[XBOX] Welke 2 spellen gooi jij in je goodie bag?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 398 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02-2025
De 299 Xbox topic is een beetje overvol, even de publieke opinie halen bij de mensen hier.
Welke 2 spellen kies jij via het aanvraagformulier?

Ik zelf kies DOA3 en Rallisport aangezien ik zelf al Halo en PGR heb, wat overigens de 2 topspellen zijn.

Verwijderd

Halo en Project Gotham racing lijken mij wel leuk :)

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:22

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

DOA3
Azurik: The rise of Perathia

Halo, PGR, RSC en Amped heb ik al. DOA3 had ik al bijna gekocht, maar toen las ik van deze actie dus die doe ik nu maar gratis. Verder stond er eigenlijk nix meer in die lijst die ik per se zou willen hebben. Daarom heb ik nu maar gekozen voor een spel dat ik normaal gesproken niet zo snel zelf zou kopen... Hopelijk is dat Azurik een beetje gaaf.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• nudie
hmmm ik wil niet de party breaker zijn maar ik hoor nou niet echt dramatisch goede dingen over Azurik, vooral reviews zijn niet zo positief. Maar misschien is het wel cool.

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Klopt, de reviews zijn niet zo heel erg top...

Zit ook enorm veel verschil in de scores die het spel krijgt. Bottomline van al de reviews is echter wel dat het spel veel potentie heeft en je gewoon echt de tijd moet nemen om het onder de knie te krijgen. Het schijnt dat je ff door het begin heen moet bijten, maar dat het steeds leuker wordt, naarmate je verder geraakt.

• nudie
nou das dan toch wel weer positief, ik schuif ook nooit een game na 5 min opzij tenzij het echt bar slecht is. Altijd goed kijken wat de total package is. Als dat ook bagger is ja dan zal ik het ook niet vaak spelen, maar sommige spellen moet je gewoon even de tijd geven.

Verwijderd

Ik ben uiteindelijk voor Rallisport Challenge en Halo gegaan.

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Goeie keuze, maar misschien dat je Halo kunt overnemen van Ken (zie topic : [topic=471160/36/25] ), want die wordt er namelijk misselijk van. Het lijkt mij dat ie dat spel anders echt niet kwijt krijgt, omdat zo'n beetje iedereem dat spel al wel heeft gekocht bij aankoop van de X-Box.

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-01 07:35

AMD

Life is short. Play more

Voor mij DOA3 en Halo

Verwijderd

halo heb ik al..

ik neem als free reward pack: rally nogwat en abe..

gotham probeer ik wel ergens op de kop te tikken.

Wie gebruiken hier de rgb scart kable? is er echt veel verschil in beeld? net als de ps2?

Verwijderd

Ik heb Rallisport en Abe en Munch gekozen.
HALO en DOA heb ik al.

Verwijderd

ik zat te denken aan Rallisport Challenge en aan DOA3 ... HALO koop ik mischien nog wel een keer 2e hans, en de rest van de games? ach ik heb ook nog een ps2.. de xbox is gewoon voor erbij *D

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:59

star-saber

Ryzen

PGR en DOA3 :)

Verwijderd

Geen enkele :Z

Sorry. Ik denk dat als ik een Xdoos zou nemen, ik Halo en Munchs' Odyssee zou kopen.

Verwijderd

Ik heb al PGR en ik neem zeker DOA 3 maar nu zit ik nog te twijfelen tussen ralisport challange en amped.Wie heeft al een van deze spellen en kan een indruk ervan geven?

Verwijderd

begin toch echt te vrezen dat inderdaad de definitieve lijst al gister op de xbox site stond aangezien ze nog geen update hebben gedaan

aan de andere kant staat er nog steeds dat 26 april de definitieve lijst verschijnt :?

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-01 18:00
Op vrijdag 26 april 2002 13:48 schreef TheInfiltrator het volgende:
aan de andere kant staat er nog steeds dat 26 april de definitieve lijst verschijnt :?
Nee hoor staat gewoon 'Please tell us what TWO free games you would like us to send you from the following list:'

Ik neem denk ik Project Gotham Racing en Amped. Maar weet het nog niet zeker, want ik probeer andere spellen te krijgen dan mijn vriend die ook een Xbox heeft :)

Verwijderd

ik doel dus op de informatie op de nederlandse xbox site
http://www.xbox.com/nl/news.htm

*Bezoek daarom deze site op 26 april opnieuw om de hele lijst van games te zien.*

• nudie
ja ik heb het ook al gelezen , denk ik elke 10 min kijken of ie al geupdated is maar tot nu toe zonder succes. Het is dat er dat ene kleine zinnetje bij staat :
"Kom dus op 26 april terug op deze site voor de definitieve lijst"
Maar ik denk toch dat dit de definitieve lijst is.
DOA3 en Ralli heb ik gekozen, zijn vast wel vetjes!
Altijd vrienden over de vloeg dus dat krikt de lastability van DOA wel op en ik ben Rally fan dus dat moet ook wel lukken.

Verwijderd

Ik neem DoA3 en Rallisport Challenge :)

Verwijderd

Heel Nederland zit te wachten op die stomme update van ze.

ze moeten opschieten!!! dan neem ik ipv abe een ander game..

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Gisteren Rallisport challenge gespeeld, best wel coole game. Waarschijnlijk ga ik maar voor Munch en Project Gotham. Halo lijkt me niet echt prettig met controller.

• nudie
iedereen 'zeurt' om de controls van halo maar ik moet zeggen , ik heb halo nu al een tijdje en ik zou het voor GEEN GOUD willen missen. ALLES is super ook de controls. Gewoon even wennen maar het werkt maar een KLEIN beetje minder prettig als een muis trust me. Tenminste dat vind ik.

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-01 20:49

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Ik denk dat ik voor Amped en Blood Wake ga.

Halo, PGR en RSC heb ik al.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• VTec
  • Laatst online: 22-12-2025
Ik denk dat ik kies voor Halo en DOA3. Gisteren de XBOX opgehaald en daarbij meteen Rallisport gekocht en vind ik het een beetje te veel van hetzelfde worden wanneer ik zou kiezen voor Project Gotham.

Maar ik wacht eerst nog op een definitieve lijst (als die nog komt). We hebben nog effe de tijd lijkt me.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• nudie
dont do it
Blood Wake sux , serieus
Amped is wel cool

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Op vrijdag 26 april 2002 14:47 schreef Mikez het volgende:
dont do it
Blood Wake sux , serieus
Amped is wel cool
heb je hem gespeeld?
Ik heb ff op gamespot gekeken en daar krijgt ie een redelijke boordeling (7,9)

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• nudie
ik heb em gespeelt en het valt zwaar tegen. Gamespot reviews zijntrouwens niet altijd super betrouwbaar, net als ign. Als je het zelf speelt is het veel vetter of alleen maar bagger,
en in het geval van bloodwake is het nog meer bagger en bagger. Zelf scoort het een 5,5 bij mij. Graphics maken het een en ander goed maar ik zou voor iets anders gaan.

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Op vrijdag 26 april 2002 14:50 schreef Mikez het volgende:
ik heb em gespeelt en het valt zwaar tegen. Gamespot reviews zijntrouwens niet altijd super betrouwbaar, net als ign. Als je het zelf speelt is het veel vetter of alleen maar bagger,
en in het geval van bloodwake is het nog meer bagger en bagger. Zelf scoort het een 5,5 bij mij. Graphics maken het een en ander goed maar ik zou voor iets anders gaan.
Ok, bedankt, dan ga ik voor Oddworld of DOA3 naast Amped.

Jammer dat er zo weinig(/geen?) 3rd party games bij die lijst zitten.

Verwijderd

zeg kan je bij de freerecord gewon zo'n coca cola kaart halen en gelijk 10% korting krijgen als je een game koopt?

of moet ik die aanvragen via de coca cola site?

• nudie
Op vrijdag 26 april 2002 14:53 schreef RedFox het volgende:

[..]

Ok, bedankt, dan ga ik voor Oddworld of DOA3 naast Amped.

Jammer dat er zo weinig(/geen?) 3rd party games bij die lijst zitten.
ja maar 2 of 3 ofzo. Maar die zijn allemaa crap. Kijk als er nou een game als crash of F12002 was dan zou ik wel voor die gaan maar nu moet je het puur doen met de release games. Naja beter als nix toch ?

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Op vrijdag 26 april 2002 14:58 schreef TheInfiltrator het volgende:
zeg kan je bij de freerecord gewon zo'n coca cola kaart halen en gelijk 10% korting krijgen als je een game koopt?

Die moet je aanvragen via de site(heb ik gedaan tenminste), maar bij de free record shop waar ik was (Hoorn) hoefde ik hem nieteens te laten zien om de korting te krijgen.

• nudie
Op vrijdag 26 april 2002 14:58 schreef TheInfiltrator het volgende:

ik kreeg em gratis toen ze em uitdeelden op straat. MAar da doen ze niet meer. Je moet em aanvragen bij FRS. Maar soms hoef je hem geeneens te laten zien. Maar ik heb ook wel is gehad dat ze hem scande dus. Maar gewoon ff aanvragen nix aan het handje, Super ding heel handig en mega korting

Verwijderd

hoe lang duurt dat dan ongeveer voordat ie thuis gestuurd word? ok ok ik weet het off-topic...

• DeaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-12-2025
ik zou halo en doa3 nemen :9~

Verwijderd

offtopic:
Kan je met die cocacolacard ook consoles met korting kopen???

dus een gamecube of een xbox???

kheb er namelijk nog een liggen en 10% korting is nooit mis >:)

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Op vrijdag 26 april 2002 15:06 schreef TheInfiltrator het volgende:
hoe lang duurt dat dan ongeveer voordat ie thuis gestuurd word? ok ok ik weet het off-topic...
ongeveer 2 weken (staat ook op de website)

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Korting geld alleen om gamez ... helaas ;)

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Op vrijdag 26 april 2002 15:07 schreef Ruud2001 het volgende:
Korting geld alleen om gamez ... helaas ;)
ook voor cd's en dvd's :)

Verwijderd

2 weken wachten voordat ik een game kan kopen tegen een aardig kortings percentage dus

&^$%Q(W)^$ heb dus geen zin om zeg 15 piek meer te dokken als je weet dat het niet hoeft dan voelt dat weer als verkwisting :(
(jaja we betalen euro's maar rekenen nog steeds om naar guldens)

ok ok nu weer on-topic

• nudie
korting is idd alleen voor software / dvd/ games / muziek geen hardware. Zeer spijtig. Maar ik werk bij de PRaxis en die zit bij de KBB en dan krijg ik 15 % korting bij Bijenkorf op alles dus dat wordt ook lekker incasseren voor mn Gamecube

• nudie
Op vrijdag 26 april 2002 15:12 schreef TheInfiltrator het volgende:
2 weken wachten voordat ik een game kan kopen tegen een aardig kortings percentage dus

&^$%Q(W)^$ heb dus geen zin om zeg 15 piek meer te dokken als je weet dat het niet hoeft dan voelt dat weer als verkwisting :(
(jaja we betalen euro's maar rekenen nog steeds om naar guldens)

ok ok nu weer on-topic
even wat vrolijker nieuws. Die 2 weken is maximaal Normaal is 7 werkdagen en dan maximaal, maar dat is ook een deadline. Dus wie weet ligt ie binnen een paar dagen op de deurmat, Vraag maar aan de service die mensen kregen toen ze hun xbox lieten reparen, dat ging pas snel. Misschien dit dus ook

Verwijderd

Munch en PGR.

Ben niet zo'n fan van platform games maar munch is te cool om te laten liggen :D

En PGR omdat ik de dreamcast variant nog heb gespeeld en die was alleraardigst.

PS, die Coca Cola Card heb ik de 18e aangevraagd en vandaag heb ik em ontvangen.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op vrijdag 26 april 2002 15:20 schreef Mikez het volgende:
korting is idd alleen voor software / dvd/ games / muziek geen hardware. Zeer spijtig. Maar ik werk bij de PRaxis en die zit bij de KBB en dan krijg ik 15 % korting bij Bijenkorf op alles dus dat wordt ook lekker incasseren voor mn Gamecube
Mijn vriend werkt bij V & D heb me x-box daar gekocht :)

Ook handig voor boeken van vakanties, meen dat we daar 5% korting hebben ofzo.
Ik moet nog ff kijken welke ik neem, Rally Sport zeker, en denk munch worlds of dat NBA spel.

• nudie
Ikkeh lekker 15 % :D (bijenkorf)

ik vond Abe ook super op de ps1 maar over deze schijnt niet zo erg in trek te zijn.

Verwijderd

zoals het er nu voor staat word het dus DOA3 oddword PGR en halo

ja heb dus samen met mn oom alletwee een xbox gekocht en we gaan dus lekker die spelletjes ruilen zodat je voorlopig genoeg te spelen hebt, daarom kan ik er dus eigenlijk 4 kiezen :P

• amsterdammertje
  • Laatst online: 10:33
PGR is in ieder geval aan te raden als je van "niet lullen meteen racen" houd...erg verslavend spel maar kan ook zeer frustrerend zijn ....zit zelf nog te twijvelen tussen RSC, odworld en bloodwake ..mijn voorkeur gaat toch meestal uit naar multiplayer spellen..dus dan valt oddworld weer af...iemand nog andere tips?

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:05
Op vrijdag 26 april 2002 18:10 schreef amsterdammertje het volgende:
PGR is in ieder geval aan te raden als je van "niet lullen meteen racen" houd...erg verslavend spel maar kan ook zeer frustrerend zijn ....zit zelf nog te twijvelen tussen RSC, odworld en bloodwake ..mijn voorkeur gaat toch meestal uit naar multiplayer spellen..dus dan valt oddworld weer af...iemand nog andere tips?
Echt zoals Mikez ook al hier boven zei. Kies absoluut geen blookwake, zuigt verschrikkelijk.
Zelfs in official Xbox magazine krijgt het een 4.5, zegt genoeg denk ik :)

• nudie
amen 2 that
bloodwake zuigt reet

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

HALO en DOA

Verwijderd

HALO en DOA3
allebei al gespeeld, maar heb ze nog niet, en ze zijn imho heerlijk, dus... :)

• Moon
  • Laatst online: 21-09-2025
Ik vraag me af hoelang het ongeveer gaat duren voordat die spellen eindelijk aan de deur worden gebracht :z

Het hoofdkantoor is toch in Gouda?

Verwijderd

Ik hoop op binnen 2 weken, ik zie die pakjes vanzelf wel voorbij rollen :)

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

[off topic] Ik heb geen postzegel geplakt op het envelop moest dat zoja stuur ik morgen nog eentje met postzegel :D [/off topic]

• nudie
ik zou em nog een keer sturen incl postzegel
want het moet namelijk wel volgens mij

Verwijderd

Ja, want alleen een antwoordnummer is toch postvrij :?

Verwijderd

Ik ben dus ook vergeten die zegel te plakken.... Maandag maar nog een keer senden dan, maar deze keer MET postzegel... ERG stom om die in mn haast te vergeten. Komend weekend is London, dus t was een beetje haasten.

Verwijderd

Ja antwoordnummer is porto vrij.

Plak ook gerust dubbel tarief, omdat je boven de 2gram ofzo uitkomt met 4 A4 vellen, het zal wel goed gaan, maar om onnodige vertraging te voorkomen.

Verwijderd

Tip:

Als je ook maar een BEETJE van racen houdt, kies dan asjeblieft RalliSport Challenge.

Ik heb die bij mijn XBOX gekocht en het is echt een HEEL VET spel. Je kunt je er echt geen buil aan vallen tenzij je echt totaal niet van racespellen houdt.

In reviews scoort ie ook overal vrij goed, voor het geval je mijn mening in twijfel mocht trekken.

Ik ga zelf voor Halo en Project Gotham Racing.

(ja ik ben een mega racefan)

Verwijderd

DOA3 & PGR :9~

(Halo heb ik al)

• Moon
Op vrijdag 26 april 2002 19:24 schreef Camel het volgende:
Ja antwoordnummer is porto vrij.

Plak ook gerust dubbel tarief, omdat je boven de 2gram ofzo uitkomt met 4 A4 vellen, het zal wel goed gaan, maar om onnodige vertraging te voorkomen.
Ik snap het ff niet.

Je moest toch via dit formulier de spellen claimen???

Via email toch?

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Op vrijdag 26 april 2002 20:19 schreef Moon het volgende:

[..]

Ik snap het ff niet.

Je moest toch via dit formulier de spellen claimen???

Via email toch?
Dat formulier moet je opsturen met de post.

• Moon
Op vrijdag 26 april 2002 20:20 schreef RedFox het volgende:

[..]

Dat formulier moet je opsturen met de post.
Dit staat er bij mij in het formulier:

Once you have filled in all the fields on this form (click the boxes to type text and save a copy on your PC), email as an attachment to:

xbox@msdirectservices.com

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
Wat is de kans dat je die spellen toegestuurd krijgt ? Ik bedoel .. het is toch een soort van loterij of heb ik dit mis ?

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Op vrijdag 26 april 2002 20:24 schreef Moon het volgende:

[..]

Dit staat er bij mij in het formulier:

Once you have filled in all the fields on this form (click the boxes to type text and save a copy on your PC), email as an attachment to:

xbox@msdirectservices.com
Dat is een oud formulier,het zou kunnen dat het wel werkt, ga anders naar xbox.nl voor het nieuwe formulier.
Wat is de kans dat je die spellen toegestuurd krijgt ? Ik bedoel .. het is toch een soort van loterij of heb ik dit mis ?
Loterij? hoe kom je daarbij? iedereen krijgt (als het goed is) gewoon de spellen die hij/zij wil opgestuurd.

• Moon
Hmz...ziek, ik kan me bon niet meer vinden...

• Stalkert
ik wil hem morgen kopen :(
Hopelijk kunnen ze me een bon schrijven van 25 april :)

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 20:38 schreef Stalkert het volgende:
ik wil hem morgen kopen :(
Hopelijk kunnen ze me een bon schrijven van 25 april :)
Yeah right!

Dat gaat dus echt niet, waarom heb je hem niet eerder gekocht dan?

• Stalkert
Op vrijdag 26 april 2002 21:18 schreef Kremers het volgende:

[..]

Yeah right!

Dat gaat dus echt niet, waarom heb je hem niet eerder gekocht dan?
Ik kwam er gisteren pas achter dat ie 299 euro kostte.
En ik kom er net pas achter dat die actie tot 26 april geldt.

Ik had misschien wat beter in 'spielerij' moeten kijken :)

Verwijderd

Project Gotham Racing en Dead or Alive 3 (met bouncing boobies) aaaaaaaaaanwezig over een weeekie ofzo!!

:) BIG IT UP 4 MS!

• Thunder
  • Niet online
Op vrijdag 26 april 2002 20:36 schreef Moon het volgende:
Hmz...ziek, ik kan me bon niet meer vinden...
Bankafschrift mag ook. Anders ga je naar de winkel waar je'm gekocht hebt en vraag je om een bon :Y)

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

niet toevallig iemand die mijn Halo wilt ruilen tegen een ander spel??

DO3 en Gotham heb ik al :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• Albinoraptor
Voor degene die bon kwijt zijn stuur dit formulier op:
(Is gewoon oude had het als bewijs opgeslagen, en effe geupload voor jullie :))

http://members.home.nl/albinoraptor/GoT/nl2.doc

Als je effe datum veranderd van PC en dus lijkt of je hem op woensdag hebt gestuurd, hoef je bon niet meer te sturen.

Zie hier 'bewijs' mijn vraag en antwoord van MS:
Hi I already send my form on saterday. But now you need a proof of
purchase.

Do I need to fill in form again and then send it with post. Or is my scan
of
the proof of purchase enough. (See attachment)

Already thanks for the reply.
Greeting
G G
Antwoord:
Thank you for e-mailing Xbox Customer Care,

No need to resend anything. Your application is already in progress and
any customer who submitted an application using the old form will not have
to offer proof of purchase. The old form is no longer available.

Thank you,

Xbox Customer Care

• Stalkert
dus als ik het goed begrijp geldt deze actie in principe ook nog als ik die xbox vandaag koop ?

stuur ik gewoon het oude formulier op toch (zonder bonnetje)

Verwijderd

Ik neem sowieso DOA3, en ik zit nog te twijfelen tussen PGR RSC... Ik zou het absoluut niet weten, ze lijken me allebij enorm cool! Wat raden jullie aan???

• krietjur
  • Laatst online: 17:19

krietjur

Where am I?

Ik ga voor RalliSport Challenge en Halo denk ik.. DOA3 heb ik al :)

• Albinoraptor
Op zaterdag 27 april 2002 08:28 schreef Stalkert het volgende:
dus als ik het goed begrijp geldt deze actie in principe ook nog als ik die xbox vandaag koop ?

stuur ik gewoon het oude formulier op toch (zonder bonnetje)
Dat durf ik je niet te verzekeren, maar het zou [b]misschien[/b] lukken.

Maar was eigenlijk bedoelt voor mensen zonder bon en mensen die te lui zijn om het op de post te doen. (Zoals ik dus :P)

• Ridder
  • Laatst online: 22-03-2025

Ridder

Advanced Moo Device

Ik heb Halo en RalliSport gekozen.
Ik heb voor de rest nog geen spelen, alleen een Official UK XBox Magazine met een CD met 4 playable demo's.
Daarop staan:
1-Wreckless
2-Blood Wake
3-Amped
4-BMX spelletje
Ik heb ze hierboven gezet in de volgorde waarop ik die spellen kan waarderen.
Ik hou niet van snowboarden en kinderfietsen, voor de rest zijn 3 en 4 eigenlijk hetzelfde: de een op straat de ander in de sneeuw.
Blood Wake vindt ik niet zo slecht als iedereen beweerd.
Wreckless zou ik misschien nog wel €70 voor over hebben.
Maar....
smaken veschillen en beslis voor jezelf

• Jox444
  • Laatst online: 17:25

Jox444

Honestly....

DOA en FF :P

Het is FRIET!

• nudie
Op zaterdag 27 april 2002 13:07 schreef Jox444 het volgende:
DOA en FF :P
FF?

Verwijderd

Fuzion Frenzy

Ik ga morgen denk ik Rally Championship kopen

Als die 2 games van MS dan komen heb ik er al weer 5 :7

• Jox444
  • Laatst online: 17:25

Jox444

Honestly....

Op zaterdag 27 april 2002 17:59 schreef Mikez het volgende:

[..]

FF?
Wat the dude hier boven zegt :P

Het is FRIET!

• nudie
ow ok :P
trouwens een kut spel but dont let me stop ya :D

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-01 09:51
ik heb voor Rallisport Challenge en DOA 3 gekozen.

HALO en PGR heb ik al. die zijn echt super ;)

btw de PU gaf Rallisport een 7.7.. yeah right.
en NBA Live 2002 krijgt een hoger cijfer dan NBA INSIDE DRIVE.. sure..

Verwijderd

reply'tje van het emailtje dat ik heb gestuurd (form zonder bon)

Hi!
We would like to thank you for taking the time to email us your enquiry or submit your application form electronically for your Xbox Customer Reward Pack. Unfortunately we are no longer able to take enquiries or applications at this email address.
For the latest criteria on applying for your customer reward program please see below or visit www.xbox.com and select your country from the list available. You can download a new application form from this site.
You will only be eligible for this reward if you meet blablabla

Verwijderd

bijna iedereen hier kiest of heeft Halo...moet dan toch wel een ultiem spel zijn niet?

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Op zaterdag 27 april 2002 10:00 schreef Birdshit het volgende:
Ik neem sowieso DOA3, en ik zit nog te twijfelen tussen PGR RSC... Ik zou het absoluut niet weten, ze lijken me allebij enorm cool! Wat raden jullie aan???
Ik zou voor PGR gaan, vind ik wat meer actie hebben dan RSC en door de steden crossen is erg leuk. Alleen als je MSR al gespeeld hebt zou ik het niet doen, ik hoor van verschillende mensen dat de spellen nogal veel op elkaar lijken.

• star-saber

star-saber

Ryzen

Op zondag 28 april 2002 09:58 schreef SeVeN het volgende:
bijna iedereen hier kiest of heeft Halo...moet dan toch wel een ultiem spel zijn niet?
Halo is gewoon een top spel

• star-saber

star-saber

Ryzen

evenals Rallysport challenge

Ice Racen is super vet

[typo]

• BDT
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-10-2023

BDT

Halo en PGR

JSRF had ik al.

In de tussentijd ga ik me met VF4(PS2) vermaken :)

Sega till I die!

• VTec
  • Laatst online: 22-12-2025
Veel mensen kieze ed voor de zelfde games. Zou dat betekenen dat er te weinig leuke games zijn ? :+

Zelf heb ik gekozen voor DOA3 en Halo :)

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

De keuze is ook vrij beperkt he...

Ik denk dat als je zou mogen kiezen uit alle mogelijke titels, je ook meer verschillen zou zien.

Verwijderd

Thx Redfox, PGR staat nu samen met DOA3 op t lijstje! Ik heb nog erg getwijfeld tussen die en RSC, maar t racen tegen veel tegenstanders trekt me toch iets meer dan rally...

• star-saber

star-saber

Ryzen

Rally is heel uitgebreid
Hill Climbing (goed geschreven?)
Ice race

Veel Tracks en cars
en mooie omgevingen

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:42

Flexx

This side up

Halo en Project Gotham Racing

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik heb gekozen voor RalliSport en DoA3 .. Halo heb ik d'r al bij gekocht.

PC Specs

• nudie
hehe ik heb precies hetzelfde gedaan,

heeft iemand al een mailtje gehad van MS ? Ik heb em vrijdag opgestuurd maar nog nix binnengehad, klopt dat of zit er iets fout?

Verwijderd

Denk niet dat ze mailtjes gaan sturen, dan zouden er dan duizenden moeten zijn, duurt het opsturen alleen maar langer.

• BDT
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-10-2023

BDT

Op dinsdag 30 april 2002 15:43 schreef Mikez het volgende:
hehe ik heb precies hetzelfde gedaan,

heeft iemand al een mailtje gehad van MS ? Ik heb em vrijdag opgestuurd maar nog nix binnengehad, klopt dat of zit er iets fout?
Geduld is een schone zaak ;)

Ik heb ook nog nix gehoord...

Sega till I die!

• InZane
  • Laatst online: 15:16
Ook nog niks gehoord, maar de volgende 2 spellen staan op het lijstje:

Project Gotham Racing
Amped

Ben benieuwd :)

Halo en DOA 3 heb ik al en daar vermaak ik me ondertussen nog wel ff mee.
Pagina: 1 2 3 Laatste