Toon posts:

Reciever

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi iedereen

ik zoek een reciever in de prijsklasse 2000 - 2500 euro.
Hebben jullie tips in het groot aanbod en de eventuele prijzen ervan?

De merken die me intreseren zijn :
Marantz
Denon
HarmanKardon
Onkyo
Pioneer
enz..

De reciever is voor HomeTheater gebruik.
De vereisten : DPL2 , DTS ES , 96/24bit , pre-outs , ...

Verwijderd

Geef eens wat meer info: Bij welke apparatuur komt ie te staan, wil je stereo of dolby? Wat voor muziek uister je?

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-08 23:46

no comment

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
DTS-ES en 96/24 beperkt de keuze toch wel een heel stuk. Ik zou zeggen, stap eens een hifi winkel binnen...

en nu verwacht iedereen natuurlijk dat ik ga zeggen ga eens luisteren ofzo :P

...en gis eens een handjevol van die boekjes mee van de betere merken. De H/K kun je over het algemeen cancellen (jammer want het zijn erg leuke dingen) want deze hebben volgens mij allemaal alleen ES via de pre-outs en geen 6 of 7 speaker output. Denon heeft dit wel voor een degelijke prijs en Onkyo d8 ik ook. Marantz weet ik zo niet.
Maargoed, ik zou dus eerst een even een hele hap boekies meenemen om je een beetje te orienteren wat er zoal op de markt te krijgen is, en als je dan toch al zo'n zaak binnenloopt, schaam je niet ff wat prijzen en typen te noteren. Of kijk eventueel op wat sites voor richtprijzen.

Op den duur krijg je vanzelf een beetje een beeld van wat je moet hebben. Dan kun je beginnen met het selecteren.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
hi shittoldman

tis niet makkelijk , ik heb een stapelboekjes , en prijslijsten.
Op internet zijn op de officiele sites telkens andere typenummers dan de boekjes , nogthans de boekjes zijn van 2002 !

Ook denk ik dat in NL een ander typenummer gebruikt word dan in belgie , maar 100% zeker ben ik niet.

Marantz heeft 6kanalen

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Kan ook zijn dat dat de amerikaanse nummers zijn. Heel vreemd, maar vaak is op de duitse sites nog het meeste te vinden (dit zijn bijna altijd de modellen die ook in NL en B worden verkocht)

Heb je na het rondneuzen in de boekies al wat typen in je hoofd?

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
denon avc a11sr = 7*125w : 2399 euro

onkyo txds 797 = 6*135w : 1900 euro

Verwijderd

Ik zou je aanbevelen eens naar de nieuwe Marantz SR8200 en SR9200 te gaan kijken en luisteren. Wat de SR8200 kost weet ik niet, maar de SR9200 kost ongeveer 3500 euro.

Verwijderd

Topicstarter
tis een denon avc a1se geworden
Pagina: 1