Zoek even met de novellsearch(TM) zou ik zeggen, er is een thread geweest waar mensen zelfs oude XT's gingen opgraven om het te testen 
onno.dhs.org/novellsearch
onno.dhs.org/novellsearch
We spend our years as a tale that is told
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 september 2000 22:14 schreef Dutchman! het volgende:
Zoek even met de novellsearch(TM) zou ik zeggen, er is een thread geweest waar mensen zelfs oude XT's gingen opgraven om het te testen
onno.dhs.org/novellsearch[/quote]Wens ik ze veel succes, je moet namelijk minimaal een 386 hebben
onno.dhs.org/novellsearch[/quote]Wens ik ze veel succes, je moet namelijk minimaal een 386 hebben
Zomaar een random quote uit die thread:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>He zeikerd je zit te zeiken [/quote]
;););););)
;););););)
We spend our years as a tale that is told
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ik heb hier een PowerMacintosh 8100/100 met 145Kkeys/s....
dat kan zachter![/quote]LoL
dat kan zachter![/quote]LoL
Verwijderd
Ik heb hier nog een 386DX40, die kan volgens anandtech speed page de gigantische snelheid van 17600 keys/sec
halen mits die in turbo staat
, in slomo is dat nog maar 8MHz en dus een 3520 keys/sec.
Voor de blokjes is dat of 5 of 1 per dag.
Aanzetten heeft dus geen zin meer omdat mijn 486DX2-66 het met een 20 blokjes beter doet.
Voor de blokjes is dat of 5 of 1 per dag.
Aanzetten heeft dus geen zin meer omdat mijn 486DX2-66 het met een 20 blokjes beter doet.
Ik heb één keer mijn oude HP Omnibook 300 een RC5 pakketje laten kraken. Dit notebookje bevat een 386SX16 CPU. Ik weet niet meer de exacte keyrate, maar hij was wel twee dagen bezig om één pakketje met 4 workunits erdoorheen te stampen.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Pagina: 1