Toon posts:

Act Labs Force RS, ervaringen???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, kan iemand mij z'n ervaringen met dit stuurtje vertellen? Zijn de effecten een beetje realistisch, of is het allemaal spielerij?

Verwijderd

Ben nog geen ander stuurtje tegen gekomen met betere force feedback eigenschappen, en gebruik het beestje al een jaar of 2 ten volle tevredenheid.
Mediamarkt in Rotterdam heeft ze trouwens voor 'slechts' 299.-

• mxhans196
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-02 14:24

Deze tekst niet lezen !

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:18
Errug lekker stuurtje, ook mooi afgewerkt met leer en zeer degelijke pedalen. Verder is ie volgens mij ook wat groter (diameter) dan andere stuurtjes. Enige minpuntje vind ik de schakel lepels achterop het stuur. Die voelen een beetje goedkoop aan. Al met al wel een aanrader. Een ander goed stuurtje vind ik de Microsoft SideWinder Force Feedback Wheel.

specs

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nou 6 weken geleden (echt waar!) dat stuurtje besteld bij Dimension Plus, maar telkens als ik ze opbel zeggen ze dat hij eraan kom, maar dat ze niet precies weten wanneer omdat de leverancier ze nog niet geleverd heeft, ze kosten daar overigens 450 gulden. Mag ik die bestelling gewoon annuleren en een stuurtje bij Mediamarkt kopen? Heeft mediamarkt ze op voorraad staan?

Verwijderd

Toen ik daar van de week was, hadden ze er een stapeltje (stuk of 10 denk ik) staan.
Ik weet niet in hoeverre het éénmalig is, maar bel ze eens op zou ik zeggen.

Verwijderd

Nowhereman :
verkopen ze die shifter ook bij mediamarkt dat je weet en voor hoeveel??

Verwijderd

Nee, die heb ik iig niet zien liggen.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, die hebben ze niet. Ik vroeg aan de verkoper of ze hem eventueel wel zouden kunnen leveren, maar dat moest ie navragen, hij dacht dat het wel mogelijk moest zijn, 100% garantie is dat dus nog niet...

Verwijderd

Mediamarkt trouwens slechts FL 229,-!!!!!!!!!!
Echter wel de serial cartridge uitvoering en niet USB cartridge (is wel los leverbaar).

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja, dan bestel ik voor 50 piek wel nog een cartridge erbij, dan zit ik nogsteeds ruim onder de 450 die je bij DP betaalt, en dan heb je hem nog snel in huis ook...

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:05
Dit is misschien wel een antieke thread maar het blijft voor een aantal mensen een actueel probleem.

Weet er iemand waar je de ACT Labs Force RS Engine USB (dus de USB aansluitdoos) kan kopen? Opsturen naar de USA wordt toch duur en complex.
Helaas moet je de USB versie van de engine hebben om onder Windows 2000 te kunnen sturen...

Verder is dit stuurtje een droom... Alleen die schakelpook is wel vet maar je hebt meestal geen tijd om te schakelen... :)

• Leader98
Bij de PSX Shop werd mij verteld dat ze de USB cartridge in hun assortiment gaan opnemen.

Blijf dus naar dit artikel vragen want zij zijn onze beste kans!

• Leader98
Inmiddels heb ik bij de PSX shop zo'n cartrdige gekocht. Ik ga 'm zo eens op de pijnbank (Colin McRae 2) leggen :)

Dit stuurtje heerst nog steeds!
Pagina: 1