[IE 6 onder WINXP] maximize

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:52
Als ik IE open opent hij maximaal alleen als ik op een link op een pagina klik en er wordt dus een 2de browser geopent is deze niet maximaal. Is er ergens in te stellen dat deze pagina ook maximaal geopent wordt?

Wat ikw el al heb gedaan is bij de properties van de shortcut van IE en dan bij RUN : Maximezed aangegeven maar dit werkt dus alleen voor de brwoser die ik via de shortcut open en niet voor een browser/pagina die wordt geopent via een link op een al openstaande browser/pagina.

Verwijderd

Een Internet Explorer probleem = Software Algemeen, voor details zie Het 3 stappenplan :)

Anders sleep je het scherm naar het juiste formaat, vervolgens sluit je het scherm en checkt of het probleem is opgelost. Is dit niet het geval dan kan je de volgende sleutel uit het Register verwijderen.

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\

En dan verwijder je: Document Windows

Sterkte met het fixen van je probleem :)

• Dracula
Ik twijfelde waar hij thuis hoorde omdat IE toch "ingebakken"zit in XP.

Ik kan hem inderdaad groter maken door het window uitterekken alleen het eerste scherm is altijd nog net wat groter als het 2de en 3de enz.

Ik heb zojuist die register key weggegooid alleen dat heeft helaas niet ook geholpen. Iemand nog een idee?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

--> [forum=10] :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Dracula
Iemand nog een idee?

Verwijderd

Je zit er helaas aan vast... dit is gewoon een van de bugjes van Windows waar nog steeds nooit een definitieve oplossing voor is :(

Stom eigenlijk, ik bedoel.. ze kunnen een heel OS in mekaar flansen maar dat een scherm gemaximaniseerd opent dat lukt weer niet? :{

• Dracula
Hmmm kon het altijd wel maar ineens kan het niet meer.??

Verwijderd

Op zaterdag 27 april 2002 22:20 schreef Dracula het volgende:
Als ik IE open opent hij maximaal alleen als ik op een link op een pagina klik en er wordt dus een 2de browser geopent is deze niet maximaal. Is er ergens in te stellen dat deze pagina ook maximaal geopent wordt?

Wat ikw el al heb gedaan is bij de properties van de shortcut van IE en dan bij RUN : Maximezed aangegeven maar dit werkt dus alleen voor de brwoser die ik via de shortcut open en niet voor een browser/pagina die wordt geopent via een link op een al openstaande browser/pagina.
You can fix this:

Close all instances of Internet Explorer
Start the Registry Editor
Go to HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Internet Explorer \ Main
Delete the value Window_Placement
Exit the Registry Editor

• Dracula
Hm dat werkt ook niet nou ja dan maar niet helemaal op ze aller grootst. Vind dit nou niet een probleem voor een compleet nieuwe Windows installatie.
Pagina: 1