Heb gehoord dat in Amerika AoT is gereleasd alleen deze kun je wel downloaden alleen de snelheden zijn niet optimaal ze beginnen bij 130 tot 200 kb/s maar na een half uur zakt deze zeer sterk wel tot 394 bytes per seconde!!!!!!!

ik heb ook gehoord dat deze via FTP is te downloaden alleen weet er niemand waar, weet iemand dit voor mij omdat namelijk de snelheden daar dan een beetje beter zijn, graag hoger als 80 kb/s(CONSTANT!!!!)
overigens ik heb @home kabelinternet die gedeeld wordt door een 24-poorts hub met 1 gigabit-ingang (voor de kabel) die daarna uitstroomt tot 100 mbits kabels, een van die kabels komt uit bij mijn (persoonlijke) Wireless LAN systeen die vandaar uit met 54 mbits verdergaat naar mijn PC.....
(voor de kenners: SuperSteak 3300 familyhub van 3com)
Wheeee
, iemand een oplossing????
ligt het aan mijm apperatuur of gewoon aan de servers in amerika???
ik heb ook gehoord dat deze via FTP is te downloaden alleen weet er niemand waar, weet iemand dit voor mij omdat namelijk de snelheden daar dan een beetje beter zijn, graag hoger als 80 kb/s(CONSTANT!!!!)
overigens ik heb @home kabelinternet die gedeeld wordt door een 24-poorts hub met 1 gigabit-ingang (voor de kabel) die daarna uitstroomt tot 100 mbits kabels, een van die kabels komt uit bij mijn (persoonlijke) Wireless LAN systeen die vandaar uit met 54 mbits verdergaat naar mijn PC.....
(voor de kenners: SuperSteak 3300 familyhub van 3com)
Wheeee
ligt het aan mijm apperatuur of gewoon aan de servers in amerika???