naar de TV gaat. Dan zit ik toch redelijk dichtbij die "real feeling" vind ik zelf al had ik ook graag gewild dat ik mn SNES niet verkocht hadOp dinsdag 30 april 2002 00:01 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
emulator geeft niet 'the real feeling'
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Verwijderd
Zo scherp als een voetbal!
🌞🍃
Oh noes.. No more TreinTijden :(

Soms weet ik het ook niet meer.........
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
*zucht* de nostalgieOp dinsdag 30 april 2002 11:37 schreef Wiebbe het volgende:
Castle!!!
WOOOOOOT
dat roxerde man,
you see a snake: 6
hehe..
was echt stoerrrrr
open chest
Verwijderd
Speelde jij met je 7 jaar al The Sims, RCT en Zoo Tycoon, even rekenen, ,dan ben je NU 9 jaarOp maandag 29 april 2002 23:38 schreef Shaggy het volgende:
Rayman , Jack Jazz Rabit , The Sims , Rollercoaster Tycoon , Zoo Tycoon...
Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber
Hij bedoeld denk ik spellen, die NU voor 7 jarige kinderen leuk zijn.Op dinsdag 30 april 2002 13:22 schreef ___Joey___ het volgende:
[..]
Speelde jij met je 7 jaar al The Sims, RCT en Zoo Tycoon, even rekenen, ,dan ben je NU 9 jaar
🌞🍃
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
I was playing poker the other night... with Tarot cards.
I got a full house and 4 people died.
-- Steven Wright
Verwijderd
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
Leuk neefje...Op dinsdag 30 april 2002 17:12 schreef Lord_Mithril het volgende:
toen ik 7 was weet ik niet meer maar toen mn neefje 7 was vond ie carmageddon helemaal tegek en zn jongere broertje en zusje ookalleen hun ouders vonden het een beetje minder
Verwijderd
Verwijderd
hahaOp maandag 29 april 2002 23:17 schreef BMFT200 het volgende:
FF voor mn zoontje. Ben het zicht op de games al jaren kwijt(tis druk met een stuk of 4 koters...
en geen
![]()
meer) Maar dat off topic.
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Verwijderd
Verwijderd
Wolvenstein 3DOp donderdag 02 mei 2002 21:32 schreef 31482 het volgende:
Hoe heette dat bloederige spel met hitler en al die hakenkruisen ook al weer, er is pas een vet vervolg op gemaakt... mmm naam valt me niet te binnen maar als ventje van 7 was ik er dol op...
[ Voor 1% gewijzigd door Ginz op 11-04-2018 10:42 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik speelde dat ook altijd, alleen begreep maar niet wie die man op al die muren wasOp donderdag 02 mei 2002 21:32 schreef 31482 het volgende:
Hoe heette dat bloederige spel met hitler en al die hakenkruisen ook al weer, er is pas een vet vervolg op gemaakt... mmm naam valt me niet te binnen maar als ventje van 7 was ik er dol op...
[ Voor 1% gewijzigd door Ginz op 11-04-2018 10:43 ]
Te veel blowen of een erg kleine harde schijf tussen de orenOp donderdag 02 mei 2002 21:51 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
Wolvenstein 3D
hoe kun je dat nu vergeten???
Verwijderd
...::: You`re just jealous `cause the little voices are talking to me :::...
Verwijderd
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Geef mij maar een Warsteiner.
tvw
Verwijderd
Saved by the buoyancy of citrus
Verwijderd
Verwijderd
nikszolekkeralss.exe
Verwijderd
ehm...Op zondag 05 mei 2002 15:28 schreef likkepot het volgende:
[..]
Ik kan toch niks downloaden daar ??
Verwijderd
Klopt dat komt omdat hij weet dat zulke dingen hier niet mogen worden gepost en/of gevraagd...Op zondag 05 mei 2002 15:28 schreef likkepot het volgende:
[..]
Ik kan toch niks downloaden daar ??
CD-MAN heb ik vroeger (ook toen ik 7 was) ook veel gespeeld. Het verst waar ik gekomen ben was bij de haaien, dus leven 2.. Ik ben nog altijd zo benieuwd wat daarna kwam, maar dat is me nooit gelukt.Op zondag 05 mei 2002 14:03 schreef THPSrulez het volgende:
-CD-Man (een of andere Pacman kloon)
-Een arkanoid achtig spelletje
-Keen!!!!
🌞🍃
Verwijderd
CD-man was kewlOp zondag 05 mei 2002 17:30 schreef DataBeest het volgende:
[..]
CD-MAN heb ik vroeger (ook toen ik 7 was) ook veel gespeeld. Het verst waar ik gekomen ben was bij de haaien, dus leven 2.. Ik ben nog altijd zo benieuwd wat daarna kwam, maar dat is me nooit gelukt.Weet jij dat toevallig?
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Serieus, mijn broertje van 7 speelt heel veel met lego EN Legoland op de computerOp donderdag 02 mei 2002 19:22 schreef Raaaaaap het volgende:
Lego
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
hoezo zwaar onzinnige kickOp zaterdag 15 juni 2002 22:32 schreef mightyspawn het volgende:
tuurlijk wel
SRK35ZS-W
There is no magic.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq