Verwijderd
(zo ja, waar
thnx
Je bent een beetje te laat, dan had je voor de 26ste van April een X-Box moeten kopen.Op woensdag 01 mei 2002 21:55 schreef bubbie het volgende:
kan hier nou uit opmaken dat je bij een xbox (van 299,-) 2 gratis spellen krijgt? of lees ik nou iets verkeerd?!?
(zo ja, waar)
thnx
Verwijderd
Idem dito hieroOp vrijdag 26 april 2002 10:09 schreef Mikez het volgende:
De 299 Xbox topic is een beetje overvol, even de publieke opinie halen bij de mensen hier.
Welke 2 spellen kies jij via het aanvraagformulier?
Ik zelf kies DOA3 en Rallisport aangezien ik zelf al Halo en PGR heb, wat overigens de 2 topspellen zijn.
Vaker spielerij lezenOp woensdag 01 mei 2002 22:03 schreef bubbie het volgende:
doh! waarom kom altijd te laat achter dit soort dingen, grr.
Verwijderd
Nee, WTF is datOp woensdag 01 mei 2002 18:11 schreef harjan het volgende:
Kremers, wel eens van CRM gehoord.
En om nog ff terug te komen op die postzegels. Heb er 1tje opgedaan voor de zekerheid. Die man bij het postkantoor heeft hem gewogen en die zei dat 1tje genoeg was.
Nu geduldig wachten.....pffff......
In the beginning there was nothing,and even that exploded!
Liep ik gister over straat. Bedenk ik me ineens dat ik misschien wel niet mijn serienummer op dat formulier heb gezet. Had het nl. op school uitgeprint en ingevuld. Maar ja, mijn x-box serienummer wist ik niet uit mijn hoofd. Dus ik denk, dat doe ik thuis wel. Maar thuisgekomen heb ik dat formulier ergens neergelegd en er 2 dagen niet meer naar gekeken. Uiteindelijk had ik tijd en heb ik het ff opgestuurd, maar ben met mijn stomme kop
Vanavond maar ff de boel op de post te doen
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Misschien is dat al honderd keer gezegd, maar NBA 2k2 of NBA 2k3 moet toch ook komen op de Xbox en die wordt 100% zeker weten beterOp vrijdag 03 mei 2002 15:17 schreef Ruud2001 het volgende:
Ik heb eindelijk m'n keuze gemaakt... ik ga voor DOA3 en NBA Inside Drive 2002
Vanavond maar ff de boel op de post te doen
Ik heb al Halo, PGR, RSC en Amped.
Van de spellen die ik kon kiezen wilde ik eigenlijk alleen DOA3, dus het 2e spel was gewoon ff wat reviews e.d. lezen en toen ben ik op NBA Inside Drive uitgekomen. Abe vinnik bijvoorbeeld al helemaal niks... Fusion Frenzy is alleen leuk met z'n 4en, maarjah ik heb geen 4 controllers... dan blijven nog over: Bloodwake, Azurik en NBA. In eerste instantie zat ik te denken aan Azurik, maarjah volgens mij komt binnenkort Morrowind ook uit voor de X-Box en die lijkt me toch wel vele malen vetter
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
kheb het vrij vroeg verstuurd al
Het waren toch ook 28 dagen ofzoOp dinsdag 07 mei 2002 17:32 schreef star-saber het volgende:
nog nix gezien
kheb het vrij vroeg verstuurd al
dus duurt nog wel effe voordat er wat komt
Verwijderd
sorry ?Op donderdag 16 mei 2002 18:04 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Colin McRae Rally 3 en Grand Theft Auto 3
hoe wil je dat aanpakken? Ik zag ze toch echt niet op de lijst staan doh
hier het mailtje:
Thanks for contacting the Xbox Customer Care Team with your query. We apologise about all the inconveniences and delays. Your application is on the way but since the moment we received your application it takes about 5 weeks (from 28 days to 35) to send your Reward pack to your home.
We hope this has answered your question but in the meantime if you require further assistance or clarification please do not hesitate to contact us again.
Kind regards,
The Xbox Customer Care Team.
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Hello,
Thank you for writing to Xbox.
You should receive your Reward Pack within 28 days of our receiving your Application Form. Unfortunately we cannot track individual applications.
Regards,
Xbox Customer Care Team.
Naja, nog ff 2 weken geduld dan
Sega till I die!
Verwijderd
Ik was al reeds in bezit van Halo en PGR (en F1 2002, maar die kon je zowiezo niet kiezen).
Dat wordt dus veel RACEN!!!
edit: typo
Net mail van Microsoft
Mijn pack is vandaag verstuurd met FedEx. Doen zij nou aan 24uur levering?
Dan heb ik me pack morgen namelijk :D:D:D
Sega till I die!
coooool! vertel ons als je hem hebt, Je bent misschien 1 van de eersteOp vrijdag 17 mei 2002 14:27 schreef BDT het volgende:
Ojee!!
Net mail van Microsoft
+dvd kit
ik heb nu Halo en PGR.
Wanneer had jij je aanvraag gedaan? ik iets van de 26ste vorige maand, zit dat een beetje in de buurtOp vrijdag 17 mei 2002 14:27 schreef BDT het volgende:
Ojee!!
Net mail van Microsoft
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
wanneer je hem alleen per email hebt verstuurd, krijg je je de spellen best snel.
in NL was er met de post wat problemen, of heel veel aanvragen ofso ik weet het niet.
ze moesten vanuit gouda die dingen naar XBOX UK sturen ofso. dus beetje dubbelop verwerken.
vanaf aanstaande week kan je een pakketje verwachten als je hem snel op de post hebt verstuurd (26 april)
je wordt vantevoren eerst opgebeld om je adres en postcode te bevestingen. en ja dat is een engelse vent, dus je moet ff in het engels spellen
mzzl
Ik kreeg net deze mail van Microsoft.
-------------------
Thank you for you recent order for Xbox parts. Your order has been shipped and is on the way.
Your shipping information is provided below for your reference:
FEPL
01
Federal Express
May 17 2002 3:03AM
---------------------
En in nog 4 talen.
Maarre, zoiets had ik ook al gelezen op xboxworld. Bij die jongen hadden ze een fout gemaakt geloof ik. Die kreeg verpakkingsmateriaal opgestuud om zijn Xbox in terug te sturen. En dat terwijl ie helemaal niet stuk was.
Oh, keek net ff bij onderwerp. En daar stond :
RE: ********* - Reward Program
net op xboxworld forum ook gezien dat een paar (post)mensen gemaild zijn.
klopt, maar van dat pak was bij 1 iemand hoor..
het was iets daar met de verwerking, dat ze het van de formulieren allemaal met de hand moesten invoeren en dat dan weer naar MS UK moesten sturen.
Ja geloof ik meteen, heb het al 16 april gestuurd en nog niet binnenOp vrijdag 17 mei 2002 15:56 schreef RelaXXinG het volgende:
wanneer je hem alleen per email hebt verstuurd, krijg je je de spellen best snel.
Het zou namelijk wel beter zijn als ik ze morgen krijg. Anders moet ik weer wachten tot dinsdag waarschijnlijk.
Maar ik heb ze dus vandaag niet gehad.
Dan dinsdag maar. Kan ik nu GUNVALKYRIE ffies uitspelen
Sega till I die!
Hoe is gunvalkyrie?Op zaterdag 18 mei 2002 22:34 schreef BDT het volgende:
Hehe, ik ken het probleem.
Maar ik heb ze dus vandaag niet gehad.
Dan dinsdag maar. Kan ik nu GUNVALKYRIE ffies uitspelen
ik heb hem heel effe gespeeld is de winkel maar vondt er niet zoveel aan
ben nie verder gegaan dan tutorial
5-FedEx sorteercentrum verlaten PARIS FR 05/19/2002 02:35
4-Aangekomen in sorteercentrum PARIS FR 05/18/2002 16:57
3-Pakketstatus POYLE GB 05/17/2002 12:41 Onderweg in land van bestemming
2-FedEx-locatie van herkomst verlaten POYLE GB 05/17/2002 12:36
1-Afgehaald door FedEx POYLE GB 05/17/2002 11:57
Hopen dat ze ook zondags werken, en op 2e pinksterdag. Anders wordt het pas dinsdag.
Verwijderd
ik lees hier mixed reviews en toch wel extreme verschillen, de ene vind dat het zuigt, de andere geeft het een 8/10(console.be)
ik heb een xbox aan 299 gekocht dus ik val niet in de prijzen
heb enkel halo en dat heb ik inmiddels uitgespeeld en nu ga ik ofwel PGR of Oddworld halen
Als je 'm vóór 26 april voor 299 hebt gekocht val je gewoon in de prijzen hoor...Op zondag 19 mei 2002 14:51 schreef defined het volgende:
ik heb een xbox aan 299 gekocht dus ik val niet in de prijzen
Ik heb mijn formulier namelijk al de 24e gemaild, en nog niks binnengehad...
heb ik iets gemist???
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Goodie bag bestaat dus uit de 2 gratis games+controller, als je hem voor 26 april heb gekocht that is.
www.xbox.nlOp zondag 19 mei 2002 19:53 schreef Flagg het volgende:
Hhhm heb ook een xbox maar WTF is die goodie bag?????
heb ik iets gemist???
Ik heb dus iets gemist, heb hem een week geleden gehaald.Op zondag 19 mei 2002 20:06 schreef Kremers het volgende:
Ik per post en nog niets gehad/gehoord.
Goodie bag bestaat dus uit de 2 gratis games+controller, als je hem voor 26 april heb gekocht that is.
Maar volgens mij heb ik de leuke spellen al die er zijn:
ISS 2
Halo
Project Gotham
DOA 3
F1 2002 EA is ook wel leuk maar ik wacht op gp4 can Geoff Crammond.
Wreckless zuigt.
Iemand nog leuke tips (geen skate spellen en aanverwante) voor een goede game??
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
hoe kan je zien waar je pakketje is zonder dat je gebeld ben? ik wil ook wel ff kijken hoe lang het nog takesOp zondag 19 mei 2002 14:27 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:
Nou, ik ben ook niet gebeld hoor. En mijn pakketje is gewoon vrolijk onderweg:
5-FedEx sorteercentrum verlaten PARIS FR 05/19/2002 02:35
4-Aangekomen in sorteercentrum PARIS FR 05/18/2002 16:57
3-Pakketstatus POYLE GB 05/17/2002 12:41 Onderweg in land van bestemming
2-FedEx-locatie van herkomst verlaten POYLE GB 05/17/2002 12:36
1-Afgehaald door FedEx POYLE GB 05/17/2002 11:57
Hopen dat ze ook zondags werken, en op 2e pinksterdag. Anders wordt het pas dinsdag.
Verwijderd
Als je een mailtje met trackingnummer gehad hebt, kun je die invullen op http://www.fedex.nlOp maandag 20 mei 2002 12:03 schreef eperon het volgende:
[..]
hoe kan je zien waar je pakketje is zonder dat je gebeld ben? ik wil ook wel ff kijken hoe lang het nog takes
ik had mn dingetje op 26e opgestuurd met de post (niet mail dus) maaruh ik wil wel weten hoe ut staat , kan je ook bellen ofzo dat ze ut ff in de compu opzoeken?>
dit krijg ik NET binnen via Microsoft , waarom krijg ik zo'n standaard kut mailtje en jullie krijgen al de info die je nodig hebt ?Hello,
Thank you for writing to Xbox.
You should receive your Reward Pack within 28 days of our receiving your
Application Form. Unfortunately we cannot track individual applications.
Regards,
Xbox Customer Care Team
help ?
Omdat wij 1337 zijn?Op maandag 20 mei 2002 20:06 schreef Mikez het volgende:
ik heb gemailt naar micro maar krijg nog nix terug,
ik had mn dingetje op 26e opgestuurd met de post (niet mail dus) maaruh ik wil wel weten hoe ut staat , kan je ook bellen ofzo dat ze ut ff in de compu opzoeken?>
[..]
dit krijg ik NET binnen via Microsoft , waarom krijg ik zo'n standaard kut mailtje en jullie krijgen al de info die je nodig hebt ?
help ?
Dertienhonderdzevenendertig, kan je niet lezen?Op maandag 20 mei 2002 21:04 schreef Mikez het volgende:
omdat wij wat zijn ??
Heb exact hetzelfde standaardmailtje binnen gehad. Wel klote, aangezien ik én een mailtje op 17 april, én een formulier per post op 27 april heb verstuurd. Had toch al verwacht iets te horen....
Verwijderd
op een standaard vraag, zoals "waar blijven m'n spellen?", krijg je meestal een standaard antwoord ...Op maandag 20 mei 2002 20:06 schreef Mikez het volgende:
... waarom krijg ik zo'n standaard kut mailtje en jullie krijgen al de info die je nodig hebt ?
help ?
misschien is je pakje gewoon nog niet verzonden
Xi RelaxOp maandag 20 mei 2002 15:20 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:
Ja, ik heb dus eerder een mailtje gehad met het tracking nummer van Microsoft. (had ik al gezegd in dit topic, maar lezen is lastig he) Maar mijn pakketstatus staat al 2 dagen op hetzelfde. (lang leve het weekend en pinksteren)
Er is het volgende lijntje bijgekomen:
Pakketstatus RIDDERKERK NL 05/21/2002 05:24 Pakket beschikbaar voor in-/uitklaring
Denk dat ie vandaag komt. Als ie maar niet later als 1uur komt, want dan is er niemand thuis.
In FedEx-voertuig om te worden bezorgd RIDDERKERK NL 05/21/2002 08:35
Mijne nog iets eerder hehe. En voor diegene die willen weten wat ik van Gunvalkyrie vind:
http://www.servicegames.nl/artikel.asp?artikelID=220
Daar kan je het allemaal lezen.
Zo, en vanmiddag eindelijk HALO ff uitspelen
Sega till I die!
Op FedEx-locatie van bestemming aangekomen RIDDERKERK NL 05/21/2002 10:57
Verwijderd
same here.. gewoon ff geduld hebben!Op dinsdag 21 mei 2002 14:55 schreef Gubbo het volgende:
Hebben jullie gemaild of per post dat formulier ingestuurd ik heb het namelijk per post gedaan maar nog nix gehoord en het is al 3 weken terug onder tussen....
HT-addict in spe
we krijgen gewoon 2 spellen binnenkort hehe ik realiseer me het nu pas LOL
come on microsoft deliver!
ach doe rustig aan ik heb geduld... NOT
Dit stond er dus al vanaf vanochtend op. Maar nou komt het mooie:Op dinsdag 21 mei 2002 11:05 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:
en nog eentje:
Op FedEx-locatie van bestemming aangekomen RIDDERKERK NL 05/21/2002 10:57
Ik denk, ik ga niet weer een dag thuis zitten dus ik bel die gasten van de FedEx eens op. Krijg iemand aan de telefoon die checked hoe het met mijn pakketje zit. Ze hadden dus vandaag niet genoeg koeriers om alles te bezorgen. Maar nou komt het. Ze hebben nu een speciale koerier voor me gehuurd die het nog voor 21.00 uur langs komt brengen. En ik hoefde er niet eens over te zeuren. Da's klantenservice. Dus zit je ook nog te wachten. Bel ze ff op. 0800-0222333. Wel voor 18.30.
Ik ga vannacht maar door denk ik. Genieten van DOA3 en Rallisport.
Je wil dus zeggen dat ze bij MS een flinke schepping hebben gedaan en dat iedereen zijn games ongeveer op zelfde tijd krijgt? Zou mooi zijnOp dinsdag 21 mei 2002 18:10 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:
[..]
Ze hadden dus vandaag niet genoeg koeriers om alles te bezorgen.
15 April heb ik het dacht ik al opgestuurd.
ik wil zo graag die games man!:P
Enig id? Of geld dit alleen voor mensen die hun dingetje hebben getrackt / gemailt hadden?
Laten we hopen van niet, betaal ik voor postzegels krijgen die mailers nog voorrang ook
Ik heb ook nog geen bericht gehad, ik heb een mailtje gestuurd maar Microsoft met de vraag of ze mijn formulier wel hebben gehad maar dat is al 2 dagen geleden en ik heb nog geen mailtjes terug gehad.Op dinsdag 21 mei 2002 18:34 schreef Mikez het volgende:
maar ik heb em via de post gedaan, en heb nog nix gekregen van mail of een engelse gast aan de lijn, krijg ik ze ook binnen 3 dagen ofzo?
ik wil zo graag die games man!:P
Enig id? Of geld dit alleen voor mensen die hun dingetje hebben getrackt / gemailt hadden?
Laten we hopen van niet, betaal ik voor postzegels krijgen die mailers nog voorrang ook
Ik vind het verdacht stil.
JIJ weet wel iemand op te vrolijken!!Op dinsdag 21 mei 2002 18:25 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:
Dat zou wel een heel goed kunnen, want ik las op www.xboxworld.nl dat er ook aardig wat mensen vandaag hun pakket hebben gehad. Zowel mensen die gemaild als geschreven hadden. En zowel mensen die al bericht hadden gehad als mensen die nog niks gehoord hadden.
laten we positief blijven denken mensen , wie weet valt er binnen de komende dagen een zeker paketje binnen
woeiii!!!
Net wezen trainen. En toen ik thuis kwam lag het pakketje al met smart op me te wachten. :-)
Net ff gespeeld.
En dat dus dankzij het feit dat ik gebeld heb vandaag naar de FedEx (zie een paar posts eerder). Hij was er trouwens om 19.45.
NEED INFO!!
Dit betekend toch dat ik er geen stamps op hoefde te plakken?
Verwijderd
aangezien ik ook broertjes heb moest ik daar ook aan denken
dus dat was dan
F12002
Crash Bandicoot of zoiets.
die stonden niet op de lijst!
had jij em trouwens per post of per mail gestuurd?
Verwijderd
Op woensdag 22 mei 2002 15:48 schreef Moon het volgende:
hmz...ik heb dat formulier opgestuurd als FREEPOST.
Dit betekend toch dat ik er geen stamps op hoefde te plakken?
FREE is toch gratis?
vaag, stonden niet op het aanvraagformulierOp woensdag 22 mei 2002 16:56 schreef ssj_gohan het volgende:
...
F12002
Crash Bandicoot of zoiets.
Original Prankster
misschien moet ik namelijk mega w8uh ofzo
Verwijderd
Halo en Rallisport zijn erg tof
hehe als ze maar opschieten
heeft iemand al omgeving haarlem het pakketje gehad ? misschien gaat het per regio (das het laatste
What a fine day for Science! | Specs
ik heb al halo en doa3
irritant!
Ik had me Xbox 22 april voor 299E gehaald en me formulier met 2 postzegels erop de 26e gepost.
En nu heb ik HALO en PGR+ extra controller erbij hehe
Jammer alleen dat mijn GameCube met Virtua Striker 3 nu meer draaiuren maakt. HALO ga ik dus over een jaar of 3 spelen
Nee, maar echt koele games die HALO en PGR
Sega till I die!
HT-addict in spe
Had je er ook een copie bon bijgedaan?Op donderdag 23 mei 2002 08:52 schreef BDT het volgende:
Had mijn pakketje dinsdag rond 13uur binnen.
Ik had me Xbox 22 april voor 299E gehaald en me formulier met 2 postzegels erop de 26e gepost.
En nu heb ik HALO en PGR+ extra controller erbij hehe
Jammer alleen dat mijn GameCube met Virtua Striker 3 nu meer draaiuren maakt. HALO ga ik dus over een jaar of 3 spelenhehehe
Nee, maar echt koele games die HALO en PGR
Als je nou effe bij www.xbox.com en dan naar nederland was gegaan had je dit tel. nr. kunnen vindenOp donderdag 23 mei 2002 10:27 schreef HenkyDoodle het volgende:
euhh ff een vraagje: ik heb net ff gecheckt en op de formulieren die ik heb opgestuurd heb ik maar 1 spel afgevinkt..(duffe aktie ja..) Heeft iemand een telefoonnummer waar ik naartoe kan bellen om dit ff recht te zetten?
0800 023 3894
[topic=503351/1/25]
alles over de goodie bag