"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Verwijderd
als je nou gewoon die kabel nie aanraak is der niks aan de hand of dan ook?
want als het alleen is als je hem aanraak is moet je hem gewoon niet aanraken
want als het alleen is als je hem aanraak is moet je hem gewoon niet aanraken
Niks om je zorgen over te maken, da's normaal gedrag. Je veroorzaakt een lichte overspraak met je vingertje wat een feedback loopje oplevert (vgl microfoon voor je boxen houden). Gewoon niet aankomen dus.
Dikker, korter, beter geisoleerd kabeltje helpt wel, maar bij aanraken zal je het altijd hebben.
Dikker, korter, beter geisoleerd kabeltje helpt wel, maar bij aanraken zal je het altijd hebben.
Maar ook als ik de box iets beweeg of de tafel waar het spul op staat iets aanraak begint ie als een gek te brommen! Echt vet irritant, kom maar naast me zitten! 
Thanx anyway!
Thanx anyway!
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Probeer anders eens gewoon een andere kabelOp vrijdag 26 april 2002 17:48 schreef spatlip het volgende:
Maar ook als ik de box iets beweeg of de tafel waar het spul op staat iets aanraak begint ie als een gek te brommen! Echt vet irritant, kom maar naast me zitten!
Thanx anyway!
Wellicht dat wat contactspray het probleem kan verhelpen. Check hiervoor een audiozaak, die hebben dat meestal wel.
en waar moet je dat dan sprayenOp vrijdag 26 april 2002 17:53 schreef ShittyOldMan het volgende:
Wellicht dat wat contactspray het probleem kan verhelpen. Check hiervoor een audiozaak, die hebben dat meestal wel.
Op het stekkertje misschien, of dacht je dat je op je kop moest spuiten ofzoOp vrijdag 26 april 2002 17:58 schreef pokeran het volgende:
[..]
en waar moet je dat dan sprayen
Of de harde tweaker oplossing: plak een stuk (duck)tape over de kabel op beide apparaten zodat de draad gefixeerd wordt (laat stukje vrij beweegbaar in de buurt van de stekker). Dan beweegt de kabel in de buurt van de stekker niet meer als de rest van de kabel beweegt.
Maar als tegen de tafel stoot (hoeft niet eens hard te zijn) begint ie ook te brommen en dan beweegt de stekker maar miniem, dus...
Maar ik zal het Žs proberen met Ducktape, denk dat het daarmee moet kunnen.
Laters!
Maar ik zal het Žs proberen met Ducktape, denk dat het daarmee moet kunnen.
Laters!
"Subwoofer bromt als stekker beweegt!!"
Dan moet je er gewoon met je tengels vanaf blijven !!
Dan moet je er gewoon met je tengels vanaf blijven !!
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Probeer eens een ander kabeltje, het hoort niet te gaan brommen als je hem verplaatst ofzo.
Overigens wel als je de (rca) plug met je vinger aanraakt.
Overigens wel als je de (rca) plug met je vinger aanraakt.
Pagina: 1