Vet filmpje!Op zaterdag 27 april 2002 00:20 schreef W3ird_N3rd het volgende:
[b]Het resultaat, downloaden die hap, **KLIK**[/b]
Eigenlijk viel de kwaliteit me nog mee, en download is maar 6,58 MB (filmpje is 2min en 16sec. Jammer genoeg heeft alleen het introfilmpje geluid, de rest liep een beetje in de soep
Die beat op het begin ruleert ook
Ik speelde het altijd op zwart/wit scherm met een PC Speaker, in MS-DOS starten
Hehe, er zitten heel wat leuke dingen tussen.Op zaterdag 15 juni 2002 22:07 schreef Dark Blue het volgende:
hubba hubba
Ik wil strax die nieuwe versie wel hebben...
* Dark Blue is Stunts addict geweest voor ong. 6 jaar... een van de weinige meisjes denk ik
kreeg een 486 op mn 9e... kreeg een pIII op mn 15e... en heb al die tijd Stunts gespeeld - met alleen PC speaker nog wel) ... prachtig dat het was...
ook een leuke trick die ik nog nergens gelezen heb: rij met Skid Vicious op Default, neem beide de Indy en ga op het midden van de weg racen, full speed. Op het laatste moment race je naar rechts toe; jij vliegt netjes over het eerste betonblok, Skid crasht...
Waarom? Omdat jij en opponent niet op dezelfde weghelft 'kunnen' rijden, tenminste dat stuk... en wel beide op de middenstreep. Als je bij voorbaat rechts gaat rijden verlangzaamt Skid en gaat tussen de blokken door; doe je dit op het laatste moment dan gaat hij alsnog uit gewoonte naar links maar heeft te hoge snelheid om nog te zigzaggen...
goed, een stom geintje dus
Dat crashen tegen een betonblok deed ik altijd, nadat ik een keer perongeluk een crash had veroorzaakt. Ook leuk is als je in de editor een héééle lange weg maakt (zo lang mogelijk, van begin tot eind va level) en dan op het eind een brug maakt. Als je gaat racen neem je een race auto, geeft vol gas. Als je een jump maakt van de brug zal je tegen een glazen muur botsen. Nu moet je gas niet loslaten. Zowel tijdens je jump als de landing. Als het goed is rijd je nu voor eeuwig op top speed totdat je remt of gas loslaat