FF voor mn zoontje. Ben het zicht op de games al jaren kwijt
(tis druk met een stuk of 4 koters...
en geen
meer) Maar dat off topic.
Toen had ik nog geeneens een compu, toen speelden we nog gezellig Monopoly enzo. 1986, that is.
Fun while it lasted: World Community Grid!
Nouja, oa veel MSX games speelde ik toen.
Bijv. [topic=481203/1/50]
Bijv. [topic=481203/1/50]
Ok, ok, een rekenfoutje: ik had het ook zo kunnen staten: Wat vinden jullie nu een leuk spel voor een jochie van 7?
Arcade/Mario is al helemaal top
Arcade/Mario is al helemaal top
Verwijderd
nintendo 8-bit! ik vond mario3 altijd zo eng als je in het eerste lvl voorbij de vleesetende plant moest
Ik ken het gevoelOp maandag 29 april 2002 23:22 schreef ReV3rEnD het volgende:
nintendo 8-bit! ik vond mario3 altijd zo eng als je in het eerste lvl voorbij de vleesetende plant moest
Toen ik zeven was had je wel nintendo, maar dan alleen van die pocket LCD-games met 1 spel erop
Verwijderd
Pink Panter en het paspoort naar avontuur, Putt Putt of Freddy Fish misschien zulke spellen? Ik speelde volgens mij toen ik 7 was nog met lego en playmobil pas toen ik een jaar of 9/10 was kreeg ik mijn eerste nintendo 8 bit, daarna Snes en nu w8en op mijn Gamecube
hmmm tetris en supaplex, speelde ik echt wel veel vroeger (geen idee hoe oud ik toen was trouwens)
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Hij is het stadium van Freddy Fish wel voorbij (alles uitgespeeld) Is nu heel erg op arcade: schieten!!!Op maandag 29 april 2002 23:28 schreef Hitpoint het volgende:
Pink Panter en het paspoort naar avontuur, Putt Putt of Freddy Fish misschien zulke spellen? Ik speelde volgens mij toen ik 7 was nog met lego en playmobil pas toen ik een jaar of 9/10 was kreeg ik mijn eerste nintendo 8 bit, daarna Snes en nu w8en op mijn Gamecube
Grandprix 1, testdrive 3, Keen 1, 2,3,4,5 (de rest was niks aan) Wolfenstein, Rambo 3, wolf, Mach3 , Duke nukem 1 ,2 , Cosmo, Simcity.
En nog een paar maar dat is alweer een lange tijd geleden...
ps.
Dit waren de games die ik "vroeger" speelde.. dus niet dat ik toen precies 7 jaar was.
ps.
Dit waren de games die ik "vroeger" speelde.. dus niet dat ik toen precies 7 jaar was.
Wolfenstein heb ik als return op de plank liggen maar voor iemand van 7 toch wat te grof...Op maandag 29 april 2002 23:43 schreef -Skyhawk- het volgende:
Grandprix 1, testdrive 3, Keen 1, 2,3,4,5 (de rest was niks aan) Wolfenstein, Rambo 3, wolf, Mach3 , Duke nukem 1 ,2 , Cosmo, Simcity.
ps.
Ik denk dat ie met een Super Nintendo Emulator op de PC en een hoop Roms als Mario, Donkey Kong, Streetfighter, Smash Tennis, enz wel zoet zal zijn. (Ik wel nog iig op mn 21e
)
Verder kun je kijken naar spellen als FIFA2002 als ie van voetbal houdt.
Mn neefje van 6 was erg zoet met GP3 en mn stuurtje maar das natuurlijk een dure grap als je een stuurtje moet kopen.
toen ik zelf 7 was speelde ik niet zo veel nog, wel op Atari en later NES maarja das lang geleden
Verder kun je kijken naar spellen als FIFA2002 als ie van voetbal houdt.
Mn neefje van 6 was erg zoet met GP3 en mn stuurtje maar das natuurlijk een dure grap als je een stuurtje moet kopen.
toen ik zelf 7 was speelde ik niet zo veel nog, wel op Atari en later NES maarja das lang geleden
7 jaar?
dat was in 1991...
toen speelde ik op sega's denk ik, Sonic e.d.
af en toe ook op de Nintendo van me neef
als Mario Kart toen al uit was speelde ik die vaak,
want ik weet wel dat ik dat spel echt helemaal grijs heb gespeeld
de spellen van nu, tsja...
geef em UT of RA2
wat zijn z'n interesses?
schieten: UT, niet te moeilijk en zeer leuk om te spelen
racen: iets uit de NFS serie, of Tuxracer (dat laatste 0wned echt
)
wat heb je verder eigenlijk nog meer?
owh ja, sport: FIFA of NHL van EA Sports, ook redelijk makkelijk
dat was in 1991...
toen speelde ik op sega's denk ik, Sonic e.d.
af en toe ook op de Nintendo van me neef
als Mario Kart toen al uit was speelde ik die vaak,
want ik weet wel dat ik dat spel echt helemaal grijs heb gespeeld
de spellen van nu, tsja...
geef em UT of RA2
wat zijn z'n interesses?
schieten: UT, niet te moeilijk en zeer leuk om te spelen
racen: iets uit de NFS serie, of Tuxracer (dat laatste 0wned echt
wat heb je verder eigenlijk nog meer?
owh ja, sport: FIFA of NHL van EA Sports, ook redelijk makkelijk
Ja, denk dak em wel in de richting van snes kan duwen 
Scheelt me weer een videokaartje van een slordige €250
klopt, en SNES heerste echtOp maandag 29 april 2002 23:56 schreef BMFT200 het volgende:
Ja, denk dak em wel in de richting van snes kan duwen
vooral met Mario Kart, Mortal Kombat, StreetFighter, e.a. Mario games
ik wil ook weer een SNES!!!
Kwestie van een emulatorretje[b]
klopt, en SNES heerste echt
vooral met Mario Kart, Mortal Kombat, StreetFighter, e.a. Mario games
ik wil ook weer een SNES!!!![]()
emulator geeft niet 'the real feeling'Op dinsdag 30 april 2002 00:00 schreef BMFT200 het volgende:
[..]
Kwestie van een emulatorretje
nee, toch maar es gaan kijken voor een SNESje
Waar???!?!Op dinsdag 30 april 2002 00:01 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
emulator geeft niet 'the real feeling'
dat vroeg ik mezelf dus ook al afOp dinsdag 30 april 2002 00:02 schreef BMFT200 het volgende:
[..]
Waar???!?!
ff internet en 2e hands zaken afstruinen
heb er laatst nog een gezien op de beurs,
maar 100euro voor SNES + 2 controllers + 1 Mario game vond ik te veel...
All I need is a SNES + 2 controllers + Mario Kart
(zoek namelijk al een tijdje, ok ok niet te actief, maar ik zocht wel
Hmm nou ik speel met de SNES9x emulator en een Logitech Wingman Gamepad, en dat gekoppeld met een TV-out die naar de TV gaat. Dan zit ik toch redelijk dichtbij die "real feeling" vind ik zelf al had ik ook graag gewild dat ik mn SNES niet verkocht hadOp dinsdag 30 april 2002 00:01 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
emulator geeft niet 'the real feeling'
Toen had ik een SuperVision ofzo iets 
Weet niet meer welk spel
Weet niet meer welk spel
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Je kunt ook de Nintendo 64 spellen draaien met een emulator. Het is misschien niet echt het console feeling maar het is denk ik wel leuk voor iemand van zeven. (Mods als ik dit eigenlijk allemaal niet mag zeggen zeg het maar) De spellen zijn vrij klein en draaien soepel (je kunt me aan mailtje sturen als je hulp nodig hebt). Ik weet zeker dat hij Medal of Honor: Allied Assault leuk vind. Lekker wat schieten in een mooie omgeving en veel geweld is er niet. Verder Racespellen. En je kunt hem geweldadige spellen wel verbieden (Je vond Wolfenstein iets te) maar hij ziet het vanzelf en dan zet hij het er wel stiekem op. (althans dat deed ik vroeger bij een of ander 2d spel op onze 386 waarbij je als je iemand schoot ze helemaal uit elkaar knalde
)
Trouwens als je je kinderen gewoon wat laat aanklooien kunnen ze de "moeilijkere" spellen vanzelf. Monopoly is ook pas voor kinderen vanaf een bepaalde leeftijd maar ik speelde dat ook al veel eerder. Weliswaar in begin met hulp!
Trouwens als je je kinderen gewoon wat laat aanklooien kunnen ze de "moeilijkere" spellen vanzelf. Monopoly is ook pas voor kinderen vanaf een bepaalde leeftijd maar ik speelde dat ook al veel eerder. Weliswaar in begin met hulp!
Verwijderd
Toen hadden wij zo'n specifieke "spelcomputer" (elke zakjapaner kan tegenwoordig meer
) waarop je alleen maar zo'n potje "tennis" kon spelen.
Zo'n balletje met 2 bewegende blokjes
Je kent het wel waarschijnlijk. Kan alleen ff niet op de naam komen
Zo'n balletje met 2 bewegende blokjes
Sopwith Camel
en Paratrooper 
Is Revolt (racespel) wat? Vind ik (23) nl ook nogal cool! Worms II is ook gaaf
Is Revolt (racespel) wat? Vind ik (23) nl ook nogal cool! Worms II is ook gaaf
Zo scherp als een voetbal!
Toen ik 7 was, heerste de Philips Spelcomputer. De eerste in ons land met een cartridge en speelbaar op de grooooote tv
- Houwelen Henky
- Turtles
- Helicopterspel
- Frogger
- Popeye
- etc.
Was dus voor het Commodore 64 tijdperk
- Houwelen Henky
- Turtles
- Helicopterspel
- Frogger
- Popeye
- etc.
Was dus voor het Commodore 64 tijdperk
Toen ik 7 was (31 jaar geleden) kon je hoogstens pong spelen op een computer die nog niet eens in mijn kamer paste. 
Crystal Caves vond ik erg leuk toen ik 7 jaar was. Maarja, om nu kinderen van 7 jaar te laten spelen met een antiek DOS spelletje..
🌞🍃
Hmm, ik speelde vaak Castle... een ASCII text adventure... daar zul je denk ik weinig mee kunnen
maarrrrrrrr, je kunt ook spellen als Rayman, MoonChild en Hearth of Darkness proberen, alle 3 (2D) platform spellen
Castle!!!
WOOOOOOT
dat roxerde man,
you see a snake: 6
hehe..
was echt stoerrrrr
open chest
WOOOOOOT
dat roxerde man,
hehe..
was echt stoerrrrr
open chest
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Deze zijn meer uit mijn tijd(+-1977):

specs:
CBM4032 Technical Specifications
Microprocessor >MOS 6502, 1MHz
System Memory > 20K ROM - 32K RAM
User Area > 7K RAM - 10K if Basic Interpreter not used
Keyboard > Qwerty layout - 64 keys on early models, 74 keys later models
Display > 30cm screen 40 columns 25 lines 256 displayable characters plus low resolution (50 x 80) graphics
Resolution > 192 x 200 pixels
Colours > None - Green Phosphor display only
Sound > Piezo Tone Generator on later models
Input/Output > IEEE-488 Port, 8 bit parallel .user port
Cassette Drive > 2 x C1531 Cassette Drive ports
Joysticks > No joystick ports
Other > Microsoft BASIC 1.0, Machine Language Monitor
Price > US$1295, UK£775, NZ$2280
Datasette > US$74.95
en deze is nog van voor mijn tijd(1970):

specs:
CBM4032 Technical Specifications
Microprocessor >MOS 6502, 1MHz
System Memory > 20K ROM - 32K RAM
User Area > 7K RAM - 10K if Basic Interpreter not used
Keyboard > Qwerty layout - 64 keys on early models, 74 keys later models
Display > 30cm screen 40 columns 25 lines 256 displayable characters plus low resolution (50 x 80) graphics
Resolution > 192 x 200 pixels
Colours > None - Green Phosphor display only
Sound > Piezo Tone Generator on later models
Input/Output > IEEE-488 Port, 8 bit parallel .user port
Cassette Drive > 2 x C1531 Cassette Drive ports
Joysticks > No joystick ports
Other > Microsoft BASIC 1.0, Machine Language Monitor
Price > US$1295, UK£775, NZ$2280
Datasette > US$74.95
en deze is nog van voor mijn tijd(1970):
Soms weet ik het ook niet meer.........
Alle DOS Epic Mega Games / IDsoftware spelletjes...
muv wolfenstein
muv wolfenstein
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
*zucht* de nostalgieOp dinsdag 30 april 2002 11:37 schreef Wiebbe het volgende:
Castle!!!
WOOOOOOT
dat roxerde man,
hehe..
was echt stoerrrrr
open chest
Prince of Persia, Ski or Die, Sokoban
, Bubble Bobble, Stunts enzenzenz. gewoon al die 286/386 shit
Verwijderd
Speelde jij met je 7 jaar al The Sims, RCT en Zoo Tycoon, even rekenen, ,dan ben je NU 9 jaarOp maandag 29 april 2002 23:38 schreef Shaggy het volgende:
Rayman , Jack Jazz Rabit , The Sims , Rollercoaster Tycoon , Zoo Tycoon...
mmzz.... Torens van Hanoi op een Apple II die m'n vader van 't werk leende... de ene vakantie een groene monitor, de andere vakantie een amber 
* LEiPiE was in 1985 nog niet echt "in to" computers
* LEiPiE was in 1985 nog niet echt "in to" computers
Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber
Hij bedoeld denk ik spellen, die NU voor 7 jarige kinderen leuk zijn.Op dinsdag 30 april 2002 13:22 schreef ___Joey___ het volgende:
[..]
Speelde jij met je 7 jaar al The Sims, RCT en Zoo Tycoon, even rekenen, ,dan ben je NU 9 jaar
Maar ik denk dat The Sims wel te moeilijk is voor kleine kinderen.
🌞🍃
er bestonden nog geen pc's in 1972....of in ieder geval nog geen games
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Toen ik 7 was speelde ik met veel plezier sonic the hege hog
ha dat waren de tijden geen geen specifiacties gewoon gamen
I was playing poker the other night... with Tarot cards.
I got a full house and 4 people died.
-- Steven Wright
Verwijderd
Ik speelde met mijn Philips P2000, je weet wel, zo'n achterlijke grote bak met een monitor die alleen groen kon weergeven 
Als ik dan een spelletje wilde spelen, dan moest ik het juiste cassettebandje erin stoppen, en dan ging hij spoelen naar het gedeelte waar dat spel stond. Nostalgie
Wat heb ik me daar toen lang mee vermaakt zeg! 
Formule 1, Digger, etc. etc.
Dàt waren nog eens tijden
Als ik dan een spelletje wilde spelen, dan moest ik het juiste cassettebandje erin stoppen, en dan ging hij spoelen naar het gedeelte waar dat spel stond. Nostalgie
Formule 1, Digger, etc. etc.
Dàt waren nog eens tijden
toen ik 7 was weet ik niet meer maar toen mn neefje 7 was vond ie carmageddon helemaal tegek en zn jongere broertje en zusje ook
alleen hun ouders vonden het een beetje minder
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Mijn eerste 'iets' was een SNES op mun elfde ofzo ff rekenen... dat was in 96 ofzo
nah ja ik was vrij laat met de snes, maar geen spijt van gehad alleen heel erg veel plezier, en daarvoor had ik met mijn broertje altijd lego gehad, miniland heette dat volgens mij, maar als je dat lego van nu es bekijkt vind ik het toch wel jammers hoor hoe dat allemaal verandert is...
Damn ik begin al te praten alsof ik 80 ben
Damn ik begin al te praten alsof ik 80 ben
Toen ik 7 was (we spreken dus 1984) kregen we thuis onze eerste computer, een MSX. 32 kb ram, geen hd, en een cassetterecorder als opslagmedium. Tjonge wat heb ik lang met dat ding gestoeid zeg
En nog langer wachten tot er weer een programma gestart werd. 
Ik speelde toen veel River Raid, Knights Lore, Hopper en een pseudo 3D Ninja spel waar ik naam ff van kwijt ben. Man, dat waren nog eens tijden.
Ik speelde toen veel River Raid, Knights Lore, Hopper en een pseudo 3D Ninja spel waar ik naam ff van kwijt ben. Man, dat waren nog eens tijden.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
Leuk neefje...Op dinsdag 30 april 2002 17:12 schreef Lord_Mithril het volgende:
toen ik 7 was weet ik niet meer maar toen mn neefje 7 was vond ie carmageddon helemaal tegek en zn jongere broertje en zusje ookalleen hun ouders vonden het een beetje minder
misschien staat daar wat tussen
Verwijderd
KEEN Commandor, Wolfenstein, Doom! en Moeder Gans! Dat waren nog eens tijden! toen ik 7 was (1989) Sommige spellen kunnen ook van iets later geweest zijn.
Verwijderd
[opa-mode]Zal wel iets van memory, ganzebord of mens-erger-je-niet geweest zijn. PC's waren dr toen nog niet
[/opa-mode]
hahaOp maandag 29 april 2002 23:17 schreef BMFT200 het volgende:
FF voor mn zoontje. Ben het zicht op de games al jaren kwijt(tis druk met een stuk of 4 koters...
en geen
![]()
meer) Maar dat off topic.
dat krijg je he
daarom game ik nu nog zo veel. over een paar jaar kan het waarschijnlijk niet meer
btw mijn antwoord is Tetris
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
om te beginnen, zo'n flipperkast
maar 2 toetsen dus dat is lekker makkelijk beginnen
en anders atomic bomberman, omdat dat op 1 computer tegen elkaar kan
maar 2 toetsen dus dat is lekker makkelijk beginnen
en anders atomic bomberman, omdat dat op 1 computer tegen elkaar kan
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
mjn leukste spel toen ik 7 was was dag ik CIV II en HOMM 2 en RA en een of andere worm spel
Verwijderd
Tyrian 1 en 2, Raptor, FX Fighter, Blake Stone: Aliens of Gold, Skyroads
, Wacky Wheels, enz, enz. Was ik vroeger verslaafd aan
.
Toen mijn broertjes zo oud waren speelden ze veel met Mother Goose ofzo, (Moeder de Gans) in dit spel waren een heleboel sprookjes vertegenwoordigd, en dan moest je de ladder bijv opzoeken en naar Humpty Dumpty brengen.
zelf was ik al een jaar of 9 toen we de eerste pc kochten.
Neefjes van me die nu een jaar of 5 zijn spelen graag Freddy Fish, en een ander neefje van 7 heb ik Red Alert geleerd
wordt nu door hem soldaatje genoemd
schieten me nog wat extra titels naar binnen wat we op de pc hadden:
Cosmo, Stunts, Test Drive, operation Wolf, Outrun, WingsOfFury, Rummikub, Islewar (risk) en Scrabble
Snake en Gorilla (qbasic)
zelf speelde graag Simcity, Civelization, RailRoad Tycoon, Ports Of Call en iets later SimFarm, Commanche en Serfcity (settlers)
zelf was ik al een jaar of 9 toen we de eerste pc kochten.
Neefjes van me die nu een jaar of 5 zijn spelen graag Freddy Fish, en een ander neefje van 7 heb ik Red Alert geleerd
schieten me nog wat extra titels naar binnen wat we op de pc hadden:
Cosmo, Stunts, Test Drive, operation Wolf, Outrun, WingsOfFury, Rummikub, Islewar (risk) en Scrabble
Snake en Gorilla (qbasic)
zelf speelde graag Simcity, Civelization, RailRoad Tycoon, Ports Of Call en iets later SimFarm, Commanche en Serfcity (settlers)
Toen ik 7 was, was ik al mijn 2e Commodore plus 4 bezig. Geen flauw idee hoe die spelletjes heetten.
e.o.a. kung fu-spelletje net als de arcade.
* Wolfje666 hoort en voelt zijn hersens kraken
Oh, dat doet pijn!
Later zodra ik mijn eerste pc kreeg helemaal verslaafd geraakt aan Stunts.
e.o.a. kung fu-spelletje net als de arcade.
* Wolfje666 hoort en voelt zijn hersens kraken
Later zodra ik mijn eerste pc kreeg helemaal verslaafd geraakt aan Stunts.
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Met stip op nummer 1: alle platformspellen van Apogee en Epic
• Commander Keen (Apogee)
• Crystal Caves (Apogee)
• Secret Agent (Apogee)
• Jazz Jackrabbit (Epic)
Spellen van disney;
• Lion king
• Hercules
• etc
Iewat nieuwere spellen;
• Rayman (maakt niet echt uit welke versie)
• Ignition (!! phat racespel blijft dat)
• Gex
• Commander Keen (Apogee)
• Crystal Caves (Apogee)
• Secret Agent (Apogee)
• Jazz Jackrabbit (Epic)
Spellen van disney;
• Lion king
• Hercules
• etc
Iewat nieuwere spellen;
• Rayman (maakt niet echt uit welke versie)
• Ignition (!! phat racespel blijft dat)
• Gex
Lego
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Verwijderd
hhmm ff denken het was 8 jaar geleden dat ik zeven was dus ik zou het me moeten herinneren (NOT
) Maar volgens mij speelde ik toen doom, prince of persia, Duke nukem en een spelletje waar je moest intypen wat je poppetje moest doen en dan moest je zo het spel uitspelen maar om je zoonje van 7 nu een dos spel te laten spelen.... Gewoon Unreal Tournament en dan gorelevel laag, Rayman, Mario, Pokemon of een of andere strategie spel vond ik toen ook al leuk maar zonder te moelijke besturing.
Verwijderd
Hoe heette dat bloederige spel met hitler en al die hakenkruisen ook al weer, er is pas een vet vervolg op gemaakt... mmm naam valt me niet te binnen maar als ventje van 7 was ik er dol op...
Wolvenstein 3DOp donderdag 02 mei 2002 21:32 schreef 31482 het volgende:
Hoe heette dat bloederige spel met hitler en al die hakenkruisen ook al weer, er is pas een vet vervolg op gemaakt... mmm naam valt me niet te binnen maar als ventje van 7 was ik er dol op...
hoe kun je dat nu vergeten???
[ Voor 1% gewijzigd door Ginz op 11-04-2018 10:42 ]
Verwijderd
Phantosmorgia, 11th House, Resident Evil etc. Oud en fijn, altijd leuk om dat te spelen toen je nog klein was 
Neej ff serieus, ik speelde vooral in die tijd platform spelletjes zoals Cosmo, Duke Nukem en Commander Keen, maarja, dat zijn allemaal dos spellen en ik weet niet of die nog wel draaien op XP of zoiets dergelijks. En anders koop je oude pc
Neej ff serieus, ik speelde vooral in die tijd platform spelletjes zoals Cosmo, Duke Nukem en Commander Keen, maarja, dat zijn allemaal dos spellen en ik weet niet of die nog wel draaien op XP of zoiets dergelijks. En anders koop je oude pc
Verwijderd
Ik speelde dat ook altijd, alleen begreep maar niet wie die man op al die muren wasOp donderdag 02 mei 2002 21:32 schreef 31482 het volgende:
[ Voor 1% gewijzigd door Ginz op 11-04-2018 10:43 ]
Jazz Jackrabbit, Wolfenstein 3D en Doom
Tja, die goeie oude tijd.
Hm toen ik 7 was speelde ik Prince of Persia. Maar ik durfde maar tot level 3, toen die hapdeuren kwamen ( hapdeuren zo noemde ik ze, die metalen poorten die open en dicht gingen ). Ik was zo bang dat mn pa altijd level 3 moest spelen
. Kreeg er zelfs nachtmerries van
Super Mario Bros op de SNES
Te veel blowen of een erg kleine harde schijf tussen de orenOp donderdag 02 mei 2002 21:51 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
Wolvenstein 3D
hoe kun je dat nu vergeten???
Verwijderd
hmm 7 jr dat was 11 jaar geleden, toen ha dik nog nooit van computers gehoord dus antwoorden kan ik niet.maar ga maar eens op zoek bij een dos games site en download er willekeurig een 10tal spelletjes zal vast wel wat leuks tussen zitten
toen had ik een atari spelcomputer en was polposition hot. Maar dat was ook de tijd van pac-man enzo, dus dat zullen ze tegenwoordig wel niet meer zo leuk vinden.
Kinderen van die leeftijd houden tegenwoordig van spellen zoals putt-putt en redcat.
Kinderen van die leeftijd houden tegenwoordig van spellen zoals putt-putt en redcat.
gewoon zon console game... uuhm sega master systems II 
da vond ik VETTT met alex kid en mickey mouse
da vond ik VETTT met alex kid en mickey mouse
uhh... PONG !!
...::: You`re just jealous `cause the little voices are talking to me :::...
Verwijderd
Volgens mij was dat toen op de CBS. De smurfen en Tarzan. Op de C64 had ik 2 favo spellen.
Falcon Patrol en Apocalypse Now.
Videopac G7000 spel nummer 34 en 21
Falcon Patrol en Apocalypse Now.
Videopac G7000 spel nummer 34 en 21
snik 
toen had ik nog geen comp.....................
toen had ik nog geen comp.....................
Toen ik 7 was speelde ik River Raid en Pitfall op de Atari 2600.
MEGA R0X0RZ!!!!!!
MEGA R0X0RZ!!!!!!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Ongelooflijk, deze response! Ik maak veel oude wonden open denkik....
erug bedankt, zeer relaxt forum, ben wel anders gewend......
Galaga, Phoenix en Donkey Kong waren mijn favorieten, maar da's al een tijdje geleden. Galaga ben ik trouwens in originele staat aan het zoeken (nostalgie
). Op de Atari 2600 had ik o.a. Jungle Hunt, Decathlon, Pitfall en Warlords. Die spellen waren echt super toen
Het is alweer wat jaartjes terug (12-13), maar ik was vooraal verslaafd aan Zelda (NES)!
Geef mij maar een Warsteiner.
Street Fighter II op de SNES was het einde... Ik zat altijd met een rood hoofd kei snel op die controller te douwen. Totdat ik niet meer verder kon door verotte koppijn. Ik heb iets van 3 controllers versleten.
tvw
Dit topic is gesloten.
![]()