[Algemeen] Printen naar AppleTalk printer

Pagina: 1
Acties:

• Explore
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-04-2011

Explore

Op zoek naar werk

Topicstarter
In deze thread heb ik uitgevonden dat ik vanuit Windows naar een AppleTalk printer kan (=zou moeten kunnen) printen. Ik heb de printer onder Windows kunnen installeren, wat allemaal goed lijkt te verlopen, maar het printen zelf wil nog niet lukken.

Bij Printer Eigenschappen staan verschillende tabs en onder 1 van die tabs kan ik de Printprocessor instellen. Ik heb hier al verschillende dingen geprobeerd (raw, text, postscript, etc.) maar dat haalt niks uit: er wordt niks geprint.

Hoe los ik dit op?

[ specs ] [ Tweaker gallery ]

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 00:04

we_are_borg

You will Comply

Naar welke poort wordt er nu geprint als er staat naar lpt1 dan kan je niet printen. Als ik er vanuit gaat op mijn werk dan wordt er een nieuwe poort gemaakt waar alle print opdrachten heen gaan.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Explore
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-04-2011

Explore

Op zoek naar werk

Topicstarter
Er wordt geprint naar een Appletalk zone. Als ik de eigenschappen van de printer opvraag en naar de Poorten-tab ga, dan staat er '*:HP LaserJet 6P' onder kolommetje Poort ingevuld. Dat betekend zoiets als: print naar de 'HP LaserJet 6P' in zone '*' (de default zone, als ik me niet vergis).

Maar printen doet-ie nog steeds niet. Verder lijkt alles te gaan zoals het hoort. Als ik probeer te printen, dan wordt de zaak mooi bijgehouden: aantal kb's verzonden naar printer, status, etc...

[ specs ] [ Tweaker gallery ]