Stunts was vroeger echt helemaal het einde! nog eigenlijk 
Wel uren zitten racen en banen bouwen, geweldig was dat!
Wel uren zitten racen en banen bouwen, geweldig was dat!
Verwijderd
Nee hoor je bent echt niet de enige. En inderdaad zo veel mogelijk zo editten dat je over zoveel mogelijk dingen heen sprong...welleens een molen tussen 2 brugdelen gezet???Tomcat84 schreef op 01 oktober 2002 @ 22:18:
ik ben van 8 mei '85. heb stunts nog net meegemaakt dankzij broer uit '81
man dat was ZOOOO VET. vet vet vet. eigen tracks maken
Trouwens, in de editor, je moest wel een hele aaneengesloten baan maken anders gaf die een error.
Ben ik de enige die in een hoekje een start/finish met een heel klein aaneengesloten rondje maakte, maar na de bocht voor het rondje gewoon weer een track verder bouwde, en dus gewoon jumps ging maken met twee open hokken er tussen, of drie, of jumps van heuvels af, jumps met schuine baan (rechte weg, dan dwars schuine baan geplaatst om over heen te springen) allemaal van dat soort dingen.
was zo vet
Verwijderd
1
2
3
4
5
| GAME TITLE STUNTS: FINAL STAGE GENRE Racing, track building manager PUBLISHER NOT YET RELEASE DATE Q4 2003 PLATFORM PC |
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2003 21:48 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Wat nou? Ik heb het gespeeld op een pc met 256K isa vidkaart (niet dat je ook maar een ruk verschil met een GF FX zou merken...).Verwijderd schreef op 19 april 2003 @ 21:45:
ik ben ook erg benieuwd naar deze game, aangezien ik stunts 1 op een pc met 4 mb vidkaart gespeeld heb
Nice... Maar ik denk idd dat de Stunts feeling er niet meer echt in zal zitten, ik weet ook niet of dat nog zou kunnen met de graphics van nu, dat is een groot gat. Ook denk ik dat als je b.v. de wagens alleen al zou voorzien van een beetje schokdempers (die je in de originele Stunts gewoon _niet_ had) het ook al opeens moeilijk terug te herkennen word. Wat niet wil zeggen dat het geen leuk spel kan wordenkwijlpics
Kan mijn S3 Savage 2000 dat nog wel aan?kan mijn GF4 ti 4400 het nog wel aan![]()
![]()
Verstuurd vanaf mijn Computer®
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
He who controls the Spice, controls the Universe.
Als je nu effe het topic had gelezen is dat dus NIET de opvolger van Stunts maar een remake van stunt car racer.
Op echte remake site staat ook filmpje en daar zie je meteen dat dat er veel meer lijkt dan wat HlpDsk zegt PodracerAlbinoraptor schreef op 01 October 2002 @ 23:06:
[...]
Volgens mij zeijn het 2 verschillende ontwikkelaars. Die van opvolger van Stunt Car Racer heet Mayhem Studios en die van stunts (de echte) remake heet Moon Byte
--->De real one and only remake<---
--->de Fake remake :P<---
[ Voor 9% gewijzigd door Albinoraptor op 19-04-2003 23:57 ]
Dell XPS 13 9343
--unknown-- schreef op 20 April 2003 @ 10:29:
De release date is opgeschoven, op de website is nu te vinden dat Stunts: Final Stage in het eerste kwartaal 2004 wordt gereleased.
Belooft veel goedsWhich requirements will the final version have?
back
The current system requirements will probably be different from those
of the final version. There are always new features being added that
call for more PC power but especially in the end of the development
process a lot of optimization will be done. For pleasant gaming you
should approximately run a system of 500+ MHz system with a 16MB
3D accelerator card.
Will there be multiplayer support?
back
Yes. It is sure that there will be local area network support and
we are striving to add internet support, too. However there is still not
yet a guarantee on the second feature.
ik ben van 12 maart en toch bingo... Hehe lol ik als zesjarige achter mijn 486, zie t al weer helemaal voor me:P
Verwijderd
Precies ik ben ook van '87 maar heb het wel meegemaaktmisbehavingman schreef op 20 April 2003 @ 11:01:
[...]
ik ben van 12 maart en toch bingo... Hehe lol ik als zesjarige achter mijn 486, zie t al weer helemaal voor me:P
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 11:10 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 13:07 ]
Weeespokje schreef op 20 April 2003 @ 10:53:
[...]
Dat is dus de 'andere remake'.
Btw, voor de mensen die er over in zitten of hun systeemeisen wel ok zijn:
[...]
Belooft veel goeds
Hier nog wat screenshots van de 'echte remake':
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier de link naar de officiele website: http://www.moonbyte.de/pages_e/home/news.htm
En hier de trailer:
http://gamestar.pcw.cz/download/crashday/crashday.avi
En dat lijkt al heel wat meer op de vroegere stunts dacht ik, qua feeling dan
[ Voor 5% gewijzigd door kamerplant op 20-04-2003 11:23 ]
🌞🍃
De eerste post in dit topic gaat over een andere game, eigenlijk zou er een apart topic moeten komen over crashday.Verwijderd schreef op 20 April 2003 @ 11:19:
Alleen kl*te dat we moeten wachten tot Q1 2004![]()
![]()
![]()
Over lan lijkt me het echt wel bruutLekker lan'en met vrienden
When will it come out?
Since Crashday is still in pre alpha stadium at the moment,
it is hard to predict a release date. Since we unfortunately
gave several wrong date estimations in the past, we like to
avoid giving out any numbers. When a dead line passes, it is mostly
that the gamers are the ones that are disappointed. A release might
be possible in quarter III/IV 2003.
Verwijderd
Hoop ook niet dat er wapens in komen, dan is het hele stunts gevoel weg en dat is nou net zo gaafthacow schreef op 20 April 2003 @ 11:21:
Ehm, ik zie daar links in beeld wel een raket enzo staan. Hopen dat ze de game niet verneuken met wapens erin
Idd ... vooral zelf banen maken vond ik superVerwijderd schreef op 20 April 2003 @ 13:10:
[...]
Hoop ook niet dat er wapens in komen, dan is het hele stunts gevoel weg en dat is nou net zo gaaf
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
ik ben van februari 1987 maar ik heb em echt vaak gespeeld, weliswaar eerst bij vrienden maar ik had hem, toen ik fatsoenlijk met een ''computer'' om kon gaan, vrij snel
Effe site lezen mensenWeapons - Why? Is it a must?
The weapon feature (i.e. miniguns and missiles) is optional - you can
turn it off if you like. Having noticed that about one half of the players
supports and the other one strictly refuses weapons we decided for that
solution.
Verwijderd
je bedoelt zeker rechtsthacow schreef op 20 april 2003 @ 11:21:
Ehm, ik zie daar links in beeld wel een raket enzo staan. Hopen dat ze de game niet verneuken met wapens erin
Dat wordt dus lekker Stunten zonder wapensVerwijderd schreef op 20 April 2003 @ 14:56:
[...]
je bedoelt zeker rechts![]()
maar wel beter dat je het kan uitschakelen![]()
ik wil een tijdmachine hebben
[ Voor 12% gewijzigd door SandsOfArrakis op 20-04-2003 16:01 ]
Verwijderd
Nu staat er:Old school players will surely remember the legendary computer game Stunts Car Racer
Het wordt dus toch een opvolger van Stunts? De screenshots zien er iig nog niet Stunts uitOld school players will surely remember the legendary computer game Stunts
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Lijkt me ook een beetje moeilijk he. Als je het er stunts achtig uit wil laten zien, krijg je grote vlakken dezelfde fletse kleurenVerwijderd schreef op 21 April 2003 @ 12:38:
Heel apart, vorige jaar moest ik nog een spelbreker zijn met de quote
[...]
Nu staat er:
[...]
Het wordt dus toch een opvolger van Stunts? De screenshots zien er iig nog niet Stunts uit
/me wacht af
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
C:\>_
[ Voor 39% gewijzigd door --MeAngry-- op 21-04-2003 13:38 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
[ Voor 23% gewijzigd door spokje op 21-04-2003 15:04 ]
Ik was mijn floppy ook kwijt--MeAngry-- schreef op 21 april 2003 @ 13:33:
Whaaaa!!!![]()
Ik kan mijn Stunts diskette niet meer vinden
Ik heb hier nog zo'n grote bak met allemaal diskettes van 10 jaar geledenLemmings, Afterburner, Jazz Jackrabbit (iets nieuwer
), Doom....
Waar is die Stunts-diskette nou....
[Edit]
Gvd!!!Ik vind hier ineens weer vanalles, van Prince of Persia tot Tetris, maar Stunts is nergens te bekennen, ik ga het internet maar es afstruinen op zoek naar stunts.arj kan ik mooi die Windows 3.0 diskettes ook weer ff gebruiken om daaronder Stunts te installeren
Verwijderd
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Woei, ik heb Stunts ook weer gevonden!MST_Morpheus schreef op 21 April 2003 @ 15:03:
[...]
Ik was mijn floppy ook kwijtMaar via Kazaa toch gevonden
Tesla Model Y RWD (2024)
Stunts (aka 4D driving) staat al aanzienlijke tijd op home of the underdogs. Zoek maar op google.W3ird_N3rd schreef op 26 april 2002 @ 17:39:
[...]
Bijna
Ik heb het hier ergens nog op een floppy, weet iemand of het freeware is dan kan ik het posten
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Verwijderd
Really ?tranztaz schreef op 22 April 2003 @ 17:30:
[...]
Stunts (aka 4D driving) staat al aanzienlijke tijd op home of the underdogs. Zoek maar op google.
Als een game te downloaden is op underdogs, dan IS hij vrijgegeven, daar is bij hun geen twijfel over mogelijk omdat deze mensen echt nagaan of het gratis kan worden gegeven ja of nee.
En WAT precies was jouw vraag en hun antwoord? Geef aub wat meer informatie. Quote als het kan.Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 18:25:
[...]
Really ?
Waarom staat Jazz JackRabbit 2 er dan op ?
Ik heb 't even gevraagd maar ze wisten er niks van hoor
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Verwijderd
Ik zal het even proberen weer voor de geest te halen,tranztaz schreef op 02 juli 2003 @ 09:47:
[...]
En WAT precies was jouw vraag en hun antwoord? Geef aub wat meer informatie. Quote als het kan.
Verwijderd
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Dat was inderdaad wel wat, maar de laatste progress-update werd op 6 december 2002 geschreven, dus misschien moeten we deze nog even langs de zijkant laten staan, helaas.
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
[ Voor 18% gewijzigd door HuggyB op 03-07-2003 14:24 ]
Wat er ook gebeuren moogh...
Verwijderd
misschien heb je gelijk, maar stunts 1 was wel zodanig achterhaald dat er echt veel aan te verbeteren valt, daarom denk ik dat stunts 2 beter zal passen in het huidige tijdperk en ook besteen suc6je kan worden.Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 17:48:
Toch zal dat misschien best tegen vallen. Door de grote nostalgische waarde van deel1 kan je jezelf afvragen of deel2 daar ooit tegenop kan werken
jep
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Verwijderd
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
van de site van de startpostkegeltje26 schreef op 07 maart 2004 @ 22:54:
Op de page ervan is niks meer te zien, weet iemand nog geruchten of dit spel uit gaat komen?
IN DEVELOPMENT
Stunts: Final Stage
dat stond er 2 jaar geleden waarschijnlijk ook al...
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door SkyStreaker op 07-09-2004 11:11 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq